Pare pytań odnośnie zasad.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
krasnolud1989 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 30
Rejestracja: środa 24 paź 2012, 12:12
Lokalizacja: Rutki
Płeć:

Pare pytań odnośnie zasad.

Post autor: krasnolud1989 »

1. Pytanie brzmi, czy Żniwiarz moze wchodzic do dodatków, tj. Podziemia, miasto , góry?

2. Czy jak jest moj ruch i rzucam koscia za zniwiarza i on wejdzie na moje pole to czy rozpatruje go?


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4902
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

1. tak
2. tak (jeżeli się oczywiście tam zatrzyma), ale skoro twoja tura to czemu nie miał byś poruszyć go w inną stronę? Ty decydujesz...


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

abubu pisze:1. tak
P6: Czy Ponury Żniwiarz może wkroczyć do Podziemi?
O: Tak, Ponury Żniwiarz może wchodzić do oraz wchodzić
z Podziemi na dokładnie takich samych zasadach jak Poszu-
kiwacze.
Wyjątek:
kiedy Ponury Żniwiarz dotrze do Skarbca,
musi się teleportować na dowolny obszar w dowolnej Krainie
(ale nie w Wewnętrznej Krainie) i zakończyć tam swój ruch.
Gracz, który poruszał Ponurego Żniwiarza, wybiera na jaki
obszar się on teleportuje.

http://galakta.pl/download/Talisman_FAQ.pdf


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

krasnolud1989 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 30
Rejestracja: środa 24 paź 2012, 12:12
Lokalizacja: Rutki
Płeć:

Post autor: krasnolud1989 »

Aha, a zatem Ponury zniwiarz moze chodzic w jednym lub w drugim kierunku? Nie tak jak poszukiwacze, ze musza chodzic w jednym kierunku?


Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 4902
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

poszukiwacze nie muszą chodzić w jednym kierunku! :) (jedynie nie mogą się wracać ... tzn przejść 2 razy przez to samo pole w jednym ruchu)
Ostatnio zmieniony czwartek 01 sty 1970, 01:00 przez abubu, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix »

Po rzucie kostką za ruch wybierasz w którym kierunku (zgodnie z ruchem/w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara). Jak już się zdecydujesz to kierunku zmienić nie możesz (wyjątek: w trakcie ruchu zmieniłeś krainę).


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

W sytuacjach takich jak ta polecam jeszcze raz na spokojnie przeczytać instrukcję - za pierwszym czytaniem umyka dużo istotnych szczegółów ;)


Ja nawet nie mam Talismana.

ODPOWIEDZ