Księżycowe Zdarzenia

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Bobołak [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 43
Rejestracja: niedziela 21 lip 2013, 14:28
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Bobołak »

Rozumiem. W takim razie pozwolę sobie nawiązać do innej nieścisłości ale niepowiązanej bezpośrednio ze złotem.

Otóż w przypadku np.

Czarnowidz, umiejętność specjalna "za każdym razem gdy jakikolwiek gracz wyciągnie zdarzenie..."

Jak powinno się budować interpretację:

1. Aktywując umiejętność przy każdej karcie co ma w nazwie typu zdarzenie -> tzn. Księżycowe zdarzenie też.
2. Aktywując umiejętność jedynie przy "czystych" zdarzeniach -> Księżycowe odpadają.

Jak to zadziała w tym przypadku?
Oraz która z zasad jest obowiązująca / bezpieczniejsza Jeśli zapisane jest, że coś aktywuje się przy X:

1) Chodzi wówczas o karty "zielony X", "Czerwony X", "wataha X'ów"
2) Tylko i wyłącznie czysty i rasowy X bez żadnych modyfikacji.

Jak zawsze z góry dzięki ;]


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22088
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Bobołak pisze:1. Aktywując umiejętność przy każdej karcie co ma w nazwie typu zdarzenie -> tzn. Księżycowe zdarzenie też.
Ta odpowiedź. Chyba nawet w instrukcji było napisane, iż wsio efekty odnoszące się do Zdarzeń wpływają także na Księżycowe Zdarzenia.

Co do innych, to trudno stwierdzić. Zawsze instrukcja definiuje, czy dany typ karty jest uznawany za inny typ karty, czy też za odrębny typ karty.

Wydzielone z tematu o Sztuce Złota. //Nemo


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ