Czar przywrócenia

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Prevell [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 20 sie 2012, 23:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Płeć:

Czar przywrócenia

Post autor: Prevell »

Często podczas grania w TMiMa zastanawiamy się, czy czar przywrócenia można użyć na sobie samym by zapobiec stracie punktu życia.
Oto treść:
Przywrócenie
Zaklęcie
Możesz rzucić to Zaklęcie
w dowolnym momencie na
któregokolwiek Poszukiwacza lub
Przyjaciela. Zapobiegasz utracie
przez Poszukiwacza punktów
Życia lub śmierci Przyjaciela.

Jest niby napisane "któregokolwiek", a do tego zalicza się chyba też nasz poszukiwacz, jednak zauważyliśmy też używanie w kartach słowa pochodnego, tj. "dowolnego" i zastanawiamy się, czy słowo "któregokolwiek" nie odnosi się przypadkiem do każdego, poza naszym bohaterem.
Jak się odnieść do tego czaru, bo mimo wszystko wywołuje to trochę sporów.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22088
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Dowolnego = którykolwiek. Więc tak, możesz rzucić na siebie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ