Strona 1 z 2

Re: SPACE HULK

: wtorek 15 mar 2011, 09:24
autor: sirafin
Idzie do przodu, choc tempo to ma koszmarne, najpierw Pegasus, teraz Mamnsion of Madness, mam nadzieje ze tym razem juz uda mi sie dokonczyc ;)

Oczywiscie pozniej postaram sie zlozyc z tego pdf podobny do oryginalnego podrecznika, by mozna bylo wszystko wydrukowac.

Re: SPACE HULK

: środa 23 mar 2011, 14:06
autor: Kaktus+
Manssion Of Madness? Przeta Galakta ma wydac polska wersje wiec po co tlumaczyc fanowsko? Chyba, ze jestes zawodowym tlumaczem na uslugach Galakty, wtedy to zupelnie inna bajka.

Najwazniejsze, ze nie porzuciles projektu Space Hulk. Raz, ze gra wyborna, dwa na polskie wydanie nie ma opcji z powodow oczywistych.
Czekam z niecierpliwoscia ;)
Instrukcji juz nie pozostalo wiele, a ona jest najwazniejsza. Scenariusze od biedy samemu mozna stworzyc ;)

Re: SPACE HULK

: piątek 25 mar 2011, 11:50
autor: sirafin
Nie, nie jestem zawodowym tlumaczem, nie mam zadnych certyfikatow, ale Galakta zaproponowala mi udzial w procesie tlumaczenia MoM.

Za Space Hulka biore sie dalej w przyszlym tygodniu, teraz szykuje sie na weekendowe GRAMY w Gdyni ;)

Re: SPACE HULK

: czwartek 02 cze 2011, 08:57
autor: Kaktus+
Uszanowanie

Jak koledze ida prace nad Space Hulkiem? Z niecierpliwoscia wygladam nowych informacji.

Pozdrawiam

Re: SPACE HULK

: czwartek 09 cze 2011, 12:48
autor: sirafin
Niestety nie moglem odpisac wczesniej, dopiero wczoraj wrocilem z urlopu :) Ostatnimi czasy jestem znacznie mniej aktywny online, ale zapewniam ze o Space Hulku nie zapomnialem. Instrukcja jest juz prawie cala przetlumaczona (zostalo tylko kilka drobiazgow) i w wolnym czasie skladam pdf. W przyszlym tygodniu udostepnie gotowy plik do sciagniecia i wydruku.

Re: SPACE HULK

: niedziela 19 cze 2011, 22:17
autor: sirafin
http://mansionsofmadness.strefa.pl/SPACEHULK.rar

Jutro dorzuce opisy na obrazkach. Jako ze to wersja robocza to prosze zglaszac wylapane bledy, niescislosci itp., zebym mogl wprowadzic poprawki.

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 20 cze 2011, 18:34
autor: maciejo11
dzieki ci mistrzu za tlumaczenie-jestes wielki
a tak na marginesie czy nie mialbys ochoty przetlumaczyc wariantu solo do SH 3
http://www.wix.com/johnwheldon/space-hulk-solo

POZDRAWIAM

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 20 cze 2011, 23:15
autor: sirafin
Dodalem opisy przy obrazkach i arkuszu pomocniczym. To (chyba) wszystko na chwile obecna, teraz zostalo tylko poprawianie.
Wersje solo moze tez przetlumacze, ale nie w najblizszym czasie :)

Re: SPACE HULK

: wtorek 05 lip 2011, 22:13
autor: Gszyz
Witajcie,
Znalazlem w necie cos takiego:
http://nedius.webs.com/deathwing%20campaign%20book.pdf

Sa to niby nieoficjalne, fanowskie scenariusze do Space Hulka. Zostaly stworzone w oparciu o scenariusze zawarte w grze na PC. Przegladajac tego pdf'a zauwazylem, ze sa to CHYBA scenariusze do 3 edycji(kafle planszy wygladaja jak te najnowsze) Sam gry jeszcze nie mam wiec moze ktos potwierdzi czy jest to kompatybilne z 3 ed. Dobrze by bylo gdyby ktos w praktyce sprawdzil i napisal jak te scenariusze sie sprawdzaja.
Przypominam, ze ta praca nie jest mojego autorstwa. Nie wiedzialem gdzie to zamiescic wiec zamiescilem juz w istniejacym temacie o Space Hulk bo chcialem sie tym z wami podzielic. Jesli lamie zasady forum to prosze o wyrozumialosc ojca prowadzacego.

A zeby nie bylo offtopa to tlumaczenie bardzo sie przyda, zawsze lepiej rozwiazywac sporne sytuacje w ojczystym jezyku niz obcym.

Pozdrawiam

Re: SPACE HULK

: wtorek 05 lip 2011, 22:59
autor: sirafin
Mapki faktycznie wygladaja jak te z trzeciej edycji ale to zupelnie inna kampania i zupelnie inna Kapitula Space Marines (Mroczne Anioly a nie Krwawe Anioly) ;) Jest troszke modyfikacji zasad i jak tak na szybko zerknalem to chyba gracz-Genokrad ma tu robic za kogos w stylu mistrza gry i tylko on ma wglad w mapy, wiec pewnie w trakcie misji Marines moga trafic na niespodzianki. No i mapek jest duzo, duzo wiecej niz tych w planszowej wersji. Bardzo fajna rzecz dla ludzi ktorzy chca wycisnac z SH cos nowego, a sami nie maja smykalki do tworzenia nowych zadan ;)

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 29 sie 2011, 10:31
autor: Kaktus+
Chwile mnie nie bylo, a tu instrukcja gotowa :)

Czy to co jest do pobrania kilka postow wyzej, jest juz finalna wersja instrukcji?

Re: SPACE HULK

: czwartek 01 wrz 2011, 13:35
autor: sirafin
Tak adresu nie zmieniam, wszelkie zaktualizowane wersje pobiera sie z tego samego linka. Bylo kilka poprawek odnosnie literowek i jedna poprawka ktora wprowadzala errata, ale generalnie praktycznie nie ma zgloszen bym mial cos jeszcze poprawiac ;)

Re: SPACE HULK

: poniedziałek 05 wrz 2011, 11:26
autor: Kaktus+
What's next? Mission book?

Re: SPACE HULK

: wtorek 06 wrz 2011, 17:18
autor: sirafin
Niedawno sie dowiedzialem, ze w sieci jest przetlumaczona ksiega misji z pierwszej edycji SH, a pierwszych dziesiec misji pokrywa sie z trzecia edycja, tak wiec nie sadze by ktos potrzebowal drugiego tlumaczenia ;)

Re: SPACE HULK

: wtorek 03 sty 2012, 11:55
autor: Kaktus+
Przepraszam za wygodnictwo, ale czy mozesz podac linka do tego Mission Booka?

Re: SPACE HULK

: środa 04 sty 2012, 20:51
autor: sirafin
Ja znalazlem na chomikuj.pl
>>> to chyba wlasciwy link ;) <<<

Pierwsza edycja ma szesc misji.
Poza drobnymi roznicami, misje 1-5 pokrywaja sie z trzecia edycja.
Misja 1
zasady stare - Posilki 1 sygnal radaru na runde
zasady SH3 - Posilki 2 sygnaly radaru na runde

Misja 2
zasady stare - Trzeba zabic 30 Genkow aby wygrac
zasady SH3 - W grze nie biora udzial sygnaly radaru z dwoma Genkami. Wykorzystane sygnaly radaru nie moga byc ponownie uzyte.Gra sie do momentu gdy ktorakolwiek ze stron zostanie wybita do nogi.

Misja 3
zasady stare - Posilki 3 sygnaly radaru na runde
zasady SH3 - Posilki 2 sygnaly radaru na runde

Misja 4
Nie ma roznicy.

Misja 5
stare zasady - Grajacy Marines wygrywa po wyprowadzeniu 5 Marines z mapy.
zasady SH3 - Grajacy po wyjsciu wszystkich Marines rzuca kostka i jesli wynik jest nizszy lub rowny ilosci Marines, ktorym udalo sie opuscic mape wtedy Marines wygrywaja w przeciwnym wypadku oczywiscie przegrywaja.
Misja 6 pierwszej edycji = Misja 10 trzeciej edycji
zasady SH3 -
1 oddzial: Sierzant (miecz mocy, bolter), Space Marine (ciezki miotacz, rekawica energetyczna), Space Marine (szpony energetyczne), 2 Space Marines (bolter, rekawica energetyczna)
1 odzial rozmieszcza sie w pomieszczeniach strefy startowej A
2 oddzial: Sierzant (tarcza burzy, mlot gromu), Space Marine (dzialko szturmowe, rekawica energetyczna), Space Marine (rekawica lancuchowa, bolter), Space Marine (bolter, rekawica energetyczna)
2 odzial rozmieszcza sie w pomieszczeniach strefy startowej B

Genokrady: 3 sygnaly radaru na start, 2 sygnaly radaru wsparcia co ture. Sygnaly radaru wprowadzane do gry, nie moga wkraczac tym samym obszarem wejscia (1 sygnal na 1 obszar wejscia)

Gra konczy sie w momencie, gdy stos sygnalow radaru wyczerpie sie po raz drugi.

Miotacz i Dzialko Szturmowe nie moga byc uzyte w pomieszczeniu kontrolnym C, ani w korytarzu ktory do niego prowadzi (3 pola). Jesli Marines zlamia te zasade, natychmiast wygrywaja Genokrady. Dodatkowo, z powodu ograniczonej ilosci amunicji Marines nie otrzymuja w tej misji bonusu za ogien ciagly.

Warunki zwyciestwa jak w pierwszej edycji.


Przetlumaczylem odprawy do pozostalych misji, do sciagniecia z linku ponizej
http://speedy.sh/UNvEE/SH3Misje.pdf

Re: SPACE HULK

: czwartek 09 lut 2017, 22:10
autor: Dave1976
Witam wszystkich

Panowie czy jest gdzieś dostępna instrukcja PL do SPACE HULKA ?
Zastanawiam się nad kupnem gry i zerknąłbym w zasady.

Będę wdzięczny za pomoc.

Re: SPACE HULK

: piątek 10 lut 2017, 07:36
autor: Arthan
Na chomiku można znaleźć ;)

Re: SPACE HULK

: piątek 10 lut 2017, 08:50
autor: MaxiLager
Przepraszam za mały offtop, ale sytuacja tego wymaga ...

Obrazek