Nemomon pisze: Inna sprawa, iż jak oni mają wiedzieć jak się będzie nowa gra z Mega Manem sprzedawać, skoro tyle pod rząd anulowali...
Też się nad tym zastanawiam. Przypuszczam że prowadzą jakieś badania rynku. A czy ich wyniki są coś warte... Jest faktem że MegaMany są grami dla hardcore'ów i np. mnie do rzeczy innych niż Battle Network brakuje cierpliwości.
Nemomon pisze:Teraz Crapcom przeszedł samego siebie Anulował grę zanim jeszcze ogłosił jej wydanie.
Kojarzy mi się to z historią z innego podwórka. Podręcznik rpg "d20 Spectaculars" z zasadami gry superbohaterami a'la Marvel i DC. Był już gotowy, i został wycofany w ostatniej chwili. Ok, rozumiem że uznali że nie opłaca się tego drukować. Ale czy nie mogliby sprzedawać pdfów? I odzyskać części pieniędzy które włożyli w jego napisanie?
Tok myślenia korporacji jest czasem nie do ogarnięcia dla mnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[quote="Nemomon"] Inna sprawa, iż jak oni mają wiedzieć jak się będzie nowa gra z Mega Manem sprzedawać, skoro tyle pod rząd anulowali...[/quote] Też się nad tym zastanawiam. Przypuszczam że prowadzą jakieś badania rynku. A czy ich wyniki są coś warte... Jest faktem że MegaMany są grami dla hardcore'ów i np. mnie do rzeczy innych niż Battle Network brakuje cierpliwości.
[quote="Nemomon"]Teraz Crapcom przeszedł samego siebie :/ Anulował grę zanim jeszcze ogłosił jej wydanie.[/quote] Kojarzy mi się to z historią z innego podwórka. Podręcznik rpg "d20 Spectaculars" z zasadami gry superbohaterami a'la Marvel i DC. Był już gotowy, i został wycofany w ostatniej chwili. Ok, rozumiem że uznali że nie opłaca się tego drukować. Ale czy nie mogliby sprzedawać pdfów? I odzyskać części pieniędzy które włożyli w jego napisanie? Tok myślenia korporacji jest czasem nie do ogarnięcia dla mnie.
O Krzysiu , się w końcu wygadałeś. Grywasz (-łeś) w Battle Networki? Co mi ciekawego powiesz? Bawiłeś się Memory Viewerem? ;>
I powiedz mi jeszcze jak to jest, iż masz cierpliwość do zbierania circa 300 battle chipów, a np. nie masz cierpliwości przejść Mega Mana Zero :mrgreen:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
O [b]Krzysiu[/b] , się w końcu wygadałeś. Grywasz (-łeś) w Battle Networki? Co mi ciekawego powiesz? Bawiłeś się Memory Viewerem? ;>
I powiedz mi jeszcze jak to jest, iż masz cierpliwość do zbierania circa 300 battle chipów, a np. nie masz cierpliwości przejść Mega Mana Zero :mrgreen:
Co ja mogę ciekawego powiedzieć? Że bardzo mi szkoda Iris, wolałbym żeby to ona chodziła z Lanem a nie jakaś głupia Mayl. Że bardzo mi się podoba system rozwoju postaci i ogólnie system gry. Jest nowatorski i klimatyczny. Że nie jestem w stanie ogarnąć czemu przy migracji BN6 do angielskiej wersji usunęli z gry mapę (dlaczego???????). I że grałem na razie tylko w szóstkę i większość piątki.
Skrótem mówiąc w BN6 podoba mi się wszystko. Jeden z lepszych rpgów z jakimi miałem do czynienia (Choć tu jest skala wykładnicza. Nawet będąc w czołówce ma przed sobą tytuły którym nie dorasta do pięt. Ale na przenośne konsole trudno byłoby znaleźć coś lepszego.)
Nemomon pisze:Memory Viewer
To chyba jakiś sposób cheatowania?
W takich celach używam tylko savestate'ów. To już nie te czasy co kiedyś, kiedy byłem zdolny kilkadziesiąt razy próbować jedną walkę.
Nemomon pisze: powiedz mi jeszcze jak to jest, iż masz cierpliwość do zbierania circa 300 battle chipów
Przecież nie muszę ich zbierać, nie? Od pewnego momentu gry mój folder już prawie wcale się nie zmienia.
A Zero 4 przeszedłem, nie było nawet bardzo złe ale grałem w platformery które uważam za dużo lepsze. Zerknąłem jeszcze na Zero 3 ale albo mnie nie wciągnęło albo przerosło możliwości, już nie pamiętam.
A propos przerastania możliwości. Jeśli jeszcze nie znasz I Wanna Be The Guy: The Movie: The Game to gorąco polecam. Jest to gra fanowska bazująca głownie na Mega Manie ale też na kilku innych tytułach. Wiekopomne dzieło.
Edit: Aha, i nie rozumiem czemu Megaman a nie Rockman (w angielskiej wersji). Tracą przez to grę słów Rock&Roll.
Co ja mogę ciekawego powiedzieć? Że bardzo mi szkoda Iris, wolałbym żeby to ona chodziła z Lanem a nie jakaś głupia Mayl. Że bardzo mi się podoba system rozwoju postaci i ogólnie system gry. Jest nowatorski i klimatyczny. Że nie jestem w stanie ogarnąć czemu przy migracji BN6 do angielskiej wersji usunęli z gry mapę (dlaczego???????). I że grałem na razie tylko w szóstkę i większość piątki. Skrótem mówiąc w BN6 podoba mi się wszystko. Jeden z lepszych rpgów z jakimi miałem do czynienia (Choć tu jest skala wykładnicza. Nawet będąc w czołówce ma przed sobą tytuły którym nie dorasta do pięt. Ale na przenośne konsole trudno byłoby znaleźć coś lepszego.) [quote="Nemomon"]Memory Viewer[/quote] To chyba jakiś sposób cheatowania? W takich celach używam tylko savestate'ów. To już nie te czasy co kiedyś, kiedy byłem zdolny kilkadziesiąt razy próbować jedną walkę. [quote="Nemomon"] powiedz mi jeszcze jak to jest, iż masz cierpliwość do zbierania circa 300 battle chipów[/quote] Przecież nie muszę ich zbierać, nie? Od pewnego momentu gry mój folder już prawie wcale się nie zmienia.
A Zero 4 przeszedłem, nie było nawet bardzo złe ale grałem w platformery które uważam za dużo lepsze. Zerknąłem jeszcze na Zero 3 ale albo mnie nie wciągnęło albo przerosło możliwości, już nie pamiętam.
A propos przerastania możliwości. Jeśli jeszcze nie znasz I Wanna Be The Guy: The Movie: The Game to gorąco polecam. Jest to gra fanowska bazująca głownie na Mega Manie ale też na kilku innych tytułach. Wiekopomne dzieło.
Edit: Aha, i nie rozumiem czemu Megaman a nie Rockman (w angielskiej wersji). Tracą przez to grę słów Rock&Roll.
Krzysiek pisze: Że bardzo mi szkoda Iris, wolałbym żeby to ona chodziła z Lanem
SPOILER: Biorąc pod uwagę, iż Iris jest NetNavi, bo może lepiej, iż Lan chodzi z Mayl. ^^"
Krzysiek pisze: Że nie jestem w stanie ogarnąć czemu przy migracji BN6 do angielskiej wersji usunęli z gry mapę (dlaczego???????)
Gdyby tylko 1 mapę... to bym przeszedł angielską wersję BN6. A tak to tylko EXE 6, obie wersje. Usunęli <a id="show_id" style="cursor:pointer" onclick="document.getElementById('spoiler_id').style.display=''; document.getElementById('show_id').style.display='none';">Graveyard Area (kliknij mnie),</a><span id="spoiler_id" style="display: none"><a onclick="document.getElementById('spoiler_id').style.display='none'; document.getElementById('show_id').style.display='';" style="cursor:pointer"><br><br>(Ukryj mnie)</a> Here Sleeps:
Swoją drogą w BN5 także usunęli 2 plansze. Jedną morską oraz 1 tam na dachu.
To chyba jakiś sposób cheatowania?
W takich celach używam tylko savestate'ów. To już nie te czasy co kiedyś, kiedy byłem zdolny kilkadziesiąt razy próbować jedną walkę.
I tak, i nie. Dzięki Memory Viewerowi możesz odblokować różne rzeczy, np. nieużywanych w grze bossów czy chipy &c.
(Usunięty PA - CrossOver)
(wersje BX przeciwników (oficjalnie jedynie Forte BX ma formę BX))
(Test Virus)
(DarkRecovery z EXE5 oraz ElementMan.EXE BX)
Przecież nie muszę ich zbierać, nie? Od pewnego momentu gry mój folder już prawie wcale się nie zmienia.
Jeżeli chcesz grać w scenariusz po przejściu gry, musisz zbierać wszystkie chipy. Część z nich do zdobycia jest jedynie w post game.
A Zero 4 przeszedłem, nie było nawet bardzo złe ale grałem w platformery które uważam za dużo lepsze. Zerknąłem jeszcze na Zero 3 ale albo mnie nie wciągnęło albo przerosło możliwości, już nie pamiętam.
Raczej przerosło możliwości . Seria Mega Man Zero jest wyjątkowo trudna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="Krzysiek"] Że bardzo mi szkoda Iris, wolałbym żeby to ona chodziła z Lanem[/quote]
SPOILER: [color=white]Biorąc pod uwagę, iż Iris jest NetNavi, bo może lepiej, iż Lan chodzi z Mayl.[/color] ^^"
[quote="Krzysiek"] Że nie jestem w stanie ogarnąć czemu przy migracji BN6 do angielskiej wersji usunęli z gry mapę (dlaczego???????)[/quote]
Gdyby tylko 1 mapę... to bym przeszedł angielską wersję BN6. A tak to tylko EXE 6, obie wersje. Usunęli <a id="show_id" style="cursor:pointer" onclick="document.getElementById('spoiler_id').style.display=''; document.getElementById('show_id').style.display='none';">[u]Graveyard Area (kliknij mnie),[/u]</a><span id="spoiler_id" style="display: none"><a onclick="document.getElementById('spoiler_id').style.display='none'; document.getElementById('show_id').style.display='';" style="cursor:pointer"><br><br>(Ukryj mnie)</a> [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/Koko-niNemuruTutajpi.png]Here Sleeps:[/url]
[url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_38.png]SwordMan, GravityMan, Zero[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_37.png]StarMan, BrightMan, NeedleMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_36.png]TurboMan, Ring[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_35.png]BlizzardMan, GroundMan, CosmoMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_34.png]SwallowMan, FootMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_33.png]GyroMan, Meddy, ToadMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_32.png]Colonel[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_31.png]ElementMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_30.png]JudgeMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_29.png]CircusMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_28.png]GroundMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_27.png]DustMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_26.png]Blues[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_25.png]DiveMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_24.png]BlastMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_23.png]TomahawkMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_22.png]TenguMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_21.png]AquaMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_20.png]LaserMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_19.png]ShadeMan, VideoMan, KendoMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_18.png]ThunderMan, SearchMan, JunkMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_17.png]WindMan, ColdMan, BurnerMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_16.png]WoodMan, SparkMan, TopMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/5.png]DarkMan, YamatoMan, Serenade[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/4.png]BowlMan, MistMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/3.png]KingMan, Punk[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/2.png]FlameMan, DrillMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/1.png]BubbleMan, PlantMan, DesertMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/6.png]FlashMan, MetalMan, BeastMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_09.png]NapalmMan, PlanetMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_08.png]FreezeMan, PharaohMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_07.png]SnakeMan, GateMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_06.png]ShadowMan, KnightMan, MagnetMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_05.png]AirMan, QuickMan, CutMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_04.png]MagicMan, SkullMan, SharkMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_03.png]IceMan, CloudMan, BomberMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_02.png]NumberMan, FireMan, StoneMan[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/RockManEXE6-Faltzer_01.png]GutsMan, Roll, Glide[/url] [url=http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/Graveyard/Forte.png]Forte[/url] <br></span> Boktai Questa, bodaj całe Immortal Area, jedną planszę z Undernet, mapy plansz, około 4 Battle Chipów, 1 Program Advance. Przynajmniej na ten czas tyle sobie przypominam.
Swoją drogą w BN5 także usunęli 2 plansze. Jedną morską oraz 1 tam na dachu.
[quote]To chyba jakiś sposób cheatowania? W takich celach używam tylko savestate'ów. To już nie te czasy co kiedyś, kiedy byłem zdolny kilkadziesiąt razy próbować jedną walkę. [/quote]
I tak, i nie. Dzięki Memory Viewerowi możesz odblokować różne rzeczy, np. nieużywanych w grze bossów czy chipy &c.
[img]http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/CrossOver.png[/img] (Usunięty PA - CrossOver)
[img]http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/rs-bn6saf_01.png[/img] (wersje BX przeciwników (oficjalnie jedynie Forte BX ma formę BX))
[img]http://i148.photobucket.com/albums/s1/Nemomon/Megaman/rs-bn6f_08.png[/img] (DarkRecovery z EXE5 oraz ElementMan.EXE BX)
[quote]Przecież nie muszę ich zbierać, nie? Od pewnego momentu gry mój folder już prawie wcale się nie zmienia. [/quote]
Jeżeli chcesz grać w scenariusz po przejściu gry, musisz zbierać wszystkie chipy. Część z nich do zdobycia jest jedynie w post game.
[quote]A Zero 4 przeszedłem, nie było nawet bardzo złe ale grałem w platformery które uważam za dużo lepsze. Zerknąłem jeszcze na Zero 3 ale albo mnie nie wciągnęło albo przerosło możliwości, już nie pamiętam. [/quote]
Raczej przerosło możliwości :P. Seria Mega Man Zero jest wyjątkowo trudna.
I don't care. To nie jest wystarczająco dobry powód by ją dyskryminować. (vide np. "Idoru")
Nemomon pisze:Usunęli Graveyard Area (kliknij mnie), Boktai Questa, bodaj całe Immortal Area
Usuwając te rzeczy mieli przynajmniej powód. Były to crossovery do serii której nie było w USA. Kiepski powód ale przynajmniej jakiś. A jaki można mieć powód żeby usunąć funkcję mapy z gry która często jest labiryntem? Oprócz bycia idiotą?
Nemomon pisze:Jeżeli chcesz grać w scenariusz po przejściu gry, musisz zbierać wszystkie chipy. Część z nich do zdobycia jest jedynie w post game.
No tak, przecież tam jest postgame który zignorowałem i puściłem w niepamięć. Hmm, nie pamiętam czemu ale prawdopodobnie przez Iris.
[quote="Nemomon"]SPOILER: (...)^^" [/quote] I don't care. To nie jest wystarczająco dobry powód by ją dyskryminować. (vide np. "Idoru") [quote="Nemomon"]Usunęli Graveyard Area (kliknij mnie), Boktai Questa, bodaj całe Immortal Area[/quote] Usuwając te rzeczy mieli przynajmniej powód. Były to crossovery do serii której nie było w USA. Kiepski powód ale przynajmniej [b]jakiś[/b]. A jaki można mieć powód żeby usunąć funkcję mapy z gry która często jest labiryntem? Oprócz bycia idiotą? [quote="Nemomon"]Jeżeli chcesz grać w scenariusz po przejściu gry, musisz zbierać wszystkie chipy. Część z nich do zdobycia jest jedynie w post game. [/quote] No tak, przecież tam jest postgame który zignorowałem i puściłem w niepamięć. Hmm, nie pamiętam czemu ale prawdopodobnie przez Iris. [quote="Nemomon"]Raczej przerosło możliwości :P [/quote] [url=http://kayin.pyoko.org/iwbtg/index.php]IWBTG[/url] :P
Od Chipa 7 zaczynają się Chipy, które nie są normalnie dostępne. Chipy 7 oraz 8 są promo chipami (Leader Raid i Lord of Chaos), a pozostałe używane są jedynie w tzw. "Operation Mode". Operation Mode nie jest normalnie dostępne, chyba że cheatem. Te chipy to:
Cannon Mode [Mega Class]
Sword Mode [Mega Class]
Hougan Mode [Mega Class]
Yo-Yo Mode [Mega Class]
Drill Mode [Mega Class]
L Fumikumizan (StpSwd) [Mega Class]
L Curse Shield [Mega Class]
L Counter [Mega Class]
Elemental Body [Stanard Class]
Final Gun [Giga Class]
Swoją drogą warto wspomnieć o Final Gun, swego czasu "legendarnym" battle chipem:
A tutaj znajduje się jeden z promo chipów (Lord of Chaos):
A tu drugi (Leader Raid):
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Od Chipa 7 zaczynają się Chipy, które nie są normalnie dostępne. Chipy 7 oraz 8 są promo chipami (Leader Raid i Lord of Chaos), a pozostałe używane są jedynie w tzw. "Operation Mode". Operation Mode nie jest normalnie dostępne, chyba że cheatem. Te chipy to:
Cannon Mode [Mega Class] Sword Mode [Mega Class] Hougan Mode [Mega Class] Yo-Yo Mode [Mega Class] Drill Mode [Mega Class] L Fumikumizan (StpSwd) [Mega Class] L Curse Shield [Mega Class] L Counter [Mega Class] Elemental Body [Stanard Class] Final Gun [Giga Class]
Swoją drogą warto wspomnieć o Final Gun, swego czasu "legendarnym" battle chipem:
Krzysiek pisze:Usuwając te rzeczy mieli przynajmniej powód. Były to crossovery do serii której nie było w USA. Kiepski powód ale przynajmniej jakiś. A jaki można mieć powód żeby usunąć funkcję mapy z gry która często jest labiryntem? Oprócz bycia idiotą?
Nie całkiem, dwa pierwsze Boktaie były wydane w USA, a poza tem zarówno BN4 jak i BN5 mają odnośniki do Boktai, więc brak powodu. Jakoś w tych dwóch grach nie było problemu ze Django, Otenko-samą czy GunDelSolem chipami ani też z PileDriver Program Advancem. Ba, Django w BN5 ma nawet formę DarkSoul! Oraz obok ForteCrossRockman dostępna jest wersja SolCrossRockMan.
The Count of Groundsoaking Blood, znany też w Mega Manie jako Haku Shaku także został usunięty (cała walka z nim), mimo iż on się pojawił jako 1 boss w pierwszej części Boktai.
CrossOver P.A. z EXE6:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="Krzysiek"]Usuwając te rzeczy mieli przynajmniej powód. Były to crossovery do serii której nie było w USA. Kiepski powód ale przynajmniej jakiś. A jaki można mieć powód żeby usunąć funkcję mapy z gry która często jest labiryntem? Oprócz bycia idiotą? [/quote]
Nie całkiem, dwa pierwsze Boktaie były wydane w USA, a poza tem zarówno BN4 jak i BN5 mają odnośniki do Boktai, więc brak powodu. Jakoś w tych dwóch grach nie było problemu ze Django, Otenko-samą czy GunDelSolem chipami ani też z PileDriver Program Advancem. Ba, Django w BN5 ma nawet formę DarkSoul! Oraz obok ForteCrossRockman dostępna jest wersja SolCrossRockMan.
The Count of Groundsoaking Blood, znany też w Mega Manie jako Haku Shaku także został usunięty (cała walka z nim), mimo iż on się pojawił jako 1 boss w pierwszej części Boktai.
Da się w to w ogóle grać na klawiaturze czy trzeba pada podłączać? Grałem w nowego Mortala u kumpla na Xboxie i jest naprawdę świetny, chętnie bym kupił na PC zwłaszcza, że nie kosztuje dużo, ale boję się że będzie problem bez pada... Dark Souls niby działa, ale kilka razy zginąłem przez problemy w sterowaniu (oczywiście zginąłem też milion razy z powodu własnej głupoty, własnych błędów, własnego przekonania o tym że teraz już jestem mocny itd. ale to już taka gra ). W Devil May Cry 3 i 4 oraz Resident Evil 4 też było ciężko bez pada.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Da się w to w ogóle grać na klawiaturze czy trzeba pada podłączać? Grałem w nowego Mortala u kumpla na Xboxie i jest naprawdę świetny, chętnie bym kupił na PC zwłaszcza, że nie kosztuje dużo, ale boję się że będzie problem bez pada... Dark Souls niby działa, ale kilka razy zginąłem przez problemy w sterowaniu (oczywiście zginąłem też milion razy z powodu własnej głupoty, własnych błędów, własnego przekonania o tym że teraz już jestem mocny itd. ale to już taka gra :P ). W Devil May Cry 3 i 4 oraz Resident Evil 4 też było ciężko bez pada.
Co do Dooma, polecam DoomRL. Ale wersję ASCII bo paradoksalnie ma dużo lepszą grafikę, i bardziej pasującą do klimatu.
Co do Dooma, polecam [url=http://doom.chaosforge.org/]DoomRL[/url]. Ale wersję ASCII bo paradoksalnie ma dużo lepszą grafikę, i bardziej pasującą do klimatu.
Mi się dalej zdarza rypnąć.DOOm 1 i 2 mam na x360 arcade graficzka podrasowana miód.Ale najlepszy dla mnie wyszedł na N64.Praktycznie tylko dla tej gry trzymam tą konsolę jeszcze
Mi się dalej zdarza rypnąć.DOOm 1 i 2 mam na x360 arcade graficzka podrasowana miód.Ale najlepszy dla mnie wyszedł na N64.Praktycznie tylko dla tej gry trzymam tą konsolę jeszcze
W MK na kompie da się jak najbardziej pograć Pad od X'a i jazda chociaż pobrałem tylko z czystej ciekawości bo mam na PS3, której pad jest dla mnie bez porównania wygodniejszy
W MK na kompie da się jak najbardziej pograć :D Pad od X'a i jazda :D chociaż pobrałem tylko z czystej ciekawości bo mam na PS3, której pad jest dla mnie bez porównania wygodniejszy ;)
HunteR pisze:Toż pytam czy da się grać na klawiaturze, a ty że jak najbardziej na padzie xD
Jeśli masz wprawę w graniu na klawiaturze to powinno się dać. Niektóre rzeczy powinny być nawet łatwiejsze niż na padzie jeśli dobrze zmapujesz klawisze.
[quote="HunteR"]Toż pytam czy da się grać na klawiaturze, a ty że jak najbardziej na padzie xD[/quote] Jeśli masz wprawę w graniu na klawiaturze to powinno się dać. Niektóre rzeczy powinny być nawet łatwiejsze niż na padzie jeśli dobrze zmapujesz klawisze.
Właśnie się dowiedziałem, iż na 3DSa wyjdzie remake gry na NDSa - Radiant Historia. Jest to jedna z najlepszych gier, w które kiedykolwiek grałem, i zaprawdę polecam wam ją spróbować. Zwłaszcza, że i fabuła gry jest naprawdę bardzo wciągająca i interesująca.
(ale zgadzam się z opiniami, iż Stocke w porównaniu do swojej starej wersji wygląda jak jakaż pi*da).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Odkopię temat.
Właśnie się dowiedziałem, iż na 3DSa wyjdzie remake gry na NDSa - Radiant Historia. Jest to jedna z najlepszych gier, w które kiedykolwiek grałem, i zaprawdę polecam wam ją spróbować. Zwłaszcza, że i fabuła gry jest naprawdę bardzo wciągająca i interesująca.
Mala uwaga - koloru czerwonego moze uzywac jedynie Administracja, dlatego edytowalem Twoj post i zmienilem kolor na zielony.
Generalnie sie z Toba zgadzam i nie zgadzam. Tez wole stare gry, ale glownie dlatego, iz nie lubie 3D (bo ono dla mnie wciaz jest pixelowate), ale tez dlatego, iz w takich grach wiekszosc budzetu idzie na grafike i na modele 3D, a na grywalnosc, innowacje i bugsfree z reguly kasy juz nie ma.
Z drugiej strony uwazam, iz jednak lepiej jest zagrac w planszowke, nawet w pociagu, jak nie zagrac, bo nastepna okazja moze juz sie nie zdarzyc. Ludzie sa zabiegani, nie maja czasu dla swojego psa, nie mowiac juz o zonie i dzieciach ze jak uda im sie wynalezc te 5 min na gre, to powinno sie z tego skorzystac.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Hej,
Mala uwaga - koloru czerwonego moze uzywac jedynie Administracja, dlatego edytowalem Twoj post i zmienilem kolor na zielony.
Generalnie sie z Toba zgadzam i nie zgadzam. Tez wole stare gry, ale glownie dlatego, iz nie lubie 3D (bo ono dla mnie wciaz jest pixelowate), ale tez dlatego, iz w takich grach wiekszosc budzetu idzie na grafike i na modele 3D, a na grywalnosc, innowacje i bugsfree z reguly kasy juz nie ma.
Z drugiej strony uwazam, iz jednak lepiej jest zagrac w planszowke, nawet w pociagu, jak nie zagrac, bo nastepna okazja moze juz sie nie zdarzyc. Ludzie sa zabiegani, nie maja czasu dla swojego psa, nie mowiac juz o zonie i dzieciach ze jak uda im sie wynalezc te 5 min na gre, to powinno sie z tego skorzystac.