Strona 6 z 7

Re: Sesja I - rozgrywka

: piątek 29 sty 2010, 09:59
autor: poooq

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian,
Ruch: drugi obszar IS,
Spotkanie: odbywam normalnie; 
KRAINY SNOW
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Musisz zdac test Szybkosci (-1) albo stracisz wszystkie swoje pieniadze.

Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: piątek 29 sty 2010, 12:49
autor: cthulhu007
No !!! Czas troche zamieszac!!! Yog-Sothot nadchodze!!!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: W/W na 1/3 Lecze +1 Wyt Ruch: Na French Hill. Uzywam Srebrnego klucza - klade 1 punkt Wyt z puli  by automatycznie zdac  test unikow (Wielki kaplan) , zatrzymuje sie na ulicy
DZIELNICA HANDLOWA
Wielki Kaplan
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie pierwsze)

FRENCH HILL
Zatrzymujesz sie by zlapac oddech.

Re: Sesja I - rozgrywka

: piątek 29 sty 2010, 15:31
autor: Bryndzollo
I znowu trafilem do szpitala. Mozna powiedziec, ze stalem sie juz stalym bywalcem. Ech, zycie starego czlowieka nie jest uslane rozami... Mysle, ze najlepiej zrobie, jezeli poddam sie kompleksowym badaniom. Ostatnie przezycia mialy gwaltowny wplyw na pogorszenie sie stanu mojego zdrowia.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie i Ruch: bez zmian,
Spotkanie: place 2 $ by odzyskac wytrzymalosc
SZPITAL SW. MARII
Opieka medyczna: -2 $; +2 Wytrzymalosc

Re: Sesja I - rozgrywka

: piątek 29 sty 2010, 20:30
autor: 8janek8
Dupa ze mnie, nie detektyw. Z takimi informacjami to nawet psa z kulawa noga nie wytropie. Znowu jakies poruszenie na skwerze. Sprawdze to.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Skwer niepodleglosci
Spotkanie: zabieram Wskazowke i odbywam spotkanie na obszarze
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, odnajdujesz dziwaczne rzezbienia. Kiedy wodzisz palcami po wyzlobieniach, otwiera sie brama, a ty zostajesz do niej wciagniety.

Test Szczescia [Sukces] : -1 Wytrzymalosc; +2 Wskazowki; +1 Zaklecie
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie01.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: sobota 30 sty 2010, 14:32
autor: sirafin
TURA 19 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotykasz Kamienia Zalozycieli i zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Upadasz na bruk, chwytajac sie za pulsujaca przerazliwym bolem glowe. Dopiero po kilku niemilosiernie dlugich chwilach jestes w stanie sie ruszyc i zdajesz sobie sprawe, ze w myslach wiruje ci mnostwo cennych informacji. Jestes pewnien, ze nie uda ci sie zapamietac calej tej wiedzy, wiec spisujesz ile tylko zdolasz. Gdy dziwne uczucie mija, wertujesz uwaznie zapiski w swoim notatniku. Wyglada na to, ze procz kilku uzytecznych faktow spisales rowniez formule dziwnego zaklecia.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Pieniedzy nie zostalo ci wiele, ale czujesz, ze wydanie ich na wyleczenie poobijanego ciala to dobra inwestycja. W miasteczku robi sie coraz grozniej, ten ostatni atak nadszedl nie wiadomo skad. Gdybys byl o te dwadziescia lat mlodszy... Moze i nie znasz sekretu wiecznej mlodosci, ale znasz inne znacznie mroczniejsze tajemnice o ktorych ludzie nie maja pojecia. Wyglada na to, ze mimo wszystko nie dane ci bedzie wylegiwac sie w lozku zbyt dlugo, ktos przeciez musi uratowac swiat.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Czujesz jak zawartosc powoli wysuwa sie, by za moment wypasc przez uszkodzenie w materiale. Refleks jednak cie nie zawodzi i w ostatniej chwli chwytasz w powietrzu swoj portfel. Ocierasz spocone czolo. Niewiele brakowalo.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wielki Kaplan nawet nie spojrzal w twoja strone gdy pedem przeciales skrzyzownie. Czules jak niezwykla moc zaciskanego w dloni magicznego artefaktu, mrowila twoja skore. Az trudno bylo powstrzymac usmiech, tak latwo udalo sie przechytrzyc zakapturzonego przeciwnika. Do Lozy Srebrnego Switu nadal byl kawalek drogi. Zatrzymales sie na chwile i oparles o latarnie, z trudem lapiac oddech. French Hill, juz prawie jestes na miejscu. Spojrzales na Srebrny Klucz i poczules, ze jego moc wyraznie zmalala. Z zalem schowales go do wewnetrzenj kieszeni, zdajac sobie sprawe, ze jego magia kiedys sie wyczerpie.

Re: Sesja I - rozgrywka

: sobota 30 sty 2010, 15:17
autor: sirafin
TURA 20 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Znakiem Starszych Bogow pieczetuje brame do Karin Snow.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Unika Chthoniana w Lozy Srebrnego Switu i przechodzi przez brame na Plaskowyz Leng gdzie odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
DOM WIEDZMY
Usiluje uniknac Dhole na ulicach Rivertown i dotrzec do Domu Wiedzmy by odbyc spotkanie.

Re: Sesja I - rozgrywka

: sobota 30 sty 2010, 15:20
autor: poooq

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian,
Ruch: wracam do Arkham, 
Spotkanie: uzywam ZSB, pieczetuje brame, odrzucam 1 W i 1 P, usuwam zeton z Toru Zaglady;
OPUSZCZONA WYSPA
Pieczetowanie bramy do Krain Snow
Test [Sukces] : -1 Wytrzymalosc ; -1 Poczytalonosc ; Tor Zaglady -> [8]
Uzywa Znak Starszych Bogow

Re: Sesja I - rozgrywka

: sobota 30 sty 2010, 16:27
autor: cthulhu007
Dzieki dziwnemu artefaktowi w ksztalcie klucza jestem niewidzialny dla potworow wloczacych sie ulicami Arkham. Mam tez wystarczajaca duzo wiedzy by pokusic sie o zamkniecie i zapieczetowanie kolejnej bramy - kto wie byc moze juz ostatniej?!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Sz/Sk 1/4 Ruch: Wchodze na Loze i po raz drugi uzywam Srebrnego Klucza by uniknac Chtonianina, nastepnie wkraczam w brame Spotkanie: odbywam spotkanie w Innym Swiecie
LOZA SREBRNEGO SWITU
Chthonian
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie drugie)


PLASKOWYZ LENG
Tutejsi handlarze o szerokich ustach i nogach zakonczonych kopytami sa bogaci, ale niebezpieczni. Jesli chcesz z nimi handlowac, wykonaj test Wiedzy (-2). Jesli test sie powiedzie otrzymujesz 6$. Jesli test sie nie powiedzie, zagubisz sie w czasie i przestrzeni.

Re: Sesja I - rozgrywka

: sobota 30 sty 2010, 22:29
autor: 8janek8
Niedlugo beda na mnie mowic "Joe-elektryk". Jasna cholera, do tej pory mam drgawki. Chociaz ledwo stoje na nogach za wszelka cene musze zdobyc jeszcze kilka informacji. W domu tej starej dzieje sie cos dziwnego. Sprawdze to. Na Rivertown grasuje ten oblesny czerw. Moze ten zwoj w koncu do czegos sie przyda.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: SZYB/SKRAD: 5/2, WIEDZ/SZCZ: 2/1
Ruch: biegne do Domu Wiedzmy. Po drodze unikam Dhole uzywajac Mgiel Releh. Jesli Zaklecie nie zadziala wykonuje zwykly unik. Jesli nadal porazka uzywam 1 Wskazowki.
Spotkanie: Zabieram 2 Wskazowki i odbywam spotkanie
RIVERTOWN
Dhole

Usiluje rzucic zaklecie Mgly Releh
Test Wiedzy [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]


DOM WIEDZMY
+2 Wskazowki

W salonie zastajesz uczte. Czujesz, ze musisz sie przysiasc i cos zjesc. Wykonaj test Szczescia (+0) i porownaj wynik z ponizsza tabela.
0) Nagle zdajesz sobie sprawe, co wlasciwie jesz. Tracisz 3 punkty Poczytalnosci.
1) Opychasz sie i nie mozesz przestac jesc. Pozostaniesz tu przez nastepna ture.
2) Od jedzenia robi ci sie niedobrze. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci.
3+) Posilek dodaje ci sil. Otrzymujesz 3 punkty Wytrzymalosci.

Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Szczescia [0 Sukcesow]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Szczescia [3 Sukcesy]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

+3 Wytrzymalosc

Re: Sesja I - rozgrywka

: niedziela 31 sty 2010, 15:36
autor: Bryndzollo

Kod: Zaznacz cały

urztrymanie: bez zmian
Ruch: Budynek Administracji
Odbywam tam spotkanie
BUDYNEK ADMINISTRACJI
Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze wyprowadzaja cie z terenu uczelni. Przesuwasz sie do Przytulku w Arkham i odbywasz tam spotkanie.


PRZYTULEK W ARKHAM
Slyszysz krzyki. Kiedy otwierasz ciezkie drzwi jednej z cel, aby sprawdzic co sie dzieje, z ciemnosci wyskakuje na ciebie mroczna postac! To szaleniec w kaftanie bezpieczenstwa, mamroczacy cos o niewidzialnych koszmarach. Wykonaj test Wiedzy (-2), aby wydobyc z niego jakies uzyteczne informacje. Jesli test ci sie powiedzie, otrzymujesz 2 zetony Wskazowek. Jesli test ci sie nie powiedzie, tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, gdy szaleniec sie atakuje.

Test Wiedzy [Sukces] : +2 Wskazowki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:32
autor: sirafin
TURA 20 - PODSUMOWANIE

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Ignorancja twoich kolegow z uczelni nie zna granic. Twoje rozmowy na temat Mitow sprawiaja, ze sluzba ochrony kampusu poczytuje cie za niespelna rozumu. Ochroniarze po raz kolejny wyprowadzaja cie z terenu uczelni i odwoza do Przytulku w Arkham. Po rozmowie z lekarzem zostajesz zwolniony, jednak w drodze do wyjscia najwyrazniej musiales skrecic w niewlasciwy korytarz, bo trafiasz do czesci osrodka, gdzie trzymane sa najciezsze przypadki. Slyszysz krzyki. Kiedy otwierasz ciezkie drzwi jednej z cel, aby sprawdzic co sie dzieje, z ciemnosci wyskakuje na ciebie mroczna postac! To szaleniec w kaftanie bezpieczenstwa, mamroczacy cos o niewidzialnych koszmarach. Zdajesz sobie sprawe, ze belkot pacjenta, wcale nie jest pozbawiony sensu. Dzieki umiejetnej rozmowie udaje ci sie wydobyc z niego jakies uzyteczne informacje.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Brama rozdziejaca rzeczywistosc nie jest w stanie przeciwstawic sie potedze artefaktu, ktory jest w twoim posiadaniu. Uzywasz Znaku Starszych Bogow by trwale wzmocnic granice miedzy wymiarami. Czujesz jak podczas rytualu potworna moc przeplywa przez twoje cialo i masz wrazenie jakby rozrywala cie na kawalki. Przejscie do Krain Snow kurczy sie powoli i faluje, by w koncu zniknac zupelnie. To zdecydowanie nie bylo przyjemne, ale czujesz satysfakcje, bo wiesz, ze byt, ktory chcecie powstrzymac, rowniez musial to poczuc. To jednak nie koniec, masz wrazenie, ze nie jestes na wyspie sama.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
To musi byc stwor, ktory zaatakowal cie kilka godzin temu, gdy rozmawiales z Ericiem Coltem! Zastanawiasz sie, czy czlonkowie Lozy byli odpowiedzialni za sprowadzenie tego monstrum do Arkham, niestety nie masz teraz czasu by to ustalic. Zgodnie z twoimi informacjami przejscie musi byc gdzies tutaj, cale szczescie, ze mozesz polegac na mocy Klucza. Udaje ci sie odnalezc brame i przejsc do Innego Swiata. Trafiasz na Plaskowyz Leng. Tutejsi handlarze o szerokich ustach i nogach zakonczonych kopytami sa bogaci, ale niebezpieczni. Postanawiasz nie ryzykowac, zadnych interesow z tymi istotami, wazniejsze problemy czekaja by sie nimi zajac.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Przeprawa przez Rivertown to bylo istne pieklo. Dwa razy musiales zmienic droge, by nie wpasc na stwora siejacego spustoszenie na ulicach. I jeszcze ta inkantacja, ktora miala stworzyc mgle, pomoc sie ukryc. Wiecej mgly widziales nad kubkiem porannej kawy, niz po uzyciu tego zaklecia. Nie pojmujesz jak to moze sie komukolwiek do czegos przydac. Dom Wiedzmy tez okazal sie podlym zartem, owszem trafiles do tego pokoju z suto zastawionym stolem, posilek zdecydowanie pokrzepil, ale za to odnalezienie wyjscia juz do latwych nie nalezalo. Dom sie zmienial. Korytarze, drzwi, pomieszczenia, byly w innych miejscach, niz gdy tu wchodziles. Musiales sie nizle naglowic, by rozgryzc jak wyjsc z tego labiryntu. W koncu stajesz na ganku, zadowolony, ze masz ten koszmar za soba. I wtedy w twarz wybucha ci podmuch energii. Czujesz jakbys spadal, po czym tracisz przytomnosc.

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:37
autor: sirafin
TURA 21 - PLAN DZIALANIA

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
OPUSZCZONA WYSPA
Probuje pokonac potwory i odbyc spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
YUGGOTH
Odzyskuje przytomnosc i odbywa spotkanie.



[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
UNIWERSYTET MISKATONIC
Probuje uniknac potwora i zdobyc Wskazowke.

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 19:37
autor: poooq
Aaarghhh... Spluwam slonym piaskiem przez zeby... Rece drza jak w febrze... Kamien strazniczy, moj najsilniejszy amulet i ochrona rozplynal sie... Dwie sylwetki... To ludzie... Z ludzmi dam sobie rade!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Walecznosc/Wola na 3/2,
Ruch: atakuje najpierw Czarownika, pozniej Wiedzme, testy przerazenia zostaja takie jak wypadna (dam rade) jesli test Walki nie powiedzie sie to wydaje wskazowki, a pozniej przerzucam Badaniami. Kiedy pokonam Czarownika powinny wpasc jeszcze dwie Wskazowki ktorych ew. uzywam zeby nie stracic Wytrzymalosci w tej walce.
Spotkania: zmywam krew z rak i odbywam spotkanie.
OPUSZCZONA WYSPA
Czarownik
Test Przerazenia [Porazka] : -1 Poczytalnosc
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]

Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Sukces] : +2 Wskazowki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


Wiedzma
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]


SPOTKANIE
Pod konarami jednej z wierzb odnajdujesz olbrzymi stos ludzkich kosci. Tracisz 1 punkt Poczytalnosci, ale posrod szczatkow odnajdujesz zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.

[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie03.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 20:38
autor: cthulhu007
To dziwne miejsce zupelnie niepodobne do Krain Snu. Po szczesliwym ominieciu podejrzanych handlarzy wedruje dalej - mam przeczucie, ze gdzies w okolicy musi byc brama powrotna...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Sz/Sk 1/4 Ruch: drugie pole lokacji Spotkanie: w Innym Swiecie
PLASKOWYZ LENG
Niebezpieczenstwo, w ktorym sie znalazles, rozjasnia ci umysl. Wykonaj test Woli (+0), aby przywrocic swoja Poczytalnosc do maksymalnego poziomu.

Test Woli [Sukces] : +2 Poczytalnosc
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 21:04
autor: 8janek8
No kuuur... znowu??? Chyba coraz bardziej zaczynaja mi sie podobac te "niecodzienne krajobrazy". I mowie to z pelna swiadomoscia ,ha!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: WIEDZ/SZCZ: 0/3, SZYB/SKRAD: 4/3
Ruch: koniec zatrzymania
Spotkanie: I-sze pole Yuggoth
YUGGOTH
Przeraza cie niekonczaca sie czern. Musisz zdac test Woli (-1) albo stracisz po 1 punkcie Wytrzymalosci i Poczytalnosci w wyniku strachu i wyczerpania.

Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Woli [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Woli [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: poniedziałek 01 lut 2010, 21:14
autor: Bryndzollo
Zupelnie nie wiem jak to sie stalo. Myslalem, ze uda mi sie niezauwazonym przekrasc do budynku, a jednak ochrona kampusu mnie rozpoznala. Znowu zostalem grzecznie, acz stanowczo wyproszony i znowu odwieziono mnie do przytulku. Stary wariat- tak szeptali sanitariusze, gdy po raz kolejny przekraczalem progi szpitala dla oblakanych... Coz moge zrobic.

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:suwaki bez zmian,
Ruch: ide na ulice Miskatonic, tam probuje unikac pomiotu, jakby co podpieram wskazowkami.. Jezeli unikne Pomiotu to testuje wiedze by zdobyc wskazowke. 
UNIWERSYTET MISKATONIC
Gwiezdny Pomiot
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]

Test Wiedzy [Sukces] : +1 Wskazowka
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 17:31
autor: sirafin

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 17:36
autor: Bryndzollo
Oto moja szansa! Tam w oddali juz widze brame! Jeszcze tylko jeden skok, jeszcze tylko oszukac to przerazajace monstrum...

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 1/4
Ruch: unikam pomiotu (wskazowka jakby co) i do Budynku Naukowego, zatrzymany
Spotkanie: W innym Swiecie
UNIWERSYTET MISKATONIC
Gwiezdny Pomiot
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]

Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img]


Wydaje zeton Wskazowki
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 18:59
autor: 8janek8
Wszystko powloi zaczyna wracac do normy... Czy to juz koniec?

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: bez zmian:
Ruch: II pole Yuggoth
Spotkanie: w IS (ale chyba juz nie zdaze ;) )

Re: Sesja I - rozgrywka

: wtorek 02 lut 2010, 19:15
autor: poooq
Wycienczona walka slaniajac sie na nogach opuszczam Wyspe kierujac sie znow do mojego psychiatry gdyz umysl moj wieksze rany odniosl niz cialo. Przeklety pomiot!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie: Wiedza/Szczescie na 4/0, rzucam leczenie, (koszt: 1 pocz) Ruch: Przytulek (przez Downtown)
Spotkania: wydaje 2 $ na terapie.

Re: Sesja I - rozgrywka

: środa 03 lut 2010, 12:13
autor: cthulhu007
Moj Boze!!! Czyzby sie udalo? Brama jest otwarta i wracam do Arkham!!!

Kod: Zaznacz cały

Utrzymanie:  W/Sz 5/1  Ruch: Wracam do Arkham, biore znacznik eksploracji  Spotkanie: Staram sie zamknac ostatnia 6 brame uzywajac Wiedzy, w razie niepowodzenia korzystam z wskazowek Jak sie uda to pieczetuje brame 5 wskazowkami i odnosimy zwyciestwo!!!
LOZA SREBRNEGO SWITU
Proba zamkniecia bramy
Test Wiedzy [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]

-5 Wskazowek
Brama Zapieczetowana

SZESC LOKACJI ZABEZPIECZONYCH PIECZECIAMI

BADACZE POWSTRZYMALI PRZEDWIECZNEGO

Rozgrywka

: czwartek 04 lut 2010, 08:13
autor: poooq
*