Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Napisane to już zostało wcześniej, ale dodam raz jeszcze: czystą przyjemnością jest czytać twoje @Budowniczy Mostów zamaszyste i barwne opisy. Unaoczniają mi, za każdym razem, za co chyba wszyscy najbardziej lubimy tę grę i dlaczego, mimo starodawnych mechanik, znosi próbę czasu. Pozwala tworzyć właśnie takie zapadające w pamięć mikro historie, w których raz po raz widać przebłyski szczęścia, pecha czy - jak w tym wypadku - niesłychanej wręcz finezji. Brawura w czystej postaci- ukłony dla Córki!
-
-
- Posty: 1822
- Rejestracja: czwartek 07 gru 2017, 12:15
- Lokalizacja: kuj-pom
- Płeć:
- Wiek: 41
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Trzy tury.
Wyszedłem z Wioski bladym świtem. Byłem jeszcze lekko wstawiony po całonocnej imprezie, ale nie ma zmiłuj – dali mi tę robotę w Gospodzie, bo wuj za mnie poręczył. Nie chcąc mu obciachu robić pierwszego dnia zwlokłem się z wyra (no dobra, może i obudziłem się na klepisku, ale żeby wstać, musiałem pierw podciągnąć się na wyro, a to też się liczy!...) i ruszyłem w drogę. Idę więc, a na równinach za lasem jakieś bydlę o sile 6 jak nie wyskoczy! Z moją siłą 2 i na tęgim kacu mogłem tylko oczy zamknąć – ciach mach i było po sprawie.
Lżejszy o 1 punkt Życia idę dalej. W ruinach pobłądziłem, wiecie, tych nad rzeką, gdzie parobki zachodzą panny miętosić, nie wiem jak i kędy wlazłem w tunele jakieś, korytarze. Ciemno, że oko wykol. Nagle panna nieczysta, moc 6, uczepiła się mnie. Mocy po nocy mi nie brakowało! – miałem solidne 4 we krwi. Na nią to było mało jednak – ciach mach i było po sprawie.
Lżejszy o 1 punkt Życia idę dalej. Pomyślałem, że spojrzę tylko, co za zakrętem i wracać trzeba, bo już się skapnąłem, że to nie droga do Gospody. Patrzę, jaskinia. Przedmioty, złoto leżą na ziemi, zewłok obok, ani chybi jakiś bohatyr bohatersko tu wykorkował. Rychło okazało się, że nie śmiercią naturalną, lecz wskutek gościnności gospodarza jaskini – Alp brodaty jak krasnoludzka kutryzana wyskoczył ku mnie, moc 6 miał, skontrowałem, ale cienko wyszło. Ciachnął mi 1 punkt Życia, ale nie puszcza i o przyjaciół moich woła, żebym mu wydał. Tłumaczę, że sam jestem, na co on ciachnął raz jeszcze
– i było po sprawie.

Wyszedłem z Wioski bladym świtem. Byłem jeszcze lekko wstawiony po całonocnej imprezie, ale nie ma zmiłuj – dali mi tę robotę w Gospodzie, bo wuj za mnie poręczył. Nie chcąc mu obciachu robić pierwszego dnia zwlokłem się z wyra (no dobra, może i obudziłem się na klepisku, ale żeby wstać, musiałem pierw podciągnąć się na wyro, a to też się liczy!...) i ruszyłem w drogę. Idę więc, a na równinach za lasem jakieś bydlę o sile 6 jak nie wyskoczy! Z moją siłą 2 i na tęgim kacu mogłem tylko oczy zamknąć – ciach mach i było po sprawie.
Lżejszy o 1 punkt Życia idę dalej. W ruinach pobłądziłem, wiecie, tych nad rzeką, gdzie parobki zachodzą panny miętosić, nie wiem jak i kędy wlazłem w tunele jakieś, korytarze. Ciemno, że oko wykol. Nagle panna nieczysta, moc 6, uczepiła się mnie. Mocy po nocy mi nie brakowało! – miałem solidne 4 we krwi. Na nią to było mało jednak – ciach mach i było po sprawie.
Lżejszy o 1 punkt Życia idę dalej. Pomyślałem, że spojrzę tylko, co za zakrętem i wracać trzeba, bo już się skapnąłem, że to nie droga do Gospody. Patrzę, jaskinia. Przedmioty, złoto leżą na ziemi, zewłok obok, ani chybi jakiś bohatyr bohatersko tu wykorkował. Rychło okazało się, że nie śmiercią naturalną, lecz wskutek gościnności gospodarza jaskini – Alp brodaty jak krasnoludzka kutryzana wyskoczył ku mnie, moc 6 miał, skontrowałem, ale cienko wyszło. Ciachnął mi 1 punkt Życia, ale nie puszcza i o przyjaciół moich woła, żebym mu wydał. Tłumaczę, że sam jestem, na co on ciachnął raz jeszcze
– i było po sprawie.

Ostatnio zmieniony piątek 24 kwie 2020, 11:04 przez Budowniczy Mostów, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23138
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 16
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
R.I.P.
Our motto, DON'T WAKE UP

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3031
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 42
- Bartigol
-
Pogromca Dziecięcych Uśmiechów - Posty: 486
- Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Wchodzenie do Podziemi z Siłą 2 to chyba nie był najlepszy pomysł :'D
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3031
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 42
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Taka sytuacja. Idzie Poszukiwacz spokojnie przez Ruiny, a tam starcie Banitów ze Stróżami Prawa („Leśni Opętańcy” vs. „Straż przyboczna”). Rozgardiasz taki, że nie wiadomo kto i co, więc wszyscy hurmem na Poszukiwacza (Siła 11). Niejeden wędrowiec przypłacił spotkanie Życiem. Aż przyszedłem Kupcem – a miałem już statystyki zbudowane – i rozgromiłem całe to towarzystwo

Dodano po 5 minutach 49 sekundach:
A propos Kupca. Dodatek Żniwiarz kupiłem, żeby nie skłamać, jakoś w 2018 roku i dopiero teraz pierwszy raz zagrałem tym Poszukiwaczem. Rewelacja.
Handluje Przedmiotami w rozsądnej cenie i może wymykać się niektórym Wrogom za kasę. Nie wspominając o handlowaniu z innymi graczami wbrew ich woli.


Dodano po 5 minutach 49 sekundach:
A propos Kupca. Dodatek Żniwiarz kupiłem, żeby nie skłamać, jakoś w 2018 roku i dopiero teraz pierwszy raz zagrałem tym Poszukiwaczem. Rewelacja.
Handluje Przedmiotami w rozsądnej cenie i może wymykać się niektórym Wrogom za kasę. Nie wspominając o handlowaniu z innymi graczami wbrew ich woli.

Ostatnio zmieniony wtorek 23 cze 2020, 11:26 przez Budowniczy Mostów, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adzet
-
- Posty: 312
- Rejestracja: czwartek 20 cze 2019, 18:32
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 26
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
@Budowniczy Mostów Z jakich dodatków są Dobre Buty, Leśni Opętańcy i Straż Przyboczna?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23138
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 16
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Z dodatku bodaj urodzinowego. Obie mają swoje korzenie z DE, z opętańcami walczysz w Lesie na planszy Kataklizmu, a ze strażą podczas spotkania Emisariuszki z kart Mieszkańców.
Dodano po 3 minutach 1 sekundzie:
viewtopic.php?f=18&t=8299
Our motto, DON'T WAKE UP

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Tak. Świetny dodatek swoją drogą.Mały Nemo pisze: ↑poniedziałek 22 cze 2020, 13:49Z dodatku bodaj urodzinowego. Obie mają swoje korzenie z DE, z opętańcami walczysz w Lesie na planszy Kataklizmu, a ze strażą podczas spotkania Emisariuszki z kart Mieszkańców.
Dodano po 3 minutach 1 sekundzie:
viewtopic.php?f=18&t=8299
A Dobre Buty z też udanego Dodatku Słowiańskiego.
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Dwóch szkrabów, 10 i 11 lat, wyłowiło całe dostępne złoto. Jeden grał Skrzatem, to jeszcze rozumiem. Ale drugi, grający Cieniem, miał po prostu nieprzytomne szczęście do wszystkich rzutów związanych ze złotem. Ja z siostrą grający przeciwko szkrabom, od pewnej chwili nie mogliśmy zdobywać sztuk złota, nawet gdy wynikało to z polecenia karty. Wszystko leżało po drugiej stronie stołu.
Na stole zaś leżała podstawka i Ukryta Dolina połączone podkową Mostu. W podkowie miał swoje legowisko T-Rex.


Na stole zaś leżała podstawka i Ukryta Dolina połączone podkową Mostu. W podkowie miał swoje legowisko T-Rex.


- JollyRoger
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Na stół trafiła Podstawka, Otchłań, Miasto, Wioska oraz Cmentarz o dodatkach karcianych nie wspomnę. Do Poszukiwani Korny Władzy stanęli: Poskramiacz Dzinów, Tropiciel, Opętany oraz Astropata. Dziwnym zrządzeniem losu każdy na początku miał wielkiego pecha. Poskramiacz gdzie by nie poszedł tam atakował go Smok, a reszta Poszukiwaczy w wyniku PRZYGODY trafiła na Cmentarz.
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Tak się przerzuca Losem!
Gram Rycerzem Światła. Turę zacząłem na obszarze Pustyni w Krainie Środkowej z trzema punktami Losu. Rzut za ruch prowadził w obie strony na jakieś manowce, typu leżące na planszy niegrywalne karty. Przerzucam i wypada 1. Pięknie! W sąsiadującej z Pustynią Oazie leżą dwie karty Miejsc: Jezioro Życia i Złotodajny strumień, w którym spoczywają 4SZ. Udaję się do Oazy, zgarniam punkt Życia z Jeziora Życia i rzucam kością, czy Miejsce nie jest nawiedzone (wykonuję Misję „Egzorcyzmy”). Wynik rzutu wskazuje, że nie jest. Przerzucam Losem i wypada 1. Pięknie! Jezioro Życia jednak jest nawiedzone – zabieram je do strefy gracza. Potem biorę się za poszukiwanie słota w strumieniu. Rzucam dwiema kośćmi 4 i 3, w sumie 7. Wynik nieparzysty oznacza stratę tury na bezskuteczne poszukiwania. Parzysty pozwoliłby na zabranie 2SZ. Trzecim Losem przerzucam tę czwóreczkę. Teraz mam dublet: 3 i 3. Czyli znalazłem złoty samorodek i zgarniam całą pulę!
Na koniec sprawdzam, czy Złotodajny strumień nie jest przypadkiem nawiedzony. Wynik 1 bezapelacyjnie to potwierdza. Zabieram kartę do strefy gracza.
Wyczyściwszy Oazę do imentu wzbogaciłem się o dwa Miejsca i 4SZ


Gram Rycerzem Światła. Turę zacząłem na obszarze Pustyni w Krainie Środkowej z trzema punktami Losu. Rzut za ruch prowadził w obie strony na jakieś manowce, typu leżące na planszy niegrywalne karty. Przerzucam i wypada 1. Pięknie! W sąsiadującej z Pustynią Oazie leżą dwie karty Miejsc: Jezioro Życia i Złotodajny strumień, w którym spoczywają 4SZ. Udaję się do Oazy, zgarniam punkt Życia z Jeziora Życia i rzucam kością, czy Miejsce nie jest nawiedzone (wykonuję Misję „Egzorcyzmy”). Wynik rzutu wskazuje, że nie jest. Przerzucam Losem i wypada 1. Pięknie! Jezioro Życia jednak jest nawiedzone – zabieram je do strefy gracza. Potem biorę się za poszukiwanie słota w strumieniu. Rzucam dwiema kośćmi 4 i 3, w sumie 7. Wynik nieparzysty oznacza stratę tury na bezskuteczne poszukiwania. Parzysty pozwoliłby na zabranie 2SZ. Trzecim Losem przerzucam tę czwóreczkę. Teraz mam dublet: 3 i 3. Czyli znalazłem złoty samorodek i zgarniam całą pulę!
Na koniec sprawdzam, czy Złotodajny strumień nie jest przypadkiem nawiedzony. Wynik 1 bezapelacyjnie to potwierdza. Zabieram kartę do strefy gracza.
Wyczyściwszy Oazę do imentu wzbogaciłem się o dwa Miejsca i 4SZ


- Bartigol
-
Pogromca Dziecięcych Uśmiechów - Posty: 486
- Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49
- JollyRoger
-
- Posty: 277
- Rejestracja: środa 01 maja 2019, 20:45
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Osobiście dla mnie LOS jest niepotrzebnym przekombinowaniem w T:MiM, w starej dobrej MiM nie było czegoś takiego i komu to przeszkadzało ?
"Jak Palladyn szlachetnie, mieczem złączę lub zetnę"
- Bartigol
-
Pogromca Dziecięcych Uśmiechów - Posty: 486
- Rejestracja: środa 25 lip 2018, 19:49
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Mi sie to kojarzy z emerytami mówiącymi "za komuny było lepiej"JollyRoger pisze: ↑piątek 31 lip 2020, 13:50 Osobiście dla mnie LOS jest niepotrzebnym przekombinowaniem w T:MiM, w starej dobrej MiM nie było czegoś takiego i komu to przeszkadzało ?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6210
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Ale kiedy miało przeszkadzać? Jak nikt nie wiedział że w przyszłości coś takiego będzie?JollyRoger pisze: ↑piątek 31 lip 2020, 13:50 Osobiście dla mnie LOS jest niepotrzebnym przekombinowaniem w T:MiM, w starej dobrej MiM nie było czegoś takiego i komu to przeszkadzało ?
What a view.
- abubu
-
- Posty: 5588
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
W starej dobrej MiM nie było alternatywnej planszy i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM nie było alternatywnej krainy środkowej i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM nie było NPC i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM nie było kart terenu i komu to przeszkadzało?
... itd
W starej dobrej MiM nie było alternatywnej krainy środkowej i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM nie było NPC i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM nie było kart terenu i komu to przeszkadzało?
... itd
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Rogo
-
- Posty: 5985
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
W starej dobrej MiM trzęsienie ziemi potrafiło ściągnąć kartę smoczy najazd (czyli de facto odbudowywało zamek) i komu to przeszkadzało? 
Dodano po 11 minutach 47 sekundach:
W starej dobrej MiM fantasy niezbyt zgrabnie łączyło się ze Sci-fi i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM do Miasta szło się po Arcymaga i ewentualnie Szeryfa (dla +2 do siły) bo ulice się zapychały miejscami i nieznajomymi (nie oferując poza wymianą towarów niczego ciekawego) i komu to przeszkadzało?
Dodano po 11 minutach 47 sekundach:
W starej dobrej MiM fantasy niezbyt zgrabnie łączyło się ze Sci-fi i komu to przeszkadzało?
W starej dobrej MiM do Miasta szło się po Arcymaga i ewentualnie Szeryfa (dla +2 do siły) bo ulice się zapychały miejscami i nieznajomymi (nie oferując poza wymianą towarów niczego ciekawego) i komu to przeszkadzało?
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23138
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 16
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Stare dobre MiM było stare i dobre i komu to przeszkadzało?
Our motto, DON'T WAKE UP

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
- husar
-
- Posty: 1764
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 45
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Kiedyś po Ziemi chadzały dinozaury i komu to przeszkadzało?

Pozdrawiam
Roman
Roman
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2261
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 3552
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Konia z rzędem temu, kto zadowoli białogłowę.
Żona pokonała Króla Piramidy z dodatku „Klątwy Króla Piramidy”, który zdążył całkiem przyzwoicie zapełnić swój skarbiec 16 sztukami złota, Przyjaciółmi wśród których był Muł i jakimiś Przedmiotami, że o trzech Reliktach wyłożonych na początku gry nie wspomnę. No więc pokonała go, zbiera złoto, zbiera karty i mówi: „I co ja mam teraz z tym wszystkim zrobić?!”


Żona pokonała Króla Piramidy z dodatku „Klątwy Króla Piramidy”, który zdążył całkiem przyzwoicie zapełnić swój skarbiec 16 sztukami złota, Przyjaciółmi wśród których był Muł i jakimiś Przedmiotami, że o trzech Reliktach wyłożonych na początku gry nie wspomnę. No więc pokonała go, zbiera złoto, zbiera karty i mówi: „I co ja mam teraz z tym wszystkim zrobić?!”

- Kewis21
-
- Posty: 509
- Rejestracja: czwartek 15 sie 2019, 15:38
- Płeć:
Re: Ciekawe opisy partii Magia i Miecz
Moja kobieta nie ma problemu z przeznaczeniem prze ogromnych ilości złota, jakie zdobywa podczas gry. Szczególnie kiedy gra Alchemikiem. Jakoś się tak każdy przyzwyczaił, że kiedy ona gra, to złoto lub przyjaciele trafiają się raz na turę... jej turę.
P.S. szanuję wybór Poszukiwacza
P.S. szanuję wybór Poszukiwacza