Złodziej - jedno pytanie.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Prevell [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 20 sie 2012, 23:00
Lokalizacja: Zakliczyn
Płeć:

Złodziej - jedno pytanie.

Post autor: Prevell »

Jak wiadomo złodziej podczas spotkania z innym poszukiwaczem może ukraść mu przedmiot.
I dzisiaj grając z kolegą postanowiłem go zaatakować - on jako złodziej ukradł mi jeden z przedmiotów. Tu powstał konflikt, bo to trochę bez sensu.
Czy może on mi ukraść przedmiot w sytuacji kiedy to ja stanę na jego pole i postanowię go zaatakować?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie.

Złodziej może kraść jedynie podczas swojej tury i to zamiast atakowania Poszukiwacza lub badania obszaru.

EDIT: Mój przyjaciel Jon zasugerował, cobyś sprzedał swoją grę ;).
Ostatnio zmieniony poniedziałek 20 sie 2012, 23:16 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Artu
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 17
Rejestracja: wtorek 31 lip 2012, 16:44
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: Artu »

Z karty poszukiwacza:

"Każdemu spotkanemu Poszukiwaczowi....."

W Twojej sytuacji złodziej nie spotkał drugiego poszukiwacza, tylko przez niego został spotkany. Czyli wychodzi na to, że nie może ukraść przedmiotu w takiej sytuacji :)

Edit:

Spóźniłem się :P Szkoda, że nie ma możłiwości skasowania ostatniego posta....


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Jeszcze jako dowód dla Twojego kolegi:
Instrukcja, strona 9 pisze:Spotkanie innego Poszukiwacza zawsze odbywa się na jeden z
dwóch sposobów. Poszukiwacz, którego trwa tura, może albo zaatakować
innego Poszukiwacza (patrz „Walka pomiędzy Poszukiwaczami”
na stronie 12) albo użyć na nim swoją specjalną zdolność. Jeśli
podczas takiego spotkania Poszukiwacz zdoła zabić innego Poszukiwacza
podczas takiego spotkania, może zabrać dowolne z jego
Przedmiotów, Przyjaciół i całe jego złoto. Przedmioty, Przyjaciele i
złoto, które nie zostało zabrane, pozostaje na obszarze, na którym
jego właściciel został zabity.
Jak zwyklę polecam ponowne zapoznanie się z instrukcją, bo tam jest odpowiedź na większość pytań :)


Ja nawet nie mam Talismana.

mictok
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: sobota 25 sie 2012, 12:57
Lokalizacja: Toruń
Płeć:

Post autor: mictok »

W specjalnych zdolnościach Złodzieja, jest napisane: "Każdemu napotkanemu Poszukiwaczowi możesz odebrać jeden Przedmiot...".

Pytanie moje brzmi: czy dotyczy to także przedmiotów magicznych?

Pozdrawiam.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Tak. W instrukcji jest napisane, iż w każdym przypadku jeżeli chodzi o Przedmiot, to chodzi również i o Przedmiot Magiczny.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ