Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 20 sie 2018, 13:41

Lechlat pisze:
poniedziałek 20 sie 2018, 13:15
Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy.
Co z tym fantem zrobić?
Zależy o co konkretnie Ci chodzi. Z samym zadaniem nic nie zrobisz (chyba że grasz na zasadę, iż można wymieniać zadania), ale też nie jesty powiedziane, iż każde zadanie musi zostać wypełnione ;).

Jeśli zaś chodzi o przekraczanie Tajemnych Wrót, to na planszy Kataklizmu możesz przekraczać Tajemne Wrota bez względu na to, czy masz nieukończone zadanie, czy nie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Lechlat
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 35
Rejestracja: piątek 13 lip 2018, 18:12
Lokalizacja: United Kingdom
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Lechlat » poniedziałek 20 sie 2018, 17:40

A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 20 sie 2018, 17:43

Lechlat pisze:
poniedziałek 20 sie 2018, 17:40
A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie?
Cóż, Talizman jest używany tylko na 1 obszarze w krainie Wewnętrznej, on nic nie znaczy. Jeśli masz nieukończone zadanie, to nie możesz wejść do Wewnętrznej Krainy poprzez Tajemne Wrota, ale możesz wejść w inny sposób (np. przenosząc się ze Skarbca w Podziemiach lub korzystając z innych kart, które przenoszą na Równiny Grozy).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Berni
Filozof
Filozof
Filozof
Uczestnik Zjazdów
Posty: 717
Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 42

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Berni » poniedziałek 20 sie 2018, 20:59

Lechlat pisze:
poniedziałek 20 sie 2018, 13:15
Jest jedno z zadań czarownika gdzie trzeba odwiedzić czarodziejkę a grając z kataklizmem zamiast oryginalnej planszy jest naprawdę mała szansa na wylosowanie jej karty i do tego najlepiej w mieście. Często może być w ogóle niewykonalne, gdy ktoś inny ją wylosuje poza miastem i nie pozostanie ona na planszy.
Co z tym fantem zrobić?
W instrukcji Kataklizmu masz to przecież wyjaśnione.
Jak masz karty z informacją, że masz kogoś odwiedzić na polu, a go tam nie ma to traktujesz to jakbyś polecenie karty odwiedzając to pole.

Dodano po 1 minucie 10 sekundach:
Lechlat pisze:
poniedziałek 20 sie 2018, 17:40
A co jak masz w normalnej planszy nieukończone zadanie a dostaniesz talizman z kart przygód. Możesz wejść czy nie?
Grając w Kataklizm możesz spokojnie wchodzić mając nieukończone zadanie. Przeczytaj instrukcję obszaru wrót w Kataklizmie. Używając zasad domowych możesz to podobnie zmodyfikować w podstawowej planszy aby wejść :)




Awatar użytkownika
Lechlat
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 35
Rejestracja: piątek 13 lip 2018, 18:12
Lokalizacja: United Kingdom
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Lechlat » środa 29 sie 2018, 22:30

Czy grając ze Smokami w smoczej wieży trzeba dalej brać łuskę smoka na początku tury?




Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1182
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » niedziela 16 wrz 2018, 13:41

Jeśli zostałem "zamieniony w Ropuchę na 3 tury", a gra np. 5 graczy, to gdy zakończy się runda (i kolejka wróci do mnie), będę już ponownie starym Poszukiwaczem (bo minęło więcej niż 3 tury)?
Zamiana jest na 3 tury, a nie rundy.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » niedziela 16 wrz 2018, 13:55

Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1182
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » niedziela 16 wrz 2018, 14:31

Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
:) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » niedziela 16 wrz 2018, 14:44

Pablo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:31
Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
:) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5073
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Rogo » niedziela 16 wrz 2018, 14:54

Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:44
Pablo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:31
Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
:) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy :)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » niedziela 16 wrz 2018, 15:01

Rogo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:54
Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:44
Pablo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 14:31
Mały Nemo pisze:
niedziela 16 wrz 2018, 13:55
Naginasz zasady :P. Zamiana w ropuchę od zawsze była na 3 własne tury. Nawet w oryginale jest "Become a toad for 3 turns", a w instrukcji "When a character is turned into a Toad for three turns, [...]".
:) czyli poprawniejszy byłby zapis ... na 3 rundy.
Ano
Ja tylko pozwolę sobie zauważyć, że w instrukcji Talismana w ogóle nie pojawia się słowo runda. Więc nie, ten zapis wcale nie byłby poprawniejszy :)
A co śmieszniejsze wyraz runda pojawia się na 1 karcie z podstawki (Blizzard).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


foxtomek
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 12 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: okolice Wa-wy
Płeć:
Wiek: 39

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: foxtomek » niedziela 21 paź 2018, 20:52

Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna ;). Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.?




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 22 paź 2018, 01:40

foxtomek pisze:
niedziela 21 paź 2018, 20:52
Jak jest ogólna zasada na rozpatrzenie przykladowej sytuacji: Po rzucie kostką zatrzymuje się na Ruinach kraina zewnętrzna ;). Wyciągam dwie karty przygód. Wróg i przedmiot. W pierwszej kolejności rozpatruje kartę wroga. Rozpoczyna się walka którą przegrywam pytanie czy po przegranej walce konczy sie moja tura ? Czy przedmiot zabieram ? czy przedmiot pozostaje na Ruinach.?
Hej,

Po przegranej walce Twoja tura natychmiast sie konczy (acz mozesz jeszcze skorzystac z Zaklec i innych kart, ktore mozesz rzucic na koniec tury), a przedmiot pozostaje na Ruinach i czeka na kolejnego na niego chetnego.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Odyn [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Posty: 654
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Odyn » poniedziałek 29 paź 2018, 12:47

Strzaszliwoskrzydły z dodatku Góry (nagroda za zwycięstwo nad Orlim Królem) daje możliwość rzutu 2 kośćmi za ruch. Ma tam napisane "Suma wyników to liczba obszarów, o które możesz się poruszyć." Rozumiem, że jeśli wyrzuciłem 5 i 4 to mogę maksymalnie poruszyć się o 9 obszarów.. ale nie muszę? Mogę szybciej zakończyć ruch jeśli chcę, np po 7 obszarach? W sumie to pytanie muszę połączyć z Koniem, on ma chyba podobnie sformułowaną treść.
Niby banał, ale wczoraj podczas rozgrywki 2x się zastanawialiśmy nad tym :)


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
fallenmk
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Miecze Czarnoksiężnika
Poszukiwacze z DnD
Powrót Kruczej Wiedźmy
Posty: 891
Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: fallenmk » poniedziałek 29 paź 2018, 12:56

Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » poniedziałek 29 paź 2018, 13:10

fallenmk pisze:
poniedziałek 29 paź 2018, 12:56
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
Dokładnie tak.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1182
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » poniedziałek 29 paź 2018, 13:24

"Za każdym razem kiedy odwiedzasz Cmentarz, zanim zaczniesz badać obszar, możesz wdać się w jakąkolwiek walkę z ostatnim Wrogiem znajdującym się na stosie kart odrzuconych. Pokonanego Wroga możesz zatrzymać jako trofeum." Chodzi mi o to, by walka z Wrogiem była dodatkową opcją i nie wykluczała odzyskiwania Losu, czy modlitwy na Cmentarzu.

Czy zapis "rzut za ruch" jest poprawny? Czy musi być "rzut kością za ruch"? Czasami, z takich czy innych przyczyn używamy do tego 2 kości. Wydaje mi się, że obie wersje są poprawne.

"Posiadasz naturalną tarczę. Jeśli w wyniku przegranej walki tracisz punkty Życia, możesz rzucić 1 kością. Jeśli wypadnie 5 lub 6, tarcza cię ochroniła. Chociaż przegrałeś walkę, nie tracisz punktów Życia." Czy w takim przypadku tarczę z małej czy z dużej litery?

Czy w przypadku tej karty, która odnosi się do innych kart, słowo Drobiazg powinno być w cudzysłowie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 29 paź 2018, 15:38 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.




Awatar użytkownika
Odyn [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Posty: 654
Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Wiek: 28

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Odyn » poniedziałek 29 paź 2018, 14:28

Mały Nemo pisze:
poniedziałek 29 paź 2018, 13:10
fallenmk pisze:
poniedziałek 29 paź 2018, 12:56
Ja bym to interpretował, że albo można zdecydować się na normalny rzut 1 kością, i ruszyć się o ilość oczek na kości, albo rzucić 2 kośćmi, i ruszyć się o sumę, nie mniej.
Dokładnie tak.
Ok, tak zagraliśmy właśnie :) sumienie uspokojone.


"Więcej życie nie pozwoli rozdzielić, niż śmierć połączyć może." Percy Shelley


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5311
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Bludgeon » poniedziałek 29 paź 2018, 20:59

Odyn pisze:
poniedziałek 29 paź 2018, 12:47
Mogę szybciej zakończyć ruch jeśli chcę, np po 7 obszarach?
Nie.


What a view.


Awatar użytkownika
Allesiaen
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 09 paź 2018, 14:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 24

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Allesiaen » wtorek 30 paź 2018, 10:09

Pytanko dotyczące Poszukiwacza "Pani wojny" z dodatku Kraina Ognia :

"Kiedy spotykasz Przyjaciela, możesz go natychmiast wcielić w swoje szeregi. Zabierz tego Przyjaciela jako wcielonego Przyjaciela, nawet jeśli normalnie nie mógłbyś go zabrać. Zignoruj całą treść karty każdego wcielonego Przyjaciela i zastąp ją treścią : "Podczas walki dodaj 1 do swojej Siły".

Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ?

Jak oznaczacie czy przyjaciel jest wcielony ?




Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1182
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » wtorek 30 paź 2018, 10:22

Allesiaen pisze:
wtorek 30 paź 2018, 10:09
Przy losowaniu trzech kart przygód, w momencie gdy losujemy dwa potwory i jednego przyjaciela, przed walką z potworami możemy wcielić przyjaciela w swoje szeregi ? i możemy od razu dodać 1 do Siły przed walką z potworami ?
Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania.
Ostatnio zmieniony wtorek 30 paź 2018, 10:26 przez Pablo, łącznie zmieniany 1 raz.




Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1918
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Arthan » wtorek 30 paź 2018, 10:24

Dokładnie, karty spotykasz wg numeru spotkania, najpierw wrogów, później przyjaciół.
Nie grałem tą postacią, ale pewnie bym tych przyjaciół układał obok w jakiś stosik z lekkim przesunięciem, tak by było widać ile jest tych kart, bo to jakie to karty nie jest już istotne. Czasami robię tak że na karty które dają bonus do Siły/Mocy kładę odpowiednie stożki, więc pewnie bym je tu też układał, to bym nawet nie musiał widzieć ile jest tych kart.




Awatar użytkownika
Pablo
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Dyniowy Król - Dyniokruk
Ukryta Dolina
Posty: 1182
Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
Lokalizacja: śląskie
Płeć:
Wiek: 38

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Pablo » wtorek 30 paź 2018, 10:24

Allesiaen pisze:
wtorek 30 paź 2018, 10:09
Jak oznaczacie czy przyjaciel jest wcielony ?
Osobiście położyłbym na nim stożek Siły, by było jasne że dodaje tylko ten 1 punkt, a nie to co jest w jego opisie. W momencie utraty tego Przyjaciela odrzucasz go wraz ze stożkiem Siły.




Awatar użytkownika
Allesiaen
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: wtorek 09 paź 2018, 14:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 24

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Allesiaen » wtorek 30 paź 2018, 10:29

Pablo pisze:
wtorek 30 paź 2018, 10:22
Nie, bo najpierw musisz go spotkać, a spotkać go możesz dopiero gdy rozprawisz się z Wrogami, gdyż mają niższy nr spotkania.
Więc w jakim przypadku używa się słowa "natychmiast" ? Są karty Przyjaciół, które zdobywa się z jakąś zależnością ? Po wykonaniu jakiegoś zadania ?
Ostatnio zmieniony wtorek 30 paź 2018, 10:34 przez abubu, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Poprawione cytowanie (ps. przy cytowaniu można skorzystać z odpowiednich przycisków - górny prawy róg każdego posta)




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 20775
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Re: Zbiór niejasności, dotyczących zasad gry wraz z odpowiedziami

Post autor: Mały Nemo » wtorek 30 paź 2018, 10:35

To "natychmiast" oznacza, iz mozesz wcielic w swe szeregi rowniez tych Przyjaciol, ktorych normalnie nie mozesz posiadac.

Osobiscie bym odwrocil takich Przyjaciol rewersem ku gorze i polozyl obok innych Przyjaciol.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ