Strona 5 z 6

: wtorek 21 sty 2014, 09:00
autor: Bojar
Dzięki. Był taki ogrom pracy, że czasem można sobie było palnąć w głowę hehe.

: wtorek 21 sty 2014, 11:43
autor: Erestor
Z chęcią bym pobrał, ale na chomiku już nie mam transferu. Będę wdzięczny za informację w temacie lub na PW jak będzie gdzie indziej. (Polecam Google Drive lub Skydrive)

: środa 22 sty 2014, 08:44
autor: poooq
Dołączam się do prośby o udostępnienie na bezpłatnym serwerze.

: środa 22 sty 2014, 10:30
autor: Bojar
Ok, postaram się wrzucić na dysk Google.

: piątek 24 sty 2014, 18:04
autor: zoltan
Piękna robota, nie powiem, zbieram szczękę z podłogi :)
Kilka pytań mam:
1. W katalogu Skarb jest plik "Skarb6", a potem od razu "Skarb28". To pomyłka w numeracji, czy brakuje jeszcze tylu arkuszy?
2. Rozumiem, że generalnie nie jest to jeszcze komplet? Brakuje chociażby planszy :)

Pozdrawiam i życzę szybkiego ukończenia ;)

: piątek 24 sty 2014, 18:17
autor: Bojar
Gra jest ukończona. Piszesz o Chomiku czy o dysku Google? Bo na dysk Google dopiero wrzucam. Jeśli chodzi o folder Skarby, to już wszystkie arkusze tam się znajdują i jak mnie wzrok nie zawodzi to są tam od 1 do 28 plus rewers.

Dam info, kiedy już całość będzie na dysku Google :)

: piątek 24 sty 2014, 19:43
autor: zoltan
Tak, chodziło mi o dysk Google :) Dzięki, w takim razie czekam z niecierpliwością :)
BTW: A link do chomika można prosić? Bo wszędzie na forum jest tylko do Twojego Google Drive...

: piątek 24 sty 2014, 20:16
autor: Bojar
Z chomika zrezygnowałem, będzie na dysku Google. Jutro już raczej będzie dostępna całość. Chociaż zastanawiam się czy jednak to udostępniać z uwagi na grafiki z sieci...

: piątek 24 sty 2014, 20:23
autor: zoltan
Błagam, nie zawiedź nas teraz ;) Ta gra mi wygląda na bardziej rozbudowaną od MiM :) Szkoda by się zmarnowało :)
Pięknie by to wyglądało na ZunTzu - może ktoś się pokusi? :)

: sobota 25 sty 2014, 09:20
autor: Bojar
Gra się niedługo pojawi w wersji 1.1

: czwartek 24 kwie 2014, 14:12
autor: Bojar

: wtorek 29 kwie 2014, 13:27
autor: poooq
Wielkie dzięki!

: wtorek 29 kwie 2014, 18:13
autor: Chaos
Zacny projekt - gdybym dostał pliki Ps-d mógłbym pomyśleć nad przeniesieniem Djarhuna na ZunTzu.

: wtorek 13 maja 2014, 23:11
autor: Bojar
Niedługo pojawi się dodatek "Inwazja Goblinów", dzięki któremu gra zyska na dynamice na początku rozgrywki.

: środa 23 lip 2014, 20:30
autor: janekbossko
specjalnie sie zarejestrowałem :)

wiadomo co z dodatkiem?

w plikach brakuje tyłów do skarbów i przedmiotów w sklepie...zrobic samemu czy beda dodane? :)

: czwartek 24 lip 2014, 09:01
autor: Bojar
Słuszne spostrzeżenie. Dzisiaj dodam pliki łącznie z Inwazją.

: czwartek 24 lip 2014, 10:23
autor: janekbossko
Swietnie :)

Czego uzywasz do oznaczania wspolczynnikow oraz kasy? Robiles zetony czy pozyczasz z innej gry?

: czwartek 24 lip 2014, 14:47
autor: Bojar
Jak akurat zrobiłem sobie żetony, ale w plikach jest do ściągnięcia karta postaci i można sobie wszystko ołówkiem notować.

Zamieściłem dodatek Inwazja Goblinów.

: czwartek 24 lip 2014, 15:43
autor: janekbossko
W jaki sposob dodatek zmienia gre?
Rozumiem ze to juz wszystkie dodatki w jednym tak?

: czwartek 24 lip 2014, 17:47
autor: Bojar
Dodatek nie zmienia gry samej w sobie. Po prostu koncept był taki, aby dodać na początku rozgrywki stosunkowo słabszych wrogów i szybciej awansować. Przy okazji zdobyć jakiś sprzęt oraz czary.

: czwartek 24 lip 2014, 21:30
autor: janekbossko
na razie wydrukowalem wszystkie karty...WSZYSTKIE!
Kosmos jest tego tyle ze juz mnie glowa boli na sama mysl wycinania.

Wydrukowalem obustronnie i zalaminowalem kazda a4 - wycialem na razie zaklecia i polowe niebiskich kart na gilotynie. Idzie sprawnie. Dodatkowo zaokrąglam rogi kart - takie zboczenie ;)

Najbardziej martwi mnie sprawa planszy. Zastanawiam sie nad pójściem do punktu druku i machniecie tego na A0 lub A1.

BTW - masz gdzies te zetony? ;)

: czwartek 24 lip 2014, 21:44
autor: Bojar
Hehe, tak sporo tego. Jeśli chodzi o wielkość kart i planszy - tutaj istnieje pewna dowolność. Każdy może sobie dobrać rozmiar jaki mu się podoba. Wystarczy prosty program graficzny. Ja na przykład karty wycinałem wzdłuż samej tej czerwonej ramki, bez białej krawędzi.

Co do żetonów, to najlepiej wykonać je np. z modeliny itp. Albo kupić coś takiego na przykład: Zręczność , Punkty Życia

: poniedziałek 01 wrz 2014, 13:02
autor: zoltan
Genialna robota, szczególnie grafika :) Gratulacje.
Przejrzałem już wszystko, zauważyłem kilka błędów i niejasności. Mam też kilka propozycji poprawek - wszystko poniżej.
Można liczyć chociaż na poprawę zauważonych błędów w najbliższym czasie? :)

! NAJWAŻNIEJSZE !: Brakuje Durach2.tif
Jest podwójna Posiadłosc4.tif

Uwagi do planszy:
1. Na obszarze "Władca Demonów" w Podmroku nie ma opisanego działania dla wyniku rzutu kośćmi = 2
2. Na obszarze "Zamek Elidor" przydałoby się dla czytelności dodać informację, że można tam kupić statek. Co prawda ta informacja jest w instrukcji, ale na przykład w opisie pola Springvale już jest informacja, że kupić tam można posiadłość :) Więc i Zamek Elidor przydałoby się doprecyzować
3. Na niektórych obszarach przy stracie sojusznika lub przedmiotu jest opis, że trzeba wybrać losowo, na innych nie - rozumiem, że zawsze się określa losowo? czy jeśli nie ma opisu że losowo, to można sobie wybrać?
4. Przydałoby się doprecyzować w miastach/twierdzach dokładne nazwy, co możemy kupić. Mam tutaj na myśli: hełm -> skórzany hełm; zbroja -> skórzana zbroja. Wiem że tylko taki hełm i taka zbroja jest w kartach sklepu, ale... :)
5. Pole "Upadłe Góry" jest trochę nieczytelne ze swoim prawie czarnym tłem i czerwoną czcionką (przynajmniej na ekranie). Da się coś z tym zrobić? Może na przykład czerwonej czcionce dać cienką białą otoczkę dla czytelności?
6. Skąd wziąć Latający dywan, który można kupić w Aldun albo na karcie miejsca "Obóz Nomadów"? Nie istnieje ani w talii sklepu, ani w talii skarbów...

Uwagi do kart:
1. Skarb3 Czarozbroja: przegrłeś (literówka)
2. Skarb19 Relikt Aldarena: Ekspolzja (literówka)
3. Skarb23 Sztylet Oriusa: Nie zabiorą nam go kapłani ze Świątyni Oriusa?
4. Skarb29 Zbroja Paladyna: w Świątyni Gedwina mamy otrzymać Włócznię Gedwina, jednak nie ma takiej karty ani w talii skarbów, ani w talii sklepu, ani w taliach obszarów. W talii skarbów są za to Miecz Gedwina i Buława Gedwina - brakuje Włóczni, czy chodziło o którąś z tych dwóch pozostałych kart?
5. Skarb30 Rękawice Siły i Rękawice Dragana: taki sam bonus?
6. Tar'ri1 Sylmae: Romantczna (literówka)
7. Tar'ri3 Hernando: Premia +1 do trzech cech (powinne być symbole, jak wszędzie)
8. Tar'ri4 Niziołek Kartograf: skorzytsać (literówka)
9. Tar'ri12 Smocza Dziewica: nie ma ikonki smoka, więc nie powinna mieć kategorii "Wróg - Smok", a raczej "Wróg - Człowiek"
10. Tar'ri13 Świątynia Gartugi: siępierwszemu (brak spacji)
11. Frostburn11 Starożytny Most: rozumiem, że most jest tylko w jedną stronę? Po jego wylosowaniu pozostanie na obszarze we Frostburn, ale z drugiej strony w Durach już go nie będzie...
12. Frostburn14 Ćwiekowana Zbroja: takie same parametry jak Skórzana Zbroja?
13. Durach3 Ruiny Świątyni: Czym różni się wynik 4 (losowy zwój z talii) od wyniku 5 (+1 zwój)? Chodzi o to, że w wyniku 4 to gracz obrywa losowym czarem?
14. Durach4 Banda Orków: pononać (literówka)
15. Durach5 Jaszczuroczłek Łucznik: nie powinien mieć ikonki walki dystansowej?
16. Durach8 Alchemik: Czy za 1 mieszek złota otrzymamy obie mikstury Zręczności i Leczenia, a za dwa mieszki obydwie Siły i Magii? Jeśli nie, to może warto rozdzielić cennik dla jasności
17. Durach9 Czarny Jednorożec: nie powinno być tak, że nie atakuje złych graczy (analogicznie do zwykłęgo jednorożca, nieatakującego dobrych graczy)?
18. Durach11 Burzowy Gigant: w opisie na dole ma "Górski Gigant" zamiast "Burzowy Gigant"
19. Durach12 Mroczne Elfy: co oznacza że muszę walczyć z nimi osobno? Ilu ich jest, dwóch? Trzeba przeprowadzać walkę dwa razy i każdy elf (z dwójki) ma takie same współczynniki jak na karcie? Co z doświadczeniem i złotem - też podwójne?
20. Durach18 Klatka Nekromanty: chyba błąd typu kości, mamy: "Aby się wydostać, k6" (czyli max wynik to 6), a dalej jest "6, 7, 8 oznacza że ci się udało" - 7 i 8 nie są możliwe do osiągnięcia
21. Aldun3 Mroczna Propozycja: źli gracze otrzymują zawsze +1 życia bazowego, niezależnie od wyboru czy chcą wejść w portal, czy nie?
22. Aldun5 Ogniste Promienie: tarczę tracimy niezależnie od wyniku? (nie ma łącznika: oraz)
23. Postac1 Hatyk Zabójca: "twoja zręczność musi być większa zręczności przeciwnika" (powinno być: "od zręczności")
24. Postac2 Turad Złotobrody: wynik drugiej walki w górach trzeba już zaakceptować?
25. Postac5 Taichi Ninja: to samo co w uwadze 23
26. Postac8 Gomrund Inkwizytor: drobny błąd, są dwa atuty numer 3
27. Postac10 Loretta Szybka: co oznacza atut numer 2? Natychmiast przenoszę się na sasiedni obszar po rozpatrzeniu obecnego, ale tylko walczę z wrogami na tym nowym obszarze, nie podnoszę przedmiotów, nie rozpatruję miejsc, nie wyciągam nowych kart obszarów, itp?
28. Postac11 Omerr Iluzjonista: Atut numer 2, można wybierać z talii zużytych czarów, czy trzeba losować?
29. Postac13 Hagen Straszliwy: postać ma tylko jeden atut rozpisany na całej karcie - można by go rozdzielić bardziej sensownie na 2-3 atuty na przykład dodać: Wybraniec Oriusa (tak jak poniżej ma Rose Sprawiedliwa)
30. Postac14 Gravam Technomanta: Rurka do Nurkowania powinna być zamieniona na Akwalung
31. Postac15 Dritmar Robot: informacja o niemożności używania mikstur jest podana dwukrotnie, w dwóch atutach
32. Postac16 Batnasus Imp: nie ma ograniczenia liczby sojuszników dla atutu numer 4?
33. Postac17 Inżynier Anatol: podobnie jak w uwadze numer 30
34. Postac18 Rusaxx: podobnie jak w uwadze numer 29
35. Postac19 Nimgul Szaman: błąd numeracji atutów, brak atutu numer 2
36. Postac19 Vord Niszczyciel: błąd numeracji atutów, są dwa atuty numer 4
37. Posiadlosc4 Karczma "Mocny Trunek": Trubnek (literówka)
38. Zaklecie6 Płaszcz Strachu: brakuje informacji, w którą stronę ucieka przeciwnik (losową, czy wybraną przez gracza)
39. Zaklecie6 Słoneczny Błysk: jest "ten sama kraina", powinno być "ta sama kraina"
40. Zaklecie7 Umagicznienie Dyvina: wartoby się zastanowić, czy nie nałożyć ograniczenia w postaci takiej, że ten czar może być użyty na danej broni tylko raz
41. Zaklecie7 Deszcze Ognia: rozumiem, że reguła dotycząca gracza/statku działa niezależnie od rzutu k6? (czyli gracz/statek zawsze traci wytrzymałość)
42. Zaklecie9 Przechwycenie Zaklęcia: czy przechwycone zaklęcie działa na rzucanego, czy już nie?
43. Zaklecie10 Deszcze Meteorytów: podobnie jak w uwadze numer 41
44. Zaklecie13 Ciernie: kiedy ciernie znikają? po jednej turze? czy po tym, jak któryś gracz z nimi wygra (rozbroi pułapkę)?
45. Przepowiednia2 Tajemnica Obelisków: Ile obelisków należy zniszczyć? Na mapie są narysowane cztery, ale...
46. Inwazja4 Mugwump Kocioł: nie istnieje Mniejszy Żywiołak Ognia w talii sojuszników (jest tylko zwykły, mniejszy jest w talii inwazja)
47. statki3 Podniebny Władca: ignorowć (literówka)
48. statki3 Podniebny Władca: czy jego reguły oznaczają, że można nim poruszać się po lądzie (w powietrzu)? Nie bardzo rozumiem...
49. statki3 Mroczny Rekin: w jaki sposób można wejść w posiadanie tego statku, skoro nie może być kupiony? A może opis został przypadkiem zamieniony ze statkiem "Wędrujący smok", który może być naprawiony (karta Frostburn3 "Wędrujący Smok")?

Pytania dodatkowe:
1. Co z przedmiotami, które można kupić, ale nie ma ich w talii sklepu ani w talii sojuszników? (na przykład: mapy skarbów sprzedawane są przez kartografa w karcie miejsca Tar'ri "Zatopione Miasto", a karty mapy skarbów znajdują się w talii Frostburn i Durach - które brać?)
2. Kiedy gracz po prawej ma wyznaczyć innemu graczowi, w którym kierunku ten ma się poruszać, robi to przed rzutem kością, czy po (kiedy już wie o ile pól tamten się poruszy)?
3. Kiedy przedmiot/sojusznik/umiejętność pozwala na premię do punktów ruchu, rozumiem że nie trzeba jej wykorzystywać obowiązkowo? Czy mozna wykorzystać tylko część premii (na przykład jest +2, ale ja chcę wykorzystać mniej czyli +1 w tej turze)?
4. Będą dodane żetony? W sumie można sobie wyciąć grafikę z instrukcji i zrobić samemu, ale gotowe by się przydały, szczególnie jakieś ładne żetony charakteru
5. W jaki sposób ustalić obszar będący dokładnie naprzeciwko, w przypadku kiedy stracimy statek na morzu? Często są dwa lub trzy obszary naprzeciwko, w tej samej krainie - można wybrać, czy kierować się raczej tym, który obszar ma największą styczną do obszaru najmowanego przed zniszczeniem statku?
6. Co oznacza dokładnie zasięg czarów (na przykład: Morze Tar'ri)? Rzucający gracz musi być w tej krainie, czy może być w dowolnej, a celem czaru jest po prostu wybrany obszar Morza Tar'ri?
7. Będą jeszcze jakieś dodatki? :)

: wtorek 02 wrz 2014, 19:39
autor: Bojar
Dzięki za poświęcony czas na wyszukanie różnych błędów (choć jak graliśmy nikt tak naprawdę ich nie zauważył heh). W najbliższym czasie nie będę jednak zajmował się Djarhunem, choć pewnie kiedyś pojawi się wersja 1.2. Będzie też dodatek relikty z potężniejszymi wyjątkowymi przedmiotami. Ale to wszystko plany...

: wtorek 02 wrz 2014, 22:10
autor: zoltan
No dobra... :) A co z tym Durach2.tif? Da się chociaż to zuploadować, żeby był komplet? :)
I co z tym latającym dywanem? Można go kupić w Aldun, a nie ma go w żadnej talii, do czego miał służyć? :)