Korona Władzy - oryginalne zakończenie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Attan [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 13
Rejestracja: piątek 13 gru 2013, 13:53
Lokalizacja: Tychy
Płeć:

Korona Władzy - oryginalne zakończenie

Post autor: Attan »

Mam pytanie co do zasad gry w następującej sytuacji:
Jeden Poszukiwacz dotarł do Korony Władzy i co ruch rzuca zaklęcie Rozkazu. W międzyczasie udaje mi się dojść do tego Poszukiwacza więc dochodzi do starcia.
Co jeśli wygram i zamiast życia, postanowie odebrać mu przedmiot i tym przedmiotem będzie talizman? Wg zasad musiałby on opuścić obszar...

PS> właśnie zorientowałem się że temat jest w złym dziale więc prosze o przeniesienie do odpowiedniego działu :))


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie musi opuścić obszaru, bowiem Talizman potrzebny jest, by wejść na obszar Doliny Ognia (Płomiennej Doliny), a nie na obszar Korony Władzy. Skoro już się na KW znajduje, to równie dobrze może ten Talizman zamienić w złoto alchemikiem.

Ja np. mam zwyczaj porzucania Talizmanu na obszarze Płomiennej Doliny, więc jest to 1 Talizman w grze mniej do zdobycia, a stamtąd nikt go już nie zabierze.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Attan [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 13
Rejestracja: piątek 13 gru 2013, 13:53
Lokalizacja: Tychy
Płeć:

Post autor: Attan »

To ma sens :), nikt go nie zabierza ponieważ dla każdego który tam dotarł jest już bezużyteczny... teoretycznie jedynym profitem może być za niego sztuka złota u alchemika... (ale to juz takie moje gdybanie :P)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Attan pisze:nikt go nie zabierza ponieważ dla każdego który tam dotarł jest już bezużyteczny...
Poniekąd się zgadza. Nikt tam nie, jeżeli sam nie posiada Talizmanu, a jak już posiada, to drugi mu nie jest potrzebny. A dzięki temu jestem odporny na Zaklęcia Zawładnięcie czy podobne, dzięki czemu mój przeciwnik mógłby mi zabrać Talizman dla siebie (zamiast np. szukać jakiegoś u Czarnoksiężnika).

Na KW złoto de facto nie jest potrzebne, chyba że masz kartę, która tym złotem się żywi, np. Najemnik. W innym przypadku więcej zamieszania w zamianę niźli jest ona warta.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 5930
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Nemomon pisze:Na KW złoto de facto nie jest potrzebne, chyba że masz kartę, która tym złotem się żywi, np. Najemnik.
Lub jesteś alchemikiem a.k.a. najlepszą postacią w grze.


What a view.

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4902
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

Bludgeon pisze:Lub jesteś alchemikiem a.k.a. najlepszą postacią w grze.
i tutaj się zgadzam


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
ODPOWIEDZ