Witamy na forum!
Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Schron Zero - Toxic

Schron Zero to gra planszowa osadzona w realiach zniszczonego świata, świata po Apokalipsie. Akcja gry toczy się w nieokreślonej przyszłości, po wydarzeniu nazwanym BUNT. Był to moment, w którym sztuczna inteligencja postanowiła użyć swoich armii złożonych z robotów, by wyeliminować ludzkość.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » środa 07 lis 2018, 19:17

Dodatek toxic wprowadza wiele dodatkowych elementów :

- dodatkową mini plansze rozszerzającą stacje benzynową
- Toksyczną chmurę poruszającą się po planszy
- punkty Radiacji i karty mutacji
- Pojazdy wraz z paliwem
- listy gończe
- nowe ekwipunek a w nim np: napoje, broń palną
- nowe Techy
nowe zdarzenia i mocniejsi wrogowie
np nowy Czempion Areny

Obrazek

a tu mini plansza
Obrazek


Obrazek


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 10346
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Schron Zero - Toxic

Post autor: Valdi » poniedziałek 10 gru 2018, 13:06

Hmm a co z toxic ?
Zaczynasz mieć przypadłość zaczynania dodatków i ich niekończenia?


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » poniedziałek 10 gru 2018, 14:13

niektóre dodatki czekają na zamknięcie aż znajdę odpowiednie grafiki. Toxic mogę zamykać. chociaż bardzo chciałem wymyślić jakąś fajną mechanikę pojazdów(może ktoś ma pomysł) :( ale nic fajnego mi nie przychodzi do głowy . ISS powstał bo zostało mi masę grafik z Gwiezdnej Ekspedycji i inspiracja Kosmiczną Otchłanią, serialem Orgin i Nightflyers ) a ja z natchnieniem nie dyskutuje. Jak jest wena i czas to robię.


Obrazek


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Spis dodatków autora:
Talisman - Custom Templates (PSD + SE3)
Talisman - Leszy
Posty: 4027
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 35
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: abubu » poniedziałek 10 gru 2018, 17:13

Różne pojazdy modyfikujące ruch (np. +/- ileś oczek) + żetony paliwa służące do korzystania z tych pojazdów (coś jak ładunki). Żetony te możliwe do zdobywania w kartach (np. jak mieszki złota) i/lub na specjalnym obszarze (np. Stacja benzynowa).

Jak brak ci tylko grafik to zapodaj listę nazw i/lub opisów kart/ obszarów. Forumowicze pomogą.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4680
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: Bludgeon » poniedziałek 10 gru 2018, 18:12

abubu pisze:
poniedziałek 10 gru 2018, 17:13
Różne pojazdy modyfikujące ruch (np. +/- ileś oczek) + żetony paliwa służące do korzystania z tych pojazdów (coś jak ładunki). Żetony te możliwe do zdobywania w kartach (np. jak mieszki złota) i/lub na specjalnym obszarze (np. Stacja benzynowa).

Jak brak ci tylko grafik to zapodaj listę nazw i/lub opisów kart/ obszarów. Forumowicze pomogą.
Mam nadzieję że te pojazdy się nie nosi ze sobą jak się ich nie używa. To by było bez sensu.


What a view.


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » poniedziałek 10 gru 2018, 19:13

stacja benzynowa jest gotowa razem z mechanikiem i posterunkiem łowców nagród
Obrazek

brałem tez pod uwagę fakt ze za paliwo można używać specjalnych zdolności aut

Obrazek

Obrazek

Obrazek

na razie auta miały wyglądać tak


Obrazek


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Spis dodatków autora:
Talisman - Custom Templates (PSD + SE3)
Talisman - Leszy
Posty: 4027
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 35
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: abubu » poniedziałek 10 gru 2018, 20:22

@Bludgeon No raczej nie inaczej .. koniec paliwa to koniec użyteczności pojazdu .. zostaje na miejscu. Jak się ma co najmniej jeden żeton paliwa można posiadać dany pojazd. Używanie "specjalnych funkcji" pojazdów zużywało by paliwo.

Dodano po 39 sekundach:
Ale oczywiście to tylko tak na szybkiego pomysł.


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 10346
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: Valdi » poniedziałek 10 gru 2018, 21:48

armisch pisze:
poniedziałek 10 gru 2018, 19:13
stacja benzynowa jest gotowa razem z mechanikiem i posterunkiem łowców nagród
i to jest w toxic czy osobne rozszerzenie?
Jak Ci się podoba pomysł od Abubu ?


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » poniedziałek 10 gru 2018, 23:22

Valdi pisze:
poniedziałek 10 gru 2018, 21:48
armisch pisze:
poniedziałek 10 gru 2018, 19:13
stacja benzynowa jest gotowa razem z mechanikiem i posterunkiem łowców nagród
i to jest w toxic czy osobne rozszerzenie?
Jak Ci się podoba pomysł od Abubu ?
W skład toxic wchodzi
Toksyczna chmura
Znaczmiki radiacji i karty mutacji
Dodatkowe techy i karty przygód
Poszukiwacze
Napoje
Rozszerzenie stacji benzynowej z pojazdami znacznik paliwa
Listy gończe

Pomysł ok do przetestowania ile tego paliwa bylo by potrzeba i musiał bym zmienić karty pojazdów. Myślałem tez żeby pojazy może miały odgórnie inna mechanikę poruszania oraz walki plus specjalne umiejki aktywowane paliwem.


Obrazek


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » wtorek 11 gru 2018, 04:27

A może coś takiego.
Koszt paliwa 2 sztuki ammo
Każdy pojazd wydając paliwo może

-wymyknac się wrogowi bez walki
-przenieś się w dowolne miejsce w danej strefie
-zapobiec wymykaniu się z walki innym graczom
-powtuzyc zut kostka na atak

Opcje do wyboru , oczywiście potrzeba jednego paliwa by w ogóle używać pojazdu.
Pojawi się tez nowy typ wroga "zmotoryzowany". Przed którym nie można uciec nawet pojazdem.

Jak sądzicie?


Obrazek


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Spis dodatków autora:
Talisman - Custom Templates (PSD + SE3)
Talisman - Leszy
Posty: 4027
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 35
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: abubu » wtorek 11 gru 2018, 06:56

Do tego można podzielić pojazdy na klasy:
- opancerzony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak zbroja)
- uzbrojony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak broń)
- transportowy ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak muł)
- itp

Ewentualnie każdy pojazd bazowo taki sam (goły) z możliwością dokupienia ulepszeń (ograniczona liczba slotów, np. 2) w warsztacie:
- opancerzenie
- broń
- większe zbiorniki paliwa
- przyczepka
- nitro
- itp.

Tutaj można było by również wprowadzić "ładunki" tak aby wymusić ruch w interesie.
W warsztacie / na stacji dodatkowo możliwość:
- oddania starego sprzętu za powiedzmy połowę ceny (?)
- uzupełnienie ładunków (naprawa) jakiegoś ulepszenia
- itp

W ten sposób można było by zrezygnować z paliwa lub zmniejszyć jego znaczenie. Przykładowo "ekstra" paliwo było by czymś w rodzaju losu ale do:
- modyfikowania ruchu
- wymykania się
- itp


Także ten tego ... pomysłów jest kilka (niektóre może mniej udane / przemyślane ... ale zawsze to coś) :)


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » wtorek 11 gru 2018, 14:51

Ulepszenia fajna sprawa. W ISS TERROR dojdą cyberwszczepy czyli techy specjalne montowane na stałe w specjalnych miejscach. Jak auto.doc czy instytut. To i mogę zrobić upgrady pojazdów i broni u mechanika instalowane.


Obrazek


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4804
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 31

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: Rogo » piątek 14 gru 2018, 17:40

1Proponuję, żeby pojazdy po prostu dawały możliwość modyfikacji ruchu kosztem żetonów Paliwa.
Np, Odrzucając 1 żeton Paliwa, możesz poruszyć się o jeden lub dwa obszary dalej niż wynika to z rzutu kością.

I można zrobić karty Zdarzeń typu Ugrzązłeś, odrzuć po 1 żetonie Paliwa z każdego Pojazdu, który posiadasz.

Dodano po 2 minutach 11 sekundach:
Oczywiście inne bajery (jak np bagażnik pozwalający przewozić więcej Przedmiotów, pancerz, chroniący w walce i możliwość ucieczki za żeton Paliwa) - też bym wprowadził, ale nie wszystko bym uzależniał kosztem Paliwa.

I różni złodzieje pojazdów (czy to Zdarzenia, czy Wrogowie, którzy zabierają samochód wraz z zawartością bagażnika gdy pokonają gracza)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
armisch [Autor tematu]
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 410
Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: poznan
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Re: Schron Zero - Toxic

Post autor: armisch » poniedziałek 14 sty 2019, 22:19

instrukcja Schron Zero Toxic

pierwsze szlify na zakończenie, doszło trochę techów i nowych toksycznych bestii. Mutacje bedą się sypać gęsto :)


Obrazek


ODPOWIEDZ