Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Dunwich Horror

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Dunwich Horror

Post autor: poooq » poniedziałek 01 cze 2009, 10:07

Once again, terror has come to New England, this time spreading to the small country town of Dunwich, just a few miles from Arkham. The area is filled with rolling hills, many of which are topped with mysterious stone circles or the ramshackle houses of the recluses who live outside of town. At night, the piping of the whippoorwills fills the air, while lightning bugs dance in the witch-haunted hollows. This is a place where dark pacts with unknown forces are made, and where city folk go to disappear without a trace. But however much the people of Dunwich may distrust outsiders, they desperately need your help against the Horror that has manifested on the Whateley farm. . . .
The Dunwich Horror expansion to the Arkham Horror board game spreads the dimensional instability plaguing Arkham to the nearby town of Dunwich. It includes new investigators, new Ancient Ones, new monsters, and new cards that may be used with the base Arkham Horror game. It also features entirely new elements, including a new board, Injury and Madness decks, Tasks and Missions, and of course, the Dunwich Horror.


DH should contain these components:
1 Expansion Game Board
8 Investigator Sheets
8 Investigator Markers
8 Plastic Investigator Stands
152 Investigator Cards
24 Injury Cards
24 Madness Cards
15 Common Items
25 Unique Items
21 Spells
11 Skills
5 Allies
20 Special Cards
8 Sheldon Gang Membership Cards
8 Rail Pass Cards
4 Condition Cards
7 Replacement Arkham Horror Cards
4 Ancient One Sheets
180 Ancient One Cards
63 Arkham Location Cards
42 Dunwich Location Cards
36 Mythos Cards
32 Gate Cards
7 Dunwich Horror Cards
28 Monster Markers
3 Dunwich Horror Tokens
4 Gate Markers
7 Rubble Marker




Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: poooq » poniedziałek 20 lip 2009, 11:46

Dunwich Horror Expansion
Koszmar w Dunwich


Wiele lat temu potezny czarnoksieznik Whateley z Dunwich zawarl pakt z Yog-Sothothem. Przymierze zaowocowalo stworzeniem Koszmaru z Dunwich. Przez te wszystkie lata potwor ukrywal sie, czekajac na moment, w ktorym bedzie wystarczajaco potezny by zniszczyc miasto. Wyglada na to, ze chwila ta wlasnie nadeszla?

Dunwich Horror to kolejny po Klatwie Mrocznego Faraona (recenzja w RT6), dodatek do bestsellerowej gry Arkham Horror (recenzja w RT3) ze stajni Fantasy Flight Games. W przeciwienstwie jednak do swojego poprzednika, ktory w gruncie rzeczy byl jedynie zbiorem dodatkowych kart, nowy dodatek przenosi graczy do zupelnie innego miejsca ?malenkiej miesciny zwanej Dunwich. Na tym jednak nie koniec ? smialkowie wcielic sie moga w nowe
role oraz przyjdzie im stawic czola nieznanym do tej pory niebezpieczenstwom. Dunwich Horror gwarantuje, ze nad glowami Badaczy zbiora sie wyjatkowo paskudne czarne chmury?

Elementy gry
Jesli chodzi o jego rozmiar, to pudelko jest identyczne, jak to, ktore kryje zestaw podstawowy. Zdobi je takze podobna, klimatyczna grafika.
Na jego zawartosc skladaja sie:
? plansza
? kolorowa instrukcja
? 8 kart Badaczy
? 8 znacznikow Badaczy
? 8 plastikowych podstawek Badaczy
? 152 karty Badaczy
? 24 karty obrazen
? 24 karty szalenstwa
? 15 kart przedmiotow zwyklych
? 15 kart przedmiotow unikatowych
? 21 kart zaklec
? 11 kart umiejetnosci
? 5 kart sprzymierzencow
? 20 kart specjalnych
? 8 kart czlonkostwa w Gangu Sheldona
? 8 kart biletow kolejowych
? 4 karty warunkowe
? 7 zastepczych kart do Arkham Horror
? 4 karty Przedwiecznych
? 180 kart Przedwiecznych
? 63 karty lokacji w Arkham
? 42 karty lokacji w Dunwich
? 36 kart mitow
? 32 karty bram
? 7 kart Horroru z Dunwich
? 28 znacznikow potworow
? 3 znaczniki Horroru z Dunwich
? 4 znaczniki bram
? 7 znacznikow gruzow
Nie ma sensu rozpisywac sie w kwestii jakosci poszczegolnych elementow. Ich wykonanie stoi na tym samym ? wysokim ? poziomie, co w Arkham Horror i Klatwie Mrocznego Faraona. Nadal natomiast doskwiera brak przegrodek na poszczegolne zetony. Jest to niestety staly minus gier Fantasy Flight Games, z ktorym dopiero niedawno firma zaczela walczyc.

Co nowego?
Podobnie jak w przypadku pierwszego dodatku, karty dziela sie na dwie grupy: te znane, lecz dajace inne efekty oraz bedace zupelna nowoscia.
Do tych pierwszych zaliczyc mozna karty przedmiotow, zaklec, umiejetnosci,
sprzymierzencow, lokacji, mitow i bram.
Oto najciekawsze modyfikacje:

Karty przedmiotow zwyklych i unikatowych
Do obu talii dodano, odpowiednio, karty Zadan i Misji. Badacz, ktory zechce je wypelnic musi odwiedzic wymienione przez nie lokacje w wyszczegolnionej kolejnosci. Jezeli tego dokona spotka go okreslona przez karte nagroda. Misje dodatkowo wymagaja pewnych ofiar, jednak ich efekty sa znacznie potezniejsze.
Obie talie zawieraja ponadto nowe przedmioty oraz bron o niespotykanej do tej pory mocy.

Karty zaklec
Dodatek wprowadza 10 nowych, w wiekszosci poteznych i przydatnych, czarow:
? Blogoslawienstwo ? pozwalajace (jednorazowo) na poblogoslawienie jednego
z Badaczy;
? Objawienie przyszlosci ? umozliwiajace przerzut wyniku dowolnego, wlasnie
wykonanego testu umiejetnosci;
? Proces alchemiczny ? dzieki ktoremu mozna zyskac 3 dolary;
? Przywolanie potwora ? zezwalajace na sprowadzenie do swojej lokacji dowolnego
potwora znajdujacego sie na planszy;
? Przyzwanie Shantaka ? w efekcie, ktorego mozna zyskac punkt ruchu, dodatkowo
pozwala uniknac znajdujacych sie w lokacjach potworow;
? Udreka ? umozliwiajaca natychmiast zakonczyc walke, zanim ta sie rozpocznie;
? Wezwanie ? dzieki ktoremu mozna sprowadzic do swojej lokacji (dotyczy to
takze Innych Swiatow), dowolnego badacza, ktory w tej turze nie wykonal jeszcze ruchu;
? Wizja ? zezwalajaca na zebranie wszystkich zetonow wskazowek znajdujacych sie w
sasiedztwie;
? Wygnanie ? w efekcie ktorego zdejmuje sie z planszy wszystkie potwory o wybranym
symbolu (oprocz polksiezyca);
? Zamglona pamiec ? umozliwiajaca rzucajacemu lub innemu badaczowi
znajdujacemu sie w tej samej lokacji zyskanie punktu poczytalnosci kosztem punktu
wytrzymalosci.

Karty umiejetnosci
Karty te, najogolniej mowiac, pozwalaja modyfikowac wyniki roznych testow umiejetnosci.
Absolutna nowoscia, i naprawde potezna zdolnoscia, jest karta Znajomosc Mitow, ktora co
prawda zmniejsza maksymalna wartosc poczytalnosci Badacza, ale pozwala na zastapienie
wydatku zetonu wskazowki mozliwoscia jej zuzycia.

Karty sprzymierzencow
Sprzymierzency oferowani przez Dunwich Horror, sa jeszcze mocniejsi niz ci z pierwszego dodatku. W zmaganiach w Dunwich pomoga:
? Ammi Pierce - +1 do Sily Woli, +1 do Szczescia; zuzyj te karte, aby nie stracic
punktu poczytalnosci; odrzuc ja kiedy Przedwieczny sie obudzi;
? Corinna Jones - +1 focus (przesuniecie suwaka o dodatkowe pole); pociagnij karte
umiejetnosci kiedy Corinna zostaje twoim sprzymierzencem;
? Earl Sawyer - +1 do Walki, +1 do Skradania; zuzyj te karte, aby nie stracic punktu
wytrzymalosci; odrzuc ja kiedy Przedwieczny sie obudzi;
? Profesor Rice - +1 do Wiedzy, +1 do Szczescia; kiedy Profesor Rice zostaje twoim
sprzymierzencem poloz po jednym zetonie wskazowki na kazdej niestabilnej lokacji, w
ktorej nie ma otwartej bramy;
? Zebulon Whateley - +1 do Sily Woli, +1 do Wiedzy; zuzyj te karte aby odswiezyc jedno
ze swoich zaklec.

Karty mitow
Najwazniejsza zmiana dotyczaca tej talii sa karty Przelamania Pieczeci. Jezeli w grze pojawi sie karta z lokacja oznaczona na czerwono oznacza to, ze w tym miejscu Znak Starszych Bogow zostaje przelamany i otwiera sie nowa brama. Dzieki temu nie bedzie juz tak latwo zapieczetowac odpowiednia liczbe bram. Na pocieszenie mozna dodac, ze karty
te pozwalaja na umieszczenie na planszy az dwoch zetonow wskazowek.
Teraz natomiast bedzie o zupelnych nowosciach:

Karty obrazen i szalenstwa
Kiedy wytrzymalosc lub poczytalnosc badacza spadnie do zera, gracz moze zdecydowac sie na pociagniecie karty obrazen lub szalenstwa. W takim wypadku nie traci przedmiotow ani zetonow wskazowek, a jego wytrzymalosc lub poczytalnosc wraca do maksymalnej wartosci. Mimo to, musi sie udac do Szpitala, Azylu lub na pole Zagubionego w Czasie i Przestrzeni.
Warto jednak pamietac, ze karty obrazen i szalenstwa powoduja dlugoterminowe ograniczenia fizyczne lub psychiczne. Ponadto, jesli badacz kiedykolwiek wyciagnie druga taka sama karte, zostaje automatycznie wyeliminowany z gry.

Karty czlonkostwa w Gangu Sheldona
Badacz moze zostac gangsterem! Jak w prawdziwym zyciu, wiaza sie z tym zarowno pewne
zyski, jak i niebezpieczenstwa.

Karty biletow kolejowych
Bilety pozwalaja na darmowe podrozowanie miedzy Arkham i Dunwich (normalnie kosztuje to $1 za podroz w jedna strone).

Karty warunkowe
Karty te dotycza 4 lokacji: Biblioteki, Knajpki u Velmy, Siedziby Gazety oraz Wesolego Miasteczka Darke?a. Na poczatku gry karty te sa zakryte, a odkrywa sie je poprzez spotkania w wyzej wymienionych miejscach. Kazda z tych kart daje dlugoterminowe korzysci:
? Zbior unikatowych ksiazek ? zamiast normalnego spotkania w Bibliotece, pozwala
na wydanie punktu poczytalnosci by zyskac zeton wskazowki;
? Wdziecznosc Velmy ? w efekcie ktorej nie traci sie pieniedzy w wyniku spotkan w
Knajpce Velmy, a ponadto zezwala na rozstrzyganie efektow spotkan tak, jakby
badacz wydal maksymalna mozliwa ilosc pieniedzy;
? Zakodowane wiadomosci ? dzieki ktorym w fazie ruchu badacze znajdujacy sie w tym
samym miejscu moga wymieniac sie zetonami wskazowek;
? Przychylnosc Darke?a ? po zuzyciu tej karty dowolny badacz moze przerzucic nieudany
wynik testu umiejetnosci.

Co w Dunwich piszczy?
Plansza dodatku rowna jest 1/3 wielkosci planszy do Arkham Horror. Dunwich to male miasteczko ? zaledwie cztery ulice i dziewiec lokacji. Badacze znajda tu sklep, miejsce, w ktorym mozna odpoczac i zregenerowac sily oraz pole, gdzie wymienia trofea na zetony wskazowek lub pieniadze. Nie trzeba wiec z byle problemem wracac do Arkham.
Plansza dodaje takze dwa Inne swiaty ? Inny Czas oraz Zaginiona Carcose.
Nowi gracze z pewnoscia zwroca uwage na trzy dziwne wiry. Za kazdym razem, gdy w taki Hortex wejdzie potwor, poziom terroru wzrasta o 1, a takze umieszcza sie znacznik na torze Horroru z Dunwich, znajdujacym sie na gorze planszy. W momencie ulozenia trzeciego znacznika, Koszmar z Dunwich wkracza do akcji!
Horror z Dunwich to przerazajaca istota. Swa moca przewyzsza zwykle potwory, jednak nie dorownuje Przedwiecznym. Koszmar nie porusza sie; zamiast tego rzuca sie koscia. Wynik 4-6 oczek oznacza, ze nalezy umiescic zeton zaglady na torze Przedwiecznego. Moce Horroru okresla jedna z 7 jego kart, ktora losuje sie tuz przed kazda walka.
Dzieki temu jego mozliwosci zmieniaja sie co starcie, a gracze nie sa w stanie sie do niego przygotowac. Kiedy Koszmar zostanie pokonany, nie jest to rownoznaczne z jego wyeliminowaniem z gry. Jesli jego tor ponownie sie przepelni, potwor powroci!
Zwycieski gracz otrzymuje w nagrode dowolny przedmiot zwykly, unikatowy, zaklecie, umiejetnosc lub sprzymierzenca.

Kto z kim?
Nie sposob nie wspomniec o nowych Przedwiecznych, Badaczach oraz potworach.
Badacze
Ze wzgledu na wyzszy poziom trudnosci rozgrywki z dodatkiem Dunwich Horror, postaci Badaczy sa potezniejsze, by moc sprostac nowym zagrozeniom.
? Diana Stanley, nawrocona kultystka ? postac posiada karte czlonkostwa w Lozy Srebrnego
Zmierzchu, ktorej nie moze utracic; otrzymuje punkt poczytalnosci lub wytrzymalosci za kazdym razem kiedy na torze Przedwiecznego kladziony jest zeton zaglady, a ponadto zyskuje zeton wskazowki, gdy wzrasta poziom terroru;
? Jacqueline Fine, medium ? raz na ture, jesli zostanie wyciagnieta karta mitow ?Opowiesc
toczy sie dalej? (nakazujaca polaczyc zuzyte karty mitow z nieuzywanymi i przetasowac
calosc), postac moze wydac dwa zetony wskazowek by odrzucic te karte i pociagnac
nowa;
? Jim Culver, muzyk ? moze wydac zeton wskazowki by automatycznie wygrac walke
z nieumarlym potworem; musi traktowac wszystkie Inne Swiaty jakby dodatkowo
mialy zielony symbol spotkan;
? Leo Anderson, przywodca ekspedycji ? raz na ture moze zapobiec utracie punktu
wytrzymalosci badz poczytalnosci przez dowolnego Badacza;
? Marie Lambeau, artystka estradowa ? raz na rozgrywke, na poczatku swojej tury, postac
moze usunac jeden zeton zaglady z toru Przedwiecznego; moze rzucac czary tak
jakby miala trzy rece;
? Mark Harrigan, zolnierz ? nie moze byc aresztowany ani opozniony;
? Rita Young, lekkoatletka ? za kazdym razem, kiedy musi pociagnac karte obrazen lub
szalenstwa, ciagnie dwie i zatrzymuje jedna z nich; dodatkowo jesli posiada dwie takie
same karty, efekt drugiej jest ignorowany;
? Wilson Richards, zlota raczka ? focus postaci jest nieograniczony; moze zyskac jednego
dolara, jesli zrezygnuje ze spotkania (nie dotyczy ulic i Innych Swiatow).

Przedwieczni i potwory
Co tu kryc ? nie bedzie lekko. Przy niektorych Przedwiecznych z tego dodatku, Cthulhu wydaje sie byc sympatycznym pieszczoszkiem. Jezeli natomiast chodzi o potwory, panuje tu wielka roznorodnosc. Sa takie co lataja i takie, co poruszaja sie szybko, za pokonanie jednych mozna dostac przedmiot zwykly, za zwyciestwo nad innymi ? pieniadze lub zaklecie. W zestawie znalazly sie tez takie, ktore wywieraja podobny efekt, co Cthoniany z wersji podstawowej, jednak powoduja utrate poczytalnosci, nie wytrzymalosci. Jedno trzeba przyznac ? nowe potwory sa naprawde twarde. Wyjasnie jeszcze, w jaki sposob przemieszczaja sie przesladowcy ? nowosc w dodatku. Potwory te poruszaja sie wedlug normalnych zasad, chyba, ze na sasiedniej ulicy lub w niestabilnej lokacji znajduje sie Badacz. W takim wypadku przesladowca ignoruje strzalki ruchu lub ich brak i porusza sie w
kierunku Badacza.

Co jeszcze?
Na koniec warto dodac, ze Dunwich Horror usprawnia takze rozgrywke w Arkham Horror.
Instrukcja zawiera kilka stron zmian zasad i wyjasnien w odpowiedzi na watpliwosci graczy.
Dodatek oferuje takze 7 zastepczych kart do wersji podstawowej. Zmodyfikowane karty to: Kamien Leczniczy, Latarnia i Warownia Ciala.

Podsumowanie
Dunwich Horror to dodatek zdecydowanie warty uwagi. Nalezy polecic go szczegolnie tym, ktorym wydaje sie, ze w Arkham sa juz starymi wyjadaczami. Dunwich Horror pokaze im jak
bardzo sie myla. Dodatek w bardzo duzym stopniu modyfikuje rozgrywke i wplywa na jej
urozmaicenie. Istotnym elementem jest wlaczenie do niej nowego miasta. Co rowniez jest nie bez znaczenia to fakt, ze Dunwich Horror naprawia takze niektore niedociagniecia zestawu podstawowego.
Z drugiej jednak strony, Koszmar z Dunwich, choc w zalozeniu piekielnie grozny, budzi sie
niesamowicie rzadko. Ponadto, tyle sie dzieje na planszy, ze ciezko dokladnie zwiedzic samo Dunwich ? jakos nigdy nie ma na to czasu. To ostatnie jednak niekoniecznie musi byc wada. Jak by nie bylo, nawet pomimo ewentualnych minusow, dla fanow Arkham Horror ten dodatek to pozycja obowiazkowa. Takze gracze, ktorzy chca skomplikowac sobie rozgrywke, nie beda zawiedzeni. Najbardziej i tak uciesza sie ci, ktorym w Arkham zrobilo sie zbyt ciasno.

Komentarz do oceny
Wykonanie: Dokladnie te same uwagi, co w przypadku zestawu podstawowego, stad ta sama ocena.
Miodnosc: Dodatek znaczaco urozmaica rozgrywke. Dla znuzonych przemierzaniem Arkham wzdluz i wszerz, Dunwich bedzie niczym powiew ozywczego wiatru. Minus za
nieczesta obecnosc Koszmaru na planszy i ewentualny drobny uszczerbek w postaci faktu, ze dzieje sie chyba troche za duzo.
Cena: Mnostwo elementow plus dodatkowa czesc planszy. Warto tez zauwazyc, ze mimo iz Dunwich pod wzgledem zawartosci w niewielkim stopniu ustepuje Arkham, to jego cena jest duzo nizsza. Przyczepie sie tylko i wylacznie do tego, ze jak na polska kieszen to nadal troche duzo.

Dunwich Horror Expansion
Wykonanie: 8/10
Miodnosc: 8/10
Cena: 9/10 (115,90 zl)
zrecenzowala: jestem_wredna


artykul pochodzi z magazynu Rebel Times 8 (Maj 2008)




Awatar użytkownika
Fungus
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 38
Rejestracja: niedziela 19 lip 2009, 15:15

Re: Dunwich Horror

Post autor: Fungus » poniedziałek 20 lip 2009, 14:52

Ostatnio zmieniony czwartek 17 paź 2013, 01:32 przez Fungus, łącznie zmieniany 1 raz.



Sh' eGzor
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 139
Rejestracja: sobota 13 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Wiek: 29

Re: Dunwich Horror

Post autor: Sh' eGzor » wtorek 17 lis 2009, 11:33

Ktos wie jacy Przedweczni pojawiaja sie w tym dodatku?



Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: poooq » wtorek 17 lis 2009, 12:10

Abhoth, Glaaki, Shudde M'ell oraz Tsathoggua.




Palmer
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 352
Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
Lokalizacja: Chorzow

Re: Dunwich Horror

Post autor: Palmer » niedziela 07 mar 2010, 14:45

Informacja przekazana przez D.W. na forum Galakty:

"Horror w Dunwich jest planowany na ten rok. Przynajmniej tak wynika z naszych wstepnych rozmow.
Co do dodatkow to duzo bedzie zalezalo jak bedzie sprzedawal sie np. Faraon a takze w dalszym ciagu podstawka Horror w Arkham. To cale nieszczesne kilkumiesieczne opoznienie nam wszystko zdezorganizowala. Ale miejmy nadzieje, ze na jakis czas wyczerpalismy pecha odnosnie tej serii."


Ciekawe jak wstepne rozmowy przeloza sie na rzeczywistosc.



Awatar użytkownika
cthulhu007
Kobold
Kobold
Kobold
Posty: 277
Rejestracja: środa 23 gru 2009, 15:03
Lokalizacja: Szpital Sw. Marii

Re: Dunwich Horror

Post autor: cthulhu007 » niedziela 07 mar 2010, 16:38

Horror w Arkham i Mroczny Faraon sprzedaja sie na pniu to pewne. Natomiast niestety ale nie wierze zeby Galakcie udalo sie w tym roku wydac Dunwich Horror. Chociaz oczywiscie uciesze sie jezeli cos z tego wyjdzie.



Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: Wagnard » niedziela 07 mar 2010, 17:17

Patrzac jakie cyrki byly z Faraonem tez uwazam, ze nie dadza rady... no i ciekawe jakie bledy bedzie Dunwich zawieral :P



Sh' eGzor
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 139
Rejestracja: sobota 13 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Wiek: 29

Re: Dunwich Horror

Post autor: Sh' eGzor » niedziela 07 mar 2010, 18:47

Po slowach ze maja jakies tam wstepne plany co do HwD ,to i ja na to nie licze ,chociaz bylo by milo bo z tego dodatku bardzo bym sie cieszyl. Chociaz jestesmy uzaleznieni od tego co jest drukowane w Chinach dla innych krajow ,bo byc moze ze benda drukowac cos jeszcze w tym roku.

EDIT:
Widze na stronie FFG ze juz nie maja King in Yellow wiec byc moze niedlugo bedzie dodruk a przy okazji wydruk dla wersji nie angielskich. Na forum Galakty D.W. wspomnial kiedys ze ten dodatek moze byc wczesniej i to w tym roku.

EDIT2:
Horror w Dunwich zapowiedziany na "pozna jesien"! :)



Sh' eGzor
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 139
Rejestracja: sobota 13 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Wiek: 29

Re: Dunwich Horror

Post autor: Sh' eGzor » piątek 15 paź 2010, 10:41

Widzieliscie to http://www.galakta.pl/artykul_135.html bo ja dzisiaj to zobaczylem dopiero. Nastraja mnie z powrotem optymizmem :)



Awatar użytkownika
Dara Sawall
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 22
Rejestracja: sobota 09 paź 2010, 15:53

Re: Dunwich Horror

Post autor: Dara Sawall » piątek 15 paź 2010, 13:47

taa, Galakta i trzymanie sie terminow...


Za retoryka kryje sie dwuznacznosc.

Sh' eGzor
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 139
Rejestracja: sobota 13 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Wiek: 29

Re: Dunwich Horror

Post autor: Sh' eGzor » czwartek 13 sty 2011, 12:13

Rozumiem ze wszyscy czekaja do tej wiosny na Dunwich?



Jelen
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 13
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 22:00

Re: Dunwich Horror

Post autor: Jelen » czwartek 27 sty 2011, 20:27

Taj, wszyscy do tej wiosny. Nie wiem jak reszta, ale ja napewno zdaze uzbierac pieniadze do pazdziernika ;)



Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: poooq » czwartek 27 sty 2011, 20:52

Jak tak dalej pojdzie z tymi terminami, to w przyplywie szalu siade i przetlumacze Krola w Zolci. Ot, co...




Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: Wagnard » piątek 28 sty 2011, 08:11

Jak cie najdzie ten szal to powiedz. Mam KiY wiec moge Ci pomoc :)



Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: poooq » piątek 28 sty 2011, 18:36

Oczywiscie, poinformuje. Pewnie jak moj prywatny przedwieczny skonczy zabkowanie...




Awatar użytkownika
Wagnard
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 867
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
Lokalizacja: "Hell on Earth"
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: Wagnard » środa 08 cze 2011, 00:16

Dunwich Horror PL w lipcu wg. zapowiedzi na stronie Galakty.



Awatar użytkownika
poooq [Autor tematu]
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1939
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Re: Dunwich Horror

Post autor: poooq » środa 08 cze 2011, 08:57

I to jest bardzo dobra wiadomosc.
Bogaty w doswiadczenia zwiazane z terminami G. obstawiam prezent pod choinka.




szutek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 13:46
Lokalizacja: Toruń
Płeć:

Re: Dunwich Horror

Post autor: szutek » niedziela 26 cze 2011, 11:04

Data premiery ustalona na 20 lipca



Awatar użytkownika
AgaDar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 68
Rejestracja: niedziela 20 cze 2010, 21:31

Re: Dunwich Horror

Post autor: AgaDar » niedziela 26 cze 2011, 15:05

I aby to byly ostatnie ustalenia, bo nie moge sie doczekac ;) nie wiem gdzie to wszysto teraz pomieszcze.



ODPOWIEDZ