KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

1. Czy jeśli gram Poszukiwaczem, który atakując w walce może uzywac mocy zamiast siły oznacza to, że tylko ja stosuję moc a przeciwnik nadal siłę, czy ta moja specjalna zdolność nakazuje mu też ak wlaczyć?

2. Czy jeśli losuję karte przygód typu czarodziejski strumień- ja równiez biorę 1 punkt czy kładę karte i 4 żetony? Bo, jesli kierując się tymi wytycznymi "połóż 4" to oznacza, że ja nic nie biorę;

3. Czy jesli mam osiągnięty limit przedmiotów bo nie mam muła, czyli 4 i losuję kolejny to go odrzucam czy zostawiam na polu, na którym go wylosowałem? I od razu, czy jesli mam limit i dostaję przedmiot to go odrzucam czy wybieram jaki i odrzucam?

4. Czy w kwestii zaklęć stosujemy tę samą zasadę j/w? Dostaję ekstra zaklęcie u Mędrca w Wiosce? Biorę i odrzucam, twe które mi nie pasuje?

5.Pustynia - leży tam złoto po jakimś poszukiwaczu, butelka z wodą i karta wroga- najpierw wróg(najniższy numer), potem butelka z wodą, złoto i na końcu trace życie? albo go nie trace bo zdąże wziąć butelkę? Jaka kolejność?

6. Gdy trafiam na pole gdzie leżą karty z numerami to stosuję zasade najpierw najniższy numer, a gdy nie ma żadnego to ta jako pierwsza zawsze?

7.I od razu, gdy trafiam na runy i lezy tam karta numer 3 to najpierw dociągam kartę i rozpatruje obie według numerów a gdy trafiam na ruiny i lezy karta bez numerków to najpierw ją rozpatruję a dopiero potem ciągnę drugą?

8. Gdy w trakcie badania kart, przy pierwszej tracę turę to oznacza to że drugiej nie rozpatruję, ale w następnej kolejce już gram?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22074
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Mały Nemo »

fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 1. Czy jeśli gram Poszukiwaczem, który atakując w walce może uzywac mocy zamiast siły oznacza to, że tylko ja stosuję moc a przeciwnik nadal siłę, czy ta moja specjalna zdolność nakazuje mu też ak wlaczyć?
Znaczy, pytasz się o Poszukiwaczy, którzy mogą atakować psychicznie? Tak, przeciwnik wtedy też używa Mocy.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 2. Czy jeśli losuję karte przygód typu czarodziejski strumień- ja równiez biorę 1 punkt czy kładę karte i 4 żetony? Bo, jesli kierując się tymi wytycznymi "połóż 4" to oznacza, że ja nic nie biorę;
Najpierw kładziesz 4 żetony, a potem badasz kartę i bierzesz jeden dla siebie.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 3. Czy jesli mam osiągnięty limit przedmiotów bo nie mam muła, czyli 4 i losuję kolejny to go odrzucam czy zostawiam na polu, na którym go wylosowałem? I od razu, czy jesli mam limit i dostaję przedmiot to go odrzucam czy wybieram jaki i odrzucam?
Jeśli wylosujesz Przedmioty ponad limit, wybierasz, które chcesz zatrzymać (również te, które właśnie wylosowałaś) i zostawiasz na obszarze pozostałe. Tak więc możesz zatrzymać właśnie wylosowane i odłożyć jakiś zbędny shitocrap.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 4. Czy w kwestii zaklęć stosujemy tę samą zasadę j/w? Dostaję ekstra zaklęcie u Mędrca w Wiosce? Biorę i odrzucam, twe które mi nie pasuje?
Nie. Jeśli masz już komplet Zaklęć i masz wylosować nowe, to ignorujesz tę zasadę. Losować Zaklęcia możesz jedynie wtedy, jeśli masz miejsce, aby jakieś przygarnąć. Jeśli nie masz, to nie losujesz.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 5.Pustynia - leży tam złoto po jakimś poszukiwaczu, butelka z wodą i karta wroga- najpierw wróg(najniższy numer), potem butelka z wodą, złoto i na końcu trace życie? albo go nie trace bo zdąże wziąć butelkę? Jaka kolejność?
Nie. Najpierw tracisz Życie, potem walczysz z Wrogiem i jeśli go pokonasz, bierzesz złoto i butelkę. Jeśli nie pokonasz, Twoja tura się kończy.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 6. Gdy trafiam na pole gdzie leżą karty z numerami to stosuję zasade najpierw najniższy numer, a gdy nie ma żadnego to ta jako pierwsza zawsze?
Tak, aczkolwiek kart bez numeru spotkania policzysz na 1 ręce i jeszcze Ci palców zostanie (to są tylko Zaklęcia i to tez chyba 2 sztuki tylko).
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 7.I od razu, gdy trafiam na runy i lezy tam karta numer 3 to najpierw dociągam kartę i rozpatruje obie według numerów a gdy trafiam na ruiny i lezy karta bez numerków to najpierw ją rozpatruję a dopiero potem ciągnę drugą?
Na Runach losuje się tylko 1 kartę, skoro tam już jakaś jest (Wróg o nrze spotkania 3), to nie losujesz kolejnej, tylko badasz tego Wroga. Jeśli na Ruinach znajduje się jakaś karta, to losujesz ich tyle, aby były tak 2 karty, a następnie badasz je wszystkie zgodnie z ich nrami spotkania. Podobnie na Ukrytej Dolinie - jeśli jest tam 1 karta, to losujesz dwie dalsze, a następnie badasz wsio tri.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 14:16 8. Gdy w trakcie badania kart, przy pierwszej tracę turę to oznacza to że drugiej nie rozpatruję, ale w następnej kolejce już gram?
Tak, jeśli masz stracić turę, a masz jeszcze jakieś karty do badania, to po prostu Twoja tura się natychmiast kończy i w następnej poruszasz się normalnie. Jeśli nie masz żadnych innych kart do zbadania, to tracisz swą następną turę i dopiero w kolejnej drugiej się poruszasz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW/PAN CIEMNOSCI

Post autor: fiolka23 »

9. Walka z Panem ciemnosci: poszukiwacz moze wybrac walke- bez wzgledu na to ze w grze podstawowej sa inne zasady(bez specjalnej zdolnosco specjalnej musi to byc zawsze walka na sile)? Tu jest wyjatek?

10. Walka z Panem ciemnosci - czy podvzas walki uzywamy przedmiotow/przyjaciol ktore zwiększają nam w walce i poza sile/moc?

11. I dalej co oznacza ze przyjaciel nie moze walczyc ZAMIAST poszukiwacza?

12. Co oznacza po walce skutecznosc ataku? Kostka+pionki+ punkty wyjsciowe + karty ktorej dodaja mocy/sily czy bez nich? Tylko pionki i podstawa?

Dodano po 1 minucie 48 sekundach:
Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW
13. Moge na Pana ciemnosci uzywac zaklec?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Rogo »

fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 20:22 9. Walka z Panem ciemnosci: poszukiwacz moze wybrac walke- bez wzgledu na to ze w grze podstawowej sa inne zasady(bez specjalnej zdolnosco specjalnej musi to byc zawsze walka na sile)? Tu jest wyjatek?
Tak, tu możesz wybrać czy walka zwykła czy psychiczna
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 20:22 10. Walka z Panem ciemnosci - czy podvzas walki uzywamy przedmiotow/przyjaciol ktore zwiększają nam w walce i poza sile/moc?
Możesz użyć Przyjaciół/Przedmioty/Zaklęcia, który zwiększają Siłę/Moc, nie możesz użyć takich, które walczą zamiast Ciebie.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 20:22 11. I dalej co oznacza ze przyjaciel nie moze walczyc ZAMIAST poszukiwacza?
Jest kilka takich kart, których nazw Ci nie podam, bo nie pamiętam, które mogą walczyć zamiast Poszukiwacza. Tych nie możesz użyć do walki z Panem Ciemności.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 20:22 12. Co oznacza po walce skutecznosc ataku? Kostka+pionki+ punkty wyjsciowe + karty ktorej dodaja mocy/sily czy bez nich? Tylko pionki i podstawa?
Wszystko z rzutem kością włącznie.
fiolka23 pisze: poniedziałek 20 sty 2020, 20:22 13. Moge na Pana ciemnosci uzywac zaklec?
Tak, z wyjątkiem tych, które walczą zamiast Poszukiwacza lub pozwalają się wymknąć.


Ja nawet nie mam Talismana.

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

14. Podziemia-pole cela- co jak nie mam przyjaciela? Nic sie nie dzieje czy nie moge tu stanac bo to warunek?

15. Zasady ogolne-czy kazda uzyta w danej turze uzyta zdolnosc wyklucza walke z poszukiwaczem na tym samym polu?

16.karta poltegreist- gdzie jest opisany prom?

17. Podziemia- karta jaskiniowy troll- czy mozna uzyc losy by zmienic rzut kostka przy jego regeneracji gdy wypadnie 1 lub 2?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Rogo »

fiolka23 pisze: niedziela 26 sty 2020, 03:49 14. Podziemia-pole cela- co jak nie mam przyjaciela? Nic sie nie dzieje czy nie moge tu stanac bo to warunek?
Nic się nie dzieje.
fiolka23 pisze: niedziela 26 sty 2020, 03:49 15. Zasady ogolne-czy kazda uzyta w danej turze uzyta zdolnosc wyklucza walke z poszukiwaczem na tym samym polu?
Nie. Tylko te, które mówią "zamiast zaatakować".
fiolka23 pisze: niedziela 26 sty 2020, 03:49 16.karta poltegreist- gdzie jest opisany prom?
Obszar Gospody, wynik rzutu 6.
fiolka23 pisze: niedziela 26 sty 2020, 03:49 17. Podziemia- karta jaskiniowy troll- czy mozna uzyc losy by zmienic rzut kostka przy jego regeneracji gdy wypadnie 1 lub 2?
Wg instrukcji gracz może ponowić każdy swój rzut związany z badaniem karty, a to właśnie takim rzutem jest, więc raczej tak, ale tu może ktoś zaraz napisać inną interpretację.


Ja nawet nie mam Talismana.

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

18. Moze banalne- cxy jak w trakcie gry koncza nam sie karty przygid, tasujemy i losujemy od nowa czy koniec gry?

A jesli nam sie koncza karty przygod a mamy karty podziemii to stosujemy zamiennie grajac podstawa + podziemia?



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5921
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Bludgeon »

fiolka23 pisze: środa 29 sty 2020, 22:30 18. Moze banalne- cxy jak w trakcie gry koncza nam sie karty przygid, tasujemy i losujemy od nowa czy koniec gry?

A jesli nam sie koncza karty przygod a mamy karty podziemii to stosujemy zamiennie grajac podstawa + podziemia?
18 - losujecie od nowa
18a - nigdy zamiennie


What a view.

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

19. Czy przechodzac przez tajemne wrota, uzywajac np. Sily, czy do jej wartosci dodajemy punkty za posiadana bron? Chyba nie, bo otwarcie wrot to nie walka ale wole sie upewnic. I analogicznie czy w krypcie sumujemy nasza sile podstawa plus bionki czy wynikajaca z broni rowniez?
Ostatnio zmieniony środa 29 sty 2020, 23:36 przez fiolka23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kotlet
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 219
Rejestracja: poniedziałek 03 wrz 2018, 11:19
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: kotlet »

nie dodajemy :)



fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

kotlet pisze: środa 29 sty 2020, 23:33 nie dodajemy :)
W krypcie i kopalni tez nie?



Awatar użytkownika
Adam12
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Spis dodatków autora:
Nowi Poszukiwacze
Posty: 347
Rejestracja: poniedziałek 19 lis 2018, 13:16
Płeć:
Wiek: 43

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Adam12 »

fiolka23 pisze: środa 29 sty 2020, 23:37
kotlet pisze: środa 29 sty 2020, 23:33 nie dodajemy :)
W krypcie i kopalni tez nie?
😉



Awatar użytkownika
fallenmk
!Wspierający
Wspierający
Wspierający
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Purpurowy Czerw
Pułapki w Podziemiach
Posty: 1534
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fallenmk »

Z broni nie, ale z przedmiotów/przyjaciół dających bonus do siły/mocy (np. Jednorożec) tak.



fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

20. Zaklecia- "zwrot uzyj na ktoregokolwiek poszukiwacza" oznacza rowniez na swojego czy kazdego ale nie swojego?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22074
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Mały Nemo »

Na swojego tez.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

21. Czy po spotkaniu Zniwiarza i wyrzuceniu 1, moge uzyc zetonu losu?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22074
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Mały Nemo »

Tak.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

22. Karta tropiciel- czy jesli w nasteonym ruchu korzystam z teleportu a w miedzy czasie karta zostanie usunieta z planszy to jeszcze moge w swojej turze sie teleportoeac bo zdazylam ja zbadac?

Karta zostala w miedzy czasie usunieta zdarzeniem "godzina policyjna".uwazam, ze tak, bo zdazylam ja zbadac ale sie upewniam

Dodano po 1 minucie 44 sekundach:
23. Czy jesli mam karte zabojca demonow i musze na polach losowac 2 karty zamiast jednej i do tego obowiazuje wlasnie karta "przepowiednia" ktora kaze przrz dwie rury losowac o jedna karte przygod wiecej to losuje 3 na polach(jedna plus jedna za zabojce demonow plus jedna za przepowiednie)?

Dodano po 31 minutach 1 sekundzie:
24. Czy jesli mam przyjaciela konia, ktory pozwala mi rzucac dwoma kostkami za ruch i wyrzuce 6 i 1 co daje 7 to ta jedynka jest brana pod uwage przy Zniwiarzu, czy uznaje sume, ze jest to siedem i zniwiarz nie ma ruchu?



fiolka23 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 20 sty 2020, 13:57
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: fiolka23 »

25. Czy jesli poszukiwacz-Mroczna kultystka walczy z dwoma wrogami jednoczesnie(kumulacja kart) np. Mroczny akolita i straszydlo(2+2) to za wygrana walke uzywa specjalnej zdolnosci w postaci otrzymaniu daru raz bo to jedna walka czy dwa razy bo to dwoch wrogow?

Dodano po 5 minutach 55 sekundach:
26. Wrog-cerber- czy jesli go pokonam na moc, staje sie moim trofeum na moc czy, poniewaz ma na karcie to i to, mimo wszystko moge wybrac za jaki punkt go wymieniam?



Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5921
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Bludgeon »

fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 02:23 25. Czy jesli poszukiwacz-Mroczna kultystka walczy z dwoma wrogami jednoczesnie(kumulacja kart) np. Mroczny akolita i straszydlo(2+2) to za wygrana walke uzywa specjalnej zdolnosci w postaci otrzymaniu daru raz bo to jedna walka czy dwa razy bo to dwoch wrogow?
A mroczna kultystka dostaje 500+ za pokonanych wrogów czy za wygrane walki?

Dodano po 36 sekundach:
fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 02:23 26. Wrog-cerber- czy jesli go pokonam na moc, staje sie moim trofeum na moc czy, poniewaz ma na karcie to i to, mimo wszystko moge wybrac za jaki punkt go wymieniam?
Możesz wybrać.


What a view.

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Rogo »

fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 00:47 22. Karta tropiciel- czy jesli w nasteonym ruchu korzystam z teleportu a w miedzy czasie karta zostanie usunieta z planszy to jeszcze moge w swojej turze sie teleportoeac bo zdazylam ja zbadac?
Moim zdaniem możesz.
fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 00:47 23. Czy jesli mam karte zabojca demonow i musze na polach losowac 2 karty zamiast jednej i do tego obowiazuje wlasnie karta "przepowiednia" ktora kaze przrz dwie rury losowac o jedna karte przygod wiecej to losuje 3 na polach(jedna plus jedna za zabojce demonow plus jedna za przepowiednie)?
Bez treści kart ciężko stwierdzić. Jeśli jest na nich mowa o dodatkowych kartach to losujesz 3, jeśli mowa o dwóch kartach to losujesz 2
fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 00:47 24. Czy jesli mam przyjaciela konia, ktory pozwala mi rzucac dwoma kostkami za ruch i wyrzuce 6 i 1 co daje 7 to ta jedynka jest brana pod uwage przy Zniwiarzu, czy uznaje sume, ze jest to siedem i zniwiarz nie ma ruchu?
Nie jestem pewien ale chyba nie ruszasz Żniwiarzem
fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 02:23 25. Czy jesli poszukiwacz-Mroczna kultystka walczy z dwoma wrogami jednoczesnie(kumulacja kart) np. Mroczny akolita i straszydlo(2+2) to za wygrana walke uzywa specjalnej zdolnosci w postaci otrzymaniu daru raz bo to jedna walka czy dwa razy bo to dwoch wrogow?
Jedna walka - jedna nagroda. Ta postać i tak jest przegięta.
fiolka23 pisze: sobota 08 lut 2020, 02:23 26. Wrog-cerber- czy jesli go pokonam na moc, staje sie moim trofeum na moc czy, poniewaz ma na karcie to i to, mimo wszystko moge wybrac za jaki punkt go wymieniam?
Zabierasz pokonanego wroga jako trofeum. Po prostu. A skoro ma obie cechy to możesz później wybrać jak go wykorzystasz.


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5921
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Bludgeon »

Rogo pisze: sobota 08 lut 2020, 08:47 25. Czy jesli poszukiwacz-Mroczna kultystka walczy z dwoma wrogami jednoczesnie(kumulacja kart) np. Mroczny akolita i straszydlo(2+2) to za wygrana walke uzywa specjalnej zdolnosci w postaci otrzymaniu daru raz bo to jedna walka czy dwa razy bo to dwoch wrogow?

Jedna walka - jedna nagroda. Ta postać i tak jest przegięta.



Ta odpowiedź jest nieprawidłowa.


What a view.

Wasilij
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 212
Rejestracja: piątek 16 sie 2019, 12:13
Lokalizacja: okolice Poznania
Płeć:
Wiek: 36

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Wasilij »

Tajemne wrota 2 kości,
Kopalnia 3.

Jak używam losu do przerzucenia to ;) jeden los jedna kość? Czy jeden los i wszystkie naraz ?

Dodano po 15 minutach 41 sekundach:
No i jeśli dostanę natrętnego poltergeista a potem zwolnienie to logicznie cholerę sprzedać mogę ;) ale czy to dobrze,?

Obrazek
Obrazek
https://imgur.com/a/FJ8QQPP



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Rogo »

Bludgeon pisze: sobota 08 lut 2020, 09:40
Rogo pisze: sobota 08 lut 2020, 08:47 25. Czy jesli poszukiwacz-Mroczna kultystka walczy z dwoma wrogami jednoczesnie(kumulacja kart) np. Mroczny akolita i straszydlo(2+2) to za wygrana walke uzywa specjalnej zdolnosci w postaci otrzymaniu daru raz bo to jedna walka czy dwa razy bo to dwoch wrogow?

Jedna walka - jedna nagroda. Ta postać i tak jest przegięta.



Ta odpowiedź jest nieprawidłowa.
Tak to jest jak ludzie nie czytają regulaminu, który jasno mówi, żeby zacytować kartę pytając o jej interpretację. Znalazłem treść sam i faktycznie zdolność mówi o pokonanych wrogach, a nie o wygranych walkach. Więc rzut za każdego wroga.
Wasilij pisze: sobota 08 lut 2020, 10:47 Tajemne wrota 2 kości,
Kopalnia 3.

Jak używam losu do przerzucenia to jeden los jedna kość? Czy jeden los i wszystkie naraz ?
Zapytam wprost: czytałeś instrukcję? Jeśli nie, to przeczytaj. Jeśli tak, to przeczytaj jeszcze raz. Na górze po lewej na stronie 7. Ale przeczytaj całość.


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22074
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: KILKA PYTAŃ DO PODSTAW

Post autor: Mały Nemo »

Rogo pisze: sobota 08 lut 2020, 12:30 Tak to jest jak ludzie nie czytają regulaminu, który jasno mówi, żeby zacytować kartę pytając o jej interpretację. Znalazłem treść sam i faktycznie zdolność mówi o pokonanych wrogach, a nie o wygranych walkach. Więc rzut za każdego wroga.
FAQ twierdzi, iż bez względu na liczbę Wrogów w walce nagroda przyznawana jest tylko raz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ