Strona 3 z 6
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 09 mar 2010, 19:43
autor: bartas
Po spotkaniu z pania doktor postanowilem lepiej przygotowac sie do wejscia do innych swiatow oraz zapieczetowania bramy. Pani doktor poradzila mi wizyte w tutejszym szpitalu zebym zregenerowal swoje nadwatlone sily . Pora ruszac.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Udaje sie na pole Szpital Sw. Marii i za 2$ regeneruje zdrowie, unikajac Wiedzmy po drodze; jezeli test uniku sie nie powiedzie wydaje zeton wskazowki.
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
SZPITAL SW. MARII
-2$
+3 Wytrzymalosc
Re: Sesja II - Rozgrywka
: środa 10 mar 2010, 11:19
autor: Wagnard
Sytuacja wyglada nieciekawie. Musze sie jakos przygotowac do dzialania. Slyszalem, ze Antykwariusz oferuje przedmioty, ktore moga sie przydac. Zobaczymy co ma w ofercie.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Nie przesuwam suwakow
Ruch:
Ide do Antykwariatu na zakupy.
ANTYKWARIAT
Przygladasz sie towarom:
[img]
http://img363.imageshack.us/img363/9162/sklep.png[/img]
-4$
+1 Woda Swiecona
Re: Sesja II - Rozgrywka
: poniedziałek 15 mar 2010, 08:05
autor: sirafin
TURA 12 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
OTCHLAN
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
INNY WYMIAR
Walczy z potworem na Opuszczonej Wyspie by dostac sie do bramy.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Usiluje uniknac potwora na Uptown, by zrobic zakupy w Starym Magicznym Sklepiku.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
Re: Sesja II - Rozgrywka
: poniedziałek 15 mar 2010, 10:13
autor: Sielus
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/1
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Bez zmian
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Honorarium pozostaje
OTCHLAN
[img]
http://img511.imageshack.us/img511/1006/74276249.jpg[/img]
Test Szczescia [1 Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Czy to deja vi ?, jak to mozliwe, znow w jaskini ?
Re: Sesja II - Rozgrywka
: poniedziałek 15 mar 2010, 11:24
autor: szutek
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 16 mar 2010, 19:00
autor: Wagnard
Tez mi przydatne walce z nadnaturalnym przedmioty, pomyslalem. Czas pokazac komus probke potwora. Ciekawe co nauka na to powie?
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/2
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 2/1
Ruch: Ide do Budynku Naukowego.
BUDYNEK NAUKOWY
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Naukowy5.jpg[/img]
Test Szczescia [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
+1 Wytrzymalosc
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 16 mar 2010, 20:38
autor: bartas
Pora dowiedziec sie wiecej o swiecie i bramie ktora znajduje sie niedaleko mnie w lesie. Zanim jednak tam pojde wstapie do Sklepiku z "magicznymi" rzeczami moze dostane jakis medalik na szczescie albo wskazowke.
Kod: Zaznacz cały
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Starego Magicznego Sklepiku i ogladam przedmioty. Unikam wiedzmy, jezeli sie nie uda to wydaje jedna wskazowke.
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
-5$
Wlasciciel Sklepiku wytlumaczy ci jedna z magicznych formul.
[img]
http://img299.imageshack.us/img299/9162/sklep.png[/img]
+1 Straszliwa Klatwa Azathotha
Re: Sesja II - Rozgrywka
: czwartek 18 mar 2010, 21:11
autor: sirafin
TURA 13 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
INNY WYMIAR
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
OTCHLAN
Uisluje ominac potwora na ulicach Uptown, by dotrzec do Lasu i przejsc przez brame do Otchlani.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Uisluje ominac potwora na ulicach Southside, by dotrzec do Domu Wiedzmy i przejsc przez brame do Plaskowyzu Leng.
Re: Sesja II - Rozgrywka
: piątek 19 mar 2010, 15:52
autor: szutek
To o czym plotkuja ludzie okazalo sie prawda. W calym Arkham otwieraja sie bramy do Innych Swiatow, z ktory wylaza rozne pokraczne monstra. Chyba zdobylam juz dosc informacji aby stawic czola wyzwaniu. Czas aby do Arkham powrocil spokoj.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
+1 Pocztalnosc
Walcznosc/Wola 1/4
+1 Poczytalnosc
INNY WYMIAR
[img]
http://img248.imageshack.us/img248/6721/rediz.jpg[/img]
-1 Wytrzymalosc
Re: Sesja II - Rozgrywka
: niedziela 21 mar 2010, 17:37
autor: Wagnard
Slyszalem, ze w miescie dziala Loza zajmujaca sie magia i okultyzmem. Czas zlozyc im wizyte.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
nic nie zmieniam
Ruch:
Ide do Lozy. Biore wskazowke i odbywam spotkanie.
LOZA SREBRNEGO SWITU
+1 Wskazowka
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Loza3.jpg[/img]
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
Wydaje Wskazowke
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
+3 Wskazowki
Re: Sesja II - Rozgrywka
: niedziela 21 mar 2010, 22:30
autor: bartas
Pora przyjrzec sie blizej dziwnym rozblyskom w Lesie nieopodal. Moze jest tam jedna z tych bram?
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Lasu. po drodze uciekam przed wiedzma. Wydaje maks. 1 zeton wskazowki w razie porazki.
UPTOWN
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
Wydaje Wskazowke
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
OTCHLAN
[img]
http://img210.imageshack.us/img210/3905/bluepp.jpg[/img]
-1 Poczytalnosc
Re: Sesja II - Rozgrywka
: piątek 26 mar 2010, 16:25
autor: Sielus
Anno pamietasz ten stary dom we French Hill ? , cos mi mowi, ze opowiesci jakie od dziecka o nim slyszalem maja w sobie cos z prawdy, to wszystko wydaje sie mocno powiazane.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Ide do domu wiedzmy, korzystam ze srebrnego klucza aby uniknac ducha.
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
Honorarium pozostaje
SOUTHSIDE
Kultysta
Test Unikow [Sukces]
Uzywa Srebrnego Klucza *
PLASKOWYZ LENG
[img]
http://img17.imageshack.us/img17/831/greenhd.jpg[/img]
Test Walecznosci [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
-2 Wytrzymalosc
Nie, nie dam rady wyzej!!! AAAaaaaaaa!!!
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 06 kwie 2010, 20:39
autor: sirafin
TURA 14 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
OTCHLAN
Odbywa spotkanie.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Usiluje zapieczetowac brame
Re: Sesja II - Rozgrywka
: czwartek 08 kwie 2010, 19:53
autor: szutek
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Wychodze z Innych Swiatow na Opuszczona Wyspe i usiluje zapieczetowac brame korzystajac z Wiedzy (powtarzam max 1 wskazowka)
OPUSZCZONA WYSPA
Proba zamkniecia i zapieczetowania bramy do Innego Wymiaru
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Brama zamknieta.
Kroczacy Miedzy Swiatami znika z Peryferiow
Wydaje 5 Wskazowek
Brama zapieczetowana.
Re: Sesja II - Rozgrywka
: niedziela 11 kwie 2010, 16:19
autor: Wagnard
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
bez zmian
Ruch:
Ide do budynku naukowego. Podnosze wskazowke. Odbywam spotkanie.
BUDYNEK NAUKOWY
+1 Wskazowka
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Naukowy3.jpg[/img]
- Hehe... no wlasnie... no to zostawiam to.
Re: Sesja II - Rozgrywka
: poniedziałek 12 kwie 2010, 22:07
autor: bartas
Re: Sesja II - Rozgrywka
: piątek 16 kwie 2010, 23:02
autor: Sielus
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Bez zmian
PLASKOWYZ LENG
[img]
http://img710.imageshack.us/img710/1545/red2at.jpg[/img]
Test Walecznosci [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Re: Sesja II - Rozgrywka
: środa 21 kwie 2010, 22:50
autor: sirafin
TURA 15 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
UPTOWN
Walczy z potworem
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
RZECZNE DOKI
Odbywa Spotkanie
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
DOM WIEDZMY
Usiluje zamknac brame do Plaskowyzu Leng
Re: Sesja II - Rozgrywka
: czwartek 22 kwie 2010, 22:45
autor: Sielus
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Bez zmian
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Honorarium pozostaje
PLASKOWYZ LENG
[img]
http://img8.imageshack.us/img8/5802/greenxs.jpg[/img]
Test Woli [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Otrzymujesz umiejetnosc Szybkosc
Re: Sesja II - Rozgrywka
: sobota 24 kwie 2010, 11:49
autor: szutek
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
zmieniam: Wiedza/Szczescie 3/4 i przywracam sobie punkt poczytalnosci
Ruch: Ide do Rzecznych Dokow i odbywam spotkanie.
+1 Poczytalnosc
RZECZNE DOKI
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Doki5.jpg[/img]
Test Woli [Porazka]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
-2 Poczytalnosc
Znalazles Krola w Zolci
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 27 kwie 2010, 06:56
autor: bartas
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 5/0
Wiedza/Szczescie: 1/2
Zamykam brame na polu Dom Wiedzmy korzystajac z Walecznosci
DOM WIEDZMY
Proba zamkniecia bramy do Plaskowyzu Leng
Test Walecznosci [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Brama zamknieta.
Starsza Istota znika z Downtown
Starsza Istota znika z Downtown
Re: Sesja II - Rozgrywka
: wtorek 27 kwie 2010, 08:20
autor: Wagnard
Re: Sesja II - Rozgrywka
: niedziela 02 maja 2010, 13:03
autor: sirafin
TURA 16 - PLAN DZIALANIA
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
ZAGUBIONY W CZASIE I PRZESTRZENI
Nie odnalazl drogi powrotnej do Arkham
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
RZECZNE DOKI
Robi podejrzane interesy w dokach.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Usiluje uniknac potwora na ulicach French Hill i odbyc spotkanie w Lozy.
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
OTCHLAN
Odbywa spotkanie.
Re: Sesja II - Rozgrywka
: poniedziałek 03 maja 2010, 12:30
autor: bartas
Nadal szukam informacji odnosnie tego co tutaj sie dzieje. Moze pomoze mi ktos z Lozy Srebrnego Switu - tajemnicza nazwa, nie ma co...Niestety na horyzoncie widac majaczace postaci kultystow, tym razem postaram sie przejsc za ich plecami, niezauwazony.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
FRENCH HILL
Wiedzma
Test Unikow [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Loza2.jpg[/img]
3$ ---> Czlonkostwo Lozy Srebrnego Switu
Re: Sesja II - Rozgrywka
: czwartek 06 maja 2010, 01:37
autor: szutek
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Przywracam punkt poczytalnosci
Zmieniam Wiedza/Szczescie na 5/2
Ruch: Odpalam Krola w Zolci i zostaje na obszarze Rzecznych Dokow
Faza spotkan: Zamieniam trofeum za brame na 5$.
+1 Poczytalnosc
RZECZNE DOKI
Krol w Zolci
Test Wiedzy [Sukces]
[img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]
http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
-1 Poczytalnosc
+4 Wskazowki
CIEMNE INTERESY
Trofeum za brame do Innego Wymiaru ---> 5$