Turniej Talisman: Magia i Miecz - Regulamin
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Turniej Talisman: Magia i Miecz - Regulamin
1. W turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 może uczestniczyć maksymalnie 10 graczy.
2. Jeżeli będzie więcej zainteresowanych osób niźli miejsc, osoby biorące udział w turnieju wyłoni się w losowy sposób.
3. Turniej Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 rozgrywa się używając 1 kompletu gry planszowej Talisman: Magia i Miecz wraz z Królową Lodu (prócz kart zadań Czarownika i kart dotyczących tychże kart zadań oraz Alternatywnych Zakończeń) oraz homebrew kartami Nemomona i Ice Queen Jona New. Nie biorą udziału w grze Poszukiwacze: Zabójca oraz Mnich. Wszystkie zasady gry są zgodne z instrukcją oraz oficjalną polską erratą do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz.
4. Gracz, którego Poszukiwacz zginie, odpada z gry. Ostatni pozostający w grze gracz zostaje zwycięzcą Turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012.
5. Wszystkie miejsca przy stołach obsadzane są losowo. Każdy uczestnik rzutem trzema kośćmi decyduje swoje miejsce przy stole. Właściciel gry zawsze gra jako gracz #1, jednocześnie będąc "bankierem" - obsługuje grę w trakcie jej trwania (rozdaje i przyjmuje żetony, wydaje i przyjmuje karty Ekwipunku itp). Jeżeli gracz #1 odpadnie z gry, wciąż kontynuuje grę jako "bankier".
6. Podczas eliminacji gracze losują po 1 karcie Poszukiwacza, którym muszą grać.
7. Każdy Poszukiwacz rozpoczyna grę z 1 dodatkowym punktem Siły lub Mocy w zależności od wyboru gracza. Punkty te są rozdzielane zgodnie z ruchem wskazówek zegara, gdy wszyscy inni gracze wylosują swego Poszukiwacza, zaczynając od gracza #1.
8. Instrukcje kart są zgodne z tym, co na nich jest napisane.
9. Instrukcja obszaru Jaskini Czarownika brzmi następująco: Wylosuj 2 karty. Jeśli znajdują się tu już jakieś karty, wylosuj ich tylko tyle, aby razem były tu dwie karty.
10. Gracze na wykonanie swojej kolejki nie mają limitu czasu, ale muszą to wykonywać bez zbędnego przeciągania gry. Jeśli gracz będzie celowo przeciągał wykonanie swojej kolejki, gracz #1 może zdecydować się usunąć takiego gracza z gry. Gracz może zostać również usunięty, gdy swoim zachowaniem przeszkadza w prowadzeniu turnieju, kłóci się, wchodzi w zbędną polemikę z graczem #1 lub w inny sposób przeszkadza w prowadzeniu gry. Gracz może zostać upomniany, iż postępuje wbrew Regulaminowi gry, ale nie musi zostać. Niezależnie od tego, drugie upomnienie zawsze skutkuje usunięciem z gry.
11. Ostateczna interpretacja Regulaminu turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 oraz interpretacja zasad gry należy do gracza #1. Gracz #1 może wysłuchać na szybko ewentualnych sugestii innych graczy w celu sprawniejszego prowadzenia gry lub też rozwiązania skomplikowanej sytuacji interpretacji zasad, ale nie ma takiego obowiązku. Mając na uwadze fakt, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, może się zdarzyć, iż nie zawsze wybrana interpretacja zasad zadowoli wszystkich graczy, dlatego też gracz #1 może wysłuchać innych opinii (o ile nie przerodzi się ona w polemikę), ale nie ma obowiązku jej uwzględniać. Gracz ma obowiązek grać zgodnie z ustaloną interpretacją zasad, bez względu czy mu się ona podoba, czy nie. Gracz #1 może, jeżeli zajdzie taka potrzeba, cofnąć grę do wybranego przez siebie momentu.
2. Jeżeli będzie więcej zainteresowanych osób niźli miejsc, osoby biorące udział w turnieju wyłoni się w losowy sposób.
3. Turniej Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 rozgrywa się używając 1 kompletu gry planszowej Talisman: Magia i Miecz wraz z Królową Lodu (prócz kart zadań Czarownika i kart dotyczących tychże kart zadań oraz Alternatywnych Zakończeń) oraz homebrew kartami Nemomona i Ice Queen Jona New. Nie biorą udziału w grze Poszukiwacze: Zabójca oraz Mnich. Wszystkie zasady gry są zgodne z instrukcją oraz oficjalną polską erratą do gry planszowej Talisman: Magia i Miecz.
4. Gracz, którego Poszukiwacz zginie, odpada z gry. Ostatni pozostający w grze gracz zostaje zwycięzcą Turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012.
5. Wszystkie miejsca przy stołach obsadzane są losowo. Każdy uczestnik rzutem trzema kośćmi decyduje swoje miejsce przy stole. Właściciel gry zawsze gra jako gracz #1, jednocześnie będąc "bankierem" - obsługuje grę w trakcie jej trwania (rozdaje i przyjmuje żetony, wydaje i przyjmuje karty Ekwipunku itp). Jeżeli gracz #1 odpadnie z gry, wciąż kontynuuje grę jako "bankier".
6. Podczas eliminacji gracze losują po 1 karcie Poszukiwacza, którym muszą grać.
7. Każdy Poszukiwacz rozpoczyna grę z 1 dodatkowym punktem Siły lub Mocy w zależności od wyboru gracza. Punkty te są rozdzielane zgodnie z ruchem wskazówek zegara, gdy wszyscy inni gracze wylosują swego Poszukiwacza, zaczynając od gracza #1.
8. Instrukcje kart są zgodne z tym, co na nich jest napisane.
9. Instrukcja obszaru Jaskini Czarownika brzmi następująco: Wylosuj 2 karty. Jeśli znajdują się tu już jakieś karty, wylosuj ich tylko tyle, aby razem były tu dwie karty.
10. Gracze na wykonanie swojej kolejki nie mają limitu czasu, ale muszą to wykonywać bez zbędnego przeciągania gry. Jeśli gracz będzie celowo przeciągał wykonanie swojej kolejki, gracz #1 może zdecydować się usunąć takiego gracza z gry. Gracz może zostać również usunięty, gdy swoim zachowaniem przeszkadza w prowadzeniu turnieju, kłóci się, wchodzi w zbędną polemikę z graczem #1 lub w inny sposób przeszkadza w prowadzeniu gry. Gracz może zostać upomniany, iż postępuje wbrew Regulaminowi gry, ale nie musi zostać. Niezależnie od tego, drugie upomnienie zawsze skutkuje usunięciem z gry.
11. Ostateczna interpretacja Regulaminu turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 oraz interpretacja zasad gry należy do gracza #1. Gracz #1 może wysłuchać na szybko ewentualnych sugestii innych graczy w celu sprawniejszego prowadzenia gry lub też rozwiązania skomplikowanej sytuacji interpretacji zasad, ale nie ma takiego obowiązku. Mając na uwadze fakt, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, może się zdarzyć, iż nie zawsze wybrana interpretacja zasad zadowoli wszystkich graczy, dlatego też gracz #1 może wysłuchać innych opinii (o ile nie przerodzi się ona w polemikę), ale nie ma obowiązku jej uwzględniać. Gracz ma obowiązek grać zgodnie z ustaloną interpretacją zasad, bez względu czy mu się ona podoba, czy nie. Gracz #1 może, jeżeli zajdzie taka potrzeba, cofnąć grę do wybranego przez siebie momentu.
Ostatnio zmieniony wtorek 20 mar 2012, 00:15 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Nemomon pisze:zaczynając od gracza #1.
Nemomon pisze:gracz #1 odpadnie z gry, wciąż kontynuuje grę jako "bankier".
Nemomon pisze:Ostateczna interpretacja Regulaminu turnieju Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 oraz interpretacja zasad gry należy do gracza #1
Nemomon pisze:Gracz #1 może wysłuchać
Nemomon pisze:wchodzi w zbędną polemikę z graczem #1
Nemomon pisze:gracz #1 może wysłuchać innych opinii (o ile nie przerodzi się ona w polemikę), ale nie ma obowiązku jej uwzględniać
Nazi :mrgreen:Nemomon pisze:Gracz #1 może, jeżeli zajdzie taka potrzeba, cofnąć grę do wybranego przez siebie momentu.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Całkiem niedawno prowadziłem turniej TMiMa Galakty, wtedy byłem tylko sędzią, a nie graczem, a mimo wszystko znalazło się paru graczy, że myślałem że zaraz mnie zamordują na oczach wszystkich. Bo na przykład upomniałem, że karty Zaklęć gracz sobie może przejrzeć w turze innego gracza, a partia miała wtedy określone ramy czasowe. A już nie chcę nawet wspominać, ile kłótni było dla samej zasady kłótni by czas leciał, a inni gracze nie mogli wykonywać swoich tur, o każdą pojedynczą moją interpretację zasad. I inne tego typu nie fair play zagrywki. Dlatego też tym razem zasady napisałem trochę bardziej ostre, by mieć większą kontrolę nad graczami.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Udało mi się zakoszulkować karty na Turniej. Będą więc wsio karty Przygód, Zaklęć i Poszukiwaczy z podstawki i Królowej Lodu, za wyjątkiem 2 Zaklęć bodaj Ścieżka Przeznaczenia, Przygód Fałszywego Graala, bodaj Poszukiwacza Chwały i Jeziora Wizji, oraz Poszukiwacza Czarnoksiężnika.
Dodatkowo będzie 39 moich kart, wszystkie lub niemal wszystkie negatywne w jakiś sposób. Dodatkowo z dodatkiem Ice Queen Jona New, który to można ściągnąć stąd: www.talismanisland.com/exp_ice_queen.zip
Dodatkowo będzie 39 moich kart, wszystkie lub niemal wszystkie negatywne w jakiś sposób. Dodatkowo z dodatkiem Ice Queen Jona New, który to można ściągnąć stąd: www.talismanisland.com/exp_ice_queen.zip
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 52
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
To proszę mnie też wpisać.
A nie możemy zagrać całym oficjalnym zestawem z dodatkami? Czy nie ma na to miejsca i czasu? Co to znaczy homebrew?Nemomon pisze:3. Turniej Talisman: Magia i Miecz – Zgierz 2012 rozgrywa się używając 1 kompletu gry planszowej Talisman: Magia i Miecz wraz z Królową Lodu (prócz kart zadań Czarownika i kart dotyczących tychże kart zadań oraz Alternatywnych Zakończeń) oraz homebrew kartami Nemomona i Ice Queen Jona New.
- Niedźwiedź
-
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 14:36
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 39
Burjaufojad, nie niby tylko jeno na pewno! :badgrin:
Na poważnie, ciekaw ja jestem jakie będzie przyjęcie "świeżaków", do których się skromnie zaliczam.
Homebrew - To jest termin, którym często gęsto nazywane są mody/dodatki/zamienniki/etc. tworzone nie przez samych twórców, lecz przez fanów. Nota bene u nas takich ci dostatek - olaboga!
Na poważnie, ciekaw ja jestem jakie będzie przyjęcie "świeżaków", do których się skromnie zaliczam.
Homebrew - To jest termin, którym często gęsto nazywane są mody/dodatki/zamienniki/etc. tworzone nie przez samych twórców, lecz przez fanów. Nota bene u nas takich ci dostatek - olaboga!
Grammar - The difference between knowing your shit and knowing you're shit!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Edytowałeś Hellhound posta i dopiero teraz zauważyłem, że dopisałeś pytanie.
Co prawda nie wprowadzam limitu czasu na turniej, ale wiadomo że każdy z nas na zjeździe chciałby rozegrać i kilka innych gier. Grając ze wszystkimi dodatkami oraz czekając, aż wszyscy gracze się wybiją i pozostanie tylko 1 z nich może zająć wieki. Dlatego też wprowadziłem parę swoich kart, które zwiększą śmiertelność wśród Poszukiwaczy oraz dodatek Jona New, który wprowadza interakcję między Poszukiwaczami (oraz też minimalnie zwiększa śmiertelność).
Co prawda nie wprowadzam limitu czasu na turniej, ale wiadomo że każdy z nas na zjeździe chciałby rozegrać i kilka innych gier. Grając ze wszystkimi dodatkami oraz czekając, aż wszyscy gracze się wybiją i pozostanie tylko 1 z nich może zająć wieki. Dlatego też wprowadziłem parę swoich kart, które zwiększą śmiertelność wśród Poszukiwaczy oraz dodatek Jona New, który wprowadza interakcję między Poszukiwaczami (oraz też minimalnie zwiększa śmiertelność).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!