Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Humor

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
beti
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 46
Rejestracja: niedziela 03 sty 2010, 21:48

Re: Humor

Postautor: beti » środa 10 lut 2010, 20:39

ja dzwonilem wczoraj do Rebela i przy okazji zapytalem o Faraona.

Okazalo sie ze Rebel ma mniej wiecej takie wypasione informacje jak uzytkownicy forum Galakty;/

Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:

Re: Humor

Postautor: sirafin » sobota 20 lut 2010, 20:37

Moze jeszcze nie wszyscy widzieli ta recenzje ;)

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Ix0D55_UtTw]Chucking Dice: Arkham Horror <link>[/url]
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Sh' eGzor
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 139
Rejestracja: sobota 13 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Wiek: 28

Re: Humor

Postautor: Sh' eGzor » poniedziałek 22 lut 2010, 09:34

Dobra koniec zartow o doplynieciu faraona bo to juz nieaktualne (patrz -->moj post w dziale HA).

Smiehó
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 15:30
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Humor

Postautor: Smiehó » piątek 26 lut 2010, 15:00

Zeby zmienic temat - jakis czas temu znalazlem (nie pytajcie jak...) cos [url=http://www.hello-cthulhu.com/?date=2003-11-30]takiego[/url].
UWAGA - wchodzicie na wlasna odpowiedzialnosc. Odwiedzenie tej strony powoduje zaburzenia poczytalnosci, ktorych juz nie wyleczycie.

Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"

Re: Humor

Postautor: Wagnard » piątek 26 lut 2010, 15:09

XD Masakra... glowa boli od tego, ale calkiem... ciekawe.

Smiehó
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 30 gru 2008, 15:30
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Humor

Postautor: Smiehó » piątek 26 lut 2010, 15:38

"Wagnard" pisze:XD Masakra... glowa boli od tego, ale calkiem... ciekawe.

Najstraszniejsze slowa, ktore badacz moze uslyszec gdy brama sie otwiera: "Would you like a cookie?"...

Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"

Re: Humor

Postautor: Wagnard » piątek 26 lut 2010, 20:35

Albo "Mniam, Mniam"

Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:

Re: Humor

Postautor: poooq » poniedziałek 08 mar 2010, 12:34

[url]http://www.youtube.com/watch?v=QOWtgLneeNE&feature=player_embedded[/url]

Komedia o mitach. Strach sie bac....


Awatar użytkownika
Czarny_Koziol_Z_Lasu
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 18:59
Lokalizacja: Gdynia, miasto z morza horroru i sennych marzen

Re: Humor

Postautor: Czarny_Koziol_Z_Lasu » środa 10 mar 2010, 15:21

Ta komedia wyglada bardzo klimatycznie! Mam nadzieje, ze to nie jest trailer nakrecony dla jaj i ze bedzie mozna kiedys to zobaczyc w calosci.
pozdr.
Na prozno by opisywac gre Ericha Zanna tej strasznej nocy. Jeszcze nigdy w zyciu nie slyszalem takiej muzyki.

Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:

Re: Humor

Postautor: poooq » środa 10 mar 2010, 15:45

A widziales to: [url]http://www.youtube.com/watch?v=XHuY2wXTd0o&feature=related[/url] ?


Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"

Re: Humor

Postautor: Wagnard » czwartek 11 mar 2010, 14:44

No dobra. Czas podrzucic cos takiego http://www222.pair.com/sjohn/pokethulhu.htm

Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"

Re: Humor

Postautor: Wagnard » wtorek 16 mar 2010, 19:13


Awatar użytkownika
Czarny_Koziol_Z_Lasu
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 18:59
Lokalizacja: Gdynia, miasto z morza horroru i sennych marzen

Re: Humor

Postautor: Czarny_Koziol_Z_Lasu » wtorek 16 mar 2010, 19:20

Na prozno by opisywac gre Ericha Zanna tej strasznej nocy. Jeszcze nigdy w zyciu nie slyszalem takiej muzyki.

Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:

Re: Humor

Postautor: poooq » niedziela 11 kwie 2010, 12:15

Czas na dobranocke:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=FOHJUrcVdJk[/url]


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:

Re: Humor

Postautor: sirafin » niedziela 11 kwie 2010, 15:28

Tekst z Nyarlathotepem mnie zabil xD
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!

- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:

Re: Humor

Postautor: poooq » sobota 03 lip 2010, 20:34

Cisza wyborcza przerwana: [url]http://wybierz-wieksze-zlo.pl/index.php[/url]


Awatar użytkownika
sirafin [Autor tematu]
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 889
Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
Lokalizacja: Sopot
Płeć:

Re: Humor

Postautor: sirafin » poniedziałek 06 gru 2010, 15:46

A do was Mikolaj dotarl w tym roku? ;]

[img]http://img149.imageshack.us/img149/7097/scifiz.jpg[/img]
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!

- Księga Oma, Proroctwa Tobruna

Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16176
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: Nemomon » niedziela 20 paź 2013, 00:40

Dosyć wesołe te linki są ;). Wybierz większe zło - 7. podniesienie poziomu edukacji, przynajmniej w statystykach - zajebiste ;).
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!


Awatar użytkownika
Sporek
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 516
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 16:04
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 19

Postautor: Sporek » niedziela 20 paź 2013, 13:12

Nemomon pisze:Dosyć wesołe te linki są ;). Wybierz większe zło - 7. podniesienie poziomu edukacji, przynajmniej w statystykach - zajebiste ;).

Przynajmniej w statystykach :badgrin:
Ja mam taki obrazek, dałbym więcej ale ten wydawał się najfajniejszy :D
Obrazek
I nie chodzi mi tutaj o samą głowę cthulhu na okładce, po prostu ci co grali w pewną grę wiedzą o co chodzi :)
"trzeba przeciwdziałać przegięciom" - chaos
John Titor IBM


Wróć do „Ratusz Arkham”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość