Penny Dreadfun pisze: ↑środa 21 mar 2018, 11:13
Cześć! Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania!
Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniej
Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?
PS Witamy na forum!
Haha akurat ten opis był napisany na nowo, ale w pewnym momencie człowiek wpada w konkretną manierę
Co do ruchu - ruch w Penny Dreadfun opiera się klasycznie na rzucie kostką i zdecydowaniu, w którym kierunku gracz się porusza. Kierunek można naturalnie zmieniać co turę, jeśli gracz sobie życzy. Co więcej, jeśli tylko gracz ma coś do załatwienia na danym polu - może tam zakończyć ruch (może to być quest, odnalezienie skarbu, przemiana towarzysza, zaatakowanie innego gracza, inna interakcja z graczem etc.). Generalnie chcieliśmy, żeby rzut kością wyznaczał zasięg naszego ruchu - żeby zachować element losowości tego, gdzie można dotrzeć - ale i żeby gracze mieli dużo swobody i nie czuli się ograniczeni; sytuacje, w których gracz musi wyrzucić kostką konkretny wynik, żeby móc zrobić coś, co chce, uznaliśmy za absurdalne i psujące fun z rozgrywki.
Do tego dodaliśmy też coś takiego jak skróty (w Londynie) oraz wiele różnych przejść tworzących niejako plątaninę korytarzy (w Podziemiach) - dzięki temu gracz może np. przy wyrzuceniu 6 i tak nieraz znaleźć się na polu będącym o 1 od niego - wystarczy, że przyjrzy się mapie i rozsądnie wybierze trasę
Last, ale definitywnie nie least, dodaliśmy mnóstwo przedmiotów, zdarzeń i umiejętności, które wpływają na ruch i albo dodają +X lub -X do ruchu (o ile gracz chce), albo pozwalają przenosić się na konkretne pola - lub np do innych graczy. Np pewien przeklęty przedmiot pozwala przenosić się do innych graczy, ale trzeba ich atakować, a Arthur Conan Doyle może odblokować umiejętność, która pozwala przenosić się do graczy, którzy posiadają przedmioty powiązane z questami etc.
Podsumowując: core ruchu jest klasyczny, ale przerobiony tak, by gracze mieli mnóstwo swobody, by tworzyć własną historię (no bo absurdalnym by było, gdyby Alicja z Krainy Czarów próbowała odwiedzić Dr Jekylla w British Museum, by zakończyć quest, ale ciągle mijała ten budynek i mijała i nie mogła tam trafić ), a dodatkowo gra oferuje wiele rzeczy (przedmioty, umiejętności, zdarzenia, nieraz i przeciwnicy!) pozwalających przenieść się na nawet odległe pola
Czekam na następne pytania!
PS Dziękuję!
EDIT: Zostałem uprzedzony! Acz link do instrukcji to słuszna myśl, więc dziękuję za to! Zaznaczę tylko, że na podstawie playtestów i uwag recenzentów instrukcję trochę przerabiamy, żeby była bardziej zrozumiała - w przypadku wątpliwości chętnie je rozwieję!
[quote=Bludgeon post_id=151111 time=1521639829 user_id=6511] [quote="Penny Dreadfun" post_id=151092 time=1521627199 user_id=12335] Cześć! :D Jako twórcy Penny Dreadfun pomyśleliśmy, że tu wpadniemy i opowiemy troszkę o grze - i odpowiemy na wszelkie pytania! :) [/quote] Jako że cały ten tekst powyżej wygląda na przygotowany do wklejania na fora, teraz będzie trochę trudniej ;) Mam pytanie: jaki ruch zastosowaliście w grze? Talismanowy jest antyczny i więcej szkodzi grze niż do niej wnosi. Zmieniliście coś i jeśli tak lub nie to dlaczego?
PS Witamy na forum! [/quote]
Haha :D akurat ten opis był napisany na nowo, ale w pewnym momencie człowiek wpada w konkretną manierę ;)
Co do ruchu - ruch w Penny Dreadfun opiera się klasycznie na rzucie kostką i zdecydowaniu, w którym kierunku gracz się porusza. Kierunek można naturalnie zmieniać co turę, jeśli gracz sobie życzy. Co więcej, jeśli tylko gracz ma coś do załatwienia na danym polu - może tam zakończyć ruch (może to być quest, odnalezienie skarbu, przemiana towarzysza, zaatakowanie innego gracza, inna interakcja z graczem etc.). Generalnie chcieliśmy, żeby rzut kością wyznaczał zasięg naszego ruchu - żeby zachować element losowości tego, gdzie można dotrzeć - ale i żeby gracze mieli dużo swobody i nie czuli się ograniczeni; sytuacje, w których gracz musi wyrzucić kostką konkretny wynik, żeby móc zrobić coś, co chce, uznaliśmy za absurdalne i psujące fun z rozgrywki. Do tego dodaliśmy też coś takiego jak skróty (w Londynie) oraz wiele różnych przejść tworzących niejako plątaninę korytarzy (w Podziemiach) - dzięki temu gracz może np. przy wyrzuceniu 6 i tak nieraz znaleźć się na polu będącym o 1 od niego - wystarczy, że przyjrzy się mapie i rozsądnie wybierze trasę :) Last, ale definitywnie nie least, dodaliśmy mnóstwo przedmiotów, zdarzeń i umiejętności, które wpływają na ruch i albo dodają +X lub -X do ruchu (o ile gracz chce), albo pozwalają przenosić się na konkretne pola - lub np do innych graczy. Np pewien przeklęty przedmiot pozwala przenosić się do innych graczy, ale trzeba ich atakować, a Arthur Conan Doyle może odblokować umiejętność, która pozwala przenosić się do graczy, którzy posiadają przedmioty powiązane z questami etc.
Podsumowując: core ruchu jest klasyczny, ale przerobiony tak, by gracze mieli mnóstwo swobody, by tworzyć własną historię (no bo absurdalnym by było, gdyby Alicja z Krainy Czarów próbowała odwiedzić Dr Jekylla w British Museum, by zakończyć quest, ale ciągle mijała ten budynek i mijała i nie mogła tam trafić :D), a dodatkowo gra oferuje wiele rzeczy (przedmioty, umiejętności, zdarzenia, nieraz i przeciwnicy!) pozwalających przenieść się na nawet odległe pola :)
Czekam na następne pytania! :D
PS Dziękuję! :D
EDIT: Zostałem uprzedzony! :D Acz link do instrukcji to słuszna myśl, więc dziękuję za to! Zaznaczę tylko, że na podstawie playtestów i uwag recenzentów instrukcję trochę przerabiamy, żeby była bardziej zrozumiała - w przypadku wątpliwości chętnie je rozwieję! :)
Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
What a view.
Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 51 sekundach:[/color][/size] Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :(
Bludgeon pisze: ↑środa 21 mar 2018, 15:21Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
Tak potwierdzam ostatnio ktoś nie chciał Krainy Umarłych i Cmentarza do MiM autorski dodatek bo:
ps. głupie pytanie na zaś : czy w dodatku Kraina Umarłych i Cmentarz, na jednej stronie planszy są widoczne "cycki" ? ;d (...) Tak jak pisałem to jest dla chrześniaka i kwestia rodziców
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
[quote=Bludgeon post_id=151115 time=1521642074 user_id=6511] [size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 51 sekundach:[/color][/size] Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :( [/quote]
Tak potwierdzam ostatnio ktoś nie chciał Krainy Umarłych i Cmentarza do MiM autorski dodatek bo: [quote]ps. głupie pytanie na zaś : czy w dodatku Kraina Umarłych i Cmentarz, na jednej stronie planszy są widoczne "cycki" ? ;d (...) Tak jak pisałem to jest dla chrześniaka i kwestia rodziców[/quote]
Bludgeon pisze: ↑środa 21 mar 2018, 15:21
Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
Dodano po 2 minutach 51 sekundach:
Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki
Wybraliśmy ten wariant ze względu na jego prostotę i znajomość, żeby próg wejścia był niewielki, a gameplay od razu zrozumiały No i zdanie się częściowo na los jest dla wielu osób zwyczajnie przyjemne - trochę jak w życiu, nigdy nie wiadomo na pewno co się wydarzy Ale rozważamy też dodanie przedmiotów/postaci, u której nie funkcjonowałby rzut kostką, a inny sposób poruszania, dla graczy, którzy by to preferowali.
Co do Burdelu etc. - od początku wiedzieliśmy, że celujemy w wiek 13+, czyli grę nie dla dzieci Jasne, że ogranicza to potencjalną klientelę, ale daje dużo fajnych możliwości, jeśli chodzi o narrację, interakcje między graczami oraz żarty
[quote=Bludgeon post_id=151115 time=1521642074 user_id=6511] Na pewno testowaliście też warianty ruchu bez rzucania. Co sprawiło że jednak losowa mechanika wygrała?
[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 51 sekundach:[/color][/size] Muszę was zmartwić ale przez dodanie do gry takich rzeczy jak burdel mocno sobie ograniczacie potencjalną klientelę a więc zarobki :( [/quote]
Wybraliśmy ten wariant ze względu na jego prostotę i znajomość, żeby próg wejścia był niewielki, a gameplay od razu zrozumiały :) No i zdanie się częściowo na los jest dla wielu osób zwyczajnie przyjemne - trochę jak w życiu, nigdy nie wiadomo na pewno co się wydarzy :D Ale rozważamy też dodanie przedmiotów/postaci, u której nie funkcjonowałby rzut kostką, a inny sposób poruszania, dla graczy, którzy by to preferowali.
Co do Burdelu etc. - od początku wiedzieliśmy, że celujemy w wiek 13+, czyli grę nie dla dzieci :) Jasne, że ogranicza to potencjalną klientelę, ale daje dużo fajnych możliwości, jeśli chodzi o narrację, interakcje między graczami oraz żarty :)
Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani
A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.
Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja :D Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani ;) A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.
u mnie w talismamana gra - znaczy rzuca kostka i przesuwa po planszy postać i losuje (kolekcjonuje) karty 3 latka - wiec ograniczenia wieku sobie a realia sobie
u mnie w talismamana gra - znaczy rzuca kostka i przesuwa po planszy postać i losuje (kolekcjonuje) karty 3 latka - wiec ograniczenia wieku sobie a realia sobie
Visenna pisze: ↑środa 21 mar 2018, 23:28
Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani
A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat.
Dzięki wielkie za te słowa! Bardzo się staramy i dążymy do tego, by wspierający byli mega zadowoleni - i żeby społeczność jaka się wytwarza wokół gry mogła się zawsze spodziewać czegoś niespodziewanego
Co do wieku, to jest dokładnie tak, jak piszesz - nawet gdybyśmy usunęli z gry pole Burdelu i karty pokroju "Wyjątkowo koronkowy gorset" i inne pikantne smaczki, nadal spora część humoru, absurdu i nawiązań kulturowych byłaby dla większości dzieci nie zrozumiała. Więc mechanicznie dzieci mogą zagrać w naszą grę - jasne. Ale zrozumienie tego, co się dzieje, to inna kwestia. A jako że chcieliśmy nie być ograniczeni przy pisaniu tych kart - poza oczywiście przekleństwami, obscenicznością oraz wszelkimi uprzedzeniami (prócz uprzedzeń do Francuzów, bo to jednak Anglia ) - to limit wieku musiał być taki a nie inny.
Visenna pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 00:02
Mam dość istotne pytanie. Dlaczego waszej gry nie ma na boardgamegeeku?
Jest to bardzo dobre pytanie. Chyba dlatego, że założyliśmy, że boardgamegeek jest a) przede wszystkim anglojęzyczny i b) że dotyczy wydanych już gier. Nie jest tak?
[quote=Visenna post_id=151151 time=1521671338 user_id=11539] Szkoda, że nie będzie waszej gry w sklepach, ale i tak fajnie, że zamierzacie ją sprzedawać chociażby na własnej stronie. Obserwuję od jakiegoś czasu wasz fanpage i całą kampanię. Karty, które udostępniacie, to rewelacja :D Te wszystkie żarty typu Sherlock Homes/ Sherlock Homie, albo koncepcja konia na białym rycerzu/ konia na białym rycerzu nadal, są bardzo udane i powodują uśmiech na twarzy odbiorcy. Oprawa graficzna jest również świetna. Cieszę się, że ostatecznie grę udało się ufundować i mam nadzieję, że wspierający będą usatysfakcjonowani ;) A co do wieku i burdeli, nie dziwi mnie to. Nawet po usunięciu tego elementu, gra jest o wiele bardziej atrakcyjna dla starszych graczy. Nie sądzę, aby dzieciaki poniżej 13 roku życia, zrozumiały te wszystkie smaczki, którymi nafaszerowana jest ta gra i które robią klimat. [/quote]
Dzięki wielkie za te słowa! Bardzo się staramy i dążymy do tego, by wspierający byli mega zadowoleni - i żeby społeczność jaka się wytwarza wokół gry mogła się zawsze spodziewać czegoś niespodziewanego :D Co do wieku, to jest dokładnie tak, jak piszesz - nawet gdybyśmy usunęli z gry pole Burdelu i karty pokroju "Wyjątkowo koronkowy gorset" i inne pikantne smaczki, nadal spora część humoru, absurdu i nawiązań kulturowych byłaby dla większości dzieci nie zrozumiała. Więc mechanicznie dzieci mogą zagrać w naszą grę - jasne. Ale zrozumienie tego, co się dzieje, to inna kwestia. A jako że chcieliśmy nie być ograniczeni przy pisaniu tych kart - poza oczywiście przekleństwami, obscenicznością oraz wszelkimi uprzedzeniami (prócz uprzedzeń do Francuzów, bo to jednak Anglia ;)) - to limit wieku musiał być taki a nie inny.
[quote=Visenna post_id=151156 time=1521673360 user_id=11539] Mam dość istotne pytanie. Dlaczego waszej gry nie ma na boardgamegeeku? [/quote]
Jest to bardzo dobre pytanie. Chyba dlatego, że założyliśmy, że boardgamegeek jest a) przede wszystkim anglojęzyczny i b) że dotyczy wydanych już gier. Nie jest tak?
Penny Dreadfun pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 10:43
Jest to bardzo dobre pytanie. Chyba dlatego, że założyliśmy, że boardgamegeek jest a) przede wszystkim anglojęzyczny i b) że dotyczy wydanych już gier. Nie jest tak?
Penny Dreadfun pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 10:43
ufundowaliśmy 100% w 33h
Dawajcie na BGG
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
[quote="Penny Dreadfun" post_id=151176 time=1521711785 user_id=12335] Jest to bardzo dobre pytanie. Chyba dlatego, że założyliśmy, że boardgamegeek jest a) przede wszystkim anglojęzyczny i b) że dotyczy wydanych już gier. Nie jest tak? [/quote] [quote="Penny Dreadfun" post_id=151176 time=1521711785 user_id=12335] ufundowaliśmy 100% w 33h [/quote]
No jak tak, to rzeczywiście musimy! Jutro albo najpóźniej w weekend się tam pojawimy, tylko przyjrzymy się stronie dokładnie, co tam potrzebujemy etc. Ale bardzo, bardzo dziękujemy za tę radę, bo to rzeczywiście przeoczenie z naszej strony!
Fenrisek pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 13:10
Planujecie jakieś dodatki w przyszłości?
Bardziej marzymy niż planujemy Na razie skupiamy się na przygotowaniu gry najlepiej jak się da i na dodawaniu nowych kart, żeby wypełnić pudełko po brzegi Ale jeśli pójdziemy w kierunku marzeń, pomysłów i rozmyślań, to dwa dodatki przychodzą do głowy:
1. Lovecraftowski dodatek, który przenosiłby graczy do innego wymiaru pełnego kosmicznych potworów i horroru (tylko całość oczywiście komediowo). Byłoby to fajne ze względu na ciągłość - Lovecrafta jako takiego można by uznać za koniec klasycznej literatury grozy pokroju Edgara Alana Poe etc. i początek współczesnego horroru. Byłoby to takie ciągłe przejście historyczno-literacko-stylistyczne. No i dużo pola do popisu dla całej ekipy ze względu na same kosmiczne, pradawne i potworne realia
2. Dodatek bazujący na literaturze Juliusza Verne, który wprowadziłby mechanikę coopu, zmuszając graczy do współpracy - coś pokroju "wszyscy rywalizujecie o królową, ale oto gra przeniosła was na łódź podwodną i musicie współpracować, by pokonać mniejsze i większe podwodne bestie"!
No jak tak, to rzeczywiście musimy! :D Jutro albo najpóźniej w weekend się tam pojawimy, tylko przyjrzymy się stronie dokładnie, co tam potrzebujemy etc. :) Ale bardzo, bardzo dziękujemy za tę radę, bo to rzeczywiście przeoczenie z naszej strony!
[quote=Fenrisek post_id=151205 time=1521720622 user_id=12017] Planujecie jakieś dodatki w przyszłości? [/quote]
Bardziej marzymy niż planujemy :D Na razie skupiamy się na przygotowaniu gry najlepiej jak się da i na dodawaniu nowych kart, żeby wypełnić pudełko po brzegi :) Ale jeśli pójdziemy w kierunku marzeń, pomysłów i rozmyślań, to dwa dodatki przychodzą do głowy: 1. Lovecraftowski dodatek, który przenosiłby graczy do innego wymiaru pełnego kosmicznych potworów i horroru (tylko całość oczywiście komediowo). Byłoby to fajne ze względu na ciągłość - Lovecrafta jako takiego można by uznać za koniec klasycznej literatury grozy pokroju Edgara Alana Poe etc. i początek współczesnego horroru. Byłoby to takie ciągłe przejście historyczno-literacko-stylistyczne. No i dużo pola do popisu dla całej ekipy ze względu na same kosmiczne, pradawne i potworne realia ;] 2. Dodatek bazujący na literaturze Juliusza Verne, który wprowadziłby mechanikę coopu, zmuszając graczy do współpracy - coś pokroju "wszyscy rywalizujecie o królową, ale oto gra przeniosła was na łódź podwodną i musicie współpracować, by pokonać mniejsze i większe podwodne bestie"! :D
Skoro w Polsce gra juz odniosła sukces, możecie za jakiś czas spróbować z wersją anglojęzyczną. Myślę, że mogłaby się przyjąć, zwłaszcza że coraz popularniejsze robią się takie klimaty (wystarczy zobaczyć jaki sukces odniósł tytuł The World of SMOG: Rise of The Moloch, chociaż duży wpływ miał fakt, że robiło to CMON i są przepiękne figurki).
Skoro w Polsce gra juz odniosła sukces, możecie za jakiś czas spróbować z wersją anglojęzyczną. Myślę, że mogłaby się przyjąć, zwłaszcza że coraz popularniejsze robią się takie klimaty (wystarczy zobaczyć jaki sukces odniósł tytuł The World of SMOG: Rise of The Moloch, chociaż duży wpływ miał fakt, że robiło to CMON i są przepiękne figurki).
Visenna pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 15:31
Skoro w Polsce gra juz odniosła sukces, możecie za jakiś czas spróbować z wersją anglojęzyczną. Myślę, że mogłaby się przyjąć, zwłaszcza że coraz popularniejsze robią się takie klimaty (wystarczy zobaczyć jaki sukces odniósł tytuł The World of SMOG: Rise of The Moloch, chociaż duży wpływ miał fakt, że robiło to CMON i są przepiękne figurki).
Bardzo byśmy chcieli zrobić w przyszłości wersję angielską, tym bardziej, że nasz designer jest raczej dwujęzyczny jeśli chodzi o pisanie i już nie może doczekać się wymyślania nowych żartów słownych na miejsce tych, których się nie da przetłumaczyć i generalnie się cieszy na myśli o pisaniu większości kart od nowa I prawda z tymi klimatami - trochę się chyba wstrzeliliśmy fajnie, bo mało jest rzeczy osadzonych w wiktoriańskich czasach raczej, a są to super klimaty.
[quote=Visenna post_id=151209 time=1521729112 user_id=11539] Skoro w Polsce gra juz odniosła sukces, możecie za jakiś czas spróbować z wersją anglojęzyczną. Myślę, że mogłaby się przyjąć, zwłaszcza że coraz popularniejsze robią się takie klimaty (wystarczy zobaczyć jaki sukces odniósł tytuł The World of SMOG: Rise of The Moloch, chociaż duży wpływ miał fakt, że robiło to CMON i są przepiękne figurki). [/quote]
Bardzo byśmy chcieli zrobić w przyszłości wersję angielską, tym bardziej, że nasz designer jest raczej dwujęzyczny jeśli chodzi o pisanie i już nie może doczekać się wymyślania nowych żartów słownych na miejsce tych, których się nie da przetłumaczyć :D i generalnie się cieszy na myśli o pisaniu większości kart od nowa :) I prawda z tymi klimatami - trochę się chyba wstrzeliliśmy fajnie, bo mało jest rzeczy osadzonych w wiktoriańskich czasach raczej, a są to super klimaty.
Kupilisice mnie. Jak będzie w sprzedaż to sprawie sobie egzemplarz. Julkiem i Howardem też trafiliście w moje gusta. Są chociaż jakieś przybliżone plany wydania dla osób po za "wspieram".
Kupilisice mnie. Jak będzie w sprzedaż to sprawie sobie egzemplarz. :) Julkiem i Howardem też trafiliście w moje gusta. Są chociaż jakieś przybliżone plany wydania dla osób po za "wspieram".
Często jest tak, że niektóre sklepy wspierają projekty i można potem u nich kupić wersje ze wszystkimi exclusive'ami Ja się czaję od jakiegoś czasu na Vikings Gone Wild, bo widziałam że jeszcze są, ale w tym miesiącu za bardzo zaszaleliśmy z narzeczonym odnośnie kupna planszówek, więc przez wiele miesięcy teraz nic nie kupimy xD
Często jest tak, że niektóre sklepy wspierają projekty i można potem u nich kupić wersje ze wszystkimi exclusive'ami ;) Ja się czaję od jakiegoś czasu na Vikings Gone Wild, bo widziałam że jeszcze są, ale w tym miesiącu za bardzo zaszaleliśmy z narzeczonym odnośnie kupna planszówek, więc przez wiele miesięcy teraz nic nie kupimy xD
Fenrisek pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 18:31
Kupilisice mnie. Jak będzie w sprzedaż to sprawie sobie egzemplarz. Julkiem i Howardem też trafiliście w moje gusta. Są chociaż jakieś przybliżone plany wydania dla osób po za "wspieram".
Dzięki! Obawiam się, że na chwilę obecną nie mamy planów sprzedażowych poza wspieram.to Mamy jakieś pomysły, przypuszczenia i nadzieje, ale na chwilę obecną tylko wspieram.to jest miejscem, gdzie można grę kupić na sto procent (no i po promocyjnej cenie ).
Visenna pisze: ↑czwartek 22 mar 2018, 19:39
Często jest tak, że niektóre sklepy wspierają projekty i można potem u nich kupić wersje ze wszystkimi exclusive'ami Ja się czaję od jakiegoś czasu na Vikings Gone Wild, bo widziałam że jeszcze są, ale w tym miesiącu za bardzo zaszaleliśmy z narzeczonym odnośnie kupna planszówek, więc przez wiele miesięcy teraz nic nie kupimy xD
Bywają takie miesiące, znam to uczucie
A tak przy okazji, pomyślałem, że podrzucę recenzje i wrażenia z prototypu Penny Dreadfun!
EDIT: A, żebym nie był gołosłowny - dodajemy Penny Dreadfun do boardgamegeek, tylko nie jest to aż tak prosty i szybki proces, jak byśmy mieli nadzieję Ale będzie!
[quote=Fenrisek post_id=151215 time=1521739861 user_id=12017] Kupilisice mnie. Jak będzie w sprzedaż to sprawie sobie egzemplarz. :) Julkiem i Howardem też trafiliście w moje gusta. Są chociaż jakieś przybliżone plany wydania dla osób po za "wspieram". [/quote]
Dzięki! :) Obawiam się, że na chwilę obecną nie mamy planów sprzedażowych poza wspieram.to :( Mamy jakieś pomysły, przypuszczenia i nadzieje, ale na chwilę obecną tylko wspieram.to jest miejscem, gdzie można grę kupić na sto procent (no i po promocyjnej cenie ;)).
[quote=Visenna post_id=151225 time=1521743960 user_id=11539] Często jest tak, że niektóre sklepy wspierają projekty i można potem u nich kupić wersje ze wszystkimi exclusive'ami ;) Ja się czaję od jakiegoś czasu na Vikings Gone Wild, bo widziałam że jeszcze są, ale w tym miesiącu za bardzo zaszaleliśmy z narzeczonym odnośnie kupna planszówek, więc przez wiele miesięcy teraz nic nie kupimy xD [/quote]
Bywają takie miesiące, znam to uczucie :D
A tak przy okazji, pomyślałem, że podrzucę recenzje i wrażenia z prototypu Penny Dreadfun!
-> [url=http://www.planszowkiwedwoje.pl/2018/03/penny-dreadfun-duchy-demony-dickensy.html]PLANSZÓWKI WE DWOJE[/url]
-> [url=https://nietylkogry.pl/post/recenzja-gry-penny-dreadfun-duchy-demony-dickensy/]NIE TYLKO GRY[/url]
EDIT: A, żebym nie był gołosłowny - dodajemy Penny Dreadfun do boardgamegeek, tylko nie jest to aż tak prosty i szybki proces, jak byśmy mieli nadzieję ;) Ale będzie!
Hej! Dzisiaj jest OSTATNI DZIEŃ KAMPANII, więc pomyśleliśmy, że warto Wam pokrótce przedstawić, co więcej znajdzie się w grze w dniu premiery!
1. Odblokowaliśmy nową, dziesiątą grywalną postać!
2. Około 50 NOWYCH KART! (questy, przedmioty, przeciwnicy, TOWARZYSZE!)
3. Karty skróconych zasad, glosariusz - czemu by nie
W tym samym czasie dostaliśmy też mnóstwo opinii od recenzentów oraz od WAS w trakcie publicznych playtestów - i wprowadziliśmy (lub właśnie wprowadzamy) te sugestie w życie! W związku z tym, według ankiet po playtestach np. średnia ocena mechaniki gry wzrosła z z 5.8 do 8.4/10!!! Dlatego też jesteśmy mega wdzięczni naszej Społeczności za wszelkie uwagi - chcieliśmy, żeby nasza gra była najlepsza, jak może być, a dzięki Wam docieramy do tego celu
To takie krótkie podsumowanie ostatnich paru tygodni. W trakcie kampanii zebraliśmy jak na razie 183% NASZEGO CELU! Wierzymy też, że osiągniemy 200%, co odblokuje i fabularne opowiadania dla każdego z bohaterów, i... aplikację mobilną do liczenia punktów! :shock:
Tym samym przypominamy, że kampania KOŃCZY SIĘ DZISIAJ - środa 10.04. - O 23:59! Jeśli ktoś chciałby nas wesprzeć, jest to ostatnia szansa! https://wspieram.to/PennyDreadfun
Hej! Dzisiaj jest OSTATNI DZIEŃ KAMPANII, więc pomyśleliśmy, że warto Wam pokrótce przedstawić, co więcej znajdzie się w grze w dniu premiery!
1. Odblokowaliśmy nową, dziesiątą grywalną postać! 2. Około 50 NOWYCH KART! (questy, przedmioty, przeciwnicy, TOWARZYSZE!) 3. Karty skróconych zasad, glosariusz - czemu by nie ;)
W tym samym czasie dostaliśmy też mnóstwo opinii od recenzentów oraz od WAS w trakcie publicznych playtestów - i wprowadziliśmy (lub właśnie wprowadzamy) te sugestie w życie! W związku z tym, według ankiet po playtestach np. średnia ocena mechaniki gry wzrosła z z 5.8 do 8.4/10!!! :D Dlatego też jesteśmy mega wdzięczni naszej Społeczności za wszelkie uwagi - chcieliśmy, żeby nasza gra była najlepsza, jak może być, a dzięki Wam docieramy do tego celu :)
To takie krótkie podsumowanie ostatnich paru tygodni. W trakcie kampanii zebraliśmy jak na razie 183% NASZEGO CELU! Wierzymy też, że osiągniemy 200%, co odblokuje i fabularne opowiadania dla każdego z bohaterów, i... aplikację mobilną do liczenia punktów! :shock:
Tym samym przypominamy, że kampania KOŃCZY SIĘ DZISIAJ - środa 10.04. - O 23:59! Jeśli ktoś chciałby nas wesprzeć, jest to ostatnia szansa! :) [url]https://wspieram.to/PennyDreadfun[/url]
Visenna pisze: ↑środa 11 kwie 2018, 15:27
Wszystko fajnie, a na BGG wciąż was nie ma
Niestety tak Wynika to z kilku czynników, między innymi z zamieszania wokół kampanii oraz... przegapienia informacji od administratora BGG Jak tylko się ogarniemy po kampanii to będziemy dodawać
[quote=Visenna post_id=152183 time=1523453229 user_id=11539] Wszystko fajnie, a na BGG wciąż was nie ma :P [/quote]
Niestety tak :( Wynika to z kilku czynników, między innymi z zamieszania wokół kampanii oraz... przegapienia informacji od administratora BGG ;) Jak tylko się ogarniemy po kampanii to będziemy dodawać :)
Widzę, że udało się uzbierać na wszystkie cele (włącznie z aplikacją) ... tak więc gratulacje.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Widzę, że udało się uzbierać na wszystkie cele (włącznie z aplikacją) ... tak więc gratulacje.
[quote=abubu post_id=152241 time=1523608283 user_id=7964] Widzę, że udało się uzbierać na wszystkie cele (włącznie z aplikacją) ... tak więc gratulacje. [/quote]
Dzięki! :) Trochę nam trudno w to uwierzyć, ale udało się :D
Drodzy Wspierający! :!: Po wielomiesięcznej pracy nad PENNY, wkrótce domkniemy wszystkie kwestie z nią związane. Choć nie było łatwo - ogromnie cieszymy się, że mogliśmy to razem z Wami zrobić. Ogromnie dziękujemy Wam za zaufanie, jakim nas obdarzyliście, i okazane wsparcie, kiedy tego potrzebowaliśmy! Dzięki Wam sprawdziliśmy siły na gruncie gier bez prądu, który kilka miesięcy temu był jeszcze dla nas swoistym novum, ale zrobiliśmy to - wydaliśmy naszą pierwszą grę planszową!
Zebraliśmy 72 367 zł, dzięki:
258 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Early Bird,
2 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Indubitably,
6 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Oh, blimey!,
50 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Splendid!,
18 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Earl Grey,
68 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Not So Early Bird,
27 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Darling,
6 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Cheers.
Daliście nam ogromnego kopa do działania i ogrom pozytywnej energii, za co raz jeszcze pięknie dziękujemy! /uklon
Mamy nadzieję, że produkt, który stworzyliśmy wspólnie przypadł Wam do gustu i przysporzył mnóstwo radości.
Nie moglibyśmy również pominąć ostatniej z nagród, które dla Was przygotowaliśmy! Pod tym linkiem znajdziecie 5 pięknych PENNYtapet pędzla naszej ilustratorki, Ani!
Co dalej? :?: :arrow:
pracujemy nad kolejną produkcją - możemy zdradzić, że będzie to gra karciana, o której więcej napiszemy Wam w niedalekiej przyszłości
chcemy przetłumaczyć Penny na język angielski i spróbować swoich sił na rynkach zagranicznych :shock:
szlifujemy koncept przełożenia Penny na PC,
rozwijamy naszą pierwszą produkcją na PC - o nazwie Nor’easter. To point-n-click inspirowany mitologią amerykańskich drwali. Tutaj możecie pobrać prototyp i w niego zagrać :!:
… i wiele, wiele innych!
Bądźcie z nami, obserwujcie nas na Facebooku, polubcie stronę, podeślijcie znajomym - pozostańcie, prosimy, z nami w kontakcie! Dzięki temu będziecie na bieżąco z naszymi kolejnymi produkcjami, pomysłami i kreatywnymi eksperymentami. Wkrótce też będziemy mogli Was zaprosić na stronę dedykowaną Penny
Przypominamy również, że w każdej chwili możecie zanurzyć się w uniwersum naszej gry! Mowa oczywiście o opowiadaniach naszego Game Designera, Adama, który przygotował niesamowite opowieści odsłaniające dzieje grywalnych postaci w Penny. Opowiadania czekają na Was w linku.
Jeśli macie pomysły, jak możecie wesprzeć nasz projekt, ulepszyć go, reprezentujecie firmę, która chciałaby z nami współpracować etc. - zapraszamy do komentowania posta, udostępniania znajomym i rozmowy.
Życzymy Wam pięknego dnia i jeszcze raz ogromne podziękowania dla Was od PennyEkipy!
Pozdrawiamy ciepło!
Adam, Ania, Magda, Michał, Łukasz, Kamil, Dominika, Łukasz, Michał
Drodzy Wspierający! :!: Po wielomiesięcznej pracy nad PENNY, wkrótce domkniemy wszystkie kwestie z nią związane. Choć nie było łatwo - ogromnie cieszymy się, że mogliśmy to razem z Wami zrobić. [b]Ogromnie dziękujemy Wam za zaufanie, jakim nas obdarzyliście, i okazane wsparcie, kiedy tego potrzebowaliśmy[/b]! Dzięki Wam sprawdziliśmy siły na gruncie gier bez prądu, który kilka miesięcy temu był jeszcze dla nas swoistym novum, ale zrobiliśmy to - wydaliśmy naszą pierwszą grę planszową! :D
[b]Zebraliśmy 72 367 zł, dzięki: [/b] [list]258 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Early Bird,[/list] [list]2 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Indubitably,[/list] [list]6 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Oh, blimey!, [/list] [list]50 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Splendid!, [/list] [list]18 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Earl Grey, [/list] [list]68 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Not So Early Bird, [/list] [list]27 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Darling,[/list] [list]6 Wspierającym, którzy wybrali pakiet Cheers.[/list]
Daliście nam ogromnego kopa do działania i ogrom pozytywnej energii, za co [b]raz jeszcze pięknie dziękujemy![/b] /uklon
Mamy nadzieję, że produkt, który stworzyliśmy wspólnie przypadł Wam do gustu i przysporzył mnóstwo radości.
Nie moglibyśmy również pominąć ostatniej z nagród, które dla Was przygotowaliśmy! Pod tym [url=https://wetransfer.com/downloads/be2d0d540848efdc97413f01ec8c1d7c20190110100638/991b39]linkiem[/url] znajdziecie [b]5 pięknych PENNYtapet pędzla naszej ilustratorki, Ani![/b] :D
[list]pracujemy nad kolejną produkcją - możemy zdradzić, że będzie to gra karciana, o której więcej napiszemy Wam w niedalekiej przyszłości :D [/list] [list]chcemy przetłumaczyć Penny na język angielski i spróbować swoich sił na rynkach zagranicznych :shock: [/list] [list]szlifujemy koncept przełożenia Penny na PC, [/list] [list]rozwijamy naszą pierwszą produkcją na PC - o nazwie Nor’easter. To point-n-click inspirowany mitologią amerykańskich drwali. [url=https://redi-games.itch.io/noreaster]Tutaj[/url] możecie pobrać prototyp i w niego zagrać :!: [/list] [list]… i wiele, wiele innych! :) [/list]
Bądźcie z nami, obserwujcie nas na [url=https://www.facebook.com/PennyDreadfun/]Facebooku[/url], polubcie stronę, podeślijcie znajomym - [b]pozostańcie, prosimy, z nami w kontakcie![/b] Dzięki temu będziecie na bieżąco z naszymi kolejnymi produkcjami, pomysłami i kreatywnymi eksperymentami. Wkrótce też będziemy mogli Was zaprosić na stronę dedykowaną Penny :)
Przypominamy również, że w każdej chwili możecie zanurzyć się w uniwersum naszej gry! Mowa oczywiście o [b]opowiadaniach naszego Game Designera[/b], Adama, który przygotował niesamowite opowieści odsłaniające dzieje grywalnych postaci w Penny. Opowiadania czekają na Was w [url=http://redigames.com/pennydreadfun/Penny_Dreadfun_Opowiadania.pdf]linku[/url].
Jeśli macie pomysły, jak możecie wesprzeć nasz projekt, ulepszyć go, reprezentujecie firmę, która chciałaby z nami współpracować etc. -[b] zapraszamy do komentowania posta, udostępniania znajomym i rozmowy. [/b]
[b]Życzymy Wam pięknego dnia i jeszcze raz ogromne podziękowania dla Was od PennyEkipy! <3 [/b] Pozdrawiamy ciepło! Adam, Ania, Magda, Michał, Łukasz, Kamil, Dominika, Łukasz, Michał <3