Kilka pytań odnośnie podstawki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
thenojs [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek 02 wrz 2019, 23:22
Płeć:

Kilka pytań odnośnie podstawki

Post autor: thenojs »

1. Strażnik - czy jeżeli ktoś pokona strażnika to inni gracze też muszą? Czy został pokonany na dobre i można bez walki przechodzić do krainy środkowej?
2. Próbując wejść na krainę srodkową (strażnik) lub wewnetrzną (wrota) nie trzeba wykulać dokładnej liczby oczek żeby wejść odpowiednio na pole ze strażnikiem lub wrotami, tylko minimum tyle ile mamy do tych pól tak? Przykładowo stoję obok strażnika, wykluam 6 to jeżeli chcę mogę z nim walczyć i jeżeli pokonam to kolejne 5 ruchu z kostki wykorzystam na ruch w krainie środkowej?
3. Czy jeżeli przegrałem ze strażnikiem (zostaję na jego polu) i w kolejnym ruchu rzucę 2 to mogę od razu z nowu z nim walczyć czy muszę zejść z jego pola i jeszcze raz wrócić?
4. Tratwa - czy płynąć do środkowej krainy tratwą, wykonuję zawartość obszaru na którym stanę?
5. Czy jeżeli wchodzać na obszar wylosuję przygodę np. fontannę która za każde wejście pozwala wziąć 1 z 4 punktów siły to od razu z tego korzystam, czy dopiero jak jakiś poszukiwać inny wejdzie na to pole?

Dzięki za pomoc, now w grze także podejrezwam, że dla was to debilne pytania :X



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22052
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań odnośnie podstawki

Post autor: Mały Nemo »

thenojs pisze: piątek 17 sty 2020, 23:23 1. Strażnik - czy jeżeli ktoś pokona strażnika to inni gracze też muszą? Czy został pokonany na dobre i można bez walki przechodzić do krainy środkowej?
Każdy musi osobno go pokonywać. Ty także, jeśli kilkukrotnie chcesz przejść przez jego most.
thenojs pisze: piątek 17 sty 2020, 23:23 2. Próbując wejść na krainę srodkową (strażnik) lub wewnetrzną (wrota) nie trzeba wykulać dokładnej liczby oczek żeby wejść odpowiednio na pole ze strażnikiem lub wrotami, tylko minimum tyle ile mamy do tych pól tak? Przykładowo stoję obok strażnika, wykluam 6 to jeżeli chcę mogę z nim walczyć i jeżeli pokonam to kolejne 5 ruchu z kostki wykorzystam na ruch w krainie środkowej?
Tak.
thenojs pisze: piątek 17 sty 2020, 23:23 3. Czy jeżeli przegrałem ze strażnikiem (zostaję na jego polu) i w kolejnym ruchu rzucę 2 to mogę od razu z nowu z nim walczyć czy muszę zejść z jego pola i jeszcze raz wrócić?
Możesz walczyć.
thenojs pisze: piątek 17 sty 2020, 23:23 4. Tratwa - czy płynąć do środkowej krainy tratwą, wykonuję zawartość obszaru na którym stanę?
Tak.
thenojs pisze: piątek 17 sty 2020, 23:23 5. Czy jeżeli wchodzać na obszar wylosuję przygodę np. fontannę która za każde wejście pozwala wziąć 1 z 4 punktów siły to od razu z tego korzystam, czy dopiero jak jakiś poszukiwać inny wejdzie na to pole?
Od razu.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ