Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Sesja I - rozgrywka

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
Zablokowany
Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin » sobota 02 sty 2010, 03:05

Zblizalo sie poludnie, jednak na ulicach miasteczka panowal polmrok. Ciezkie, sine chmury wisialy nad Arkham a wstegi mgly pelzaly w ciemnych zaulkach. Powietrze bylo geste, wrecz lepkie, wilgoc czulo sie wszedzie i ubrania nieprzyjemnie kleily sie do ciala. Wlasciciel zajazdu stanal w drzwiach ocierajac pot z czola i mamroczac pod nosem zabral sie do zamykania lokalu.

- Szlag by trafil ta cholerna pogode. Chyba sam czort sciagnal tu te przeklete chmury, zeby mnie osobiscie pognebic. Jakby za malo bylo problemow z brakiem klientow, psia mac. TFU!

W oddali zagrzmialo cicho a wiatr zaczal sie gwaltownie wzmagac, po czym bez ostrzezenia z chmur lunely strugi lodowatego deszczu. Hibb zaklal pod nosem i pospiesznie zatrzasnal za soba drzwi zajazdu.

Sciana deszczu bezlitosnie siekala wszystko dookola, jednostajnie bebniac o jezdnie. Widocznosc spadla niemal do zera i zrobilo sie jeszcze ciemniej niz wczesniej. Na tylach zajazdu pod kontenerem na smieci bury dachowiec wylizywal swoje przemoczone futro, nagle przerwal toalete, zasyczal wsciekle a siersc zjezyla mu sie na grzbiecie. Powietrze za pojemnikiem zafalowalo i zaczelo sie jarzyc lekka poswiata. Kot prysnal ze swojej kryjowki, prosto w strugi zimnego deszczu i zniknal w zaulku po przeciwnej stronie. Cos poruszylo sie za smietnikiem, po czym jakas sylwetka, chwiejac sie lekko, wyszla na skapana w ulewie ulice...

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/arkham.jpg[/img]


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 » sobota 02 sty 2010, 13:43

Czas opuscic ten cieply kurwidolek. Dostalem cynk, ze w Downtown w okolicach Skweru Niepodleglosci mozna dowiedziec sie czegos o tych dziwacznych anomaliach w miescie. Ludzie mowia, ze po ulicach Eastown panoszy sie jakis gnijacy trup. Nie mam czasu sie nim zajac - tym razem scierwo nie posmakuje mojej 45-tki.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: umiejetnosci nie zmienione (tak jak pod avatarem)
Ruch: ide na Skwer Niepodleglosci (po drodze test uniku), zabieram 2 Wskazowki i odbywam tam spotkanie
Ostatnio zmieniony sobota 02 sty 2010, 16:05 przez 8janek8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1940
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq » sobota 02 sty 2010, 14:17

Z zapiskow M. Thompson:
"Ostatnie cztery dni uplynely mi jak w febrze, nie pamietam wiele, a te szczatki ktore potrafie zlozyc w calosc nie sa zbyt pocieszajace. Stare, ezoteryczne ksiegi swoim belkotliwym wyroczniowym glosem wydaja sie przekazac nam jedna prawde: olbrzymia, niezrozumiala ludzkiemu umyslowi potega nadchodzi. Nie znam jeszcze jej imienia, ale wydaje mi sie ze te fragmenty informacji o Mitach (tak nazwalam ta przerazajaca wiedze) pozwola mi na stawienia czola pierwszym manifestacjom zmian rzeczywistosci wokol nas. Jeszcze tylko jedna odpowiedz jest niezbedna, mam nadzieje ze znajde ja w bibliotecznej czytelni...

Zabralam Jonsowi petardy ktorymi chcial przywitac nowy '25 rok, do tego stary moz do listow mojej matki od dawna sluzy mi jako zakladka do ksiazek. A ciezki, zimny pistolet pozwoli mi odstraszyc dziwnych wloczegow, ktorych Arkham ostatnimi czasy jest pelne po brzegi...

W wirze pracy zapomnialam o tradycji noworocznej, pozniej spotkam sie z profesorem, przy szkalneczce grogu opowiem mu o moich odkryciach"

2 I 1925 A. Ms.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: wskazniki ustawiam na pozycje ja pod avatarem. 
Ruch: pozostaje w Bibliotece i odbywam spotkanie.




Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo » sobota 02 sty 2010, 14:28

Co za pogoda. Kto by pomyslal, ze az tak sie rozpada... Przypomnialo mi sie, ze podczas ostatniego wykladu z archeologii ze studentami II i III rocznika, zostawilem w auli w Budynku Naukowym fragment pewnej starozytnej inkantacji. Udam sie tam jak najszybciej, byc moze okaze sie cenna Wskazowka. Jezeli tylko ten padajacy deszcz nie zniweczy moich planow...

Kod: Zaznacz cały

 Utrzymanie: suwak szybkosc/skradanie z 2/3 na 3/2, 
Ruch: udaje sie do Budynku Naukowego i odbywam tam spotkanie


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]

Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 » sobota 02 sty 2010, 16:29

"Konczylem wlasnie wieczorny obchod kiedy na sale szpitalna wpadl rudy Joe, syn mojej gospodyni. Krople deszczu sciekaly po pelerynie chlopaka, ktory dziarskim glosem oznajmil:
- Ale leje doktorku, niebo az cale czarne od chmur i niechybnie kroi sie cos zlego. Kumpel zapodal mi gadke jakoby na Eastown widziano jakies gnijace bydle ale ja mu za bardzo nie wierze. A to pismo przyszlo przed chwila, podobno - bardzo pilne.
Niecierpliwie rozerwalem koperte, list byl krotki:
Jezeli chce sie pan czegos dowiedziec na temat smierci Jenkinsa czekam w Lesie. Prosze przyjsc sam i nie uzbrojony.
Jenkins byl moim pacjentem, ktory zmarl na chorobe nie znana nauce. Zgnil zywcem, belkoczac cos o nieprawidlowych wymiarach, Shoggotach i Tym, ktory chodzi miedzy Rzedami.
Wpadlem tylko do gabinetu, wzialem mojego Thompsona (dar od wdziecznego pacjenta, zreszta kumplu Ala Capone) i Szczesliwa papierosnice , do kieszeni schowalem kilka starych pergaminow. jak zapewnial mnie pewien profesor moga mi pomoc w potrzebie.
Wyruszam do Lasu na spotkanie z nieznanym informatorem, ktory byc moze przekaze mi jakies cenne wskazowki, wyjasniajace co sie dzieje w tym dziwnym miescie.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZ/SK 3/2   W/W 3/1  W/SZ 4/2

Kod: Zaznacz cały

Ruch: Lokacja LAS

Kod: Zaznacz cały

Spotkanie: Zabieram Wskazowke i odbywam Spotkanie



Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin » sobota 02 sty 2010, 20:21

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
BIBLIOTEKA
Lezaca w zaciemnionym kacie biblioteki ksiega zaczyna szeptac ci o bluznierczych rzeczach. Tracisz punkt Poczytalnosci.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
LAS
W gaju spotykasz madrego starca, ktory proponuje, ze podzieli sie z toba swoja wiedza. Jesli sie zgodzisz, pozostaniesz tu przez nastepna ture. Wykonaj test Wiedzy (-2). Jesli test ci sie powiedzie, mozesz wylosowac 1 Umiejetnosc albo 2 zaklecia albo otrzymac 4 zetony wskazowek. Jesli test sie nie powiedzie, nic sie nie dzieje.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
EASTTOWN
Zombie -> Test Unikow [Sukces]
[img]http://img8.imageshack.us/img8/5584/wynik3.png[/img]

SKWER NIEPODLEGLOSCI
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, odnajdujesz dziwaczne rzezbienia. Kiedy wodzisz palcami po wyzlobieniach, otwiera sie brama, a ty zostajesz do niej wciagniety.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Spotykasz umiesnionego i wygladajacego na znudzonego mezczyzne, ktory proponuje ci zawody w silowaniu sie na reke. Jesli sie zgodzisz, tracisz 2 punkty Wytrzymalosci. Jesli nie stracisz przytomnosci, Sir William Brinton smieje sie i klepie cie po ramieniu. Brinton chce sie do ciebie przylaczyc. Wez jego karte Sprzymierzenca. Jesli nie jest dostepna, otrzymujesz 5$.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 » sobota 02 sty 2010, 21:43

Co to jest u licha? Moze na ktorychs z tych zdjec bedzie cos podobnego. Mimo wszystko, warto sie temu blizej przyjrzec.

Kod: Zaznacz cały

Chce wykonac test Szczescia - wykorzystuje 1 WSK
Ostatnio zmieniony niedziela 03 sty 2010, 12:23 przez 8janek8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo » sobota 02 sty 2010, 22:13

Byly tam! Wsrod stosu kartek, znalazlem te, na ktorej tak mi zalezalo. Teraz z wiekszym spokojem moge sprobowac przeciwstawic sie wydarzeniom w Arkham. Gdy mialem juz wychodzic, spotkalem w holu Sir Wiliama Brintona, syna mojego przyjaciela Emanuela. Bardzo zacny i potezny mlody czlowiek. Z uwagi na laczaca nas zazylosc, zaproponowal mi zawody w silowaniu sie na reke. Byc moze nieco pochopnie sie zgodzilem, gdyz nie jestem juz pierwszej mlodosci, a i cialo zaniedbywane przez wiele lat poswieconych nauce, coraz czesciej odmawia mi posluszenstwa. Mimo to zgodzilem sie na ten drobny sprawdzian sily, po ktorym choc fizycznie oslabiony, to jednak osiagnalem korzysc. Gdy opowiedzialem mlodemu Brintonowi, ze do Arkham przybywa zlo, ktorego nie sposob ujac w slowa, a ktore od lat badalem i byc moze znam sposob by je powstrzymac, postanowil sie do mnie przylaczyc. Cieszy mnie jego obecnosc. Dzieki Wiliamowi czuje sie nieco silniejszy, a na pewno bardziej pewny siebie.

Kod: Zaznacz cały

W Budynku Naukowym zabieram zeton wskazowki - aktualnie mam 2.
Decyduje sie tez na zawody. Odpisuje sobie 2 punkty wytrzymalosci, w zamian dostaje karte sprzymierzenca - Sir Wiliam Brinton


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]

Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 » sobota 02 sty 2010, 22:20

- Tutaj doktorze!
Obrocilem sie, kierujac lufe Thompsona w strone skad dobiegal glos. Zza drzew wysunal sie starszy jegomosc sciskajac w drzacej dloni garsc pergaminow.
- Nie znamy sie ale slyszalem, ze interesuje pana tajemnicza smierc Jenkinsa. Mam tutaj kilka dokumentow, ktore moga rzucic swiatlo na chorobe, ktora w przeciagu kilka godzin uczynila z roslego mezczyzny kupe szlamu. Myslalem, ze pana jako fachowca to zainteresuje - jest tylko jeden warunek musi to pan przejrzec tutaj, w tej chwili! I tak juz za duzo ryzykuje, gdyby moi bracia z Lozy Srebrnego Switu sie dowiedzieli...
Pergaminy wygladaly na stare a deszcz padal coraz mocniej ale nie wahalem sie ani chwili:
- Chodzmy pod to drzewo, pan mi poswieci a ja sprobuje je odczytac, to zdaje sie mieszanina aramejskiego, a te litery przypominaja mi Zwoje Pnakotyczne.
Pochylilem sie nad pergaminami, przypalilem papierosa i zaczalem czytac, moze odnajde kilka wskazowek?

Kod: Zaznacz cały

 Zabieram 1 wskazowke. Wykonuje Test Wiedzy 4 [-2], jezeli test sie nie powiedzie probuje ponownie odrzucajac Szczesliwa papierosnice. W przypadku sukcesu biore 4 wskazowki.
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://img69.imageshack.us/img69/2245/wyniky.png[/img]

Uzywasz Szczesliwej Papierosnicy

Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://img264.imageshack.us/img264/957/wynik2.png[/img]

Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania

Test Wiedzy [Sukces]
[img]http://img189.imageshack.us/img189/7282/wynik1.png[/img]



Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1940
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq » niedziela 03 sty 2010, 01:02

Z zapiskow M. Thompson:
"To co wydarzylo sie w bibliotecznej sali rozswietlanej przez blada jarzeniowke zakrawaloby na jakis sztubacki zart, gdyby nie to ze wydarzylo sie naprawde. Stara ksiega, z przed blisko cwiercwiecza, opisujaca egzotyczny kult prekolumbijski czczacy idola o imieniu Gatu'llu przy przewracaniu zmurszalych stronnic wydawala sie... jeczec niczym zardzewiala przekladnia w jakims mechanicznym ukladzie. Poczatkowo wzielam to za zwykly omam wywolany przemeczeniem, ale kiedy ksiega wychrypiala moje imie... Tak jakby mur mojej swiadomosci pekl delikatnie... Otrzasnelam sie po godzinie patrzac na chronometr na scianie bibliotecznej, kleczac na zimnej podlodze, przede mna otwarta ksiega ukazujac rycine zamazana przez czas, ale ukazujaca mloda kobiete kleczaca wsrod innych ksiag za ktora powoli wylaniala sie przerazajaca sylwetka... Zalkalam i porzucilam przekleta ksiege, idac do wyjscia z Miejskiej Biblioteki Arkham..."
2 I 1925 A. Ms.

Kod: Zaznacz cały

Uzywam zdolnosci specjalnej do testu Wiedzy cthulhu007




Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 » niedziela 03 sty 2010, 02:09

Do cholery, co to bylo?? To... To niesamowite! Nigdy w zyciu nie doswiadczylem czegos podobnego. Moze te dziwne zjawiska o ktorych mowil wlasciciel zajazdu... i na dodatek ten zywy trup na Eastown... to wszystko moze miec ze soba cos wspolnego. Powoli zaczyna miec to jakis sens.

Test Szczescia [Sukces]
[img]http://img8.imageshack.us/img8/3050/wynik4.png[/img]
Ostatnio zmieniony niedziela 03 sty 2010, 12:19 przez 8janek8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin » niedziela 03 sty 2010, 12:10

TURA 1

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
BIBLIOTEKA
Lezaca w zaciemnionym kacie biblioteki ksiega zaczyna szeptac ci o bluznierczych rzeczach. Tracisz punkt Poczytalnosci.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
LAS
W gaju spotykasz madrego starca, ktory proponuje, ze podzieli sie z toba swoja wiedza. Zgadzasz sie i pozostaniesz tu przez nastepna ture, dzieki czemu otrzymujesz 4 zetony wskazowek.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Spotykasz umiesnionego i wygladajacego na znudzonego mezczyzne, ktory proponuje ci zawody w silowaniu sie na reke. Zgadasz sie i tracisz 2 punkty Wytrzymalosci. Sir William Brinton smieje sie i klepie cie po ramieniu. Brinton chce sie do ciebie przylaczyc. Wez jego karte Sprzymierzenca.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 » niedziela 03 sty 2010, 14:42

Udalo sie! Z poczatku wygladalo to kiepsko: deszcz zacinal a przy drzacym swietle latarki niewiele dalo sie odczytac. W dodatku moja przynoszaca szczescie papierosnica upadla w bloto i obawiam sie, ze juz jej nie odnajde. Chcialem juz zrezygnowac gdy nagle doznalem dziwnego przeblysku: zobaczylem atrakcyjna dziewczyne w typie "pani naukowiec" siedzaca w bibliotece i w przerazeniu gapiaca sie w stronice starej ksiegi". Ta wizja w jakis sposob mi pomogla i zaczalem cos niecos rozumiec z tajemniczych zapiskow. Jednak ich kompletne odcyfrowanie bedzie wymagalo wiekszej ilosci czasu, a uparty dziadyga ani chce slyszec o ich wypozyczeniu do domu. Pluje tylko cos na temat zemsty braci z Lozy i pogania mnie rozgladajac sie trwozliwie na boki. Coz, trudno zaryzykuje i posiedze troche w tym Lesie zdobywajac cenne wskazowki nawet jezeli bedzie mnie to kosztowalo przeziebienie.

Kod: Zaznacz cały

Zdobywam 4 wskazowki i pozostaje w lesie na kolejna ture.
Dzieki Pooq za pomoc, kosci mnie nie kochaja! 



Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin » niedziela 03 sty 2010, 15:05

Padalo juz od wielu godzin, lecz ulewa nie zelzala nawet odrobine. Dookola zapadla nieprzenikniona ciemnosc nocy. Dwie zakapturzone postacie wyszly z zaulka i zaczely sie rozgladac po ulicy. Jeden z osobnikow przetarl dlonia twarz, ktora i tak za chwile zalaly strugi wody kapiace z kaptura.

- Byl tutaj. Jestem tego pewien. Nie mogl zajsc daleko, one poruszaja sie strasznie niezdarnie. Szukajmy dalej.

Mezczyzni ruszyli wzdluz glownej ulicy, zagladajac po drodze w kazdy boczny zaulek. Zatrzymali sie na kilka chwil przy drzwiach zajazdu, dyskutujac o czyms goraczkowo, po czym pobiegli dalej, znikajac w strugach deszczu.



W lesie ulewa nie dokuczala tak bardzo, dzieki baldachimowi drzew znacznie mniej wody przebijalo sie przez bariere lisci. Pod jednym z drzew dwa cienie pochylaly sie nad jakims pismem, dyskutujac sciszonymi glosami. Nagle cofneli sie upuszczajac zwoj na warstwe wilgotnej sciolki. Litery na kawalku papieru zdawaly sie wic i przemieszczac w watlym swietle rzucanym przez latarnie, ktora trzymal starzec. Mlodszy z mezczyzn pierwszy opanowal zaskoczenie i zrobil ostrozny krok w strone manuskryptu. Niemal w tym samym momencie papier zajarzyl sie lekko i bez ostrzezenia eksplodowal zielonym oslepiajacym swiatlem.

Starzec podniosl sie z ziemi, mrugajac kilkakrotnie i przetarl oczy. W powietrzu unosil sie wirujacy owal bladego swiatla. Drugiego mezczyzny nie bylo nigdzie widac. Cos duzego poruszylo sie w koronie pobliskiego drzewa. Starzec cofnal sie o krok, i drzaca reka uniosl do gory latarnie...


[img]http://img254.imageshack.us/img254/1319 ... ensave.jpg[/img]



TURA 2

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze wyprowadzaja cie z terenu uczelni. Przesuwasz sie do Przytulku w Arkham i odbywasz tam spotkanie.

PRZYTULEK W ARKHAM
W gabinecie doktora natrafiasz na dziennik pelen uzytecznych notatek poczynionych podczas rozmow z pacjentami. Wykonaj test Wiedzy (+0) i porownaj wynik z ponizsz tabela:
Sukcesy:
0) Chociaz udaje ci sie wydobyc jakies strzepy informacji, historie pacjentowa przejmuja cie groza. Tracisz 1 punkt Poczytalnosci, ale otrzymujesz 1 zeton Wskazowki.
1-2) Odnajdujesz kilka pozytecznych informacji. Otrzymujesz 2 zetony Wskazowek.
3+) Jedna z opisanych rozmow zawiera kluczowe informacje. Otrzymujesz 3 zetony Wskazowek.
Rut -> 3 Sukcesy
[img]http://img64.imageshack.us/img64/7751/222555.png[/img]




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Wykonaj test Skradania sie (-2). Jesli test ci sie powiedzie, udaje ci sie wslizgnac do swiatyni wwewnatrz Lozy. Znajdujesz 2 interesujace przedmioty. Rzuc koscia za kazdy przedmiot. Za kazdy sukces wylosuj Przedmiot unikatowy, za kazda porazke Przedmiot powszechny.
Test Skradania sie [Sukces]
[img]http://img64.imageshack.us/img64/3980/29095148.png[/img]

Rut - 2 Porazki
[img]http://img64.imageshack.us/img64/903/43834282.png[/img]




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, szczesliwi tubylcy machaja ci na pozegnanie i wreczaja ci dar. Wylosuj 1 Przedmiot powszechny.
Test Szczescia [Porazka]
[img]http://img64.imageshack.us/img64/2221/30163960.png[/img]




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
OTCHLAN
Twoj umysl jest zbyt kruchy dla takiej mordegi. Tracisz 1 punkt Poczytalnosci.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1940
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq » niedziela 03 sty 2010, 15:13

Skoro w Bibliotece nie udalo mi sie znalezc nic co mogloby wyjasnic dreczace mnie watpliwosci, sprobuje zajrzec na tereny zajete przez enigmatyczna sekte, gdzie moze dowiem sie wiecej na temat tego czegos lub kogos co nadchodzi, niosac wizje smierci i zaglady calego miasta.
Tylko kiedy ten przeklety deszcz przestanie padac?

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: szybkosc/skradanie sie 3/3 -> 4/2
Ruch: Loza, zbieram wskazowke i odbywam spotkanie




Awatar użytkownika
Bryndzollo
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 217
Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
Lokalizacja: Lodz

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: Bryndzollo » niedziela 03 sty 2010, 16:29

Czy ten deszcz nie przestanie padac..? Musze wrocic do budynku administracji, w taka pogode i przy moim aktualnym stanie zdrowia, a co za tym idzie i predkosci poruszania sie, nie dotre nigdzie dalej. Czuje sie strasznie oslabiony po sprawdzianie sily z mlodym Brintonem. Co mnie podkusilo, zeby w moim wieku rownac sie z tym czlowiekiem? Na szczescie znam sposob, by powrocic do pelni sil. W zakazanym Nerconomiconie Abdula Al Hazreda, odczytalem kiedys, w jaki sposob mozna zaczerpnac energii z otaczajacego nas swiata i pokierowac nia tak, aby odnowila energie drzemiaca w czlowieku. Natychmiast sprobuje wypowiedziec slowa tej magicznej frazy. A gdy juz bede w budynku byc moze uda mi sie znalezc kolejna wskazowke, dzieki ktorej zrozumiem wiecej na temat niebezpieczenstwa jakie zagraza Arkham...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: suwaki wiedza/szczescie z 4/3 na 6/1
Rzucenie czaru - Uleczenie (- 1 Poczytalnosci)
Ruch - udaje sie do budynku administracji i odbywam tam spotkanie 
Uzdrowienie [Sukces] -> odzyskuje 3 Wytrzymalosci
[img]http://img691.imageshack.us/img691/3825/wynikf.png[/img]
Ostatnio zmieniony niedziela 03 sty 2010, 18:37 przez Bryndzollo, łącznie zmieniany 1 raz.


"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]

Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: cthulhu007 » niedziela 03 sty 2010, 16:32

Do odczytania pozostal juz tylko jeden pergamin gdy nagle w lesie zapadla kompletna cisza. Natura zamarla w oczekiwaniu na cos strasznego.
- Co sie dzieje? Starzec rozgladal sie dookola, a tej samej chwili dziwne symbole na pergaminie rozblysly upiornym, zielonym swiatlem. Tkanka rzeczywistosci rozdarla sie jak stary, zetlaly pergamin, ktory wysliznal mi sie z rak.
- Ty glupcze! ryknalem, -Cos ty mi przyniosl! -To byla inkantacja otwarcia portalu!
Chwycilem starego za reke, by wytrzasc z niego zycie gdy nagle potezna sila porwala mnie jak lisc i cisnela w niebyt.
Budzilem sie powoli, oszolomiony jak po pobycie w najlepszym nowoorleanskim burdelu. Niebo nade mna bylo zamglone, a w oddali mozna bylo dostrzec wierzcholki niebotycznych gor. Gdzie jestem?
Na pewno nie jest to Arkham, ani nawet Ziemia. Z lektury pozostalych pergaminow wynikalo jasno, ze czlonkowie Lozy szukali sposobu na otwarcie bram poza czasem i przestrzenia do miejsca zwanego Kraina Snu, gdzie spodziewali sie znalezc Srebrny Klucz, zrodlo potegi, pozostajacy pod opieka kogos imieniem Randolph Carter - krola zasiadajacego na opalowym tronie bajecznego miasta Ilek-Vlad. Jestem wiec chyba w tej krainie Snu! Tak... Nie ma co siedziec na dupie, trzeba wstac i porozgladac sie dookola zanim nie przypaleta sie jakas senna bestia.
Przeladowalem mojego Thompsona i stanowczym krokiem ruszylem w kierunku widniejacych na horyzoncie gor.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: patrz statystyki pod awatarem
Ruch: zatrzymany
Spotkanie: Odbywam spotkanie w Innym Swiecie



Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: 8janek8 » niedziela 03 sty 2010, 17:42

Jak zwykle nie ma czasu do stracenia - a ta pieprzona ulewa chyba nigdy sie nie skonczy. Musze jak najszybciej porozmawiac z tym facetem z zajazdu. Gdzies mialem zapisane jego nazwisko... Hibb. Dobra, panie Hibb, Zobaczymy co tak naprawde sie tam dzieje.
Pogoda coraz bardziej wdawala sie we znaki. Nie dosc, ze caly przemoklem, to nic nie bylo widac w tym rzesistym deszczu
A co to za popaprani przebierancy? Ja rozumiem, kaptury bo pada, ale caly ich ten stroj - jakby wracali z obrzadku pod wezwaniem chutliwego kundla. I jeszcze ten ich smieszny jezyk...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: WAL/WOL: z 3/2 na 2/3
Ruch: Zajazd Hibba
Unikam kultystow. W uniku pierwszego kultysty zuzywam max 1 WSK. W unikach obu kultystow zuzywam max 2 WSK. Jesli sie nie powiedzie ktorys z testow prosze o pomoc Mandy. W wypadku porazki walcze z oboma kultystami z uzyciem obu automatycznych .45.
Spotkanie: Pozostaje na Easttown [i]lub[/i] odbywam spotkanie w Otchlani
Easttown - Kultysta 1 - Test Unikow [Porazka]
[img]http://img693.imageshack.us/img693/3382/31275183.png[/img]

Wydaje Wskazowke
Easttown - Kultysta 1 - Test Unikow [Sukces]
[img]http://img503.imageshack.us/img503/7981/81873156.png[/img]
----------------------------------------------


Easttown - Kultysta 2 - Test Unikow [Porazka]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6756/67273359.png[/img]

Wydaje Wskazowke
Easttown - Kultysta 2 - Test Unikow [Porazka]
[img]http://img64.imageshack.us/img64/903/43834282.png[/img]

Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Easttown - Kultysta 2 - Test Unikow [Sukces]
[img]http://img52.imageshack.us/img52/3318/135w.png[/img]



Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1940
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: poooq » niedziela 03 sty 2010, 19:19

Nagle poczucie zagrozenia wydusilo mi powietrze z pluc...
Jakis facet w kapeluszu i zlowrogo wygladajace sylwetki wokolo niego... Chce przemknac obok nich ale krucha galazka pod jego ciezkim butem czeka aby zaalarmowac caly swiat... Jest waznym elementem ukladanki, ma klopoty...
Skup sie, skup... Przekaz mu troche ciepla wsrod tej morderczej, wysysajacej kazda drobinke ciepla ulewy... Niech stapa na palcach...

Kod: Zaznacz cały

 Uzywam zdolnosci Badania aby wspomoc Joe'ego w tescie Unikow.
Deszcz zacinal caly czas gdy trafilam pod posiadlosc Bractwa. Uchylone drzwi zapraszaly do srodka. Wbrew logice wslizgnelam sie do srodka i znalazlam sie w mrocznym przedpokoju. W swej glupocie czy ataku kleptomanii chwycilam latarnie i stary topor aby jak najszybciej zniknac wsrod mroku nocy.




Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:
Kontakt:

Re: Sesja I - rozgrywka

Post autor: sirafin » niedziela 03 sty 2010, 19:39

TURA 2

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze wyprowadzaja cie z terenu uczelni i odwoza do Przytulku w Arkham.

PRZYTULEK W ARKHAM
W gabinecie doktora natrafiasz na dziennik pelen uzytecznych notatek poczynionych podczas rozmow z pacjentami. Jedna z opisanych rozmow zawiera kluczowe informacje. Otrzymujesz 3 zetony Wskazowek.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
LOZA SREBRNEGO SWITU
Udaje ci sie wslizgnac do swiatyni wewnatrz Lozy. Znajdujesz 2 interesujace przedmioty. Otrzymujesz dwa Przedmioty powszechne.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Nic sie nie dzieje.




[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
OTCHLAN
Twoj umysl jest zbyt kruchy dla takiej mordegi. Tracisz 1 punkt Poczytalnosci.


I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Zablokowany