HOMM na planszowce
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
HOMM na planszowce
Co myslicie o przeniesieniu Herosow na plansze ?
Od niedawna zjalem sie tym pomyslem i powoli klaruje sie naprawde nie zle. Zastanawiam sie jednak czy przezucic takze zdjecia bohaterow i utrzymac klimat wygladu nawiazujacy do trzeciej czesci tej wspanialej gry.
Prubuje stworzyc gre gdzie bedzie mozna swobodnie robic scenariusze i budowac mapy, gdzie kazdy bedzie mogl dorabiac nastepne czesci mapy itp. Aby gra nabierala nastepnych rumiencow, gdy gracze sami beda udostepniali swoje scenariusze.
Calosc gry bedzie stricte powiazana ze swoim oryginalem z PC, potwory, budynki, bohaterowie, artefakty itd.
Bitwa takze bedzie sie rozgrywala dokladnie jak w PC na hexagonalnym polu walki, ruchy sily itp peda oparte o swoje oryginaly.
Co wy na to ??
Od niedawna zjalem sie tym pomyslem i powoli klaruje sie naprawde nie zle. Zastanawiam sie jednak czy przezucic takze zdjecia bohaterow i utrzymac klimat wygladu nawiazujacy do trzeciej czesci tej wspanialej gry.
Prubuje stworzyc gre gdzie bedzie mozna swobodnie robic scenariusze i budowac mapy, gdzie kazdy bedzie mogl dorabiac nastepne czesci mapy itp. Aby gra nabierala nastepnych rumiencow, gdy gracze sami beda udostepniali swoje scenariusze.
Calosc gry bedzie stricte powiazana ze swoim oryginalem z PC, potwory, budynki, bohaterowie, artefakty itd.
Bitwa takze bedzie sie rozgrywala dokladnie jak w PC na hexagonalnym polu walki, ruchy sily itp peda oparte o swoje oryginaly.
Co wy na to ??
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
WH, Wh40 000...SeSim pisze:Z tym to akrat nie problem Po sukcesie LOTRa figurek na świecie dostatek
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Ostatnio panuje chyba moda związana z powrotem planszówek do łask a mianowicie przenoszenie komputerowych hitów na planszę. Skoro był już Doom a nawet Warcraft III (razem z dodatkiem) to czemu nie można by zrobić Herosów? Aż się teraz dziwię czemu jeszcze żadna firma na to nie wpadła.
Tak więc uważam że to dobry pomysł, myślę że może być lepiej niż z planszowym Warcraftem choćby dlatego że HoMM domyślnie jest już turówką.
Jak sprawa będzie wyglądała z tym układaniem planszy? Będą gotowe jakieś segmenty które każdy sobie układa wedle uznania czy poprostu duża, czysta plansza podzielona hexami, a potem poprostu bierzemy kretki, pisaki, farby i malujemy krainę marzeń :lol:
A co z jednostkami? Bo moim zdaniem figurki są zbędne, lepiej przygotować stosowne żetony z podobiznami różnych herosów i to nimi się będziemy poruszać po planszy. Co jednak z armią, bo sam heros to nie wszystko. Czy poporstu każdy będzie sobie zapisywał na osobnej kartce ile który heros ma wojaków czy dodatkowe żetony? Jeśli żetony to można by zrobić małą tabelkę podzieloną choćby na 1, 5, 10, 25, 50, 100 i poprostu w kazdym umieszałoby się odpowiednie żetony. Jeśli mamy 10 jakiś tam kolesi dajemy jeden żeton w przegródce z 10 itd. Co wy na to?
Czy budowle itd. będą na osobnej planszy tzn. czy każdy będzie miał swoją dodatkową planszę przedstawiającą miasto na której będzie wszytko układał czy może jakoś inaczej?
Trzymam kciuki i czekam na pierwszą. wstępną wersję. Wkońcu nie samym MiMem człowiek żyje, przydają się też inne planszówki
Tak więc uważam że to dobry pomysł, myślę że może być lepiej niż z planszowym Warcraftem choćby dlatego że HoMM domyślnie jest już turówką.
Jak sprawa będzie wyglądała z tym układaniem planszy? Będą gotowe jakieś segmenty które każdy sobie układa wedle uznania czy poprostu duża, czysta plansza podzielona hexami, a potem poprostu bierzemy kretki, pisaki, farby i malujemy krainę marzeń :lol:
A co z jednostkami? Bo moim zdaniem figurki są zbędne, lepiej przygotować stosowne żetony z podobiznami różnych herosów i to nimi się będziemy poruszać po planszy. Co jednak z armią, bo sam heros to nie wszystko. Czy poporstu każdy będzie sobie zapisywał na osobnej kartce ile który heros ma wojaków czy dodatkowe żetony? Jeśli żetony to można by zrobić małą tabelkę podzieloną choćby na 1, 5, 10, 25, 50, 100 i poprostu w kazdym umieszałoby się odpowiednie żetony. Jeśli mamy 10 jakiś tam kolesi dajemy jeden żeton w przegródce z 10 itd. Co wy na to?
Czy budowle itd. będą na osobnej planszy tzn. czy każdy będzie miał swoją dodatkową planszę przedstawiającą miasto na której będzie wszytko układał czy może jakoś inaczej?
Trzymam kciuki i czekam na pierwszą. wstępną wersję. Wkońcu nie samym MiMem człowiek żyje, przydają się też inne planszówki
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Co do jednostek podczas walki to proponuje żetony przedstawiające dany typ. Ilość możnaby ustawiać na dwóch lub trzech kościach k10 odpowiednio obracanych. Oszczędność miejsca i żetonow Czyli tak:
Małe żetoniki jako pionki.
Duże żetony przedstawiające większy wizerunek danej jednostki. Na tych dużych umieszczałoby się kostki.
Małe żetoniki jako pionki.
Duże żetony przedstawiające większy wizerunek danej jednostki. Na tych dużych umieszczałoby się kostki.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Fly
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów
• Labirynt Magów - Posty: 220
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 17:45
- Lokalizacja: Miasto Kominów
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Pomysł fajny, choć ja widze go nieco inaczej:
Plansze byłyby 2 - jedna byłaby mapą świata (coś jak w Wojnie o Pierścień - hexy i duuuży rozmiar), a druga pustym polem zapełnionym hexami, na których ustawiałoby się figurki symbolizujące oddziały. Na tejże planszy (jej odwrocie) możnaby narysować pole zdobywanie miasta.
Każdy oddział miałby swoje statystyki (jak w grze) i każdy Heros podobnie.
Na mapie świata możnaby dowolnie rozmieszczać wszystkie elementy - lasy, kioski, miasta etc. - byłby tylko zarys lądów, mórz, być może dróg czy gór. I tu 2 sposoby:
a) od razu gracze układają planszę (albo ktoś na kształt mistrza gry )
b) każdy gracz zaczyna w rogu i układa dookoła siebie kilkanaście hexów, a potem w miarę poruszania się losuje kolejne az do spotkania z innymi
Co Wy na to?
Plansze byłyby 2 - jedna byłaby mapą świata (coś jak w Wojnie o Pierścień - hexy i duuuży rozmiar), a druga pustym polem zapełnionym hexami, na których ustawiałoby się figurki symbolizujące oddziały. Na tejże planszy (jej odwrocie) możnaby narysować pole zdobywanie miasta.
Każdy oddział miałby swoje statystyki (jak w grze) i każdy Heros podobnie.
Na mapie świata możnaby dowolnie rozmieszczać wszystkie elementy - lasy, kioski, miasta etc. - byłby tylko zarys lądów, mórz, być może dróg czy gór. I tu 2 sposoby:
a) od razu gracze układają planszę (albo ktoś na kształt mistrza gry )
b) każdy gracz zaczyna w rogu i układa dookoła siebie kilkanaście hexów, a potem w miarę poruszania się losuje kolejne az do spotkania z innymi
Co Wy na to?
Crux santa sit mihi lux.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
Non draco sid mihi dux.
Vade retro satana, non suade mihi vana.
Sunt mala quae libas, ipse venena bibas.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Wiem czytalem o niej ale jej tematyka dzialania daleko od HOMM bo tam znow walczysz tylko bohaterem i wykonujesz zadanaie jedyne co podobne jest tam do herosow to plansza.
A teraz mowie jak wygladalaby plansza :
Wybieramy na jak duzej planszy gramy ; S,M,L,XL itp, okreslamy kwadrat (jeszcze nie sprecyzowany ale nie za duzy) potem bierzemy karte scenariusza do reki i kladziemy square naszego zamku w miejscu oznaczonym w karcie scenariusza. Idac naszym bohaterem w nieznane zblizajac sie do krawedzi jednego squar'u bierzemy numer squaru (poniewaz kazdy square bedzie mial swoj numer) napisany w karcie scenariusza gdzie bedzie opis jaki numer gdzie przylega do ktorego sasiedniego pola. Cos na zasadzie kwadratu podzielobnego na numery.
PRZYKLAD POLA :
Jest tartak chroniony przez losowo wybrane potwory 3 levelu. Ilosc potworow tego levelu na poczatku jest rowna zawsze np.28 i chcemy zdobyc ten tartak. Mamy 2 miesiac wiec ilosc tych wrogow mnozona jest x2 ze wzgledu na to ze co miesiac ilosc wrogow na planszy sie podawaja.
WALCZYMY :
Przechodzimy na planszy obok pola walki podzielonej na hexy, losujemy kostka jak rozstawieni sa wrogowie, a sama walka rozgrywa sie dokladnie jak w PC.
Wygralismy zostawiamy zeton kontroli na danym tartaku i na koniec tury dodajemy drewno do naszych zapasow zaznaczajac to zetonami liczbe drewna na karcie naszego zamku.
KARTA ZAMKU :
Na karcie zamku na pocztaku bedziemy mieli podzial na 4 dzialy, jeden to pole gdzie po wybudowaniu polozymy wizerunek naszego budynku. Nastepny dzial to nasze zbiory materialow i zlota, potem koszary i potwory o kupienia, czwarty dzial jeszcze nie dopracowany co oznacza ze przemilcze narazie.
To taki z grubsza tylko zarys calosci ale z Jurim zajmiemy sie dokladnie tym za 12 dni :lol:
Dowiedzialem sie nawet w drukarni ile wyszedlby druk calosci na papierze typu puzzle. I bylem powiem wam szczerze baaardzo mile zaskoczony.
Grafike mysle ze w duzej mierze pozostawie z trzeciej wersji HOMM. Tak samo imiona bohaterow artefakty itp...
A teraz mowie jak wygladalaby plansza :
Wybieramy na jak duzej planszy gramy ; S,M,L,XL itp, okreslamy kwadrat (jeszcze nie sprecyzowany ale nie za duzy) potem bierzemy karte scenariusza do reki i kladziemy square naszego zamku w miejscu oznaczonym w karcie scenariusza. Idac naszym bohaterem w nieznane zblizajac sie do krawedzi jednego squar'u bierzemy numer squaru (poniewaz kazdy square bedzie mial swoj numer) napisany w karcie scenariusza gdzie bedzie opis jaki numer gdzie przylega do ktorego sasiedniego pola. Cos na zasadzie kwadratu podzielobnego na numery.
PRZYKLAD POLA :
Jest tartak chroniony przez losowo wybrane potwory 3 levelu. Ilosc potworow tego levelu na poczatku jest rowna zawsze np.28 i chcemy zdobyc ten tartak. Mamy 2 miesiac wiec ilosc tych wrogow mnozona jest x2 ze wzgledu na to ze co miesiac ilosc wrogow na planszy sie podawaja.
WALCZYMY :
Przechodzimy na planszy obok pola walki podzielonej na hexy, losujemy kostka jak rozstawieni sa wrogowie, a sama walka rozgrywa sie dokladnie jak w PC.
Wygralismy zostawiamy zeton kontroli na danym tartaku i na koniec tury dodajemy drewno do naszych zapasow zaznaczajac to zetonami liczbe drewna na karcie naszego zamku.
KARTA ZAMKU :
Na karcie zamku na pocztaku bedziemy mieli podzial na 4 dzialy, jeden to pole gdzie po wybudowaniu polozymy wizerunek naszego budynku. Nastepny dzial to nasze zbiory materialow i zlota, potem koszary i potwory o kupienia, czwarty dzial jeszcze nie dopracowany co oznacza ze przemilcze narazie.
To taki z grubsza tylko zarys calosci ale z Jurim zajmiemy sie dokladnie tym za 12 dni :lol:
Dowiedzialem sie nawet w drukarni ile wyszedlby druk calosci na papierze typu puzzle. I bylem powiem wam szczerze baaardzo mile zaskoczony.
Grafike mysle ze w duzej mierze pozostawie z trzeciej wersji HOMM. Tak samo imiona bohaterow artefakty itp...
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
Dlatego wlasnie na karcie miasta czy tam czegos innego bedzie widniec ile mamy jakich kopalni i poprostu dodamy te pare rzeczy ... tyle.
EDIT :
Tak juz wiem grafika bedzie dokladnie skopiowana z gry HOMM 3 na zasadzie kopiuj wklej. Po pierwsze bedzie latwiej, po drugie bedzie klimat, po trzecie caly wyglad gry bedzie kazdemu graczowi znajomy.
EDIT :
Tak juz wiem grafika bedzie dokladnie skopiowana z gry HOMM 3 na zasadzie kopiuj wklej. Po pierwsze bedzie latwiej, po drugie bedzie klimat, po trzecie caly wyglad gry bedzie kazdemu graczowi znajomy.
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Wiecie co, niedawno z okazji pojawienia się na CD w magazynie "Gry" kupiłem sobie HoMM II Gold, i to kupiłem bez zastanowienia, gdyż byla to jedna z pierwszych gier jakie tłukłem prawie 10 lat temu na moim pierwszym PC. Cóż, gra się imho nie postarzała, wciągneła jak dawniej niczym odkurzacz. Nawet dziś w to grałem, he he...
Faktycznie HoMM (niech będzie III, też zacna) nadaje się fenomenalnie do przeniesienia na planszę i to bez specjalnego kombinowania.... a jednak nie wróżę takiemu przedsięwzięciu sukcesu.
SeSim: Mam nadzieję, że nie dojdzie tutaj do syndromu "Cywilizacji planszowej" pt liczymy pół godziny surowce co ture
- niestety na tym MUSI się skończyć. O ile kwestia przyrostu zaklepanych surowców co turę byłaby dość prosta do zaznaczania, to już nie widzę bitwy. Rany! Oddział Centaurów strzela do grupki szkieletów. Centaur ma Strzelanie równe xx, mnożymy przez ilość centaurów, teraz Szkielet ma obronę xx, mnożymy przez ilość Szkieletów, robimy sumowanie, ginie x szkieletów, teraz szkielety podchodzą do centaurów i atakują. Trzeba policzyć od nowa, bo szkieletów jest już mniej, więc wychodzi xx ataku, Centaury (liczymy jeszcze ich aktualna obrone) obrywają i ginie ich x, ale one jeszcze robia swoja kontrę - znów liczymy ile ich jest i ile mają teraz ataku, ginie x szkieletów...uff, zakonczylismy pierwszą turę. No sorry, nie da rady.
Komputer to wszystko liczy w locie, w locie też uwzględnia modyfikatory od czarów, od morale itp. Liczyc to wszystko na piechote co etap walki - ja dziękuję.
Fajna idea, jednak obawiam się, że dla fanatyków. Chyba nie namówiłbym kumpli z piwem na partyjke, tak jak to z MiMem bywa...
Faktycznie HoMM (niech będzie III, też zacna) nadaje się fenomenalnie do przeniesienia na planszę i to bez specjalnego kombinowania.... a jednak nie wróżę takiemu przedsięwzięciu sukcesu.
SeSim: Mam nadzieję, że nie dojdzie tutaj do syndromu "Cywilizacji planszowej" pt liczymy pół godziny surowce co ture
- niestety na tym MUSI się skończyć. O ile kwestia przyrostu zaklepanych surowców co turę byłaby dość prosta do zaznaczania, to już nie widzę bitwy. Rany! Oddział Centaurów strzela do grupki szkieletów. Centaur ma Strzelanie równe xx, mnożymy przez ilość centaurów, teraz Szkielet ma obronę xx, mnożymy przez ilość Szkieletów, robimy sumowanie, ginie x szkieletów, teraz szkielety podchodzą do centaurów i atakują. Trzeba policzyć od nowa, bo szkieletów jest już mniej, więc wychodzi xx ataku, Centaury (liczymy jeszcze ich aktualna obrone) obrywają i ginie ich x, ale one jeszcze robia swoja kontrę - znów liczymy ile ich jest i ile mają teraz ataku, ginie x szkieletów...uff, zakonczylismy pierwszą turę. No sorry, nie da rady.
Komputer to wszystko liczy w locie, w locie też uwzględnia modyfikatory od czarów, od morale itp. Liczyc to wszystko na piechote co etap walki - ja dziękuję.
Fajna idea, jednak obawiam się, że dla fanatyków. Chyba nie namówiłbym kumpli z piwem na partyjke, tak jak to z MiMem bywa...
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- MistrzDzwonow
-
- Posty: 208
- Rejestracja: wtorek 19 kwie 2005, 16:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
Przesadzacie można by to było znacznie uprościć.
Np. stworzyć tabelę "obronno-atakową" która po lewej szeregowała by rosnąco jednostki względem ataku a po prawej względem obrony. Obrażenia to była by różnica w wysokości położenia w tabelach poszczególnych jednostek:
ATAK | OBRONA
1.Gryf | 1.Rycerz
2.Rycerz | 2.Szkielet
3.Szkielet | 3.Gryf
HP:
Gryf 10
Rycerz 7
Szkielet 4
Sytuacja: Gryf atakuje Szkielet zabiera mu 1 ponieważ jest o 1 wyżej w tabeli ataku niż Szkielet w tabeli obrony. Teraz Szkielet atakuje Rycerza ponieważ ma mniejszy atak niż Rycerz obrone o 2 pozycje zabiera mu tylko 1/2 punktu życia.
Ot i cała filozofia w miastach zamiast dokupywać więcej gryfów czy innych badziewi poprostu dodawało by się im życia. Natomiast czary czy upgrady podnosiły by poprostu pozycje w tabeli (albo obniżały jeśli były by to czary ofensywno-zamrażająco-zarazowe ). Dzięki temu liczenie zakończyło by się w 5 s przed browarem i w 15 po
Np. stworzyć tabelę "obronno-atakową" która po lewej szeregowała by rosnąco jednostki względem ataku a po prawej względem obrony. Obrażenia to była by różnica w wysokości położenia w tabelach poszczególnych jednostek:
ATAK | OBRONA
1.Gryf | 1.Rycerz
2.Rycerz | 2.Szkielet
3.Szkielet | 3.Gryf
HP:
Gryf 10
Rycerz 7
Szkielet 4
Sytuacja: Gryf atakuje Szkielet zabiera mu 1 ponieważ jest o 1 wyżej w tabeli ataku niż Szkielet w tabeli obrony. Teraz Szkielet atakuje Rycerza ponieważ ma mniejszy atak niż Rycerz obrone o 2 pozycje zabiera mu tylko 1/2 punktu życia.
Ot i cała filozofia w miastach zamiast dokupywać więcej gryfów czy innych badziewi poprostu dodawało by się im życia. Natomiast czary czy upgrady podnosiły by poprostu pozycje w tabeli (albo obniżały jeśli były by to czary ofensywno-zamrażająco-zarazowe ). Dzięki temu liczenie zakończyło by się w 5 s przed browarem i w 15 po
Psychopata niszczący oczy żeby stworzyć coś kompletnie nieprzydatnego to ja
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 11:07
- Płeć:
- Wiek: 36
- Kontakt:
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- Krist Algar
-
- Posty: 8
- Rejestracja: środa 19 lip 2006, 12:28
- Lokalizacja: Z tamtąd
- Płeć:
-
-
- Posty: 63
- Rejestracja: środa 11 paź 2017, 00:48
- Płeć:
Re: HOMM na planszowce
Bardzo fajny pomysł. Moja ulubiona gra komputerowa na planszówce
- szaraczek
-
- Posty: 5
- Rejestracja: sobota 21 paź 2017, 18:27
- Płeć:
Re: HOMM na planszowce
Dla mnie to jedna ze zdecydowanie ciekawszych gier Ale fajne są też te propozycje https://grytowarzyskie.gameonstore.pl/k/gry-kosciane/
Ostatnio zmieniony czwartek 16 lis 2017, 16:44 przez szaraczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Po raz pierwszy w życiu było mi wiosną tak ciężko i samotnie. Już wolałbym trzy razy z rzędu przeżyć luty