Wojownik z Kiścieniami

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
JJN [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 9
Rejestracja: sobota 27 lip 2019, 19:51
Płeć:

Wojownik z Kiścieniami

Post autor: JJN »

Wojownik:
- może walczyć 2 broniami jednocześnie
- rzuca podczas walki 2 kośćmi i wybiera wyższy wynik

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co się stanie, gdy Wojownik wejdzie w posiadanie 2 Kiścieni i użyje ich w walce ? :thinking_face:



Budowniczy Mostów
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2219
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: Budowniczy Mostów »

Gdy gram Wojownikiem z kiścieniem pierwsza specjalna zdolność traci rację bytu i przestaje mieć zastosowanie (chyba, że posiadając kiścień Wojownik zdecyduje się z niego nie korzystać).
Toteż u mnie Wojownik rzuca dwiema kośćmi za atak z kiścieniem i bez, bo opis kiścienia mówi to samo, co specjalna zdolność Wojownika - by rzucić dwiema kośćmi. Każdy posiadacz dwóch kiścieni – Wojownik także – rzuca czterema kośćmi za atak, dwiema za każdy egz. tej broni.


Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5905
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: Bludgeon »

JJN pisze: sobota 27 lip 2019, 20:07
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co się stanie, gdy Wojownik wejdzie w posiadanie 2 Kiścieni i użyje ich w walce ? :thinking_face:
Niewiele. Zdolność kiścienia zastąpi zdolność wojownika (żeby rzucić 2k i wybrać lepszy wynik). Kiścienie się ze sobą nie kumulują bo efekty są z typu zastępujących a nie modyfikujących.


What a view.

Awatar użytkownika
ModulO
Filozof
Filozof
Filozof
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Pojedyncze Karty
Bohaterowie Sanktuarium
Plaga Nieumarłych
Spojrzenie Meduzy
Posty: 602
Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
Lokalizacja: Katowice
Płeć:

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: ModulO »

Budowniczy Mostów pisze: sobota 27 lip 2019, 20:17 Gdy gram Wojownikiem z kiścieniem pierwsza specjalna zdolność traci rację bytu i przestaje mieć zastosowanie (chyba, że posiadając kiścień Wojownik zdecyduje się z niego nie korzystać).
Toteż u mnie Wojownik rzuca dwiema kośćmi za atak z kiścieniem i bez, bo opis kiścienia mówi to samo, co specjalna zdolność Wojownika - by rzucić dwiema kośćmi. Każdy posiadacz dwóch kiścieni – Wojownik także – rzuca czterema kośćmi za atak, dwiema za każdy egz. tej broni.
O_O ...mając 2 kiścienie rzucamy 4 kośćmi ?!
Od kiedy to ilość Broni definiuje liczbę kości za rzut ataku...
Jak mamy 2 rózne bronie nie będące kiścieniami rzucamy tylko 1 kością za atak. Mając 1 broń inną niż kiścień i kiścień rzucamy wtedy 2 kośćmi tak jak napisane na Kiścieniu.
Mając 2 kiścienie także rzucamy 2 kościami... Zapis na kiścieniach jest taki sam, więc się znosi i za rzut ataku dalej rzucamy 2 kościami.



Awatar użytkownika
Arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
#Moderator: arthan
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 2175
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: Arthan »

Budowniczy Mostów pisze: sobota 27 lip 2019, 20:17 Każdy posiadacz dwóch kiścieni – Wojownik także – rzuca czterema kośćmi za atak, dwiema za każdy egz. tej broni.
Zawsze dwiema! Tam nie ma zapisu o dodatkowych kościach, jest podana konkretna ilość którymi można rzucić. Posiadając nawet 10 kiścieni i tak rzuca się dwiema.

Na wojowniku jest mały błąd w tłumaczeniu. Powinno być " możesz rzucać dwiema kośćmi".

W praktyce powinno być tak, że Wojownik z dwoma Kiścieniami może rzucić 2 kośćmi i albo wybrać wyższy wynik, albo zsumować wynik. Przed rzutem oczywiście powinno się zadeklarować, z którego wariantu się korzysta.



JJN [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 9
Rejestracja: sobota 27 lip 2019, 19:51
Płeć:

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: JJN »

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :)



Budowniczy Mostów
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Legendarne Przedmioty
Ląd Na Horyzoncie!
Most
Obiekty i Misje
Szalony Tytan
Posty: 2219
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Wojownik z Kiścieniami

Post autor: Budowniczy Mostów »

ModulO pisze: sobota 27 lip 2019, 20:39 Mając 2 kiścienie także rzucamy 2 kościami
Arthan pisze: sobota 27 lip 2019, 20:47 Zawsze dwiema! Tam nie ma zapisu o dodatkowych kościach
I proszę. Człowiek uczy się całe życie.
A propos – 


ODPOWIEDZ