Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

R-E-G-U-L-A-M-I-N

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Awatar użytkownika
Nemomon [Autor tematu]
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16191
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

R-E-G-U-L-A-M-I-N

Postautor: Nemomon » niedziela 01 maja 2011, 02:28

Prawa autorskie:
1. Właściciele praw majątkowych do gier BPiRF Sfera, tj. A. Markowski oraz M. Makowski, wyrazili zgodę na bezpłatne rozpowszechnianie ich gier oraz dodatków/modyfikacji do ich gier na łamach portalu GameKeeper. Obowiązuje kategoryczny zakaz rozpowszechniania na forum komercyjnych dodatków wykorzystujących loga gier wydanych przez BPiRF Sfera, chyba że posiadają one odpowiednią adnotację o zgodzie właścicieli praw majątkowych na czerpanie zysków na ich pracy.

2. Każde zmodyfikowane rozszerzenie autorskiego dodatku powinno być zamieszczone w miejscu dostępnym dla wszystkich, jak również powinno zawierać informacje skąd można pobrać oryginalną wersję oraz kto jest jej autorem. Obowiązuje kategoryczny zakaz składania na forum ofert sprzedaży: skanów oryginalnych gier oraz dodatków autorskich bez zgody ich twórcy. Zabronione jest także zamieszczanie cudzej pracy jako własnej jak i również niedozwolone jest zamieszczanie przerobionych pomysłów użytkowników wbrew ich woli.

Organizacja pisania na forum:
1. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone w odpowiednie miejsca lub całkowicie usuwane. Zakładając temat nie używaj Caps Locka oraz sprawdź, czy podobnego tematu nie ma już na forum (Opcja Szukaj). Ponadto, wszelkie dyskusje w ShoutBox-sie mające znamiona jakiejkolwiek wartości merytorycznej odnośnie zasad, dodatków itd. do gier planszowych omawianych na tym forum winny być prowadzone w postaci postów, a nie ulotnej informacji na czacie. Zabrania się używania czerwonego koloru oraz kolorów łudząco podobnych do czerwonego do pisania postów, tematów oraz sygnaturek. Kolor ten przeznaczony jest wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów Forum.

2. Każdy użytkownik, poszukujący objaśnienia niezrozumiałej dla niego zasady czy też treści karty, zobligowany jest dołączyć do swego zapytania treść tej zasady z instrukcji gry lub frapującej go karty. Użytkownik, który chce zaprezentować na forum jakąś grafikę, powinien ją uploadować na któryś z serwisów przeznaczonych do wymiany grafik między użytkownikami. Jeżeli owa grafika będzie cięższa niż 300 kB lub szersza niźli 600px użytkownik zobowiązany jest do przedstawienia jej w postaci linku URL lub miniaturki (thumbnails). Nie powinno się umieszczać obrazka w tagu IMG. Sugeruje się, aby użytkownik podał w linku URL nawet te grafiki, które mieszczą się w 300 kB oraz 600px, ale które uważa, że mogą być uciążliwe dla innych użytkowników, np tych ze słabym monitorem i/lub łączem.

Sprawy administracyjne:
1. Uprasza się nowo wstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami (avatarami) oraz nickami już zarejestrowanych użytkowników i dobranie sobie, w miarę możliwości, takiego avatara/nicku, który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. Avatar identyfikuje osobę prosimy o za częste ich niezmienianie. Również sygnatura (opis pod każdym postem) powinna mieć "przyzwoitą" wielkość i treść. Przyzwoitość avatara/nicku/sygnatury każdorazowo określana jest przez Administratora oraz Moderatora Forum i jeżeli będzie budzić zastrzeżenia któregokolwiek z wyżej wymienionych, avatar/nick/sygnatura może zostać usunięta.

Zwracamy uwagę, iż w szczególności usuwane będą wszelkiego rodzaju reklamy, np. produktów, stron czy usług, chyba że dany użytkownik uzyska zgodę Administracji na posiadanie danej sygnatury. W takim przypadku dany odnośnik w sygnaturze powinien być dobrze określony czym jest i gdzie prowadzi. Posiadanie odnośnika do bloga o własnym hobby, np. rybkach lub rzeczach związanych z grami planszowymi i karcianymi nie jest niczym złym. Posiadanie odnośników do np. polislokat pozwów zbiorowych, środków wspomagających rzucenie palenia, biura rachunkowego, sukienki rozkloszowanej, hal targowych, zainwestowania w przyszłość, czy autotygodni już jest.

Jednocześnie przypominamy, iż Administracja forum ma prawo usunąć dowolną rzecz bez powodu i bez podawania przyczyny.

2. Administracja ma prawo zablokować konto każdego użytkownika bez podania przyczyny. W takim przypadku zainteresowanych prosimy o wysłanie PW lub maila na adres mailowy Administratora. Wszelka polemika odnośnie udzielonych banów lub ostrzeżeń na forum będzie usuwana. Zabrania się też aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru. Jeśli nie podoba Ci się forma działania i rozmów na tym forum, praca Moderatorów i ich ewentualne działania, prosimy o wysłanie PW do Administratora forum.

3. Doceniamy pomoc naszych użytkowników, którzy rozumieją, że Moderator ani Administrator nie jest w stanie prześledzić każdego tematu w poszukiwaniu niepoprawnych treści i cieszymy się, gdy chcecie nam pomóc w naszej pracy. Prosimy jednak, aby oprócz użycia przycisku Obrazek do zgłaszania niepoprawnych treści, użytkownik wysyłał również Prywatną Wiadomość do Moderatora działu lub Administratora wraz z linkiem do danej wiadomości (wygląda on tak: Obrazek i znajduje się po lewej stronie od daty wysłania wiadomości) oraz krótką informacją, w jaki sposób dana wiadomość łamie Regulamin forum.

Kultura:
1. Korzystając z cudzych materiałów, grafik, pomysłów itd., pamiętaj o podaniu źródła/autora.

2. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa. Pamiętajmy o tym, aby szanować poglądy innych osób. Wszelkie groźby, obraźliwe uwagi, jakiekolwiek prześladowanie użytkowników, Moderatorów oraz Administratorów Forum, łamanie polskiego prawa, propagowanie piractwa oraz nieobyczajne zachowanie będzie karane ostrzeżeniem lub trwałym usunięciem z Forum. Ponadto obowiązuje kategoryczny zakaz podawania linków do materiałów powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, uprzedzenia w stosunku do mniejszości seksualnych, etnicznych, religijnych itp.). Przypominamy, że tego typu zachowania są regulowane przez Polskie normy prawne: art. 141 Kodeksu wykroczeń mówi: Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze grzywny do 1500 złotych.

3. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o bezwzględne czepianie się ortów lub interpunkcji, lecz o skrajne przypadki. Post ma być czytelny i zrozumiały. Wszelkie przejawy nabijania postów (SPAM) będą skrupulatnie zwalczane (w tym także podwójne posty tej samej osoby). Posty bezsensowne, niewnoszące nic do tematu lub bardzo odbiegające od niego będą usuwane. Podobnie posty, których główną treścią jest link poza forum, nie dotyczące tematu lub o błędnym adresie. Proszę 2 razy sprawdzić poprawność linka.

4. Proszę o nie załatwianie swoich prywatnych animozji spoza forum na łamach rzeczonego forum. Czyli to, co jest tematem konwersacji w mailach/prywatnych wiadomościach/na komunikatorach itp. pomiędzy użytkownikami forum nie powinno być tematem powszechnych dyskusji na forum. Wszelkie prywaty po między użytkownikami załatwiane przy pomocy tego forum będą usuwane.

Regulamin Działu Targowisko:
1. Administracja forum nie bierze żadnej odpowiedzialności za przeprowadzone transakcje, będące wynikiem zamieszczonych tutaj ogłoszeń/ofert.

2. Większość poszukiwanych gier znajduje się na aukcjach internetowych. Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi aukcjami w internecie; jeżeli tam nie znajdziesz tego czego szukasz, napisz tutaj.

3. Jeżeli chcesz coś sprzedać/kupić/wymienić, temat poprzedź jednym z tagów:
[S] - jeżeli coś sprzedajesz
[K] - jeżeli chcesz coś kupić
[W] - jeżeli chciałbyś się wymienić
a po tagu napisz czego dotyczy temat. np: [K] Magia i Miecz - Miasto

4. Przy składaniu oferty sprzedaży, napisz co dokładnie sprzedajesz, za ile być chciał daną rzecz sprzedać i do kiedy można się do Ciebie zgłaszać. Jeżeli wystawiasz ten sam przedmiot na aukcji internetowej, podaj linka i czas zakończenia aukcji.

5. Jeżeli sprzedasz przedmiot szybciej niż zakładałeś, napisz że oferta jest już nieaktualna i dobrze by było, gdybyś napisał za ile sprzedałeś.

6. Przy zakładaniu tematów odnośnie kupna, napisz co dokładnie chciałbyś kupić, za ile być chciał daną rzecz kupić i do kiedy można się do Ciebie zgłaszać.

7. Jeżeli masz możliwość wydruku autorskiego dodatku, możesz zamieścić ogłoszenie typu [S] w pod forum Zamówienia na wydruk, ale tylko i wyłącznie, jeżeli autor danego rozszerzenia dał Ci zgodę na drukowanie jego dodatków.

8. Jeżeli chcesz zamówić wydruk autorskiego dodatku, możesz zamieścić ogłoszenie typu [K] w pod forum Zamówienia na wydruk, np: [K] Runy.

9. W temacie "Ciekawe oferty na Allegro" należy pisać o ciekawych lub tanich ofertach.

10. W temacie "Oferty do wychłostania na Allegro" należy pisać o aukcjach łamiących regulamin Allegro, szczególnie o sprzedaży nieoryginalnych (wydrukowanych) gier jako oryginalne oraz o sprzedawaniu dodatków autorskich bez zgody ich twórców.

11. Wszystkie tematy będą przeglądane przez Moderatorów, a tematy niezgodne z Regulaminem Działu "Targowisko" będą poprawiane bądź zamykane. Wszystkie nieaktualne tematy będą zamykane i będą stanowić swoiste archiwum.

--
Z poważaniem,
Administracja oraz Moderacja Forum.
Ostatnio zmieniony czwartek 01 sty 1970, 01:00 przez Nemomon, łącznie zmieniany 3 razy.


Wróć do „Regulamin, Ogłoszenia, Konkursy, Turnieje i Zjazdy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość