Sesja I - rozgrywka
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 15
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Podczas wspinaczki na wysoki klif, czujesz, ze nogi ci sie osuwaja. W ostatniej chwili udaje ci sie wdrapac na stabilny grunt i uniknac groznego upadku.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Budzisz sie na szpitalnym lozku. Ostatnie co pamietasz, to widok zakapturzonej postaci, wykrzykujacej w twoim kierunku zlowrogo brzmiaca inkantacje.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
RZECZNE DOKI
Prowadzisz jakies Ciemne interesy z podejrzanymi osobnikami w dokach. Otrzymujesz 5$ za trofea Ogara z Tindalos i Guga.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Zatrzymujesz sie na chwile by zlapac oddech.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
PLASKOWYZ LENG
Podczas wspinaczki na wysoki klif, czujesz, ze nogi ci sie osuwaja. W ostatniej chwili udaje ci sie wdrapac na stabilny grunt i uniknac groznego upadku.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Budzisz sie na szpitalnym lozku. Ostatnie co pamietasz, to widok zakapturzonej postaci, wykrzykujacej w twoim kierunku zlowrogo brzmiaca inkantacje.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
RZECZNE DOKI
Prowadzisz jakies Ciemne interesy z podejrzanymi osobnikami w dokach. Otrzymujesz 5$ za trofea Ogara z Tindalos i Guga.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Zatrzymujesz sie na chwile by zlapac oddech.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
Budynek znow sie zatrzasl, a wysoka sterta teczek lezaca na biurku zachwiala sie niebezpiecznie, by po chwili z glosnym hukiem uderzyc o posadzke. Dokumenty rozsypaly sie bezladnie po podlodze, szelszczac dziesiatkami uwolnionych kartek papieru. Gluche dudnienie kolejnego juz w tym dniu lekkiego trzesienia ziemi, zanikalo powoli. Zastepca Jonson westchnal z irytacja, spogladajac na papierowy chaos rozciagajacy sie u jego stop.
- Zapowiada sie conajmniej kilka godzin roboty z ukladaniem tego cholerstwa, moze nawet do wieczora...
- Chetnie bym sie z toba zamienil Jones. Wlasnie dostalismy meldunek, ze znow cos dzieje sie w Rivertown. "Dziwne halasy i blyski w oknach Lozy Srebrnego Switu". Boze, jak ja nienawidze tamtej okolicy, ciarki mnie przechodza jak pomysle o tym calym Carlu Stanfordzie, facet jest upiorny. Wole nie myslec, na co trafimy tam tym razem...
[img]http://img163.imageshack.us/img163/3722/deskf.jpg[/img]
TURA 16
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Podejmuje walke z Byakhee.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Usiluje uniknac Byakhee i dotrzec do Nienaywanego gdzie chce odbyc spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Usiluje zamknac brame do Plaskowyzu Leng.
- Zapowiada sie conajmniej kilka godzin roboty z ukladaniem tego cholerstwa, moze nawet do wieczora...
- Chetnie bym sie z toba zamienil Jones. Wlasnie dostalismy meldunek, ze znow cos dzieje sie w Rivertown. "Dziwne halasy i blyski w oknach Lozy Srebrnego Switu". Boze, jak ja nienawidze tamtej okolicy, ciarki mnie przechodza jak pomysle o tym calym Carlu Stanfordzie, facet jest upiorny. Wole nie myslec, na co trafimy tam tym razem...
[img]http://img163.imageshack.us/img163/3722/deskf.jpg[/img]
TURA 16
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Podejmuje walke z Byakhee.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Usiluje uniknac Byakhee i dotrzec do Nienaywanego gdzie chce odbyc spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Usiluje zamknac brame do Plaskowyzu Leng.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- cthulhu007
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
- Lokalizacja: Szpital Sw. Marii
Re: Sesja I - rozgrywka
Jasna cholera!! Krazy nade mna jakis latajacy stwor a do starego domostwa tak blisko...Sprobuje, moze uda mi sie przesliznac bokiem...
NIENAZWANE
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Jesli go czytasz, wykonaj test Wiedzy (-1). Jesli test ci sie powiedzie, wylosuj 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, manuskrypt okazuje sie niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek.
W domostwie Nienazwane odkrylem jakis stary pergamin. Zobaczymy co to jest, w skupieniu zaczynam przerzucac stronice...
Test Wiedzy [Porazka] : +2 Wskazowki, pozostaje w Nienazwanym na nastepna ture
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie Sz/Sk na 1/4 Ruch: Probuje uniknac Byakhee (+1 SK od Sprzymierzenca) i wejsc do domostwa Nienazwane Spotkanie: zbieram 2 wskazowki i odbywam spotkanie
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Jesli go czytasz, wykonaj test Wiedzy (-1). Jesli test ci sie powiedzie, wylosuj 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, manuskrypt okazuje sie niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek.
W domostwie Nienazwane odkrylem jakis stary pergamin. Zobaczymy co to jest, w skupieniu zaczynam przerzucac stronice...
Kod: Zaznacz cały
Czytam stary manuskrypt
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img]
- Bryndzollo
-
- Posty: 217
- Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
- Lokalizacja: Lodz
Re: Sesja I - rozgrywka
A jednak nie udalo sie? Zawiodlem, nie jestem juz taki mlody jak kiedys, a walka z takim przeciwnikiem przerasta mozliwosci starego ciala. Ale nie poddam sie, dopoki starczy mi sil, bede walczyl, bo tylko ostateczne poswiecenie uratuje Arkham.
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen. Odkryj wierzchnia karte wybranej przez ciebie talii obszarow. Nastepny Badacz, ktory bedzie mail spotkanie w danej dzielnicy, pociagnie wlasnie te karte.
Przez glowe przetacza ci sie seria obrazow i dzwiekow. Zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie dane ci bylo ujrzec fragment przyszlych wydarzen.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/D77s.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: szybkosc/skradanie 2/3
Ruch: udaje sie do Starego magicznego sklepiku i odbywam tam spotkanie
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen. Odkryj wierzchnia karte wybranej przez ciebie talii obszarow. Nastepny Badacz, ktory bedzie mail spotkanie w danej dzielnicy, pociagnie wlasnie te karte.
Przez glowe przetacza ci sie seria obrazow i dzwiekow. Zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie dane ci bylo ujrzec fragment przyszlych wydarzen.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/D77s.png[/img]
"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Sesja I - rozgrywka
Dobra, sprobujmy jeszcze raz. Zielonego pojecia nie mam, jak raz na zawsze zabezpieczyc to miejsce przed tymi cholernymi portalami, ale nie moge tego tak zostawic! Moze chociaz na chwile bedzie tutaj spokojniej.
CZARNA JASKINIA
Proba zamkniecia bramy do Plaskowyzu Leng
Test Walecznosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: WAL/WOL: na 5/0
Ruch: Wracam do Arkham (Czarna jaskinia), automatycznie unikam potworow przy bramie
Spotkanie: Zamyka brame przy pomocy testu walecznosci. Jesli jest koniecznosc wydaje Wskazowki do skutku
Proba zamkniecia bramy do Plaskowyzu Leng
Test Walecznosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Wchodze na ulice Dzielnicy Handlowej i walcze z potworem
Byakhee
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 16
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen w Southside.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Pokonujesz Byakhee.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Czytasz go, lecz okazuje sie on niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, by przyjrzec sie zapiska dokladniej i znalezc jakies uzyuteczne informacje.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Zamknales brame do Plaskowyzu Leng!
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
STARY MAGICZNY SKLEPIK
Kiedy spogladasz w szklana kule, masz wizje przyszlych wydarzen w Southside.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Pokonujesz Byakhee.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
W zakurzonym i nadgnilym biurku znajdujesz tajemniczy manuskrypt. Czytasz go, lecz okazuje sie on niczym wiecej, jak szalonym belkotem poprzedniego najemcy domu. Pozostaniesz tu przez nastepna ture, by przyjrzec sie zapiska dokladniej i znalezc jakies uzyuteczne informacje.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Zamknales brame do Plaskowyzu Leng!
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 17
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzysta z opieki psychiatrzycznej.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Walczy z potworami.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzysta z opieki psychiatrzycznej.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Walczy z potworami.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: do Przytulka
Spotkania: wydaje 2 $ i odzyskuje maksymalna liczbe punktow Poczytalnosci.
Opieka psychiatryczna. Placisz 2$ i odzyskujesz wszystkie punkty Poczytalnosci.
- Bryndzollo
-
- Posty: 217
- Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
- Lokalizacja: Lodz
Re: Sesja I - rozgrywka
Zdecydowalem! Wroce na Uniwersytet! Tam na pewno znajde jakies informacje i choc chwile wytchnienia.
BUDYNEK NAUKOWY
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Wylosuj 1 Przedmiot unikatowy i przesun sie na ulice. Jesli posiadasz wiecej niz 2 Zaklecia, nic sie nie dzieje.
Otrzymujesz przedmiot:
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/TabliczkaS.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: szybkosc/skradanie na 3/2
Ruch: Budynek naukowy
Zabieram wskazowki i odbywam spotkanie
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Wylosuj 1 Przedmiot unikatowy i przesun sie na ulice. Jesli posiadasz wiecej niz 2 Zaklecia, nic sie nie dzieje.
Otrzymujesz przedmiot:
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/TabliczkaS.png[/img]
"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Sesja I - rozgrywka
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: WAL/WOL: z 5/0 na 2/3
Ruch: walcze z 1.Skrzydlate Dziecie Nocy, 2.Ghoul - jesli zachodzi koniecznosc wydaje Wskazowki, jesli nie mam juz Wskazowek a mam zostac ogluszony, niepoczytalny lub wciagnietyw najblizsza brame prosze o pomoc Mandy
Spotkanie: odbywam spotkanie w Czarnej Jaskini
Skrzydlate Dziecie Nocy
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Ghoul
Test Przerazania [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
Test Walki [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/3.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Wydaje zeton Wskazowki
Test Walki [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
SPOTKANIE
Nietoperze! Setki nietoperzy! Aby wydostac sie calo z jaskini musisz wykonac test Szybkosci (-1). Jesli test sie nie powiedzie, tracisz 1 punkt Wytrzymalosci.
Test Szybkosci [Porazka]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img]
Mandy Thompson uzywa zdolnosci Badania
Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/2.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
- cthulhu007
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
- Lokalizacja: Szpital Sw. Marii
Re: Sesja I - rozgrywka
Coz, chyba bede musial tu spedzic troche czasu zeby zdobyc jakies nowe informacje...
NIENAZWANE
Pojawia sie brama i potwor!
Obszar chroniony Znakiem Starszych Bogow.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: SZ/SK 3/2 reszta bez zmian Ruch: stoje w miejscu Spotkanie:odbywam spotkanie
Pojawia sie brama i potwor!
Obszar chroniony Znakiem Starszych Bogow.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 17 - PODSUMOWANIE
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzystasz z wykwalifikowanej opieki psychiatrycznej. Terapia kosztuje cie 2$ ale jest tego warta, czujesz sie teraz w pelni sil umyslowych.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Pojawia sie brama i potwor!
Budzisz sie z krzykiem i przerazony rozgladasz w ciemnosci, usilujac zrozumiec gdzie jestes. Wyglada na to, ze zmeczenie dalo ci sie we znaki i zasnales podczas dlugich godzin studiowania manuskryptu, a po tym co przeszedles ostatnimi czasy, nic dziwnego, ze w snach nawiedzaja cie koszmary.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Pokonales Skrzydlate Dziecie Nocy oraz Ghoula! Nagle uslyszales niepokojacy dzwiek dobiegajacy gdzies z glebokich partii systemu jaskin. Nietoperze! Setki nietoperzy! Zrywasz sie do ucieczki i w ostatniej chwili dopadasz wyjscia, rzucajac w zarosla. Gdy lezysz na ziemi, jeszcze dlugo slyszysz, jak nad toba przetacza sie nienaturalnie liczna chmara skrzydlatych stworzen opuszczajacych legowisko.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Jestes pewien, ze ta Starozytna Tabliczka na pewno ma jakies niezwykle przydatne wlasciwosci.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Korzystasz z wykwalifikowanej opieki psychiatrycznej. Terapia kosztuje cie 2$ ale jest tego warta, czujesz sie teraz w pelni sil umyslowych.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Pojawia sie brama i potwor!
Budzisz sie z krzykiem i przerazony rozgladasz w ciemnosci, usilujac zrozumiec gdzie jestes. Wyglada na to, ze zmeczenie dalo ci sie we znaki i zasnales podczas dlugich godzin studiowania manuskryptu, a po tym co przeszedles ostatnimi czasy, nic dziwnego, ze w snach nawiedzaja cie koszmary.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
CZARNA JASKINIA
Pokonales Skrzydlate Dziecie Nocy oraz Ghoula! Nagle uslyszales niepokojacy dzwiek dobiegajacy gdzies z glebokich partii systemu jaskin. Nietoperze! Setki nietoperzy! Zrywasz sie do ucieczki i w ostatniej chwili dopadasz wyjscia, rzucajac w zarosla. Gdy lezysz na ziemi, jeszcze dlugo slyszysz, jak nad toba przetacza sie nienaturalnie liczna chmara skrzydlatych stworzen opuszczajacych legowisko.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Profesor archeologii pokazuje ci przedmiot, ktory odnalazl w egipskiej piramidzie. Jesli posiadasz 2 lub mniej Zaklec, przedmiot swici ci w dloniach. Czujesz, ze opuszczasz Uniewrsytet nadal trzymajac go w rekach. Nie chcesz ponownie stanac przed profesorem, postanawiasz wiec, ze go zatrzymasz. Jestes pewien, ze ta Starozytna Tabliczka na pewno ma jakies niezwykle przydatne wlasciwosci.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 18
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
RIVERTOWN
Usiluje uniknac potworow w drodze do PRZYTULKU W ARKHAM.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
REDAKCJA
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
NIENAZWANE
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
RIVERTOWN
Usiluje uniknac potworow w drodze do PRZYTULKU W ARKHAM.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
BUDYNEK NAUKOWY
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
REDAKCJA
Odbywa spotkanie.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Sesja I - rozgrywka
Cieple lozeczko, oklad z mlodych... po prostu kompres, jakas szpryca i duzo snu. Niczego nie pragne bardziej! Dwa zielone papiery, ktore mi zostaly, nigdy nie byly cenniejsze. Dobrze, ze jeszcze nie sa prawdziwe.
RIVERTOWN
Dhole
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Opieka psychiatryczna. Placisz 2$ by odzyskac wszystkie punkty Poczytalnosci.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: SZYB/SKRAD: 4/3
Ruch: Przytulek w Arkham - unikam Dhole, na wypadek porazki posilkuje sie Wskazowka, jesli dalej porazka prosze Mandy o uchronienie mnie od popadniecia w obled
Spotkanie: wydaje 2$ na leczenie
Dhole
Test Unikow [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
PRZYTULEK W ARKHAM
Opieka psychiatryczna. Placisz 2$ by odzyskac wszystkie punkty Poczytalnosci.
- cthulhu007
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
- Lokalizacja: Szpital Sw. Marii
Re: Sesja I - rozgrywka
Po lekturze starego manuskryptu mam juz w miare jasny obraz sytuacji. Stoimy nad przepascia a wybawienie lezy po drugiej stronie. Z moja obecna wiedza niewiele mi brakuje zeby zamknac kolejna brame - moze tylko jeszcze jedna wskazowka. Ale najpierw trzeba ja zdobyc a ulice Arkham sa juz opanowane przez stwory ciemnosci i zlowrogich kultystow. Przyczaje sie na troche w tej ruderze, a jak zrobi sie luzniej wyskocze na ulice.
NIENAZWANE
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Jesli sie przysluchujesz, tracisz 2 punkty Poczytalnosci. Jesli nie wpadniesz w obled, wez jego karte sprzymierzenca. Jesli nie jest dostepna, mozesz wydobyc od niego kilka cennych informacji. Otrzymujesz 3 zetony Wskazowek.
Karta tego Sprzymierzenca jest niedostepna
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian Ruch: stoje w miejscu Spotkanie: odbywam spotkanie w Nienazwane
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Jesli sie przysluchujesz, tracisz 2 punkty Poczytalnosci. Jesli nie wpadniesz w obled, wez jego karte sprzymierzenca. Jesli nie jest dostepna, mozesz wydobyc od niego kilka cennych informacji. Otrzymujesz 3 zetony Wskazowek.
Karta tego Sprzymierzenca jest niedostepna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
Taak, czuje sie o wiele lepiej, to byly dobrze zainwestowane pieniadze. Kawa z prozakiem powinna znalezc sie w kazdej knajpie... Moze kiedy skonczy sie ten koszmar i prohibicja otworze taki lokal? Dla wszystkich ktorzy widzieli Niewyobrazalne duza znizka... A teraz czas znow brac sie do pracy... Podskocze do budynku Arkham Advertiser, musze ostrzec ludzi przed zblizajacym sie zagrozeniem!
REDAKCJA
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Otrzymujesz 2$ i przesuwasz sie na dowolny obszar, lub pole ulicy w Arkham. Jesli przesuniesz sie na obszar, natychmiast odbedziesz tam spotkanie.
KRAINY SNOW
Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/StraszliwaS.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Redakcja
Spotkanie: odbywam spotkanie;
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Otrzymujesz 2$ i przesuwasz sie na dowolny obszar, lub pole ulicy w Arkham. Jesli przesuniesz sie na obszar, natychmiast odbedziesz tam spotkanie.
KRAINY SNOW
Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Wylosuj 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/StraszliwaS.png[/img]
- Bryndzollo
-
- Posty: 217
- Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
- Lokalizacja: Lodz
Re: Sesja I - rozgrywka
Interesujacy przedmiot, ciekawe do czego to sluzy...
BUDYNEK NAUKOWY
FAZA RUCHU
Uzywa Starozytnej Tabliczki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/OchronaS.png[/img]
FAZA SPOTKAN
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli ci sie uda twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem. Mozesz wybrac innego Badacza ze stosu niewykorzystywanych Badaczy i wprowadzic go do gry jako nowa postac, jednoczesnie odrzucajac stara (w tym wszystkie przedmioty, umiejetnosci, trofea itd.) Jesli test ci sie nie powiedzie, nic sie nie dzieje.
Test Szczescia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Wydaje 3 punkty ruchu i uzywam starozytnej tabliczki
Spotkanie: (sila rzeczy) Budynek naukowy
FAZA RUCHU
Uzywa Starozytnej Tabliczki
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
Otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i 1 Zaklecie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/OchronaS.png[/img]
FAZA SPOTKAN
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli ci sie uda twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem. Mozesz wybrac innego Badacza ze stosu niewykorzystywanych Badaczy i wprowadzic go do gry jako nowa postac, jednoczesnie odrzucajac stara (w tym wszystkie przedmioty, umiejetnosci, trofea itd.) Jesli test ci sie nie powiedzie, nic sie nie dzieje.
Test Szczescia [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 18 - PODSUMOWANIE
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Opowiesc jest gleboko niepokojaca i nagle zdajesz sobie sprawe, ze nieswiadomie zaciskasz piesci z przerazenia, jakby koszmary o ktorych sluchasz, mialy sie na ciebie za chwile rzucic z ciemnosci. Mimo wszystko dowiedziales sie kilku rzeczy, ktore moga sie bardzo przydac w przyszlosci. Niestety rozmowa zostaje przerwana niespodziewanym atakiem jakiejs istoty. Udaje ci sie wycofac ze starcia niemal bez szwanku, lecz Eric Colt uciekl gdzies przerazony i nie masz pojecia gdzie go szukac.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotarles do Przytulku w Arkham i wysuplales z portfela ostatnie pieniadze by zapisac sie na prywatna terapie u psychiatry. Rozmowa z doktorem byla jak balsam dla twoich skolatanych nerwow, znow czujesz ze mozesz stawic czola koszmarnemu niebezpieczenstwu czajacemu sie w miasteczku, a na pewno jest sporo problemow do rozwiazania. Przekonujesz sie o tym szybciej niz sadziles, bo zanim jeszcze udalo ci sie opuscic teren Przytulku, cos przypuscilo niespodziewany atak.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem, nie korzystasz jednak z tej upiornej mozliwosci. Po wyjsciu z budynku masz nieprzyjemne uczucie, ze cos cie obserwuje i juz po chwili przekonujesz sie, ze to wcale nie twoja wyobraznia. Budzisz sie w szpitalu.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Decydujesz, ze chcesz dostac sie na Opuszczona Wyspe. Udaje sie wam bezpiecznie przedrzec do miejsca gdzie chcialas trafic, przechodzisz przez brame i trafiasz do Karin Snow. Juz po kilku krokach trafiasz na cos niezwyklego. Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Podnosisz go i z niedowierzaniem odkrywasz, ze to nie jakis zwykly kawalek papieru, lecz potezne zaklecie Straszliwej Klatwy Azathotha!
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wpadasz na Erica Colta. Ten opowiada straszliwa historie rodem z Mitow, aby przekonac sie o sile twoich nerwow. Opowiesc jest gleboko niepokojaca i nagle zdajesz sobie sprawe, ze nieswiadomie zaciskasz piesci z przerazenia, jakby koszmary o ktorych sluchasz, mialy sie na ciebie za chwile rzucic z ciemnosci. Mimo wszystko dowiedziales sie kilku rzeczy, ktore moga sie bardzo przydac w przyszlosci. Niestety rozmowa zostaje przerwana niespodziewanym atakiem jakiejs istoty. Udaje ci sie wycofac ze starcia niemal bez szwanku, lecz Eric Colt uciekl gdzies przerazony i nie masz pojecia gdzie go szukac.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotarles do Przytulku w Arkham i wysuplales z portfela ostatnie pieniadze by zapisac sie na prywatna terapie u psychiatry. Rozmowa z doktorem byla jak balsam dla twoich skolatanych nerwow, znow czujesz ze mozesz stawic czola koszmarnemu niebezpieczenstwu czajacemu sie w miasteczku, a na pewno jest sporo problemow do rozwiazania. Przekonujesz sie o tym szybciej niz sadziles, bo zanim jeszcze udalo ci sie opuscic teren Przytulku, cos przypuscilo niespodziewany atak.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Profesor okultyzmu prosi cie, abys przytrzymal ohydny posazek, ktory jego zdaniem posiada nadzwyczajne moce. Profesor zaczyna odczytywac zwoj. Przez twoje cialo przechodzi wyladowanie energetyczne. Twoj duch oddziela sie od ciala. Czujesz, ze stales sie wladny zamienic sie cialami z innym Badaczem, nie korzystasz jednak z tej upiornej mozliwosci. Po wyjsciu z budynku masz nieprzyjemne uczucie, ze cos cie obserwuje i juz po chwili przekonujesz sie, ze to wcale nie twoja wyobraznia. Budzisz sie w szpitalu.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Otrzymujesz przyzwoite wynagrodzenie za swoja historie, a Doyle Jefferies, redaktor, gdzies cie podwiezie. Decydujesz, ze chcesz dostac sie na Opuszczona Wyspe. Udaje sie wam bezpiecznie przedrzec do miejsca gdzie chcialas trafic, przechodzisz przez brame i trafiasz do Karin Snow. Juz po kilku krokach trafiasz na cos niezwyklego. Spod obalonego kamienia wystaje zwoj. Podnosisz go i z niedowierzaniem odkrywasz, ze to nie jakis zwykly kawalek papieru, lecz potezne zaklecie Straszliwej Klatwy Azathotha!
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 19
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Opieka Medyczna.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Przy pomocy Srebrnego Klucza unika Wielkiego Kaplana i zmierza do French Hill.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
SZPITAL SW. MARII
Opieka Medyczna.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
KRAINY SNOW
Odbywa spotkanie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
DZIELNICA HANDLOWA
Przy pomocy Srebrnego Klucza unika Wielkiego Kaplana i zmierza do French Hill.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian,
Ruch: drugi obszar IS,
Spotkanie: odbywam normalnie;
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Musisz zdac test Szybkosci (-1) albo stracisz wszystkie swoje pieniadze.
Test Szybkosci [Sukces]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/1.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/5.png[/img]
- cthulhu007
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
- Lokalizacja: Szpital Sw. Marii
Re: Sesja I - rozgrywka
No !!! Czas troche zamieszac!!! Yog-Sothot nadchodze!!!
DZIELNICA HANDLOWA
Wielki Kaplan
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie pierwsze)
FRENCH HILL
Zatrzymujesz sie by zlapac oddech.
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: W/W na 1/3 Lecze +1 Wyt Ruch: Na French Hill. Uzywam Srebrnego klucza - klade 1 punkt Wyt z puli by automatycznie zdac test unikow (Wielki kaplan) , zatrzymuje sie na ulicy
Wielki Kaplan
Test Unikow [Sukces]
Srebrny Klucz (uzycie pierwsze)
FRENCH HILL
Zatrzymujesz sie by zlapac oddech.
- Bryndzollo
-
- Posty: 217
- Rejestracja: piątek 01 sty 2010, 09:50
- Lokalizacja: Lodz
Re: Sesja I - rozgrywka
I znowu trafilem do szpitala. Mozna powiedziec, ze stalem sie juz stalym bywalcem. Ech, zycie starego czlowieka nie jest uslane rozami... Mysle, ze najlepiej zrobie, jezeli poddam sie kompleksowym badaniom. Ostatnie przezycia mialy gwaltowny wplyw na pogorszenie sie stanu mojego zdrowia.
SZPITAL SW. MARII
Opieka medyczna: -2 $; +2 Wytrzymalosc
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie i Ruch: bez zmian,
Spotkanie: place 2 $ by odzyskac wytrzymalosc
Opieka medyczna: -2 $; +2 Wytrzymalosc
"Jezeli chce sie osiagnac sukces w swiecie przestepczym, trzeba miec reputacje uczciwego czlowieka"
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
[img]http://3trolle.pl/templates/jv_conto/im ... y/logo.png[/img]
- 8janek8
-
- Posty: 484
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Re: Sesja I - rozgrywka
Dupa ze mnie, nie detektyw. Z takimi informacjami to nawet psa z kulawa noga nie wytropie. Znowu jakies poruszenie na skwerze. Sprawdze to.
SKWER NIEPODLEGLOSCI
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, odnajdujesz dziwaczne rzezbienia. Kiedy wodzisz palcami po wyzlobieniach, otwiera sie brama, a ty zostajesz do niej wciagniety.
Test Szczescia [Sukces] : -1 Wytrzymalosc; +2 Wskazowki; +1 Zaklecie
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie01.png[/img]
Kod: Zaznacz cały
Utrzymanie: bez zmian
Ruch: Skwer niepodleglosci
Spotkanie: zabieram Wskazowke i odbywam spotkanie na obszarze
Dotykasz Kamienia Zalozycieli. Wykonaj test Szczescia (-1). Jesli test ci sie powiedzie, zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Tracisz 1 punkt Wytrzymalosci, ale otrzymujesz 2 zetony Wskazowek i losujesz 1 Zaklecie. Jesli test ci sie nie powiedzie, odnajdujesz dziwaczne rzezbienia. Kiedy wodzisz palcami po wyzlobieniach, otwiera sie brama, a ty zostajesz do niej wciagniety.
Test Szczescia [Sukces] : -1 Wytrzymalosc; +2 Wskazowki; +1 Zaklecie
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/4.png[/img][img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/6.png[/img]
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Zaklecie01.png[/img]
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Sesja I - rozgrywka
TURA 19 - PODSUMOWANIE
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotykasz Kamienia Zalozycieli i zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Upadasz na bruk, chwytajac sie za pulsujaca przerazliwym bolem glowe. Dopiero po kilku niemilosiernie dlugich chwilach jestes w stanie sie ruszyc i zdajesz sobie sprawe, ze w myslach wiruje ci mnostwo cennych informacji. Jestes pewnien, ze nie uda ci sie zapamietac calej tej wiedzy, wiec spisujesz ile tylko zdolasz. Gdy dziwne uczucie mija, wertujesz uwaznie zapiski w swoim notatniku. Wyglada na to, ze procz kilku uzytecznych faktow spisales rowniez formule dziwnego zaklecia.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Pieniedzy nie zostalo ci wiele, ale czujesz, ze wydanie ich na wyleczenie poobijanego ciala to dobra inwestycja. W miasteczku robi sie coraz grozniej, ten ostatni atak nadszedl nie wiadomo skad. Gdybys byl o te dwadziescia lat mlodszy... Moze i nie znasz sekretu wiecznej mlodosci, ale znasz inne znacznie mroczniejsze tajemnice o ktorych ludzie nie maja pojecia. Wyglada na to, ze mimo wszystko nie dane ci bedzie wylegiwac sie w lozku zbyt dlugo, ktos przeciez musi uratowac swiat.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Czujesz jak zawartosc powoli wysuwa sie, by za moment wypasc przez uszkodzenie w materiale. Refleks jednak cie nie zawodzi i w ostatniej chwli chwytasz w powietrzu swoj portfel. Ocierasz spocone czolo. Niewiele brakowalo.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wielki Kaplan nawet nie spojrzal w twoja strone gdy pedem przeciales skrzyzownie. Czules jak niezwykla moc zaciskanego w dloni magicznego artefaktu, mrowila twoja skore. Az trudno bylo powstrzymac usmiech, tak latwo udalo sie przechytrzyc zakapturzonego przeciwnika. Do Lozy Srebrnego Switu nadal byl kawalek drogi. Zatrzymales sie na chwile i oparles o latarnie, z trudem lapiac oddech. French Hill, juz prawie jestes na miejscu. Spojrzales na Srebrny Klucz i poczules, ze jego moc wyraznie zmalala. Z zalem schowales go do wewnetrzenj kieszeni, zdajac sobie sprawe, ze jego magia kiedys sie wyczerpie.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Joe.jpg[/img]
Dotykasz Kamienia Zalozycieli i zostajesz porazony, co otwiera ci umysl na pradawne prawdy minionych eonow. Upadasz na bruk, chwytajac sie za pulsujaca przerazliwym bolem glowe. Dopiero po kilku niemilosiernie dlugich chwilach jestes w stanie sie ruszyc i zdajesz sobie sprawe, ze w myslach wiruje ci mnostwo cennych informacji. Jestes pewnien, ze nie uda ci sie zapamietac calej tej wiedzy, wiec spisujesz ile tylko zdolasz. Gdy dziwne uczucie mija, wertujesz uwaznie zapiski w swoim notatniku. Wyglada na to, ze procz kilku uzytecznych faktow spisales rowniez formule dziwnego zaklecia.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Harvey.jpg[/img]
Pieniedzy nie zostalo ci wiele, ale czujesz, ze wydanie ich na wyleczenie poobijanego ciala to dobra inwestycja. W miasteczku robi sie coraz grozniej, ten ostatni atak nadszedl nie wiadomo skad. Gdybys byl o te dwadziescia lat mlodszy... Moze i nie znasz sekretu wiecznej mlodosci, ale znasz inne znacznie mroczniejsze tajemnice o ktorych ludzie nie maja pojecia. Wyglada na to, ze mimo wszystko nie dane ci bedzie wylegiwac sie w lozku zbyt dlugo, ktos przeciez musi uratowac swiat.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Mandy.jpg[/img]
Kiedy wspinasz sie po klifach Podswiata, jedna z twoich kieszeni zahacza o wystep i zostaje rozdarta. Czujesz jak zawartosc powoli wysuwa sie, by za moment wypasc przez uszkodzenie w materiale. Refleks jednak cie nie zawodzi i w ostatniej chwli chwytasz w powietrzu swoj portfel. Ocierasz spocone czolo. Niewiele brakowalo.
[img]http://arkhamhorror.dl.interia.pl/Lee.jpg[/img]
Wielki Kaplan nawet nie spojrzal w twoja strone gdy pedem przeciales skrzyzownie. Czules jak niezwykla moc zaciskanego w dloni magicznego artefaktu, mrowila twoja skore. Az trudno bylo powstrzymac usmiech, tak latwo udalo sie przechytrzyc zakapturzonego przeciwnika. Do Lozy Srebrnego Switu nadal byl kawalek drogi. Zatrzymales sie na chwile i oparles o latarnie, z trudem lapiac oddech. French Hill, juz prawie jestes na miejscu. Spojrzales na Srebrny Klucz i poczules, ze jego moc wyraznie zmalala. Z zalem schowales go do wewnetrzenj kieszeni, zdajac sobie sprawe, ze jego magia kiedys sie wyczerpie.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna