wilkołak i żniwiarz

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
gronek31 [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 23
Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
Lokalizacja: Częstochowa okolice
Płeć:
Wiek: 25

wilkołak i żniwiarz

Post autor: gronek31 »

witam. mam pytanie czy można by grać w oba te dodatki naraz żeby postawić na planszy i wilkołaka i żniwiarza, najwyżej wtedy przy rzucie''1'' sterowało by się najpierw wilkołakiem a później żniwiarzem albo na odwrót i mogło by dojść nawet do spotkania przez poszukiwacza i wilkołaka i żniwiarza w jednej turze???


Talisman MiM & Talisman DE
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Tak, nie ma przeszkód przed graniem z tymi dwoma NPC naraz.

W FAQ jest napisane, iż aktywny gracz decyduje, który z kilku efektów naraz rozpatrzy jako pierwszy. Jeżeli więc wyrzucisz "1", to sam decydujesz kogo najpierw poruszysz, a kogo potem. Jest więc możliwe, iż pechowy Poszukiwacz spotka obu NPC w jednej turze ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Gamma
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Posty: 801
Rejestracja: niedziela 22 gru 2013, 10:51
Lokalizacja: Silesia
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Gamma »

My jednak gramy tak, ze przy wyrzuceniu 1 poruszamy zniwiarzem, a przy 6 wikolakiem.



ODPOWIEDZ