Dungeonforge.pl

Wszelkie inne gry.
Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » środa 29 mar 2017, 15:17

Dungeon Forge cały czas się rozwija

Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com



Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):


Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika

Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res

Obrazek


Wstępne (ale całkiem obszerne) informacje o grze znajdują się w "pierwszych wrażeniach" autorstwa Roberta Arciszewskiego, na (stronie boardtime.pl)
który miał okazję zapoznać się z prototypem i zagrać.

http://boardtime.pl/2017/07/dungeon-for ... otypu.html

Testowanie odbywa się w wielu różnych grupach. Gra cały czas się rozwija.

www projektu:
www.dungeonforge.pl
Ostatnio zmieniony niedziela 25 mar 2018, 18:28 przez Migalart, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
ModulO
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Pojedyncze Karty
Plaga Nieumarłych
Posty: 428
Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: ModulO » środa 29 mar 2017, 18:25

Niezle, nic tylko życzyć powodzenia. Stronę i rozwój gry będę śledził. ;)




Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Visenna » środa 29 mar 2017, 20:15

Projekt wygląda rewelacyjnie. Grafiki są prześliczne i bardzo podoba mi się motyw rzemiosła. Pomysł dwustronnych żetonów również jest bardzo fajny, zwłaszcza na pierwsze rozgrywki, kiedy każdy żeton jest niespodzianką :D Ciekawi mnie, czy będzie to jednorazowy projekt, czy może planowana jest rozbudowa poprzez rozszerzenia, jeżeli gra osiągnie duży sukces? Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało, bo jednak jest bardzo duża konkurencja w grach o tematyce eksploracji lochów. Życzę powodzenia i również będę obserwować postępy projektu :)


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4921
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Bludgeon » środa 29 mar 2017, 20:49

Zainteresowany byłem tym projektem od jakiegoś czasu już. Na pewno będę chciał przetestować.


What a view.


Awatar użytkownika
Krzysiek
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Dodatkowe karty
Zaklęcia
Posty: 1325
Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Krzysiek » czwartek 30 mar 2017, 11:36

Jeśli tylko nie będzie to roll&move to też jestem wstępnie zainteresowany.

Edit: Wizualnie zalatuje trochę Dungeoneerem.




Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » niedziela 09 kwie 2017, 16:42




Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » niedziela 23 kwie 2017, 13:21

Dungeon Forge – już bliżej niż dalej :)
Fundamentalne zasady mechaniki zostały domknięte:
- Eksploracja żetonów w komnatach
- Karty korytarzy
- Wielkie wyzwania
- Rozwój bohaterów
- Interakcja między graczami poprzez karty duchów
- Rzemiosło
- System zadań i zdobywania chwały.
Gra działa na testach i to jest ważne. W między czasie cały czas trwają prace rozwojowe nad grafiką.
Instrukcja w wersji BETA wymaga jeszcze redakcji językowej i dopracowania detali, co zajmie minimum 2-3 tygodnie. A potem kolejne długie testy już z publiczną instrukcją.
Tymczasem: aktualna wersja mapy, kluczowego elementu gry :

Obrazek

większa wersja:
http://dungeonforge.pl/rob/mapa4.jpg
http://www.dungeonforge.pl



Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20409
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: NemoMan.EXE » niedziela 23 kwie 2017, 14:27

Awatar uzytkownikaWiadomość od Nemo:
Przeniesiony do odpowiedniego działu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Visenna » poniedziałek 24 kwie 2017, 01:52

Mapa jest przepiękna. Ogólnie szata graficzna komponentów, które do tej pory opublikowałeś jest na bardzo wysokim poziomie i trzyma klimat. Naprawdę świetnych grafików dobrałeś. Mam nadzieję, że gameplay również będzie tak cieszył gracza, jak ilustracje cieszą oczy ;)


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » poniedziałek 24 kwie 2017, 18:09

dziękuję ;)

wydaje mi się, że gameplay jest ciekawy i nawet trochę innowacyjny (żetony, niższe poziomy, zadania odnoszace się do mapy ze zmodyfikowanymi obrazkami mapy)



Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Visenna » poniedziałek 24 kwie 2017, 23:50

No na taki się zapowiada :D Zobaczymy w praniu, bo przyznam, że na razie czaję się na ten projekt i jeżeli tylko będę akurat wtedy miała oszczędności jakieś, to zainwestuję w niego po premierze ;)
Ogólnie mam jeszcze kilka pytań:
1. Skoro gra jest od dłuższego czasu testowana, to jak do tej pory sprawdza się na dwie osoby? I w jakiej ilości graczy gra wam się najlepiej?
2. Gdy Dungeonforge będzie wychodzić, planujecie jakąś kampanię na wspieram.to, czy wydacie go bez tego?
3. Pytanie, którym zadręcza mnie mój mentalny wewnętrzny dzieciak: będą figurki? :lol: Chociaż pewnie przy 20 bohaterach ich nie ma, ale to nic złego, bo i tak klimat jest bardzo ładnie wykreowany.


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » środa 03 maja 2017, 17:58

Hej. Przepraszam za późną odpowiedź.
1) Dużo testów oznacza zarazem dużo zmian, ale generalnie gra się dobrze gdy jest 2-4 graczy. Szczerze, przy 5-6 nie była testowana, na pewno wszystko się proporcjonalnie wydłuża
2) Bez tego się nie obejdzie
3) Figurki są rozważane i z tego powodu znacznie została okrojana bazowa ilość postaci.



Tym czasem, mała aktualizacja:)

Obrazek

Pracę nad projektem Dungeon Forge idą pełną parą. Czas zacząć publikować elementy mechaniki. Niestety jeszcze przez pewien czas nie będziemy mogli opublikować całej instrukcji, gdyż wymaga ona dokończenia kilku elementów graficznych – szczególnie mapy. Tak więc będziemy pokazywać mechanikę kawałek po kawałku. Dziś pokazujemy system bohaterów. Jest on (chyba) prosty,
a jednocześnie daje możliwości bardziej zaawansowanym graczom, takie jak rozwój bohaterów oraz używanie zdolności wymagających zużycia zasobów, co wymusza podejmowanie decyzji.
Szczegóły:

http://dungeonforge.pl/rob/bohaterowie.pdf

http://www.dungeonforge.pl



Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20409
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: NemoMan.EXE » środa 03 maja 2017, 18:01

Osobiscie wole, by gra byla bez figurek. Gra bedzie tansza, a gracze, ktorzy nie maja zdolnosci manualnych, nie beda sie denerwowac, iz ich figurki sa jednokolorowe.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1618
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Arthan » środa 03 maja 2017, 18:54

Nemomon pisze:Osobiscie wole, by gra byla bez figurek. Gra bedzie tansza, a gracze, ktorzy nie maja zdolnosci manualnych, nie beda sie denerwowac, iz ich figurki sa jednokolorowe.
Podzielam tę opinię. Pasja malowania figurek często idzie w parze z grami planszowymi, ale nie zawsze! Figurki sporo zawyżają ceny gier, z drugiej strony to teraz taki standard wśród bardziej lub mniej poważnych produkcji. Dla mnie idealnie byłoby gdyby sama gra była bez figurek, a figurki można było dokupić później osobno.




Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 10799
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Valdi » środa 03 maja 2017, 18:57

Było by to zapewne droższe rozwiązanie dla graczy chcących figsy.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
NemoMan.EXE
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn NetNavi.
Posty: 20409
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: NemoMan.EXE » środa 03 maja 2017, 18:59

Ci gracze juz zaplacili majatek, a pewnie i jedna nerke, na figsy do Warmlotka ;). Dla nich wydanie extra paredziesiat zlotych to wkalkulowane koszta ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Visenna » czwartek 04 maja 2017, 12:30

Figurki dostępne osobno to dobra droga. Wszyscy byliby zadowoleni :D


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
Odyn
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Autor Dodatków
Posty: 649
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Odyn » czwartek 04 maja 2017, 14:30

W mojej opinii jeśli figurki miałyby być sprzedawane osobno to chyba ten zabieg za bardzo się nie opłaca. Ich cena wzrośnie niż jakby dołączone były do samej gry [gdzie te koszta jakoś się rozejdą]. Oczywiście warto dać porównanie, byśmy mogli zobaczyć jaka jest różnica w kosztach :D Mnie osobiście figurki zawsze cieszą, zwłaszcza jak są szczegółowo wykonane. Mają swój klimat.


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 622
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Berni » piątek 05 maja 2017, 15:19

Jeżeli mam być szczery to nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach dungeon cravlera bez figurek tylko ze śmiesznymi kartonikami...
Figurki muszą być obowiązkowo w pudełku z grą. Jak komuś figsy nie odpowiadają to niech sobie narysuje postaci i gra kartonikami ;)
Kiedyś ludzie używali liczydeł i też im to wystarczało... Dzisiaj jednak mamy komputery.
Podobnie jest z planszówkami tego typu. Za czasów pierwszego MiMa były tylko kartoniki. Dzisiaj obowiązkowo muszą być figsy i to dobrze wykonane :)




Awatar użytkownika
ModulO
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Pojedyncze Karty
Plaga Nieumarłych
Posty: 428
Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: ModulO » piątek 05 maja 2017, 17:47

gobos77 pisze:Jeżeli mam być szczery to nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach dungeon cravlera bez figurek tylko ze śmiesznymi kartonikami...
Figurki muszą być obowiązkowo w pudełku z grą. Jak komuś figsy nie odpowiadają to niech sobie narysuje postaci i gra kartonikami ;)
Kiedyś ludzie używali liczydeł i też im to wystarczało... Dzisiaj jednak mamy komputery.
Podobnie jest z planszówkami tego typu. Za czasów pierwszego MiMa były tylko kartoniki. Dzisiaj obowiązkowo muszą być figsy i to dobrze wykonane :)
Dokładnie, gra fantasy bez figurek to już historia.




Awatar użytkownika
Visenna
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 706
Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Wiek: 20
Kontakt:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Visenna » sobota 06 maja 2017, 01:11

Powiedzmy sobie szczerze: Pierwsze co przyciąga zawsze w grach uwagę to ładne i klimatyczne wykonanie. Dopiero potem się patrzy na gameplay i lore. Grunt to dobre pierwsze wrażenie, trzeba jakoś graczy przyciągnąć. Graficznie jest już ślicznie, figsy świetnie to dopełnią. Zawsze można zrobić też tak, że część bohaterów z figurkami w podstawowym pudełku, a reszta w rozszerzeniu lub jako stretch goal w kampanii :D


Trwają prace nad frakcją Harmonii do Konfliktu ^^
Mój profil na BoardGameGeeku


Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Grupa Wsparcia
Uczestnik Zjazdów
Posty: 622
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 41

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Berni » sobota 06 maja 2017, 10:20

Visenna pisze:Powiedzmy sobie szczerze: Pierwsze co przyciąga zawsze w grach uwagę to ładne i klimatyczne wykonanie.
Ładne i klimatyczne wykonanie to w dzisiejszych czasach właśnie figurki w tego typu grach, które są wręcz NIEZBĘDNYM i podstawowym wyposażeniem pudełka z grą.
Wyobrażasz sobie "Posiadłość Szaleństwa" bez figurek tylko z kartonikami? Ja jakoś nie.
Talisman 4,5 lub Runebound 2ed i 3ed bez figurek? Ta gra by nie miała wtedy prawa bytu...
Po prostu w obecnych czasach nieodzownym elementem takich gier są DOBRZE wykonane figurki.
Jeżeli miałbym zapłacić kupę kasy za podstawkę, w której są tylko kartoniki z elementami planszy i kartoniki z postaciami to nie kupie takiej gry, bo miałbym wrażenie, że ktoś mnie chce w trąbę zrobić...
To nie jest Robinson czy Terraformacja Marsa, gdzie pionki mogą być drewniane czy kartonowe... To bardzo dobrze zapowiadający się dungeon cravler i figurki muszą być bo inaczej ta gra zostanie zjechana za granicami naszego kraju.
To, że u nas jest bieda i ludzie liczą każdy grosz nie oznacza, że jak chce się zawojować zagraniczne rynki (a tylko tak można się wybić) można będzie wydać grę jak 20 lat temu - z samymi kartonikami...
Jeżeli twórcy myślą o czymś więcej niż nasze rodzime podwórko to koniecznym będzie stworzenie dobrych figurek bohaterów i umieszczenie ich w podstawce z grą (nawet jakby ich miało być mało na początku).
Dobrym przykładem jest Runebound 3ed - w pudle masz 6ciu bohaterów ale naprawdę świetnie wykonanych. Pozostałych dokupujesz z rozszerzeniami, a pomimo tego gra się bardzo dobrze sprzedaje i sama podstawka jest bardzo wciągająca i regrywalna :)
Tego też życzę temu tytułowi bo jestem nim naprawdę zainteresowany mając informacje jakie do tej pory opublikowano.
Grafikę postaci mają bardzo ciekawe, a zrobienie do tego modeli 3D w dzisiejszych czasach nie jest trudne. Patrząc na koszty takiego projektu to będzie jedynie ułamek kwoty.




Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » środa 05 lip 2017, 11:53

Obrazek

pierwszy wątek został zaktualizowany w oparciu o "pierwsze wrażenia"
autorstwa Roberta Arciszewskiego, na (stronie boardtime.pl) który miał okazję zapoznać się z prototypem i zagrać.

http://boardtime.pl/2017/07/dungeon-for ... otypu.html

Testowanie odbywa się w wielu różnych grupach. Gra cały czas się rozwija.

www projektu:
https://www.facebook.com/Dungeon-Forge-346178852445836/



Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » piątek 07 lip 2017, 14:32

Zapraszam do zapoznania się z nową stroną www projektu
znajduje się tam więcej informacji na temat elementów gry i rozgrywce.

Obrazek

http://www.dungeonforge.pl



Migalart [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Dungeonforge.pl

Post autor: Migalart » niedziela 25 mar 2018, 18:27

Dungeon Forge cały czas się rozwija

Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com



Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):


Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika

Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res

www projektu:
www.dungeonforge.pl



ODPOWIEDZ