Zaklęcie Hydry

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
wook [Autor tematu]
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 75
Rejestracja: piątek 19 sie 2011, 23:50
Lokalizacja: Gondor
Płeć:

Zaklęcie Hydry

Post autor: wook »

Ostatnio mieliśmy mały spór...

Nie jesteśmy do końca pewni co do zaklęcia Hydry

Obrazek

Zawładnięcie

Kod: Zaznacz cały

Możesz rzucić to Zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Zabierz innemu Poszukiwaczowi 1 wybrany Przedmiot lub 1 Sztukę Złota i daj sobie. Nie możesz zabrać Przedmiotu, którego nie możesz posiadać z powodu posiadania innego Charakteru niż Przedmiot wymaga lub też któego zabrania ci posiadać jakaś specjalna zdolność.


Graliśmy w 3 osoby. Moja żona rzuciła Zawładnięcie aby zabrać mi jakiś przedmiot i w tym momencie ja chciałem rzucić Hydrę aby zabrać przedmiot jej i 3ciej osobie która z nami grała.

Pytanie brzmi czy mogę użyć Hydry w ten sposób? Czy jeżeli bym ją rzucił to mógłbym wziąć przedmioty od żony i kumpla, czy może powieliłoby się to zaklęcie dla żony i ona mogłaby wziąć ten 1 dodatkowy przedmiot który ja chciałem wziąć od kumpla?
Ostatnio zmieniony sobota 14 sty 2012, 15:46 przez wook, łącznie zmieniany 1 raz.


Baltar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 66
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Baltar »

Skończyło by się tym, że żona wzięła by przedmiot od Ciebie oraz kumpla (i teoretycznie siebie też).

PS. Temat już był na forum.


wook [Autor tematu]
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 75
Rejestracja: piątek 19 sie 2011, 23:50
Lokalizacja: Gondor
Płeć:

Post autor: wook »

Baltar pisze:Skończyło by się tym, że żona wzięła by przedmiot od Ciebie oraz kumpla (i teoretycznie siebie też).

PS. Temat już był na forum.
nie mogłem się tego doszukać więc sorki jeśli powielam,
czyli rozumiem że zaklęć "powielonych" poprzez hydrę nie traktuję jako własne?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

wook pisze:czyli rozumiem że zaklęć "powielonych" poprzez hydrę nie traktuję jako własne?
Nie, Hydra dodaje jedynie nowe cele do "istniejącego" Zaklęcia. Właściciel Hydry nie staje się nowym właścicielem poprzedniego Zaklęcia.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ