World of Tanks
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
World of Tanks
Od kilku dni z pasją rozwalam czołgi Polecam, gra jest super zbalansowana nie wymaga od gracza drugiego życia jak w WoW czy innych. Chcesz, grasz. Nie chcesz, nie grasz to nie ma najmniejszego znaczenia. Zawsze gra wylosuje serwer z graczami na Twoim poziomie zaawansowania.
http://worldoftanks.com/
Oczywiście darmo. Są płatne dodatki ale one tak naprawdę nie są potrzebne dobremu graczowi do rozwałki
http://worldoftanks.com/
Oczywiście darmo. Są płatne dodatki ale one tak naprawdę nie są potrzebne dobremu graczowi do rozwałki
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
- Terk
-
- Posty: 229
- Rejestracja: czwartek 02 lip 2009, 15:16
- Lokalizacja: Krosno // Kraków
- Płeć:
- Wiek: 33
Sama w sobie gra jest bardzo fajna, jednak matchmaking jest tragiczny (a może właśnie bardzo dobrze zrobiony, zależy jak patrzeć). Otóż, bardzo często, jak się gra czołgami tier 3-4 dostaje się do gier z tierami 8+, którym po prostu nic nie możemy zrobić. Jest to niesamowicie irytujące. Ludzi, którzy chcą grać zachęca to do farmienia na lepsze czołgi, albo kupowania ich za donate. No i nie można powiedzieć, że opcje, które da się kupić jedynie za prawdziwą kasę niewiele zmieniają, bo różnica między nimi, a normalnymi jest wyraźna. Ogólnie, mnie zniechęciło bardzo do gry to, że w co drugiej potyczce grałem przeciw czołgom z dużo wyższym tierem.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Hm.. niby kiedyś to było dobre ale teraz jak czytam co chłopaki kombinują to już ta gra super nie jest - wole zaprawdę pograć w Diablo. Nie będę ukrywał ale chciałem sobie pojeździć szkopami i robić rozwałkę... ale po różnych faktach jakoś mi się odechciało zważywszy na brak chroniczny czasu.
Jak coś tutaj jest link do Osmiory gdzie panowie zaczęli z pasją grac i później hm... widać jak gra się popsuła ale cóz kasa misiu kasa jak mawiają. Później jest to o czym pisze Terk.
http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=39&t=2545
Jak coś tutaj jest link do Osmiory gdzie panowie zaczęli z pasją grac i później hm... widać jak gra się popsuła ale cóz kasa misiu kasa jak mawiają. Później jest to o czym pisze Terk.
http://forum.osmiornica.info/viewtopic.php?f=39&t=2545
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
Grałem w to pół roku. Z początku wydawało mi się manną z nieba, gdyż darmowa gra o jeżdżeniu czołgiem, strzelaniu do innych czołgów i możliwością jego "tuningu", a to wszystko w klimatach II wojennych! No po prostu zabawka moich marzeń. Jednak po pewnym czasie przekonałem się, gra ma parę wad, przez które autentycznie tak psułem sobie przyjemność, że zatruwało mi to cały dzień. Oto lista:
- Zupełny brak balansu. Bitwy są losowe, tj. klika się na button "Bitwa" i nas wrzuca na jakiś losowy serwer z losowymi ludźmi (są metody, aby grać ze znajomymi, ale to jest mocno ograniczone). Bitwy wglądają jak klasyczny team last men standing, czyli obie strony (po 15 czołgów) stają naprzeciwko siebie i kto pierwszy wyeliminuje którą drużynę.
Jednak posiadając dajmy na to Panzer III notorycznie ląduje się na bitach z Tygrysami. Tak, mając Panzer III A z działem 37 mm mam wygrać z Tygrysem. Super. Z kolei jak my po ciężkich wojażach dorobimy się Tygrysa, to nas będą wrzucali na serwery z Mausami i T-72. Moim zdaniem to jest jakiś absurd, bo ktoś mający taki fallstart to właściwie po odpaleniu serwera może już się wyłączyć, bo nic nie ugra. Panzer III może najwyżej temu Tygrysowi reflektor odstrzelić. Posiadając właśnie Panzer III G z działem 50 mm na 10 gier wylądowałem 1 w grze gdzie były generalnie słabsze czołgi ode mnie, 7 razy w Tygrysowie i zaledwie raz w dobrze zbilansowanym meczu. Zatem satysfakcjonujące były 2-3 gry na 10.
- Gra ma pełno bugów, których twórcom nie chce się dopracować. Kiedyś na forach szalałem ze screenami, jak to mój czołg zablokował się na metrowej pryzmie piasku, albo dostałem hita prze ścianę.
- Osobną kategorią błędów są hitboxy, celność i przebijalność. Notoryczne są sytuacje, że z odległości 2 metrów, nie można 105 milimetrową haubicą przebić pancerza Panzer III, albo odbiera mu się 5% życia. Komunikat załogi "Nie udało się przebić pancerza" jest najczęstszym komunikatem. Ponadto (szczególnie artylerią) strzelamy Panu Bogu w okno, co naprawdę wkurza. Hitboxy z kolei mają tę wadę, że np. otrzymamy trafienie w przedni pancerz, a nam uszkodzi się silnik (co uniemożliwia poruszanie się, czyli ucieczkę).
- By otrzymać lepszy czołg czy modyfikację, musimy na to wydawać wirtualne pieniądze i doświadczenie. Gra jest darmowa, ale zdobywanie jednego i drugiego jest nieludzko mozolne, więc gra nas namawia do kupienia kredytów. Niestety, to kosztuje już bardzo dużo.
Oto przykłady, które podzieliłem na 4 kategorie:
1. Małe czołgi na Tygrysy
2. Artyleria kontra czołgi, czyli jeden team ma np. 8 dział pancernych, drugi dwa... nigdy jeszcze w mojej karierze team "działowy" nie wygrał.
3. Brak czołgów ciężkich po jednej stronie, po drugiej nawet po kilka.
4. Utykanie
Bugi: http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 00#p126500 http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 70#p126470 http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 6&start=50
Inne:
Haha, wjechać na metrową kupkę piachu nie można, ale bawić w Spider-mana już tak
Celność. Nie trafiłem przy tym.
MS-1 na tej mapce! W walce z Pz. IV! Widziałem loltraktora walczącego z TYGRYSEM!
Te wagony zdecydowanie są kiepską osłoną, pociski przelatują bez problemów.
Wbiłem się w tę brzozę i utknąłem.
Koleś ginie, ale jego pojazd nie wygląda na zniszczony, ponadto wciąż wyświetla się jakieś HP.
Twórcy zamiast pracować nad błędami, dodają coraz to nowe czołgi, głównie niemieckie prototypy czołgów ciężkich. Teraz doszły czołgi francuskie. O ile wiem od osób co wciąż grają, nie poprawiło tam się za dużo.
Moje informacje opierają się na mojej grze (skończyłem pół roku temu) i rozmowie ze znajomymi (aktualne). Ponoć lepiej jest na rosyjskim serwerze. O ile wiem z relacji znajomych, to błędy, które wytykałem pół roku temu nadal są dokuczliwe. Panzer III ląduje wśród Tygrysów, a Tygrysy wśród Mausów. W dodatku ów Tygrys jest nieco niegrywalny, gdyż naprawa kosztuje takie pieniądze, że na jeden rajd Tygrysem trzeba zapracować paroma rajdami Czwórką lub Trójką.
- Zupełny brak balansu. Bitwy są losowe, tj. klika się na button "Bitwa" i nas wrzuca na jakiś losowy serwer z losowymi ludźmi (są metody, aby grać ze znajomymi, ale to jest mocno ograniczone). Bitwy wglądają jak klasyczny team last men standing, czyli obie strony (po 15 czołgów) stają naprzeciwko siebie i kto pierwszy wyeliminuje którą drużynę.
Jednak posiadając dajmy na to Panzer III notorycznie ląduje się na bitach z Tygrysami. Tak, mając Panzer III A z działem 37 mm mam wygrać z Tygrysem. Super. Z kolei jak my po ciężkich wojażach dorobimy się Tygrysa, to nas będą wrzucali na serwery z Mausami i T-72. Moim zdaniem to jest jakiś absurd, bo ktoś mający taki fallstart to właściwie po odpaleniu serwera może już się wyłączyć, bo nic nie ugra. Panzer III może najwyżej temu Tygrysowi reflektor odstrzelić. Posiadając właśnie Panzer III G z działem 50 mm na 10 gier wylądowałem 1 w grze gdzie były generalnie słabsze czołgi ode mnie, 7 razy w Tygrysowie i zaledwie raz w dobrze zbilansowanym meczu. Zatem satysfakcjonujące były 2-3 gry na 10.
- Gra ma pełno bugów, których twórcom nie chce się dopracować. Kiedyś na forach szalałem ze screenami, jak to mój czołg zablokował się na metrowej pryzmie piasku, albo dostałem hita prze ścianę.
- Osobną kategorią błędów są hitboxy, celność i przebijalność. Notoryczne są sytuacje, że z odległości 2 metrów, nie można 105 milimetrową haubicą przebić pancerza Panzer III, albo odbiera mu się 5% życia. Komunikat załogi "Nie udało się przebić pancerza" jest najczęstszym komunikatem. Ponadto (szczególnie artylerią) strzelamy Panu Bogu w okno, co naprawdę wkurza. Hitboxy z kolei mają tę wadę, że np. otrzymamy trafienie w przedni pancerz, a nam uszkodzi się silnik (co uniemożliwia poruszanie się, czyli ucieczkę).
- By otrzymać lepszy czołg czy modyfikację, musimy na to wydawać wirtualne pieniądze i doświadczenie. Gra jest darmowa, ale zdobywanie jednego i drugiego jest nieludzko mozolne, więc gra nas namawia do kupienia kredytów. Niestety, to kosztuje już bardzo dużo.
Oto przykłady, które podzieliłem na 4 kategorie:
1. Małe czołgi na Tygrysy
2. Artyleria kontra czołgi, czyli jeden team ma np. 8 dział pancernych, drugi dwa... nigdy jeszcze w mojej karierze team "działowy" nie wygrał.
3. Brak czołgów ciężkich po jednej stronie, po drugiej nawet po kilka.
4. Utykanie
Bugi: http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 00#p126500 http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 70#p126470 http://thief-forum.ehost.pl/viewtopic.p ... 6&start=50
Inne:
Haha, wjechać na metrową kupkę piachu nie można, ale bawić w Spider-mana już tak
Celność. Nie trafiłem przy tym.
MS-1 na tej mapce! W walce z Pz. IV! Widziałem loltraktora walczącego z TYGRYSEM!
Te wagony zdecydowanie są kiepską osłoną, pociski przelatują bez problemów.
Wbiłem się w tę brzozę i utknąłem.
Koleś ginie, ale jego pojazd nie wygląda na zniszczony, ponadto wciąż wyświetla się jakieś HP.
Twórcy zamiast pracować nad błędami, dodają coraz to nowe czołgi, głównie niemieckie prototypy czołgów ciężkich. Teraz doszły czołgi francuskie. O ile wiem od osób co wciąż grają, nie poprawiło tam się za dużo.
Moje informacje opierają się na mojej grze (skończyłem pół roku temu) i rozmowie ze znajomymi (aktualne). Ponoć lepiej jest na rosyjskim serwerze. O ile wiem z relacji znajomych, to błędy, które wytykałem pół roku temu nadal są dokuczliwe. Panzer III ląduje wśród Tygrysów, a Tygrysy wśród Mausów. W dodatku ów Tygrys jest nieco niegrywalny, gdyż naprawa kosztuje takie pieniądze, że na jeden rajd Tygrysem trzeba zapracować paroma rajdami Czwórką lub Trójką.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Cóż, ja mam czołgi Tier III i gra mi się bardzo dobrze. Nie zauważyłem wspomnianych przez Was problemów. Owszem mając lekki czołg M3 (tier III) wrzuca mnie często do walki z ciężkimi czołgami Churchil (Tier V). Generalnie nie mogę nic im zrobić poza ewentualnym uszkodzeniem gąsienicy lub załogi. No i co z tego? Lekki czołg służy rozpoznaniu a nie do frontowej walki. Zbiera się EXP za wykrywanie tych ciężkich czołgów ewentualnie na wykańczaniu zwiadowców przeciwnika i załatwianiu mu artylerii. Masz problem z niszczeniem ciężkich czołgów bo Twój jest za słaby? Jeździj niszczycielem czołgów Mam niemieckiego niszczyciela tier 3, ze świeżo zakupionym działem 75mm i bez problemu rozwalam ciężkie czołgi tier 5. Każdy czołg jest inny, służy do czego innego. Ciężko oczekiwać żeby serwer losował tylko same lekkie czołgi, lub same ciężkie tego samego tieru. Po co? Wtedy gra byłaby bez sensu. W tej grze nie chodzi o równe szanse tylko o taktykę :> Wiecie co, jak Was czytam to mam wrażenie, że "złej baletnicy to i rąbek u spódnicy przeszkadza" .
Owszem można się przyczepić do tego, że plansze są losowe (nie masz wpływu na jej wybór oraz na wybór współgraczy), że lepsza amunicja i czołgi kosztują, że pluton powyżej 2 graczy kosztuje itd. No i co z tego? Przecież twórcy muszą na czymś zarabiać. Ja naprawdę póki co nie zauważyłem za specjalnie różnicy czy ktoś używa amunicji premium czy nie. Owszem jest większa szansa że Cię dorwie już za pierwszym strzałem ale najpierw musi Cię wykryć Sztuką jest nie dać się złapać na środku pustego pola z opuszczonymi spodniami
Jak się nauczyłem grac, poznałem dobrze zalety i wady swoich maszyn to przestałem być mięsem armatnim. Obecnie, w 80% kończę każdą rozgrywkę co najmniej z jednym fragiem, czasem się zdarza 3. Nie ginę jako mięso armatnie na samym początku gry i jest fajnie. To ja teraz jestem myśliwym a nie zwierzyną Jak ginę to na ogół przez to, że resztę wykańczają i jest przytłaczająca przewaga przeciwnika.
Owszem można się przyczepić do tego, że plansze są losowe (nie masz wpływu na jej wybór oraz na wybór współgraczy), że lepsza amunicja i czołgi kosztują, że pluton powyżej 2 graczy kosztuje itd. No i co z tego? Przecież twórcy muszą na czymś zarabiać. Ja naprawdę póki co nie zauważyłem za specjalnie różnicy czy ktoś używa amunicji premium czy nie. Owszem jest większa szansa że Cię dorwie już za pierwszym strzałem ale najpierw musi Cię wykryć Sztuką jest nie dać się złapać na środku pustego pola z opuszczonymi spodniami
Jak się nauczyłem grac, poznałem dobrze zalety i wady swoich maszyn to przestałem być mięsem armatnim. Obecnie, w 80% kończę każdą rozgrywkę co najmniej z jednym fragiem, czasem się zdarza 3. Nie ginę jako mięso armatnie na samym początku gry i jest fajnie. To ja teraz jestem myśliwym a nie zwierzyną Jak ginę to na ogół przez to, że resztę wykańczają i jest przytłaczająca przewaga przeciwnika.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 32
- Kontakt:
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: wtorek 14 gru 2010, 08:25
- Lokalizacja: Dębica
- Płeć:
zagrywam się ostatnio w czołgi,
miałem okazję pograć we wcześniejsze wersje przed ostatnimi aktualizacjami i wydaje mi się, że sporo poprawili, zwłaszcza jeśli chodzi o zachowanie pojazdu w terenie, można teraz wjechać do głębokiej wody i się utopić albo popełnić samobójstwo skacząc ze skarpy hehe, czołg zsuwa się po zbyt pochyłym terenie i nie blokuje przy byle kupce gruzu,
sporo urozmaicili mapki, dodali nowe drzewko czołgów brytyjskich,
losowanie bitew jest jakie było chyba, do tego się trzeba przyzwyczaić, zdarza się że się chce od razu poddać grę jak wylosuje nasz czołg na samym dole listy hehe, ale czasem sam jestem zaskoczony co można w takiej bitwie wyciągnąć
ogólnie wrażenia pozytywne, brakuje jedynie takich trybów gry jak coś na kształt historycznych bitew, albo chociaż jednej nacji na drużynę (np same sowiety w teamie kontra germanie)
miałem okazję pograć we wcześniejsze wersje przed ostatnimi aktualizacjami i wydaje mi się, że sporo poprawili, zwłaszcza jeśli chodzi o zachowanie pojazdu w terenie, można teraz wjechać do głębokiej wody i się utopić albo popełnić samobójstwo skacząc ze skarpy hehe, czołg zsuwa się po zbyt pochyłym terenie i nie blokuje przy byle kupce gruzu,
sporo urozmaicili mapki, dodali nowe drzewko czołgów brytyjskich,
losowanie bitew jest jakie było chyba, do tego się trzeba przyzwyczaić, zdarza się że się chce od razu poddać grę jak wylosuje nasz czołg na samym dole listy hehe, ale czasem sam jestem zaskoczony co można w takiej bitwie wyciągnąć
ogólnie wrażenia pozytywne, brakuje jedynie takich trybów gry jak coś na kształt historycznych bitew, albo chociaż jednej nacji na drużynę (np same sowiety w teamie kontra germanie)
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Gra mi się nadal bardzo podoba, zwłaszcza od momentu jak poprawili fizykę i można spadać/wjeżdżać w miejsca do tej pory niedostępne. Niemniej nie mam już czasu w to grać... To co w domu wyszarpię z wolnego czasu prze kompem wykorzystuje na Mass Effect 1
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member