Upuszczenie przedmiotu

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
DzikSiła1 [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: piątek 12 kwie 2013, 10:37
Lokalizacja: Wtorek
Płeć:

Upuszczenie przedmiotu

Post autor: DzikSiła1 »

Witam
Akcja z ostatniej gry. Miałem amulet który nie pozwala na rzucanie zaklęć na naszą postać i przez który sami nie możemy ich rzucać. Do tego posiadałem jeden czar. W trakcie tury z kart przygody wyciągnąłem wroga. Czy mogę w tym momencie wyrzucić amulet po to by rzucić czar na tego wroga? Ogólnie na upuszczanie przedmiotów jest jakiś moment czy można je wyrzucać w dowolnej chwili?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Można je upuszczać w dowolnej chwili, więc tak - możesz opuścić Amulet i rzucić Zaklęcie. Pamiętaj, im mimo iż Amulet leży na obszarze, to podczas tej tury (po pokonaniu Wroga) nie możesz go podnieść.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

glooth
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Uczestnik Zjazdów
Posty: 234
Rejestracja: wtorek 23 lut 2010, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: glooth »

A co z sytuacją, gdy kończę ruch na jakimś obszarze i w tej chwili zanim wylosuję kartę chcę coś wyrzucić? Mogę wtedy już nie losować karty tylko rozpatrzyć to co właśnie wyrzuciłem? Są jakieś zasady i ograniczenia dot. wyrzucania kart?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

glooth pisze:A co z sytuacją, gdy kończę ruch na jakimś obszarze i w tej chwili zanim wylosuję kartę chcę coś wyrzucić? Mogę wtedy już nie losować karty tylko rozpatrzyć to co właśnie wyrzuciłem? Są jakieś zasady i ograniczenia dot. wyrzucania kart?
Porzuconej karty nie badasz już w tej turze. Jeżeli porzuciłeś kartę przed wylosowaniem jakiejkolwiek karty, to danego obszaru już nie badasz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ