Pytania odnośnie wewnętrzjej i środkowej krainy.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
szymonjedrzejcz [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: sobota 07 sty 2012, 10:09
Lokalizacja: Czechowice
Płeć:

Pytania odnośnie wewnętrzjej i środkowej krainy.

Post autor: szymonjedrzejcz »

Jeśli jest się np. W krypcie to wtedy sumuje się moc razem z przyjacielami i przedmiotami? Aha i na Przeklętej Polanie dodaje się do mocy / siły przyjaciół?[/u]


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Na oba tak. Polecam przeczytaj raz jeszcze instrukcję, bo tak jest to dokładnie wyjaśnione :).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Baltar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 66
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Baltar »

Tak, ale tylko z tymi, które na to pozwalają. Np. Miecz dodaje 1 do twojej siły, ale tylko w walce.


DonKilero
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: Olecko
Płeć:

Post autor: DonKilero »

Witam. Odnośnie również krain zewnętrznej i wewnętrznej, ruch opisany jest, że można poruszać się w każdym kierunku. Pytanie czy raz wybrany kierunek obowiązuje już w tej krainie do końca czy co tura mogę iść raz w lewo raz w prawo?


Baltar
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 66
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Baltar »

DonKilero pisze:Witam. Odnośnie również krain zewnętrznej i wewnętrznej, ruch opisany jest, że można poruszać się w każdym kierunku. Pytanie czy raz wybrany kierunek obowiązuje już w tej krainie do końca czy co tura mogę iść raz w lewo raz w prawo?
W instrukcji jest o odwrocie. Jeśli się na niego zdecydujesz to musisz dreptać, aż dojdziesz na Równiny Grozy.


DonKilero
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: Olecko
Płeć:

Post autor: DonKilero »

Czyli jak zdecyduję się na starcie iść w kierunku wskazówek zegara to każdą turę wykonuję w tym samym kierunku aż do Równiny Grozy? That's right? tak łopatlogicznie :P


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

DonKilero pisze:Czyli jak zdecyduję się na starcie iść w kierunku wskazówek zegara to każdą turę wykonuję w tym samym kierunku aż do Równiny Grozy? That's right? tak łopatlogicznie :P
W Wewnętrznej - tak. Albo idziesz w kierunku Korony Władzy i dochodzisz do niej, albo w międzyczasie decydujesz się zawrócić i musisz zawrócić do Równin Grozy, zanim znów zdecydujesz się iść na Koronę Władzy.

W pozostałych Krainach sam decydujesz jak się poruszasz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

DonKilero
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: Olecko
Płeć:

Post autor: DonKilero »

Chodzi mi o zewnętrzną i środkową. Czyli jedną turę np. 3 obszary idę w prawo a przy następnej turze np 5 obszarów mogę się cofnąć tak? Przepraszam z góry za takie szczególstwo.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Tak, w Zewnętrznej i Środkowej poruszasz się jak chcesz - raz w lewo, a raz w prawo, a potem znów w prawo. Jedynie ruch w Krainie Wewnętrznej jest obwarowany oddzielnymi zasadami. Niemniej w czasie danego ruchu w Krainach Zewnętrznej oraz Środkowej nie możesz zmienić kierunku ruchu, za wyjątkiem sytuacji, w której przechodzisz z jednej Krainy do drugiej.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ