Strona 1 z 6

Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 08 lut 2010, 18:17
autor: sirafin
Zlowieszcze fatum zawislo nad nad miasteczkiem. Dziwna slabosc i lek ogarnely mieszkancow Arkham. Choroba trawiaca dusze i cialo, pojawila sie niewiadomo kiedy, niewiadomo skad. Po katach slychac bylo szepty o armagedonie, pradawnym Zlu, ktore powroci. Tym razem zle przeczucia, nie byly tylko pokretna zabawa zleknionego umyslu, zagrozenie bylo bardziej realne i blizsze niz ktokolwiek podejrzewal...

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/arkham.jpg[/img]


TURA 1 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
CMENTARZ
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
STOWARZYSZENIE HISTORYCZNE
Odbywa spotkanie.

Re: Sesja II - rozgrywka

: poniedziałek 08 lut 2010, 19:24
autor: szutek
Od kiedy przyjechalam na staz do Arkham mam wrazenie, ze dzieje sie w tym miescie cos dziwnego. Pacjenci, ktorych lecze w lokalnym przytulku sa inni niz ci, z ktorymi mialam do czynienia w moim dotychczasowym zyciu zawodowym. Cisi, przygarbieni, jakby stlamszeni otaczajaca ich rzeczywistoscia. I te ich wizje...niby u kazdego inne, ale obracajace sie wokol tych samych tematow: woda, sztorm, krew, strach przed smiercia, a przede wszystkim motyw starego, obrosnietego mchem posazka przerazajacej postaci z setkami pseudopodiow. Nie byloby w tym moze nic dziwnego, w koncu w moim zawodzie ma sie do czynienia z roznymi osobnikami, gdyby nie wczorajsze wydarzenia. Jeden z moich pacjentow, Anthony Ainsworth, zostal zamordowany w nie do konca wyjasnionych okolicznosciach. Znaleziono go nieopodal dokow, na niewielkiej bezludnej wysepce przy brzegach miasta, przybitego do pnia drzewa. Moze i by mnie to tak bardzo nie niepokoilo, gdyby nie fakt, ze Anthony dzien wczesniej, po wprowadzeniu w stan hipnozy dokladnie opisal mi sposob w jaki zginal. Cos zlego dzieje sie w tym calym Arkham. Moze gdy udam sie na miejsce zbrodni to przyjdzie mi do glowy jakies logiczne rozwiazanie tej zagadki.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: 

Szybkosc/Skradanie: 3/0
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 2/5
 
Ruch: Opuszczona Wyspa (podnosze wskazowke i odbywam spotkanie)
+1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Wyspa1.jpg[/img]
Otrzymujesz: Mgly Releh

Re: Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 08 lut 2010, 20:43
autor: Wagnard
To miasto widzialo juz chyba wszystko. Mordercow, gwalcicieli, zlodziei. Nawet wiedzme z Salem. Ludzie opowiadaja rozne historie. Nie mowie, ze jestem od nich lepszy. Sam slyszalem juz nie jedno i czasem przekazywalem to dalej. Jednak ostatnie wydarzenia sa inne. Mieszkancy sa dziwnie niespokojni. Kraza plotki o szalencach i dziwnych istotach.
Nawet moj szef, nie zostal obojetny na plotki. A to juz cos znaczy. Niepokoi sie o swoje interesy. I tak to sie zaczelo. W ta brudna, ponura noc wyslal mnie zebym wywachal co sie dzieje.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:

Szybkosc/Skradanie  2/4
Walecznosc/Wola  4/3
Wiedza/Szczescie  0/3


Ruch: Stowarzyszenie Historyczne (biore obie wskazowki i odbywam spotkanie).
+2 Wskazowki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Stowarzyszenie6.jpg[/img]

Re: Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 08 lut 2010, 20:51
autor: bartas
Jeszcze tydzien temu siedzialem ze szklaneczka Whiskey w moim biurze, w grobowym nastroju przegladalem informacje o ostatniej, niezbyt jasnej sprawie, ktora podjal moj malo, jak dla mnie, rozgarniety siostrzeniec. Wyslal mi niejasna depesze, ze w swoim sledztwie natrafil na pewne, jak on to wyrazil "szokujace informacje" o pradawnych kultach i jakiejs rownie starej magii. Napisal rowniez, ze "raczej niepotrzebnie zaczal czytac i przeczytal o jedna strone za duzo, w nocy slyszal osobliwe dzwieki dochodzace nie wiadomo skad" jak on to okreslil. Zaczalem sie martwic o szczeniaka, spakowalem kilka drobiazgow i ruszylem do Arkham skad dostalem telegram. Niestety po przybyciu na miejsce, w lokalnym posterunku policji nikt nie byl mi w stanie udzielic jakichkolwiek informacji o chlopaku. Musze go poszukac na wlasna reke.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie

Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 0/3

Ruch: Cmentarz (odczytuje wskazowke i odbywam spotkanie)
+1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Cmentarz6.jpg[/img]

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Duch.png[/img]

Re: Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 08 lut 2010, 23:22
autor: bartas
No tak, postanowilem od razu zobaczyc czy chlopaka nie ma w najgorszym z mozliwych miejsc - na cmentarzu. Straszne miejsce. Jestem sam. Wydaje mi sie, ze widze - kogos, moze to grabarz ? Podchodze troche blizej i blizej...rany to nie grabarz ! Ani tez zaden czlowiek raczej...w nogi !

Kod: Zaznacz cały

Probuje uniknac potwora, jesli sie nie uda wydaje zeton wskazowki az do skutku
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton
Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja II - Rozgrywka

: wtorek 09 lut 2010, 17:31
autor: Wagnard
Mam ciekawsze rzeczy do roboty niz obserwowanie ptakow. Zbywam wiec woznego i odchodze.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: wtorek 09 lut 2010, 19:22
autor: sirafin
TURA 1 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
Gdy uswiadamiasz sobie, co oznacza taka ilosc ludzkich szczatkow, rece zaczynaja ci drzec ze zrozy. Masz niejasne przeczucie, ze nim ustalisz co stoi za niepokojaca slaboscia mieszkancow, przyjdzie ci ogladac jeszcze gorsze potwornosci. Zbadanie kosci daje kilka odpowiedzi. Znaleziona formula, spisana na dziwnym pergaminie, ktory jakims cudem nie rozpadl sie pod wplywem wilgoci, emanuje moca i tez na pewno sie przyda.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
Napisy na urnie ktora znalazles, rzucaly nieco swiatla na tajemnicze wydarzenia. Na pewno by sie na cos przydala gdyby nie pojawila sie ta zjawa. Jak zabic cos, przez co kule przechodza na wylot? Ucieczka byla jedynym ratunkiem. Cisniecie waza w ducha to byl odruch, ale przynajmniej narobiles dosc zamieszania by sie wymknac. Szkoda tylko, ze nie zdazyles przepisac symboli, bo z tej sterty skorup nic sie juz nie odczyta. Skupiony nad resztkami naczynia, nie zauwarzyles naet, ze powietrze zaczyna falowac.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
Cale szczescie informacje ktorych szukales, byly tam gdzie ci powiedziano. Dziwne to wszystko, ale jesli masz racje, to ktos musi rozwiazac ten problem albo bedzie kiepsko. A ktoz ma wieksza wprawe w roziazywaniu klopotow niz ty? Jednak masz przeczucie, ze tego problemu, raczej nie uda sie wrzucic do rzeki z odrobina betonu. Wozny chyba zdal sobie sprawe, w jakim kierunku wedruja twoje mysli, bo przerwal swoj monolog o ptakach, usmiechnal nerwowo i pozegnal po czym odjechal w kierunku lasu.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: wtorek 09 lut 2010, 19:24
autor: sirafin
TURA 2 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
INNY WYMIAR
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
DOM WIEDZMY
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: wtorek 09 lut 2010, 19:40
autor: Wagnard
Przemierzajac, puste o tej porze, ulice Arkham docieram do okrytego zla slawa Domu Wiedzmy. Skoro mam zbadac "dziwne wydarzenia", dlaczego nie zaczac na powaznie tutaj? Dom, w ktorym mieszkala rzekomo czarownica z Salem, wydaje sie obiecujacym miejscem.
Historia, jaka opowiedzial mi wlasciciel tylko upewnila mnie w tym, iz wypada przyjrzec sie temu miejscu.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:

Szybkosc/Skradanie 3/3
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 0/3

Ruch: Dom Wiedzmy (zbieram wskazowke i odbywam spotkanie).
+1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Wiedzma6.jpg[/img]
Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]



Wydaje zeton Wskazowki
Test Woli [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Otrzymujesz: Odnalezienie Bramy

Re: Sesja II - Rozgrywka

: wtorek 09 lut 2010, 20:08
autor: szutek
Tak jak myslalam smierc mojego pacjenta nie byla kolejnym "zwyklym" morderstwem. Musze sie koniecznie dowiedziec kto stoi za ta makabryczna zbrodnia i jaki ma ona zwiazek z wizjami ofiary. Ponoc dowody zbrodni zostaly zabezpieczone i przekazane do badan naukowcow Uniwersytetu Miskatonic. Moze tam udam mi sie zdobyc wiecej informacji.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: 
Przywracam sobie punkt poczytalnosci, zmieniam Wiedze/Szczescie na 4/3

Ruch: Budynek naukowy, podnosze wskazowke i odbywam spotkanie
+1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Naukowy2.jpg[/img]
Otrzymujesz: Zaklety Sztylet

Re: Sesja II - Rozgrywka

: środa 10 lut 2010, 13:45
autor: bartas
Ach...w jakim dziwnym miejscu sie znalazlem. Powoli zaczynam wierzyc, ze moj siostrzeniec naprawde natknal sie na cos co go przeroslo. Pora poszukac wyjscia z tego dziwnego miejsca.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie
BZ 

Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 0/3

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Red1.jpg[/img]
Test Wiedzy [Porazka]
AUTOMATYCZNIE

Re: Sesja II - Rozgrywka

: czwartek 11 lut 2010, 10:34
autor: sirafin
TURA 2 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
Nie masz pojecia co cie tak walnelo w grobowcu i gdzie wyladowales, ale z pewnoscia wolalbys byc teraz gdzies indziej. Wszystko dookola skrzy sie migotliwym jaskrawym swiatlem. Brniesz po omacku potykajac sie co kilka krokow i masz wrazenie, ze caly czas krecisz sie w kolko. To miejsce zaczyna cie wkurzac, gdy probujesz otworzyc oczy masz wrazenie jakby ktos wbijal w nie rozzarzone igly. Niestety czujesz, ze znalezienie wyjscia potrwa dluzej niz bys chcial.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
Albo opowiesci o wiedzmie wcale nie sa bzdura jak sadziles, albo to miejsce fatalnie wplywa na twoj rozum, sam nie wiesz, ktora ewentualnosc mniej ci sie podoba. Tak czy inaczej, w trakcie przeszukiwania domu zaczynasz slyszec glosy. Piesn jest coraz glosniejsza, zaczyna krecic ci sie w glowie, i mgla przeslani ci wzrok. Pokoj zaczyna wirowac coraz szybciej i szybciej w rytm melodii. Usilujesz zlapac rownowage, lecz gdy wyciagasz reke, masz wrazenie, ze sciana ucieka oddalajac sie coraz bardziej. Upadasz, a swiat sie rozmywa. Sen jest niezwykly, niepokojacy, nieznana kobieta przekazuje ci zakazana wiedze, dookola plona stosy, nocne niebo jest bezdennie czarne i pozbawione gwiazd, na granicy kregu swiatla rzucanego przez plomienie blyskaja oczy krwiozerczych bestii. Budzisz sie i czujesz, ze to bylo cos wiecej niz sen, postanawiasz zapisac formule, ktora zapamietales. Dopiero po chwili zdajesz sobie sprawe, ze nie jestes juz w Arkham.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
Rozmowa z profesorem dostarczyla ci kilku cennych wskazowek tak jak podejrzewalas. Otoczka mistycyzmu, towarzyszaca sprawie morderstw, jest niezwykle niepokojaca. Co gorsza, do tej pory nie udalo sie ustalic, kto jest odpowiedzialny za to wszystko i dlaczego to zrobil. Szeryf uznal, ze maja do czynienia ze zwyklym szalencem, lecz ty wiesz, ze to nie prawda. W dzialaniach mordercy widac wyraznie, ze nie kieruje nim tylko slepa zadza mordu i to chyba przeraza cie najbardziej. Wychodzac z budynku, starasz sie zdusic wyrzuty sumienia. Nie jestes zlodziejem, ale narzedzie zbrodni, moze pomoc w rozwiazaniu tej tajemnicy. Moze nawet zdazysz zwrocic dowod, nim sie zorientuja, ze zniknal.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: czwartek 11 lut 2010, 14:01
autor: sirafin
TURA 3 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kupuje zaklecie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
INNY WYMIAR
Odbywa spotkanie.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: czwartek 11 lut 2010, 14:02
autor: szutek
Chodza glosy, ze w zwiazku z ostatnimi wydarzeniami w Arkham do miasta przybyla pewna tajemnicza postac. I w zasadzie to ze jest tajemnicza to jedyne co o niej wiadomo. Jedni mowia ze to jakis znawca okultyzmu z dalekiego poludnia, inni ze kobieta-naukowiec majaca doswiadczenie w sprawach paranormalnych. Trzeba by sie dowiedziec kto to taki, moze rzuci troche swiatla na ten caly burdel, ktory tutaj panuje.
Zapomnialem ze Dzielnica Handlowa jest zamknieta w zwiazku z tym drobna zmiana:

Utrzymanie:
Zmieniam Wiedza/Szczescie na 5/2

Ruch:
Ide do Starego Magicznego Sklepiku, po drodze omijam Ghoula zakleciem Mgly Releh, w sklepiku kupuje zaklecie za 5$.
UPTOWN
Zombie
Mgly Releh [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

STARY MAGICZNY SKLEPIK
-5$
Kupujesz:
Deformacja

Re: Sesja II - Rozgrywka

: czwartek 11 lut 2010, 16:34
autor: bartas
Nie wiem gdzie jestem ani jak dlugo juz tak bladze. Musze szukac dalej wyjscia.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie

Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
[img]http://img6.imageshack.us/img6/7539/blueysm.jpg[/img]
Test Walecznosci [Porazka]
AUTOMATYCZNIE


Wydaje zeton Wskazowki
Test Walecznosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
+8$

Re: Sesja II - Rozgrywka

: czwartek 11 lut 2010, 19:35
autor: Wagnard
Wyglada no to, ze Dom Wiedzmy faktycznie nie jest normalny. Przyznam, ze jestem zdezorientowany. Ciazacy w plecaku Necronomicon (nie chcecie wiedziec jak wszedlem w jego posiadanie) pewnie duzo by mi wyjasnil. Duzo jednak slyszalem, o tym "dziele". Wole nie ryzykowac. Najwyrazniej moje nietypowe zainteresowania juz teraz daja o sobie znac.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/3
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 0/3
[img]http://img694.imageshack.us/img694/4251/greentz.jpg[/img]

Re: Sesja II - Rozgrywka

: piątek 12 lut 2010, 01:34
autor: Sielus
Podobno w okolicach Skweru Niepodleglosci krecil sie jakis nieznajomy i bredzil cos o ofierze zlozonej na wyspie. Lepiej to sprawdze.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 0/4

Zbieram wskazowke i odbywam spotkanie
+2$ (Honorarium)
+1
Wskazowka

[img]http://img688.imageshack.us/img688/8470/skwer2.jpg[/img]

" - Anna to Ty ? Kope lat ... , wiesz ..., niestety nie odnalezlismy tej dziewczyny. Rodzice nadal zamieszczaja informacje o zaginionej w naszej gazecie.
Dzieki Twoim wskazowka policja natrafila na jej slady w jaskini w Rivertown, samego ciala nie odnaleziono, jedynie zakrwawione odzienie i te dziwne hieroglify na scianach. Wlasnie!..., czyzby mialo to zwiazek z ostatnim rytualnym mordem na wyspie ?, Anno moze zechcesz mi towarzyszyc ?, zapewne masz wieksza wiedze w tej tematyce.

(do testu nie uzywam wskazowek)

Test Wolli [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Anna Kaslow przylacza sie
+2
Wskazwowki

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 12:25
autor: sirafin

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 12:26
autor: sirafin
TURA 4 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
ZAJAZD HIBBA
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
PENSJONAT MAMUSKI
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
INNY WYMIAR
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa spotkanie.

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 13:41
autor: Sielus
Anno, mysle ze powinnismy po drodze odwiedzic Zajazd Hibba, nie ma lepszego miejsca do podsluchania wszystkich plotek z okolicy, przy odrobinie szczescia moze natrafimy na kogos konkretnego.


Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/2
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 1/3

Zbieram dwie wskazowki i odbywam spotkanie.
+2$
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Honorarium zostaje


+2 Wskazowki

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Hibb4.jpg[/img]

Niezla historie nam probowal wcisnac, a przynajmniej man nadzieje, ze nie byla to prawda, bo jesli jednak .... nawet nie chce o tym myslec.

Otrzymujesz:
Whiskey

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 13:50
autor: szutek
Eh... ludzie i ich plotki. Jak sie okazalo tajemniczym osobnikiem nie jest zaden naukowiec czy wrozbita ale ..... miejscowy reporter. Przynajmniej potwierdzilo sie to, ze ponoc rzeczywiscie zna sie na okultyzmie. Ostatnie wydarzenia nieco mnie wykonczyly. Nawet psycholog czasem nie wyrabia psychicznie. Musze troche odetchnac od tego wszystkiego, chyba zatrzymam sie na wieczor w jakims miejscowym hotelu.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: 
Szybkosc / Skradanie 3/0
Walecznosc / Wola 2/3
Wiedza / Szczescie: 3/4

Ruch:
Ide do Pensjonatu Mamuski i odbywam spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Pensjonat2.jpg[/img]
Test Szczescia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 19:52
autor: Wagnard
Poprzednia wizja byla optymistyczna, nadal jednak nie wiem, gdzie sie znajduje. Trzeba szybko rozeznac sie w sytuacji.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/3
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 0/3
[img]http://img237.imageshack.us/img237/9757/redjp.jpg[/img]
Test Walecznosci [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

-1 Poczytalnosc
-1 Wytrzymalosc

Re: Sesja II - Rozgrywka

: sobota 13 lut 2010, 20:26
autor: bartas
Ehh mam juz dosyc wedrowki w tym dziwnym miejscu. Jestem tu stanowczo za dlugo. Nie poddaje sie, oby mi starczylo sil do konca.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie

Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 3/2
Wiedza/Szczescie: 1/2
[img]http://img689.imageshack.us/img689/710/blues.jpg[/img]
Test Walecznosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Otrzymujesz:
Mgly Releh

Re: Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 15 lut 2010, 13:13
autor: sirafin

Re: Sesja II - Rozgrywka

: poniedziałek 15 lut 2010, 13:23
autor: sirafin
TURA 5 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/CarolynA.png[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Odbywa spotkanie.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/JoeA.png[/img]
CMENTARZ
Usiluje zamknac brame do Innego Wymiaru.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/MichaelA.png[/img]
DOM WIEDZMY
Czeka.


[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/DarrellA.png[/img]
RIVERTOWN
Walczy z Kultysta.