Post
autor: Misiek » wtorek 03 lut 2009, 17:32
MM
LEGIONISTA Zabłąkany żołnierz wędrujący po tym Kręgu okazuje się doskonałym wojownikiem gwarantującym ci zwycięstwo w walce (prócz Demonów) bez konieczności przystępowania do niej z twojej strony. Legionista zostaje twoim Przyjacielem na 3 tury, potem odchodzi. Odłóż jego Kartę.
JASKINIOWIEC Spotykasz mieszkańca Jaskini. Jeżeli twój całkowity Miecz jest większy od 6, z łatwością zmuszasz go do wskazania kierunku wędrówki i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dodatkowo 2 ruchy. W przypadku mniejszego Miecza próby te kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID MIECZ 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkie słabsze od niej Postacie. W przypadku napotkania równych sobie punktami Miecza lub silniejszych - umyka. Przesuń wówczas jej Kartę na odległość 4 Obszarów w dowolnym kierunku.
MiM
LEGIONISTA Zabłąkany Rzymianin wędrujący po tej Krainie okazuje się doskonałym wojownikiem, gwarantującym Ci zwycięstwo w walce wręcz z innymi Poszukiwaczami i istotami (poza Potworami) bez konieczności rozstrzygania starcia.
JASKINIOWIEC Spotykasz tajemniczą postać od dawna zamieszkującą Jaskinię. Jeżeli Twoja całkowita Moc jest większa od 6, z łatwością nawiązujesz z nią kontakt i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy. W przypadku mniejszej Mocy próby nawiązania dialogu z Nieznajomym kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID SIŁA 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkich słabszych od niej Poszukiwaczy. W przypadku napotkania równych sobie Siłą, bądź silniejszych - umyka. Przesuń wówczas tę Kartę na odległość do czterech Obszarów w dowolnym kierunku.
W Jaskini z MM nie ma Nauczyciela, Płaza, wszystkie Karty to Zdarzenia i Jaskinii (nie ma odpowiednika kart Podziemi) Wiking ma inne zdolności niż jedo odpowiednik w MiM. Jest opowiadanie którego w MiM brak.
MM
LEGIONISTA Zabłąkany żołnierz wędrujący po tym Kręgu okazuje się doskonałym wojownikiem gwarantującym ci zwycięstwo w walce (prócz Demonów) bez konieczności przystępowania do niej z twojej strony. Legionista zostaje twoim Przyjacielem na 3 tury, potem odchodzi. Odłóż jego Kartę.
JASKINIOWIEC Spotykasz mieszkańca Jaskini. Jeżeli twój całkowity Miecz jest większy od 6, z łatwością zmuszasz go do wskazania kierunku wędrówki i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dodatkowo 2 ruchy. W przypadku mniejszego Miecza próby te kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID MIECZ 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkie słabsze od niej Postacie. W przypadku napotkania równych sobie punktami Miecza lub silniejszych - umyka. Przesuń wówczas jej Kartę na odległość 4 Obszarów w dowolnym kierunku.
MiM
LEGIONISTA Zabłąkany Rzymianin wędrujący po tej Krainie okazuje się doskonałym wojownikiem, gwarantującym Ci zwycięstwo w walce wręcz z innymi Poszukiwaczami i istotami (poza Potworami) bez konieczności rozstrzygania starcia.
JASKINIOWIEC Spotykasz tajemniczą postać od dawna zamieszkującą Jaskinię. Jeżeli Twoja całkowita Moc jest większa od 6, z łatwością nawiązujesz z nią kontakt i dzięki uzyskanym informacjom zyskujesz dwa dodatkowe ruchy. W przypadku mniejszej Mocy próby nawiązania dialogu z Nieznajomym kończą się fiaskiem. Odłóż jego Kartę.
ABONID SIŁA 7 Olbrzymia jaskiniowa małpa atakuje wszystkich słabszych od niej Poszukiwaczy. W przypadku napotkania równych sobie Siłą, bądź silniejszych - umyka. Przesuń wówczas tę Kartę na odległość do czterech Obszarów w dowolnym kierunku.
W Jaskini z MM nie ma Nauczyciela, Płaza, wszystkie Karty to Zdarzenia i Jaskinii (nie ma odpowiednika kart Podziemi) Wiking ma inne zdolności niż jedo odpowiednik w MiM. Jest opowiadanie którego w MiM brak.