Kilka pytań dotyczących zasad.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Kilka pytań dotyczących zasad.

Post autor: Majki »

Witam! Od niedawna gram w TMM i mam kilka pytań odnośnie zasad:
1. Czy jeśli gram wojownikiem i podczas walki użyłem dwóch runicznych mieczy pokonując wroga, mogę zyskać dwa dodatkowe życia?
2. Czy jeśli posiadam tarczę, zbroję i hełm to po przegraniu walki mogę rzucić kością za każdy przedmiot, czy muszę rzucać tylko za konkretnie wybrany?
3. Czy zbroję, tarczę i hełm mogę użyć w razie przegrania walki psychicznej?
4. Czy zbroja, tarcza i hełm ulegają zniszczeniu po obronieniu poszukiwacza?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Post autor: Mały Nemo »

Hej,

A skąd masz 2 Runiczne Miecze? W grze dostępny jest tylko jeden. Ale tak, otrzymujesz 2 punkty Życia.

2. Po przegranej walce możesz skorzystać tylko z 1 Pancerza.

3. Nie, "walka" != "walka na Siłę + na Moc". Wyraz "walka" oznacza tylko na Siłę.

4. Nie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Post autor: Majki »

Dziękuję ;)



Majki [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 26 paź 2016, 13:41
Płeć:

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Post autor: Majki »

A jeszcze takie pytanie:
Gdy dwaj poszukiwacze stoją na tym samym polu i gracz którego trwa tura nie decyduje się atakować, to czy drugi gracz w ramach swojej tury może zaatakować?
I czy jak dwóch poszukiwaczy walczy na koronie władzy to gracz który był tam pierwszy może w ramach ataku użyć zaklęcia rozkazu?
I ostanie pytanie na dziś :D
Czy można ochronić się przed zaklęciem rozkazu pancerzem?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Re: Kilka pytań dotyczących zasad.

Post autor: Mały Nemo »

1. Nie, Poszukiwacz wpierw musi wykonać ruch, a następnie zbadać obszar lub innego Poszukiwacza.

2. Jak 2 lub więcej Poszukiwaczy walczy na KW, to nie badają obszaru KW.

3. Zgadnij :P.

Generalnie polecam ponowną lekturę instrukcji.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ