Eliksyr Lodu

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
myc [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 28
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 20:55
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 35

Eliksyr Lodu

Post autor: myc »

Wypij elixir i przenies sie na dowolny obszar w krainie...

Czy postać może urzyc tego w wewnętrznej krainie po przejsciu przez brame i wygrać grę jeżeli posiada talizman ?!

Prosze o szybką odpowiedz :P


Awatar użytkownika
Xan
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 436
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 27

Re: Eliksyr Lodu

Post autor: Xan »

myc pisze:Wypij elixir i przenies sie na dowolny obszar w krainie...

Czy postać może urzyc tego w wewnętrznej krainie po przejsciu przez brame i wygrać grę jeżeli posiada talizman ?!

Prosze o szybką odpowiedz :P
ELIKSIR LOTU
Możesz odrzucić ten eliksir zamiast wykonywać rzut za ruch, aby przesunąć się na dowolny, inny obszar w tej samej Krainie.
Nie możesz wykorzystać tego eliksiru w Krainie Wewnętrznej, gdyż tam nie rzucasz już kością za ruch, a poruszasz się o jeden obszar na turę. Warto nadmienić, iż gdybyś posiadał Arnkell, wówczas mógłbyś przenieść się na obszar Korony Władzy, z tego co pamiętam, nawet nie musiałbyś posiadać Talismanu. :)


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.

myc [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 28
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 20:55
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: myc »

SUPER dzięki grammy dalej :P
A od dziewczyn :* ;)


ODPOWIEDZ