Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Antykwariatu i ogladam przedmioty.
[img]http://img689.imageshack.us/img689/8265/sklep2.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Antykwariatu i ogladam przedmioty.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 2/3
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Przekradam sie obok Zombie i zmierzam do Czarnej jaskini, jesli mnie zlapie to strzelam z dwururki.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Przywracam sobie 1 Poczytalnosci, parametry bez zmian.
Ruch: Nic nie robie.
Nie zamykam bramy.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide na Nienazwane i podnosze wskazowke.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Jedyne co zmieniam
Wiedza/Szczescie 2/1
Ide do Biblioteki
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Ide do Budynku Naukowego i wymieniam trofeum za brame na 2 wskazowki.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 2/3
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Zmieniam Walecznosc/Wola: 2/3
oraz przywracam punkt poczytalnosci
Ruch: Ide do Biblioteki, konczac ruch wykonuje test Wiedzy (-1) i probuje zdobyc wskazowke. Nastepnie odbywam spotkanie w Bibliotece.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 3/3
Walecznosc/Wola 4/3
Wiedza/Szczescie 2/1
Zostaje tu gdzie jestem i przywracam sobie jeden Poczytalnosci.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 3/0
Wybiegam na ulice Uniwersytetu, przy pomocy dwoch pistoletow staram sie ustrzelic ghoula, robie test wiedzy na zdobycie wskazowki, i wymieniam sie przedmiotami z pania doktor: Usmiercenie za Bicz i Deformacje.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: Walecznosc/Wola 1/4
Ruch: Ide do Nienazwanego, podnosze wskazowke i odbywam spotkanie. Jezeli jakims cudem detektyw nie uleje Ghoula to z nim walcze.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 2/3
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Wykorzystuje Znak Starszych Bogow do zapieczetowania bramy.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
nic nie zmieniam
Ruch:
Ide na ulice Rivertown i walcze z Zombie.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Walcze z Ogarem. Jezeli nie powiedzie mi sie test przerazania uzywam statuetki. Do walki uzywam usmiercenia i sztyletu.
Odbywam spotkanie w Nienazwanym
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/1
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Ide do Stowarzyszenia Historycznego, zbieram dwie wskazowki i odbywam spotkanie.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie
Szybkosc/Skradanie: 3/4
Walecznosc/Wola: 2/3
Wiedza/Szczescie: 1/2
Udaje sie na pole Szpital Sw. Marii i za 2$ regeneruje zdrowie, unikajac Wiedzmy po drodze; jezeli test uniku sie nie powiedzie wydaje zeton wskazowki.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Nie przesuwam suwakow
Ruch:
Ide do Antykwariatu na zakupy.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Szybkosc/Skradanie 4/1
Walecznosc/Wola 3/3
Wiedza/Szczescie 3/1
Bez zmian
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie:
Przywracam punkt poczytalnosci,
zmieniam Walecznosc/Wola na 3/2
Ruch: Ide na Opuszczona Wyspe i walcze z potworkiem. Rzucam Usmiercenie i dodatkowo uzywam Sztyletu.
Po walce wchodze do bramy