Font użyty w grze

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o świecie H. P. Lovecrafta.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Valdi [Autor tematu]
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK

Font użyty w grze

Post autor: Valdi »

Czy ktoś posiada / wie, jaki font został użyty na kartach itp.?

Może Macie jakieś szablony .psd?

Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków

Post autor: poooq »

Chris Jennings pisze: Card Typefaces
Principal typsetting is done with the Linux Libertine family, designed by Philipp H. Poll and contributors and released under the Open Font License.
The typeface for investigator cards is SE My Old Remington, based on My Old Remington by Johan Holmdahl. Additional glyphs have been added to support more languages and to support specific features of Strange Eons and/or Arkham Horror.
The typeface for Ancient One card headings is SE Caslon Antique, based on the free font Caslon Antique, designer unknown, which is in turn based on the type designs of William Caslon. Additional glyphs have been added to support more languages and to support specific features of Strange Eons and/or Arkham Horror.
The typeface for investigator card headings is SE Caslon Antique SC, and was generated algorithmically from SE Caslon Antique.
The typeface for gate markers is SE Village Plain, based on Village Plain by Mark F. Heiman, which is a free typeface inspired by the Albertus typeface designed by Berthold Wolpe. Additional glyphs have been added to support additional languages, and some glyph positions have been changed to make the typeface less like that used on the The Prisoner television series and more like traditional Albertus.
The typeface for the text of the word "Scenario" printed on scenario cards is SE Dominican Italic, based on Dominican Italic by Harold Lohner. Additional glyphs have been added to support more languages and to support specific features of Strange Eons and/or Arkham Horror.

Awatar użytkownika
Valdi [Autor tematu]
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK

Post autor: Valdi »

poooq, a możesz (lub ktoś) to przetłumaczyć? bo troszkę zagmatwane.

Przy okazji ktoś może wie czy to jest font jakiś użyty w Logo AH czy to tylko Logotyp?

Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków

Post autor: poooq »

Główny krój użytej czcionki to Linux Libertine family, Philippa H. Poll i innych, udostępniony na prawach Otwartej Licencji.
Czcionka kart Badaczy to SE My Old Remington, bazująca na My Old Remington Johana Holmdahl. Dodatkowe znaki zostały dodane do potrzeb innych języków i funkcji wykorzystanych w Strange Eons/ Arkham Horror.
Czcionka nagłówków kart Przedwiecznych to SE Caslon Antique, oparta na darmowej czcionce Caslon Antique, nieznanego projektanta, który stworzył ją na podstawie projektu Williama Caslona.
Czcionka nagłówków kart Badaczy to SE Caslon Antique SC, wygenerowana z SE Caslon Antique.
Czcionka użyta na Żetonach Bram to SE Village oparta na Village Plain Mark F. Heiman.
Nagłówek kart scenariusza to SE Dominican Italic, oparta na Dominican Italic Harolda Lohnera.

ODPOWIEDZ