Afterfall Insanity - rodzime postapo
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
15 listopada pojawi się demo gry Póki co sprzedało się tylko nieco ponad 17k kopii więc do 10 baniek jeszcze bardzo długa droga no ale dotychczasowe pokazy gry nie napawały wielkim optymizmem więc nic dziwnego że ludzie się nie kwapią do kupowania nawet za dolca. Jeśli jednak demko będzie dobre to kto wie, może zamówienia poszybują w górę? Choć i tak nie wierzę w 10 baniek mimo iż życzę rodakom sukcesu :-"
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Demo gry do pobrania.
http://www.gamershell.com/news_128792.html
Grałem już, całego jeszcze nie przeszedłem, niemniej wydaje mi się, że już jestem na końcu. Oto moje przemyślenia. Pozwolę sobie zacytować maila, którego wysłałem do jednego z byłych Twórców AF:
Ciężko mi zająć jakieś stanowisko. Jeżeli to jest klasyczny przedstawiciel survival horroru, to ja chyba nie lubię tego gatunku. Dla mnie jest za mało wymagający intelektualnie No ale do rzeczy. Graficznie i muzycznie super. Grafikom i Kwaziemu należą się sowa uznania. Naprawdę wczułem się w klimat panujący w schronie. Grałem w środku nocy na słuchawkach i się bałem, zatem to chyba dobrze świadczy o grze. Niemniej nie mogłem odnaleźć tego czegoś, co zmusiłoby mnie do tego żeby w dniu premiery biec do Empiku. To co popsuło odbiór gry to to, że jest cholernie liniowa. Designerzy się nie popisali... Nic nie możesz zrobić po swojemu. Wszystko musisz robić tak jak to sobie twórcy zaplanowali. Było kilka lokacji, które aż się prosiły o to żeby pozwolić graczowi na większą swobodę. Taki schemat gry był dobry w Painkillerze ale nie w AF... Żeby chociaż zrekompensowane było to solidną rozwałką mięsa... Np początkowy magazyn z kontenerami. Aż się prosi o co najmniej dwie ścieżki przejścia go... Totalną porażką jest brak skakania i wspinania się. Przy takim rzucie kamery wspinanie się fajnie by wyglądało. Kolejną rzeczą, która mi się nie podoba to to, że nie można niczego, poza szybką "zbić w razie niebezpieczeństwa", rozwalić. No rzesz kurde blaszka , żeby nawet monitora komputerowego? Naprawdę słabizna. To już nie te czasy, gracze są przyzwyczajeni to rozwalania otoczenia. No i ten naiwny początek, że doktorek musi sam iść penetrować zarażone poziomy bunkra... Szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś w stylu, że wyskoczy na nas wielki mutek i rozwali moją eskortę... Znalazłem też jednego buga w postaci przyciętego tekstu w jednej notatce. Wina lokalizacji angielskiej. Słabo przetestowane
Całkiem nieźle wygląda również świat zewnętrzny. Aczkolwiek nie kumam tych latających "duchów". Ledwo wyszedłem na powierzchnię i dalej nie grałem bo poszedłem spać. W każdym razie mam nadzieję, że jest jakieś pseudologiczne uzasadnienie, bo jak nie to jest to kretyński pomysł. To postapokaliptyczny świat czy pogromcy duchów? :|
To co mi się podoba, to rezygnacja z klasycznego paska zdrowia. Naprawdę rewelacyjny pomysł. Dzięki temu gracz nie musi co chwila robić save+load i tak bardzo nie denerwuje fakt, że wszędzie widać, że priorytetem dla tej gry było przygotowanie jej na konsolę.... Animacje ku mojemu zdziwieniu też są bardzo porządne. Fearlock może i fajny pomysł ale za bardzo go nie zauważałem. Chociaż z drugiej strony może to i dobrze, tzn że się dobrze wpasowuje w klimat gry.
Ogólnie? Dupy nie urywa aczkolwiek zapowiada się na solidną grę. Szczerze mówiąc, po tym co prezentowano do tej pory, myślałem, że będzie gorzej Niestety nie wiem czy kupię... Po prostu tego typu gry mi nie leżą. Na pewno nie ukradnę, jak mi przyjdzie jednak ochota to pójdę do sklepu i se kupię Albo poczekam trochę na używki na allegro
Pozostaje czekać na pełną wersję. Być może historia jaką opowiada ta gra będzie na tyle dobra, że zamaskuje te rażące niedociągnięcia.
http://www.gamershell.com/news_128792.html
Grałem już, całego jeszcze nie przeszedłem, niemniej wydaje mi się, że już jestem na końcu. Oto moje przemyślenia. Pozwolę sobie zacytować maila, którego wysłałem do jednego z byłych Twórców AF:
Ciężko mi zająć jakieś stanowisko. Jeżeli to jest klasyczny przedstawiciel survival horroru, to ja chyba nie lubię tego gatunku. Dla mnie jest za mało wymagający intelektualnie No ale do rzeczy. Graficznie i muzycznie super. Grafikom i Kwaziemu należą się sowa uznania. Naprawdę wczułem się w klimat panujący w schronie. Grałem w środku nocy na słuchawkach i się bałem, zatem to chyba dobrze świadczy o grze. Niemniej nie mogłem odnaleźć tego czegoś, co zmusiłoby mnie do tego żeby w dniu premiery biec do Empiku. To co popsuło odbiór gry to to, że jest cholernie liniowa. Designerzy się nie popisali... Nic nie możesz zrobić po swojemu. Wszystko musisz robić tak jak to sobie twórcy zaplanowali. Było kilka lokacji, które aż się prosiły o to żeby pozwolić graczowi na większą swobodę. Taki schemat gry był dobry w Painkillerze ale nie w AF... Żeby chociaż zrekompensowane było to solidną rozwałką mięsa... Np początkowy magazyn z kontenerami. Aż się prosi o co najmniej dwie ścieżki przejścia go... Totalną porażką jest brak skakania i wspinania się. Przy takim rzucie kamery wspinanie się fajnie by wyglądało. Kolejną rzeczą, która mi się nie podoba to to, że nie można niczego, poza szybką "zbić w razie niebezpieczeństwa", rozwalić. No rzesz kurde blaszka , żeby nawet monitora komputerowego? Naprawdę słabizna. To już nie te czasy, gracze są przyzwyczajeni to rozwalania otoczenia. No i ten naiwny początek, że doktorek musi sam iść penetrować zarażone poziomy bunkra... Szczerze mówiąc spodziewałem się czegoś w stylu, że wyskoczy na nas wielki mutek i rozwali moją eskortę... Znalazłem też jednego buga w postaci przyciętego tekstu w jednej notatce. Wina lokalizacji angielskiej. Słabo przetestowane
Całkiem nieźle wygląda również świat zewnętrzny. Aczkolwiek nie kumam tych latających "duchów". Ledwo wyszedłem na powierzchnię i dalej nie grałem bo poszedłem spać. W każdym razie mam nadzieję, że jest jakieś pseudologiczne uzasadnienie, bo jak nie to jest to kretyński pomysł. To postapokaliptyczny świat czy pogromcy duchów? :|
To co mi się podoba, to rezygnacja z klasycznego paska zdrowia. Naprawdę rewelacyjny pomysł. Dzięki temu gracz nie musi co chwila robić save+load i tak bardzo nie denerwuje fakt, że wszędzie widać, że priorytetem dla tej gry było przygotowanie jej na konsolę.... Animacje ku mojemu zdziwieniu też są bardzo porządne. Fearlock może i fajny pomysł ale za bardzo go nie zauważałem. Chociaż z drugiej strony może to i dobrze, tzn że się dobrze wpasowuje w klimat gry.
Ogólnie? Dupy nie urywa aczkolwiek zapowiada się na solidną grę. Szczerze mówiąc, po tym co prezentowano do tej pory, myślałem, że będzie gorzej Niestety nie wiem czy kupię... Po prostu tego typu gry mi nie leżą. Na pewno nie ukradnę, jak mi przyjdzie jednak ochota to pójdę do sklepu i se kupię Albo poczekam trochę na używki na allegro
Pozostaje czekać na pełną wersję. Być może historia jaką opowiada ta gra będzie na tyle dobra, że zamaskuje te rażące niedociągnięcia.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Nie, to jest sarkazm który niszczy światy
SeSim, wiesz że jest też demko w polskiej wersji? Można Żebrowskiego posłuchać
A co do samego demka, pograłem tylko chwilę, jakoś nie miałem czasu przysiąść (ale przysiądę :-" ). Z tego co do tej pory widziałem na plus grafika i klimat, na minus mimika i animacje. Po dodaniu do tego opinii SeSima myślę że zapowiada się średniak ale po pierwszych prezentacjach spodziewałem się śmierdzącej kupy, po najnowszych filmikach trochę odzyskałem wiarę ale wciąż nie byłem przekonany a skoro jest średnio to i tak powyżej oczekiwań
Czy kupię, jeszcze nie wiem ale na pewno nie w najbliższym czasie. Teraz na tapecie Skyrim, za chwilę nowy Batman a potem Asasyn więc budżet i czas na gry się wyczerpał
SeSim, wiesz że jest też demko w polskiej wersji? Można Żebrowskiego posłuchać
A co do samego demka, pograłem tylko chwilę, jakoś nie miałem czasu przysiąść (ale przysiądę :-" ). Z tego co do tej pory widziałem na plus grafika i klimat, na minus mimika i animacje. Po dodaniu do tego opinii SeSima myślę że zapowiada się średniak ale po pierwszych prezentacjach spodziewałem się śmierdzącej kupy, po najnowszych filmikach trochę odzyskałem wiarę ale wciąż nie byłem przekonany a skoro jest średnio to i tak powyżej oczekiwań
Czy kupię, jeszcze nie wiem ale na pewno nie w najbliższym czasie. Teraz na tapecie Skyrim, za chwilę nowy Batman a potem Asasyn więc budżet i czas na gry się wyczerpał
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Wiem ale angielskie szybciej się ściągałoHunteR pisze:SeSim, wiesz że jest też demko w polskiej wersji? Można Żebrowskiego posłuchać
EDIT:
A co do animacji. Nie gadaj, są bardzo dobre. Mimika owszem leży ale to akurat mogą być ograniczenia silnika. Tego to bym się nie czepiał.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Sęk w tym że Afterfall: In Sanity jest zwyczajnie słaby. To że gra miała kiepską kampanię promocyjną nie przekłada się na oceny krytyków, a te nie przekraczają raczej 5/10 Gra jest niedorobiona, słabo wyreżyserowana i ma beznadziejne dialogi, ratują ją niezły pomysł na fabułę, klimat i swojskość.
Dla porównania Hard Reset - staroszkolna polska strzelanka również nie miała wielkiej kampanii promocyjnej, o istnieniu gry dowiedzieliśmy się na 2-3 miesiące przed premierą i gra okazała się sukcesem bo była zwyczajnie dobra
Ja wiem SeSim że jesteś fanbojem Afterfalla i od początku im kibicowałeś ale wyszło jak wyszło, nie ma co sobie i innym wmawiać że gra jest dobra ale wszyscy ją hejtują dla zasady
Dla porównania Hard Reset - staroszkolna polska strzelanka również nie miała wielkiej kampanii promocyjnej, o istnieniu gry dowiedzieliśmy się na 2-3 miesiące przed premierą i gra okazała się sukcesem bo była zwyczajnie dobra
Ja wiem SeSim że jesteś fanbojem Afterfalla i od początku im kibicowałeś ale wyszło jak wyszło, nie ma co sobie i innym wmawiać że gra jest dobra ale wszyscy ją hejtują dla zasady
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Wrong. Ja jestem fanbojem Afterfall cRPG, które mam nadzieję kiedyś wyjdzie takie jak to pomagaliśmy razem ze społecznością stworzyć. Natomiast oceny 6/10 to nie jest dla mnie słaba gra. Słaba gra miałaby 3/10. To jest niczym nie wyróżniający się przeciętniak pośród innych gier i tyle. Dlatego napisałem, że gra jest moim zdaniem dobra. Weź pod uwagę, że te kiepskie opinie są związane z tym, że ludzie spodziewali się bóg wie czego. A to jest zwykły survival horror i tyle.HunteR pisze:Ja wiem SeSim że jesteś fanbojem Afterfalla i od początku im kibicowałeś
Jeszcze nie grałem w pełną grę. Nie mam czasu. Kiedyś zakupię i przejdę to się wypowiem.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
http://www.gram.pl/news_8AnhHOy4_Afterf ... wnien.html
Próbują ratować grę, zobaczymy co z tego wyjdzie :-"
Swoją drogą, polska branża gier chyba stanie się wkrótce synonimem wydawania wersji 2.0/Rozszerzonych. Najpierw pierwszy Wiedźmin doczekał się Edycji Rozszerzonej, później z dwójki wyszła wersja wersja 2.0, a w przyszłym miesiącu będzie Edycja Rozszerzona, teraz Afterfall. Choć oba Wiedźminy już w wersjach premierowych i tak były dobrymi grami i tylko plus dla REDów że poświęcili czas i zasoby na to żeby gry do których się wraca były jeszcze lepsze, Afterfallowi niestety daleko do nich. No ale wciąż im kibicuję bo pomysł wyjściowy na grę naprawdę dobry i choć InSanity już raczej nie zatrze po sobie niesmaku to grunt żeby chociaż otwarła się furtka do kolejnych (mam nadzieję że lepszych) gier z serii
Próbują ratować grę, zobaczymy co z tego wyjdzie :-"
Swoją drogą, polska branża gier chyba stanie się wkrótce synonimem wydawania wersji 2.0/Rozszerzonych. Najpierw pierwszy Wiedźmin doczekał się Edycji Rozszerzonej, później z dwójki wyszła wersja wersja 2.0, a w przyszłym miesiącu będzie Edycja Rozszerzona, teraz Afterfall. Choć oba Wiedźminy już w wersjach premierowych i tak były dobrymi grami i tylko plus dla REDów że poświęcili czas i zasoby na to żeby gry do których się wraca były jeszcze lepsze, Afterfallowi niestety daleko do nich. No ale wciąż im kibicuję bo pomysł wyjściowy na grę naprawdę dobry i choć InSanity już raczej nie zatrze po sobie niesmaku to grunt żeby chociaż otwarła się furtka do kolejnych (mam nadzieję że lepszych) gier z serii
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Sporek
-
- Posty: 524
- Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 16:04
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 26
Ta gra mi się bardzo podoba, nie od wersji 2.0, ale chodzi o sam koncept, pomysł itp. Gra nie jest tak okropna jak uprising 44 (na prawdę, chciałem dać tej grze szanse), i ma pełno drobnych szczegółów których za 1 razem się nie dostrzega.
@UP no właśnie, niesmak pozostał dla opinii publicznej, i nawet jak teraz była by to bardzo dobra gra, to już nie ma szans, a szkoda, bo jest dobra.
@UP no właśnie, niesmak pozostał dla opinii publicznej, i nawet jak teraz była by to bardzo dobra gra, to już nie ma szans, a szkoda, bo jest dobra.
"trzeba przeciwdziałać przegięciom" - chaos
John Titor IBM
John Titor IBM