Strona 1 z 2

Neuroshima Hex

: czwartek 14 wrz 2017, 16:40
autor: Mały Nemo
xxx

Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex XXXX

: piątek 15 wrz 2017, 19:57
autor: Mały Nemo
Wiem, iz kazdy z was ma to gleboko w rzyci, ale kilka dni temu Portal oglosil nowy dodatek do NH: Iron Gang.

http://portalgames.pl/pl/neuroshima-hex ... -dodatkow/

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: piątek 15 wrz 2017, 20:09
autor: Valdi
Super wiadomość :) kiedyś chciałem tu duży dział neuro hexa. Ale nie wyszło. Fajnie jednak że sama gra się rozwija.

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: piątek 15 wrz 2017, 20:23
autor: Mały Nemo
Ano, NH nie moze sie powstydzic iloscia homebrew armii stworzonych do niej. A gra wciaz wychodzi i ma sie calkiem dobrze.

Tylko ja wciaz nie posiadam pierwszych promo wersji Mephisto i Doomsday Machine (oraz Posterunku w nowej szacie graficznej...) :cry:

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: piątek 15 wrz 2017, 20:44
autor: Arthan
Ja póki co tylko trochę na telefonie sobie czasami w NH gram. Ciekawe te łańcuchy Iron Gangu.

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: piątek 15 wrz 2017, 20:58
autor: Mały Nemo
Ano, tak z opisu przypominaja one troche Procedure Lasera z Duela. Pewnie przekopiowali ja bo wiedza, iz nikt w Duela nie gra ;).

Generalnie armia brzmi przyzwoicie, choc daleko jej poziomem skomplikowania w porownaniu do wczesniejszego Death Breath. Coz, wyjdzie instrukcja, to sie oceni armie...

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: poniedziałek 18 wrz 2017, 11:43
autor: Krzysiek
Little Nemo pisze: piątek 15 wrz 2017, 19:57 Wiem, iz kazdy z was ma to gleboko w rzyci (...)
Jeśli wiesz że każdy ma to w rzyci to po co wrzucasz newsa?
Bardzo nieprzyjemnie było mi zaczynać lekturę wątku od takich słów.

Aż mi się przypomniał taki ustęp z regulaminu:
Little Nemo pisze: Kultura:
(...)
2. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.(...)
Who's administrating the administrators?

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: poniedziałek 18 wrz 2017, 12:03
autor: Mały Nemo
Przypominam, iz wyraz "rzyc" NIE jest wulgaryzmem.

Poza tem czasem lepiej nic nie pisac, zamiast offtopowac na byle co i sie przyczepywac do pojedynczych slowek. Jak Ci sie zrobilo nieprzyjemnie, to zamiast odpisywac w tym temacie bylo go po prostu przestac czytac i opuscic.

Generalnie za ten Twoj wpis powinienes byl otrzymac ostrzezenie, bowiem jest on zupelnie nie na temat, a jak chcialo Ci sie dyskutowac o kulturze Administracji, to powinienes byl zaczac nowy temat w innym forum. Jednakze osta, przynajmniej ode mnie, nie dostaniesz, bowiem ja juz od bardzo dawna przestalem dawac osty komukolwiek i za cokolwiek.

A tak po ludzku, jesli masz zly dzien, to idz sie napij piwa i wlacz sobie jakis mecz, zamiast przychodzic na forum, czepiac sie o nic i denerwowac ludzi.

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: poniedziałek 18 wrz 2017, 12:58
autor: Arthan
Mi się wydaje, że Nemo zastosował celowo taki zabieg by w ten sposób bardziej zainteresować czytelników :D Coś w stylu "Powiem Ci w sekrecie, tylko nie mów nikomu" by szybciej informacja się rozeszła :D Na mnie chyba podziałało bo chętnie bym sobie zagrał.

Re: Iron Gang - nowy dodatek do Neuroshimy Hex

: wtorek 03 paź 2017, 21:19
autor: Mały Nemo
Anyway... Jest już dostepna instrukcja armii: http://portalgames.pl/portalgames/pl/wp ... rukcja.pdf

Monolith Arena - Neuroshima Hex Fantasy + Hexogłówki Iron Gang

: czwartek 01 lut 2018, 13:54
autor: Mały Nemo
Dzięki portalowi http://neuroshimahex.pl/ dowiedziałem się, iż Portal wypuszcza nową wersję Neuroshimy Hex pod tytułem - "Monolith Arena". Ma to podobno być NH w klimatach fantasy. Pudełko:

Obrazek


Według opisu ze strony Portalu ma to być:
Monolith Arena to taktyczna gra fantasy, oparta na mechanice Neuroshimy HEX, autorstwa Michała Oracza. Gra zawierać będzie pięć różnorodnych frakcji, z których każda dysponować będzie unikatowym zestawem zdolności i jednostek. Każdy gracz będzie ponadto dysponował tytułowym Monolitem, pełniącym funkcję sztabu armii – Monolit skrywa potężne moce, które gracz będzie mógł w trakcie gry wykorzystać, by zaskoczyć nimi przeciwnika! Monolith Arena oferuje wszystko to, co fani pokochali w Neuroshimie HEX w połączaniu z własnym, oryginalnym podejściem do rozgrywki, czyniąc z gry tytuł, którego nie może zabraknąć w żadnej kolekcji!

HEX Fantasy stworzony przez Michała Oracza
Oryginalna, unikatowa mechanika monolitów
5 frakcji w podstawowej wersji gry zapewnia ogromną regrywalność
Premiera: Essen Spiel 2018 (koniec października)
Zaś na BGG: https://boardgamegeek.com/boardgame/238 ... lith-arena możemy się dowiedzieć, iż:
Wage war against opponents on a hexagonal board. Prepare your armies to face off on the battlefield and surprise your enemy with your choice of special abilities!

Monolith Arena is a fantasy battleground board game built around the base engine of Neuroshima Hex, which is also from designer Michał Oracz. The game includes five factions, with unique abilities and units! Each player has a monolith that serves as their headquarters, and each player seeds their monolith with three tokens that provide special abilities. When an opponent damages your monolith, you remove the top layer to expose the first token, gaining its special ability, so being attacked can actually make you stronger — albeit while still moving you toward defeat...
im więcej dostajemy batów od przeciwników, tym silniejsze moce i specjalne zdolności ma nasz monolit, a tychże mocy max możemy otrzymać bodaj 2 czy 3 sztuki (w zależności, czy trzeci znacznik oznacza caput mortuum, czy jeszcze nie).

===

Ponadto, jeśli macie głęboko w rzyci swoje drugie polowy, to w walentynki możecie pograć sobie w samotnika, a dokładniej w hexogłowki Iron Gang, które to tegoż właśnie dnia zostaną wydane:

Obrazek

Hexogłówki Iron Gang to najnowszy dodatek dla linii produktów Neurshima HEX!, idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa! Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang – dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową. Po rozwiązaniu wszystkich zagadek wszelkie tajniki grania tą armią staną przed tobą otworem – ale czy znasz Neuroshimę HEX! 3.0 dostatecznie dobrze?

Re: Monolith Arena - Neuroshima Hex Fantasy + Hexogłówki Iron Gang

: czwartek 01 lut 2018, 23:37
autor: Visenna
Kurczę, muszę kiedyś zagrać w Neuroshimę :D

Re: Monolith Arena - Neuroshima Hex Fantasy + Hexogłówki Iron Gang

: piątek 02 lut 2018, 07:26
autor: Gamma
Jak dla mnie jedna z lepszych gier planszowych.

Re: Neuroshima Hex

: czwartek 08 lut 2018, 18:16
autor: Mały Nemo
Bump

Re: Neuroshima Hex

: czwartek 08 lut 2018, 18:54
autor: Mały Nemo
Postanowiłem popełnić zbiorczy temat o Neuroshimie Hex, bo piszę o niej i piszę i mi się nie chce za każdym razem nowego tematu tworzyć.

A do poinformowania mam, iż w sklepie Portalu pojawiły się Hexogłówki Iron gangu, które są dostępne wraz z żetonem promocyjnym - Orbital - który był rozdawany podczas mistrzostw Polski w Hexa parę (kilka?) tygodni temu.

Obrazek Obrazek

Obrazek

Obrazek Obrazek

Orbital powoduje, iż kosztem 2 punktów WT sztabu podłączona jednostka może wykonać swoje akcje tak, jakby właśnie była bitwa.

http://portalgames.pl/sklep/pl/neuroshi ... 432.p.html

Re: Neuroshima Hex

: piątek 16 lut 2018, 13:16
autor: armisch
Orbital fajna nazwa dla armii do hexa tacy Skycriu, jeśli ktoś widział serial "100"

Re: Neuroshima Hex

: piątek 16 lut 2018, 13:22
autor: Mały Nemo
Nie znam serialu, aczkolwiek w Neuroshimie Orbital to nazwa stacji kosmicznej, która od czasu do czasu nadaje audycje radiowe.

Re: Neuroshima Hex

: piątek 16 lut 2018, 13:26
autor: armisch
w serialu Skycriu to ludzie ze stacji kosmicznej którzy ocaleli i wrócili na ziemie. Serial taki sobie, ale ma przebłyski, jeśli ktoś lubi postapo to obowiązkowo :D

Re: Neuroshima Hex

: niedziela 27 sty 2019, 20:12
autor: Mały Nemo
Portal ogłosił wydanie dwóch interesujących nas rozszerzeń. Pierwsze rozszerzenie jest do Neuroshimy i nazywa się Sand Runners. Prawdopodobnie bazuje na jednym z fanowskich rozszerzeń, a głównym jego trickiem jest to, iż sztab jest obustronny (pewnie jak Pear, ale dla odmiany grywalne).

Drugie rozszerzenie to Army Pack do Monolithu Areny o nazwie Academics. Jest to klasyczna nowa armia, której sztab spowalnia przeciwników (czyli pewnie przyległe wrogie żetony otrzymują minus 1 do inicjatywy).

Obrazek Obrazek

Re: Neuroshima Hex

: poniedziałek 28 sty 2019, 10:21
autor: Krzysiek
Mam ciągle dylemat z Neuroshimą Hex bo druga edycja jest dla mnie dużo bardziej czytelna ale musiałbym si.ę bawić w konwersje dodatków które do drugiej nie wyszły. No i żona woli trójkę :-|
Mały Nemo pisze: niedziela 27 sty 2019, 20:12Army Pack do Monolithu Areny o nazwie Academics. Jest to klasyczna nowa armia
Co znaczy "klasyczna" w tym kontekście? Nie czepiam się, jestem ciekaw.

Re: Neuroshima Hex

: poniedziałek 28 sty 2019, 10:25
autor: abubu
Zapewne "standardowy rodzaj rozszerzenia dodający nową armię bez dodatkowych/istotnych zmian w mechanikach, itp"

Re: Neuroshima Hex

: poniedziałek 28 sty 2019, 10:58
autor: Mały Nemo
Krzysiek pisze: poniedziałek 28 sty 2019, 10:21 Mam ciągle dylemat z Neuroshimą Hex bo druga edycja jest dla mnie dużo bardziej czytelna ale musiałbym si.ę bawić w konwersje dodatków które do drugiej nie wyszły. No i żona woli trójkę :-|
Mały Nemo pisze: niedziela 27 sty 2019, 20:12Army Pack do Monolithu Areny o nazwie Academics. Jest to klasyczna nowa armia
Co znaczy "klasyczna" w tym kontekście? Nie czepiam się, jestem ciekaw.
Do Monolithu jeszcze nic nie wyszło, wiec trudno stwierdzić, co konkretnie tam w środku będzie, ale najprawdopodobniej będzie to to, co @Abubu napisał, czyli klasyczna armia do Neuroshimy, tyle że w pudełku do Monolithu ;).

Dodano po 17 minutach 33 sekundach:
Mały Nemo pisze: poniedziałek 28 sty 2019, 10:58 druga edycja jest dla mnie dużo bardziej czytelna ale musiałbym si.ę bawić w konwersje dodatków które do drugiej nie wyszły.
Niekoniecznie, generalnie różnice między drugą, a trzecią edycją są minimalne (oczywiście w sensie ikonografii), wiec idzie zapamiętać, co każda ikonka robi ;). Z drugiej strony wszystkie kafelki podczas gry są jawne, więc nie ma problemu, ażeby w razie wątpliwości zajrzeć do instrukcji i przeczytać, co dany kafelek robi. Moja Neuroshima to też miszmasz dwójki i trójki i nie mam zamiaru tego zmieniać.

Re: Neuroshima Hex

: poniedziałek 28 sty 2019, 13:07
autor: Krzysiek
Mały Nemo pisze: poniedziałek 28 sty 2019, 11:15
Krzysiek pisze: poniedziałek 28 sty 2019, 10:21 druga edycja jest dla mnie dużo bardziej czytelna ale musiałbym się bawić w konwersje dodatków które do drugiej nie wyszły.
Niekoniecznie, generalnie różnice między drugą, a trzecią edycją są minimalne (oczywiście w sensie ikonografii), wiec idzie zapamiętać, co każda ikonka robi ;).
Problemem nie są dla mnie różnice w ikonkach ale ich widoczność.
Otworzyłem sobie przed chwilą porównanie żeby sobie przypomnieć co tam było nie tak i już wiem. Żółte ikony. W najciekawszym przypadku żółte ikony na żółtym tle. Ciągle je przegapiam i robię przez to bezsensowne zagrania.
Wszystkie inne modyfikacje są dla mnie neutralne albo dobre, ale nie wiem jak ktoś mógł zatwierdzić taką zmianę.
Już lepiej byłoby gdyby wszystkie były żółte. Szybko bym się do nich przyzwyczaił i nie byłoby problemu. Ale nie, większosć nadal jest czarna albo biała i do szukania tych kolorów są trenowane moje oczy.
A żółte wzrokiem konsekwentnie omijam. W większości przypadków zlewają mi się z ilustracją albo wtapiają w tło.
Chętnie bym zapłacił za arkusz naklejek z białoczarnymi ikonami, to rozwiązałoby mój problem. Bo markerem na 100% zrobiłbym z żetonów bohomazy.

Re: Neuroshima Hex

: piątek 15 lut 2019, 13:25
autor: Mały Nemo
Na portalu NeuroshimaHex.pl można przeczytać artykuł o prototypie najnowszej armii Sand Runners - https://neuroshimahex.pl/news/piachem-w ... d-runners/

Re: Neuroshima Hex

: sobota 25 sty 2020, 20:57
autor: Mały Nemo
Dzisiaj odbywał się Portalcon, a na nim Trzewiczek opowiedział, iż m.in. w tym roku pojawi się nowa armia (najprawdopodobniej kanibale z Kanady, zjadający siebie lub innych i dostający bonusy do walki), reprint wsio podręczników do fabularnego Hexa, jakaś nowa gra w tymże świecie i reprint innej gry. Nazw tej nowej oraz innej gry Prezes zdradzić nie chciał. Wsio pojawi się 5 września 2020, czyli w dniu, w którym (fabularnie) Moloch zabawił się w Skyneta.