SPACE HULK
: wtorek 26 paź 2010, 12:30
WPROWADZENIE
-----------------------------------------------------------------------------------
W obrebie calej galaktyki Imperium prowadzilo wojne z wieloma smiertelnymi wrogami ludzkosci. Jednakze, zaden z tych wrogow nie byl rownie straszliwy co budzace groze Genokrady. Te koszmarne szescio-ramienne stwory wedruja poprzez galaktyke w opustoszalych kosmicznych wrakach, poszukujac nowych planet do podbicia. Tylko potezni Space Marines stoja pomiedzy Genokaradami a calkowita zaglada Ludzkosci. Uzbrojone w szeroki wachlarz zaawansowanej broni i chronione przez masywne pancerze Terminatorow, niewielkie oddzialy Space Marines wkraczaja do kosmicznych wrakow, stawiajac czola Genokradom.
Z posrod wielu bitew stoczonych w celu powstrzymania Genokradow przed opanowaniem Galaktyki, zadna nie byla tak rozpaczliwa jak ta, ktorej akcja rozegrala sie na pokladzie kosmicznego wraku o kryptonimie Grzech Potepienia. Ta ksiega opisuje historie bitwy i zawiera dwanascie roznych misji opartych na tamtych wydarzeniach.
(...)
KLESKA W SECORIS
-----------------------------------------------------------------------------------
W roku 996.M40, patrol Floty Imperialnej przelatujacy przez system Secoris, wykryl duzy kosmiczny wrak, sciagany do sektora przez pole grawitacyjne gwiazdy. Czwarta planeta systemu Secoris byla gesto zaludnionym swiatem, zamieszkalym przez ponad piecdziesiat miliardow ludzi. Byl to osrodek handlu oraz dzialalnosci wojskowej i zagrozenie jakie stanowil zblizajacy sie kosmiczny wrak bylo ogromne. Uznajac za zbyt ryzykowne wyslanie swojej zalogi na poklad statku, komodor floty dowodzacy patrolem wyslal astropatyczna wiadomosc do najblizszej fortecy-klasztoru Krwawych Aniolow. Odpowiedziala cala Kapitula pod dowodztwem Komandora Sangallo i w ciagu trzech tygodni, potega Krwawych Aniolow przybyla do Secoris.
Sam rozmiar kosmicznego wraku i bliskosc ruchliwych szlakow handlowych wykluczaly jakakolwiek forme regularnego bombardowania - szczatki stanowilyby zbyt powazne zagrozenie dla nawigacji. Zamiast tego Komandor Sangallo postanowil przeprowadzic akcje abordazowa na pelna skale. Poczatkowa faza abordazu stanowila niewielki problem, jednak gdy podjeto probe przejecia maszynowni i pomieszczen kontrolnych, Krwawe Anioly napotkaly rosnacy opor. W ciagu trzydziestu minut, ogromna ilosc Genokradow wyrwala sie ze stanu hibernacji, Sangallo zebral wiec swoje rezerwy w celu wzmocnienia linii obronnych wokol strefy ladowania i osobiscie poprowadzil jednostki wsparcia. Nie mogac zrealizowac celow swoich misji, Krwawe Anioly skoncentrowaly sie na glebiej polozonych obszarach statku, poszukujac uspionych Genokradow. Ich atak jedynie przyspieszyl proces przebudzenia i wkrotce tysiace Genokradow otaczaly zapuszczajacych sie coraz glebiej Space Marines. Pod oslona ognia Pierwszej Kompanii Terminatorow, Sangallo usilowal wyciagnac swoje otoczone oddzialy, ostatecznie zmuszony przez sytuacje do wyslania naprzod Krwawych Aniolow broniacych strefy ladowania, aby zapewnili oni bezpieczny "korytarz" powrotny do statkow abordazowych.
Atak Genokradow ustapil na chwile i zdawalo sie, ze Krwawe Anioly zdolaja wycofac sie w dobrym stanie i na nowo ustanowic swoj przyczolek. Spokoj byl jednak krotkotrwaly, poniewaz Genokrady zorientowaly sie w taktyce Space Marines i teraz atakowaly aby odciac oddzialy od amunicji i wsparcia personelu ze strefy ladowania. Bitwa przerodzila sie w anarchie, poniewaz czesc zespolow usilowala przebic sie do celow swoich misji, gdy inni usilowali sie wycofac wracajac w kierunku torped abordazowych. Podzielone Krwawe Anioly byly rozbijane oddzial po oddziale, zalani przytlaczajaca liczba wrogow.
Bitwa skonczyla sie, gdy Sangallo nie mial innego wyjscia poza wydaniem rozkazu pelnego odwrotu. Choc szacunkowa liczba zabitych wrogow wynosila blisko dwanascie tysiecy, wygladalo na to ze fala stworow jest nie do powstrzymania. Z calej Kapituly, ledwie piecdziesieciu Space Marines przezylo. Wielu wydostalo sie korzystajac z wciaz sprawnych kapsul ratunkowych, odszukanych na pokladach niektorych martwych statkow tworzacych kosmiczny wrak. W miedzyczasie kilku pilotow Helikopterow Szturmowych Thunderhawk, narazajac sie na niebezpieczenstwo, wlecialo do otwartych ladowni i pokladow dokujacych, by wydostac pozostala garstke ocalalych z innych druzyn.
Akcja zakonczyla sie kompletna katastrofa dla Kapituly. Hanba porazki trwac bedzie znacznie dluzej niz poniesione straty.
[img]http://img27.imageshack.us/img27/4148/sh1y.png[/img]
GRZECH POTEPIENIA
-----------------------------------------------------------------------------------
Spotkanie z kosmicznym wrakiem to rzadkosc. Przez wiekszosc swego istnienia miotaja sie bezladnie po falach Warp, tylko czasem przebijajac sie do prawdziwej przestrzeni. Nawet w sferze materialnej ogromne odleglosci pomiedzy zamieszkalymi swiatami sprawiaja, ze spotkanie z jednym z tych wedrujacych molochow, jest nietypowym zdarzeniem.
[img]http://img842.imageshack.us/img842/9929/sh0.png[/img]
Olbrzymie miedzygwiezdne odleglosci galaktyki sprawiaja, ze konwencjonalne sposoby podrozowania sa praktycznie niemozliwe. Aby przemierzac tak ogromne dystanse, statki kosmiczne Imperium i innych ras wykorzystuja przestrzen Warp. Jednak, przestrzen Warp to niebezpieczne miejsce, nekane przez nawalnice i zamieszkane przez potworne stworzenia, nie jest rzadkoscia ze cale zalogi statkow znikaja tam bez sladu, ginac z powodu glodu, podprzestrzennych drapieznikow, morderstw, samobojstw lub innych niezliczonych koszmarow.
Wymarle statki pozostaja, dryfujac przez cale wieki. Wiele ze strumykow mocy Warp laczy sie z soba w pewnych miejscach, szczegolnie tam, gdzie Warp napiera na granice rzeczywistosci i wywoluje burze Warp. Statki widma z Warp, przyciagane sa przez takie miejsca, gdzie wpadaja na siebie miazdzone przez potezne sily. Powstala w ten sposob platanina kilku zmasakrowanych statkow zwana jest kosmicznym wrakiem.
Niektore z kosmicznych wrakow sa wzglednie male, jedynie dwa lub trzy statki sprasowane razem. Inne sa starozytne i rozlegle na setki kilometrow kwadratowych lub wiecej. Tak jak statki z ktorych powstaly, kosmiczne wraki wedruja po nieprzewidywalnych pradach, poki jakies przypadkowe wydarzenie nie sprowadzi ich ponownie do prawdziwej przestrzeni. Wlasnie wtedy moga stac sie legowiskiem dla Genokradow. Gwiezdny wrak moze dryfowac w przestrzeni niewykryty przez stulecia, niosac Geonkrady do nowych swiatow, ktore moga skazic. Ich kosmiczny dom jest doskonala przyneta na nieostroznych; statki z ktorych sklada sie kosmiczny wrak czesto przewoza niezwykle cenny, trwaly ladunek albo sa przykladem wartosciowej zaginionej technologii.
Kosmiczny wrak ochrzczony przez Krwawe Anioly imieniem Grzech Potepienia, byl ogromny, stworzony ze zmaskarowanych kadlubow niemal tuzina roznych statkow. Skany wykonane przez zaloge Windrush ujawnily wysoka koncentracje obcych form zycia na pokladzie, Kapitan Raphael uznal wiec caly statek jako wrogie terytorium, podejrzewajac liczna obecnosc Genokradow.
Krazownik Uderzeniowy Krwawych Aniolow transportujacy Pierwsza Kompanie oraz jednostki wsparcia, wyszedl z Warp w poblizu Grzechu Potepienia i wystrzelil torpedy abordazowe. W czasie gdy okret szturmowy mknal przez przestrzen, skanery skapaly statek muli-spektralna analiza o niskiej mocy, by dostarczyc ogolnych danych i zidentyfikowac skupiska uspionych obcych. Silniejsze skanery mogly zaalarmowac hibernujace Genokrady nim Terminatorzy dostaliby sie na poklad, dlatego Kapitan Raphael rozmiescil niezalezne urzadzenia zwiadowcze o nazwie CAT, teleportujac kazde w strategiczne miejsce na pokladzie kosmicznego wraku, by uzyskac w ten sposob istotne informacje.
Krazownik Uderzeniowy Raphaela orbitowal wokol kosmicznego wraku w bezpiecznej odleglosci, jego dziala bombardujace i torpedy gotowe byly rozbic Grzech Potepienia na atomy, przy pierwszych oznakach uciekajacych Genokradow lub niepowodzenia misji.
Kazdy z wojownikow byl tego dnia pod ogromna presja, kwestia honoru bylo aby Krwawe Anioly oczyscily z Genokradow kosmiczny wrak, umozliwiajac archeotechnologom i pozostalym Kaplanom Maszyn przeprowadzenie pelnego badania starozytnych statkow z ktorych sie skladal.
Jakikolwiek inny scenariusz przyczynilby sie tylko do dalszego zdruzgotania samooceny Kapituly, pozbawiajac ich calego szacunku i autorytetu. Dla dobra Kapituly, Kapitan Raphael i jego wojownicy nie mogli sobie pozwolic na porazke.
ABORDAZ KOSMICZNEGO WRAKU
-----------------------------------------------------------------------------------
Blizsza analiza danych ze skanow ujawnila ogromna koncentracje Genokradow w ladowni starozytnego statku handlowego. Choc ze wzgledu na niski poziom skanowania i uspiony metabolizm obcych nie mozna bylo okreslic ich dokladnej liczby, technicy Kapitana Raphaela poinformowali go, ze na pokladzie znajduje sie przynajmniej czterdziesci tysiecy Genokradow, a prawdopodobnie jest ich wiecej.
Kazdy inny dowodca mogl uznac taka przewage liczebna za przeszkode, lecz nie Raphael. Byl Space Marine Krwawych Aniolow i honor jego Kapituly spoczywal na jego barkach. Wydal rozkaz by torpedy abordazowe wykonaly koncowe podejscie. Bitwa rozpocznie sie lada moment.
Majac w pamieci bolesne wspomnienia porazki Krwawych Aniolow w Secoris, zdecydowano, ze jedynie Terminatorzy Kapituly zostana zaangazowani do walki z wrogiem na pokladzie Grzechu Potepienia. W ciagu dlugich stuleci, Pierwsza Kompania zostala odbudowana a pancerze Terminatorow naprawione i zmontowane. W sumie okolo osiemdziesieciu wojownikow zostalo zaangazowanych w walke, pod komenda Kapitana Raphaela, dowodcy kompanii.
Wiekszosc wyznaczonych Space Marines, zostala zorganizowana w piecioosobowe oddzialy. Ze wzgledu na ograniczona ilosc informacji o statku, Raphael zdecydowal rozmiescic swoich wojownikow, korzystajac z torped abordazowych, zamiast ufac kaprysnej technologii teleportacji. Ogromne pocisko-podobne pojazdy przemknely przez przestrzen, przebijajac sie przez zewnetrzny kadlub kosmicznego wraku. Space Marines opuscili swoje statki abordazowe i natychmiast zajeli pozycje obronne na wypadek kontrataku.
Po dokonaniu wylomu, ustanowiono wewnatrz linie obronne, dzieki ktorym Techmarines i inne oddzialy wsparcia, beda mogly przeniesc sie na poklad kosmicznego wraku. Ta baza operacyjna miala byc kluczowa dla sukcesu Krwawych Aniolow, zapewniajac amunicje i mozliwosc biezacych napraw dla Space Marines, ktorzy wyrusza poza strefe ladowania.
Aby zachowac mozliwosc szerokiej kontroli dzialan, Kapitan Raphael zostal na pokladzie Krazownika Uderzeniowego Anielski Miecz. Z tego miejsca mogl przekazywac cele strategiczne do zespolow w kosmicznym wraku, pozostawiajac indywidualne rozkazy inicjatywie, treningowi i doswiadczeniu oddzialowych sierzantow. Wykluczajac siebie z bezposredniej walki, Kapitan Raphael byl w stanie zapewnic poziom strategicznego nadzoru, jakiego zabraklo Krwawym Aniolom podczas spotkania w Secoris, upewniajac sie, ze Space Marines i ich zasoby wsparcia sa efektywnie wykorzystane w niebezpiecznych i stale zmieniajacych sie warunkach walki.
-----------------------------------------------------------------------------------
W obrebie calej galaktyki Imperium prowadzilo wojne z wieloma smiertelnymi wrogami ludzkosci. Jednakze, zaden z tych wrogow nie byl rownie straszliwy co budzace groze Genokrady. Te koszmarne szescio-ramienne stwory wedruja poprzez galaktyke w opustoszalych kosmicznych wrakach, poszukujac nowych planet do podbicia. Tylko potezni Space Marines stoja pomiedzy Genokaradami a calkowita zaglada Ludzkosci. Uzbrojone w szeroki wachlarz zaawansowanej broni i chronione przez masywne pancerze Terminatorow, niewielkie oddzialy Space Marines wkraczaja do kosmicznych wrakow, stawiajac czola Genokradom.
Z posrod wielu bitew stoczonych w celu powstrzymania Genokradow przed opanowaniem Galaktyki, zadna nie byla tak rozpaczliwa jak ta, ktorej akcja rozegrala sie na pokladzie kosmicznego wraku o kryptonimie Grzech Potepienia. Ta ksiega opisuje historie bitwy i zawiera dwanascie roznych misji opartych na tamtych wydarzeniach.
(...)
KLESKA W SECORIS
-----------------------------------------------------------------------------------
W roku 996.M40, patrol Floty Imperialnej przelatujacy przez system Secoris, wykryl duzy kosmiczny wrak, sciagany do sektora przez pole grawitacyjne gwiazdy. Czwarta planeta systemu Secoris byla gesto zaludnionym swiatem, zamieszkalym przez ponad piecdziesiat miliardow ludzi. Byl to osrodek handlu oraz dzialalnosci wojskowej i zagrozenie jakie stanowil zblizajacy sie kosmiczny wrak bylo ogromne. Uznajac za zbyt ryzykowne wyslanie swojej zalogi na poklad statku, komodor floty dowodzacy patrolem wyslal astropatyczna wiadomosc do najblizszej fortecy-klasztoru Krwawych Aniolow. Odpowiedziala cala Kapitula pod dowodztwem Komandora Sangallo i w ciagu trzech tygodni, potega Krwawych Aniolow przybyla do Secoris.
Sam rozmiar kosmicznego wraku i bliskosc ruchliwych szlakow handlowych wykluczaly jakakolwiek forme regularnego bombardowania - szczatki stanowilyby zbyt powazne zagrozenie dla nawigacji. Zamiast tego Komandor Sangallo postanowil przeprowadzic akcje abordazowa na pelna skale. Poczatkowa faza abordazu stanowila niewielki problem, jednak gdy podjeto probe przejecia maszynowni i pomieszczen kontrolnych, Krwawe Anioly napotkaly rosnacy opor. W ciagu trzydziestu minut, ogromna ilosc Genokradow wyrwala sie ze stanu hibernacji, Sangallo zebral wiec swoje rezerwy w celu wzmocnienia linii obronnych wokol strefy ladowania i osobiscie poprowadzil jednostki wsparcia. Nie mogac zrealizowac celow swoich misji, Krwawe Anioly skoncentrowaly sie na glebiej polozonych obszarach statku, poszukujac uspionych Genokradow. Ich atak jedynie przyspieszyl proces przebudzenia i wkrotce tysiace Genokradow otaczaly zapuszczajacych sie coraz glebiej Space Marines. Pod oslona ognia Pierwszej Kompanii Terminatorow, Sangallo usilowal wyciagnac swoje otoczone oddzialy, ostatecznie zmuszony przez sytuacje do wyslania naprzod Krwawych Aniolow broniacych strefy ladowania, aby zapewnili oni bezpieczny "korytarz" powrotny do statkow abordazowych.
Atak Genokradow ustapil na chwile i zdawalo sie, ze Krwawe Anioly zdolaja wycofac sie w dobrym stanie i na nowo ustanowic swoj przyczolek. Spokoj byl jednak krotkotrwaly, poniewaz Genokrady zorientowaly sie w taktyce Space Marines i teraz atakowaly aby odciac oddzialy od amunicji i wsparcia personelu ze strefy ladowania. Bitwa przerodzila sie w anarchie, poniewaz czesc zespolow usilowala przebic sie do celow swoich misji, gdy inni usilowali sie wycofac wracajac w kierunku torped abordazowych. Podzielone Krwawe Anioly byly rozbijane oddzial po oddziale, zalani przytlaczajaca liczba wrogow.
Bitwa skonczyla sie, gdy Sangallo nie mial innego wyjscia poza wydaniem rozkazu pelnego odwrotu. Choc szacunkowa liczba zabitych wrogow wynosila blisko dwanascie tysiecy, wygladalo na to ze fala stworow jest nie do powstrzymania. Z calej Kapituly, ledwie piecdziesieciu Space Marines przezylo. Wielu wydostalo sie korzystajac z wciaz sprawnych kapsul ratunkowych, odszukanych na pokladach niektorych martwych statkow tworzacych kosmiczny wrak. W miedzyczasie kilku pilotow Helikopterow Szturmowych Thunderhawk, narazajac sie na niebezpieczenstwo, wlecialo do otwartych ladowni i pokladow dokujacych, by wydostac pozostala garstke ocalalych z innych druzyn.
Akcja zakonczyla sie kompletna katastrofa dla Kapituly. Hanba porazki trwac bedzie znacznie dluzej niz poniesione straty.
[img]http://img27.imageshack.us/img27/4148/sh1y.png[/img]
GRZECH POTEPIENIA
-----------------------------------------------------------------------------------
Spotkanie z kosmicznym wrakiem to rzadkosc. Przez wiekszosc swego istnienia miotaja sie bezladnie po falach Warp, tylko czasem przebijajac sie do prawdziwej przestrzeni. Nawet w sferze materialnej ogromne odleglosci pomiedzy zamieszkalymi swiatami sprawiaja, ze spotkanie z jednym z tych wedrujacych molochow, jest nietypowym zdarzeniem.
[img]http://img842.imageshack.us/img842/9929/sh0.png[/img]
Olbrzymie miedzygwiezdne odleglosci galaktyki sprawiaja, ze konwencjonalne sposoby podrozowania sa praktycznie niemozliwe. Aby przemierzac tak ogromne dystanse, statki kosmiczne Imperium i innych ras wykorzystuja przestrzen Warp. Jednak, przestrzen Warp to niebezpieczne miejsce, nekane przez nawalnice i zamieszkane przez potworne stworzenia, nie jest rzadkoscia ze cale zalogi statkow znikaja tam bez sladu, ginac z powodu glodu, podprzestrzennych drapieznikow, morderstw, samobojstw lub innych niezliczonych koszmarow.
Wymarle statki pozostaja, dryfujac przez cale wieki. Wiele ze strumykow mocy Warp laczy sie z soba w pewnych miejscach, szczegolnie tam, gdzie Warp napiera na granice rzeczywistosci i wywoluje burze Warp. Statki widma z Warp, przyciagane sa przez takie miejsca, gdzie wpadaja na siebie miazdzone przez potezne sily. Powstala w ten sposob platanina kilku zmasakrowanych statkow zwana jest kosmicznym wrakiem.
Niektore z kosmicznych wrakow sa wzglednie male, jedynie dwa lub trzy statki sprasowane razem. Inne sa starozytne i rozlegle na setki kilometrow kwadratowych lub wiecej. Tak jak statki z ktorych powstaly, kosmiczne wraki wedruja po nieprzewidywalnych pradach, poki jakies przypadkowe wydarzenie nie sprowadzi ich ponownie do prawdziwej przestrzeni. Wlasnie wtedy moga stac sie legowiskiem dla Genokradow. Gwiezdny wrak moze dryfowac w przestrzeni niewykryty przez stulecia, niosac Geonkrady do nowych swiatow, ktore moga skazic. Ich kosmiczny dom jest doskonala przyneta na nieostroznych; statki z ktorych sklada sie kosmiczny wrak czesto przewoza niezwykle cenny, trwaly ladunek albo sa przykladem wartosciowej zaginionej technologii.
Byc moze bylo to przeznaczenie, wola Imperatora lub machinacje Bogow Chaosu, ze Krwawe Anioly nawiazaly kontakt z Wolnym Kupcem Borrakiem Vorra, kapitanem statku Windrush, nieco ponad szescset lat po klesce w Secoris. Kosmicznym zrzadzeniem losu Wolny Kupiec wyszedl z przestrzeni Warp, niemal dokladnie nad gigantycznym kosmicznym wrakiem, ledwie kilka lat swietlnych od Baal, macierzystego systemu Krwawych Aniolow.?Laskawy los dal nam mozliwosc opatrzenia tych ran na naszych duszach, ktore wyrzadzila slabosc okazana wieki temu. To nie tylko nasz obowiazek, ale nasze prawo, by stawic czola ciemnosci ponownie, by spojrzec w otchlan nieznanego. Tym razem bedziemy oczyszczajacym swiatlem posrod cieni, plonaca latarnia slusznej wojny. Poprzez smierc naszych wrogow, przywrocimy honor tym, ktorzy polegli we wstydzie!?
- Komandor Dante
Mistrz Kapituly Krwawych Aniolow
Gdy nadeszla wiesc o nowym kosmicznym wraku, Krwawe Anioly skorzystaly z szansy na zrehabilitowanie sie za wczesniejsza porazke. Pod dowodztwem Kapitana Raphaela z Pierwszej Kompanii, Krwawe Anioly wyslaly oddzial specjalny w celu przechwycenia i zbadania statku.+ + KAPITAN RAPHAEL, KAPITULA KRWAWYCH ANIOLOW, POCZATEK DZIENNIKA POKLADOWEGO MISJI.
ZEGAR MISJI USTAWIONY NA MINUS OSIEM MINUT DO UDERZENIA. WYSLANO GRUPY ABORDAZOWE. ODDZIALY WSPARCIA OCZEKUJA NA WYSTRZELENIE. + +
+ + BLOGOSLAWCIE SWOJA BRON, WZNIESCIE MODLY ZA WASZE PANCERZE. ROZPOCZNIJCIE LITANIE NIENAWISCI. + +
Kosmiczny wrak ochrzczony przez Krwawe Anioly imieniem Grzech Potepienia, byl ogromny, stworzony ze zmaskarowanych kadlubow niemal tuzina roznych statkow. Skany wykonane przez zaloge Windrush ujawnily wysoka koncentracje obcych form zycia na pokladzie, Kapitan Raphael uznal wiec caly statek jako wrogie terytorium, podejrzewajac liczna obecnosc Genokradow.
Krazownik Uderzeniowy Krwawych Aniolow transportujacy Pierwsza Kompanie oraz jednostki wsparcia, wyszedl z Warp w poblizu Grzechu Potepienia i wystrzelil torpedy abordazowe. W czasie gdy okret szturmowy mknal przez przestrzen, skanery skapaly statek muli-spektralna analiza o niskiej mocy, by dostarczyc ogolnych danych i zidentyfikowac skupiska uspionych obcych. Silniejsze skanery mogly zaalarmowac hibernujace Genokrady nim Terminatorzy dostaliby sie na poklad, dlatego Kapitan Raphael rozmiescil niezalezne urzadzenia zwiadowcze o nazwie CAT, teleportujac kazde w strategiczne miejsce na pokladzie kosmicznego wraku, by uzyskac w ten sposob istotne informacje.
Skany wykazaly, ze przewazajaca czesc przestrzeni kosmicznego wraku jest pozbawiona zasilania i bez sladow zycia, wystawiona na otwarta proznie kosmosu. Zdecydowana wiekszosc chaotycznej konstrukcji zupelnie nie funkcjonowala. Wnetrze stanowil przypadkowy labirynt pustych sal, korytarzy, kwater sypialnych, pokladow zaladunkowych, magazynow, stanowisk dowodzenia, pomieszczen konserwacyjnych oraz innych obiektow. Ta chaotyczna platanina poprzecinana byla siatka linii energetycznych, przekaznikow mocy, rur, kabli, szybow komunikacyjnych, kanalow wentylacyjnych i innych waskich przestrzeni. Cale lata zajeloby oczyszczenie kazdego zakamarka i kryjowki.-04.22.50
+ + KRWAWE ANIOLY POWROCILY. POMSCIMY SMIERC DZIEWIECIUSET PIECDZIESIECIU POLEGLYCH. CZAS SAM NIE WYLECZY NASZYCH RAN. + +
Krazownik Uderzeniowy Raphaela orbitowal wokol kosmicznego wraku w bezpiecznej odleglosci, jego dziala bombardujace i torpedy gotowe byly rozbic Grzech Potepienia na atomy, przy pierwszych oznakach uciekajacych Genokradow lub niepowodzenia misji.
Kazdy z wojownikow byl tego dnia pod ogromna presja, kwestia honoru bylo aby Krwawe Anioly oczyscily z Genokradow kosmiczny wrak, umozliwiajac archeotechnologom i pozostalym Kaplanom Maszyn przeprowadzenie pelnego badania starozytnych statkow z ktorych sie skladal.
Jakikolwiek inny scenariusz przyczynilby sie tylko do dalszego zdruzgotania samooceny Kapituly, pozbawiajac ich calego szacunku i autorytetu. Dla dobra Kapituly, Kapitan Raphael i jego wojownicy nie mogli sobie pozwolic na porazke.
[img]http://img190.imageshack.us/img190/1739/sh2s.png[/img]-03.00.25
+ + UTRZYMAC KURS. WYZNACZONY PUNKT ZDERZANIA ZIDENTYFIKOWANY. NAMIERZANIE ZAKONCZONE. WZORZEC ZDERZENIA ZAPLANOWANY Z DOKLADNOSCIA 99,5%. + +
+ + JESTESMY STRAZA PRZEDNIA HONORU. OSTRZEM KRWAWYCH ANIOLOW. NIESIEMY SMIERC. + +
ABORDAZ KOSMICZNEGO WRAKU
-----------------------------------------------------------------------------------
Blizsza analiza danych ze skanow ujawnila ogromna koncentracje Genokradow w ladowni starozytnego statku handlowego. Choc ze wzgledu na niski poziom skanowania i uspiony metabolizm obcych nie mozna bylo okreslic ich dokladnej liczby, technicy Kapitana Raphaela poinformowali go, ze na pokladzie znajduje sie przynajmniej czterdziesci tysiecy Genokradow, a prawdopodobnie jest ich wiecej.
Kazdy inny dowodca mogl uznac taka przewage liczebna za przeszkode, lecz nie Raphael. Byl Space Marine Krwawych Aniolow i honor jego Kapituly spoczywal na jego barkach. Wydal rozkaz by torpedy abordazowe wykonaly koncowe podejscie. Bitwa rozpocznie sie lada moment.
Majac w pamieci bolesne wspomnienia porazki Krwawych Aniolow w Secoris, zdecydowano, ze jedynie Terminatorzy Kapituly zostana zaangazowani do walki z wrogiem na pokladzie Grzechu Potepienia. W ciagu dlugich stuleci, Pierwsza Kompania zostala odbudowana a pancerze Terminatorow naprawione i zmontowane. W sumie okolo osiemdziesieciu wojownikow zostalo zaangazowanych w walke, pod komenda Kapitana Raphaela, dowodcy kompanii.
Wiekszosc wyznaczonych Space Marines, zostala zorganizowana w piecioosobowe oddzialy. Ze wzgledu na ograniczona ilosc informacji o statku, Raphael zdecydowal rozmiescic swoich wojownikow, korzystajac z torped abordazowych, zamiast ufac kaprysnej technologii teleportacji. Ogromne pocisko-podobne pojazdy przemknely przez przestrzen, przebijajac sie przez zewnetrzny kadlub kosmicznego wraku. Space Marines opuscili swoje statki abordazowe i natychmiast zajeli pozycje obronne na wypadek kontrataku.
Po dokonaniu wylomu, ustanowiono wewnatrz linie obronne, dzieki ktorym Techmarines i inne oddzialy wsparcia, beda mogly przeniesc sie na poklad kosmicznego wraku. Ta baza operacyjna miala byc kluczowa dla sukcesu Krwawych Aniolow, zapewniajac amunicje i mozliwosc biezacych napraw dla Space Marines, ktorzy wyrusza poza strefe ladowania.
Aby zachowac mozliwosc szerokiej kontroli dzialan, Kapitan Raphael zostal na pokladzie Krazownika Uderzeniowego Anielski Miecz. Z tego miejsca mogl przekazywac cele strategiczne do zespolow w kosmicznym wraku, pozostawiajac indywidualne rozkazy inicjatywie, treningowi i doswiadczeniu oddzialowych sierzantow. Wykluczajac siebie z bezposredniej walki, Kapitan Raphael byl w stanie zapewnic poziom strategicznego nadzoru, jakiego zabraklo Krwawym Aniolom podczas spotkania w Secoris, upewniajac sie, ze Space Marines i ich zasoby wsparcia sa efektywnie wykorzystane w niebezpiecznych i stale zmieniajacych sie warunkach walki.
[img]http://img263.imageshack.us/img263/9421/sh3v.png[/img]-00.11.01
+ + SEKWENCJA HAMOWANIA ZAKONCZONA.
PREDKOSC ZDERZENIOWA. + +
+ + AKTYWACJA TARCZ TARANUJACYCH. + +
+ + NASZA MISJA JEST DAREM OD IMPERATORA. ZWYCIESTWO PRZYNIESIE ODKUPIENIE NASZYM PRZODKOM. JESTESMY BLOGOSLAWIENI. + +
+ + ZDERZENIE. + +