Relikt Arnkell z gór

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Arcymag [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 28 gru 2007, 18:39
Lokalizacja: Stalowa Wola
Płeć:
Wiek: 41

Relikt Arnkell z gór

Post autor: Arcymag »

Interesuje mnie wasza interpretacja tej karty. Tych którzy jeszcze nie posiadają "Gór" informuję że jest to jesen z reliktów które losuje się po przemierzeniu gór i pokonaniu Orlego Króla. Podaję opis karty:
"Zamiast normalnego ruchu możesz odrzucić Arnkell, aby przesunąć się w dowolny obszar w tej samej krainie. Zanim to zrobisz musisz porzucić wszystkich swoich przyjaciół."

Jeszcze cytat z instrukcji na temat Arnkella:
To totemiczne nakrycie głowy pozwala swojemu właścicielowi przyzywać potężne wiatry, które zaniosą go gdzie tylko zechce. Istota o żelaznej woli będzie w stanie posiąść ten przedmiot. Wtedy przekona się że dotychczas niedostępne miejsca stały się nagle z łatwością osiągalne.

Interpretacje nasuwaja mi się dwie:
1 Pozwala przenieść się z równin grozy na koronę władzy
2 Jeżeli nie działa w krainie wewnętrznej jest dziadowskim magicznym przedmiotem nie wartym najmniejszego zachodu
Jest jeszcze trzecia opcja że czegoś niedoczytałem albo nie rozumiem. Proszę o wasze opinie na ten temat


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Pozwala się przenieść z dowolnego obszaru Wewnętrznej Krainy na Koronę Władzy. Podobnie Płaszcz Piór z Podziemi albo zaklęcie Przeniesienia. Wciąż musisz posiadać Talizman, jeżeli chcesz użyć którejkolwiek z tych kart do przeniesienia się na Dolinę Ognia.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

937
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 116
Rejestracja: czwartek 06 paź 2011, 22:38
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: 937 »

Nemomon pisze:Wciąż musisz posiadać Talizman, jeżeli chcesz użyć którejkolwiek z tych kart do przeniesienia się na Dolinę Ognia.
Moim zdaniem nie muszę posiadać Talizmanu gdy chce się dostać do KW, ponieważ talizman jest potrzebny jedynie w Dolinie Ognia. Pomimo, że na polu "dolina ognia" jest napisane, że tylko z tego miejsca można się dostać na KW, to posiadając ten relikt mogę się przenieść na dowolne miejsce w wewnętrznej krainie. KW takowym jest zgodnie z instrukcją, więc mogę się nań przenieść pomijając Dolinę Ognia. Dobrze rozumuje?


"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają"
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

937 pisze:
Nemomon pisze:Wciąż musisz posiadać Talizman, jeżeli chcesz użyć którejkolwiek z tych kart do przeniesienia się na Dolinę Ognia.
Moim zdaniem nie muszę posiadać Talizmanu gdy chce się dostać do KW, ponieważ talizman jest potrzebny jedynie w Dolinie Ognia. Pomimo, że na polu "dolina ognia" jest napisane, że tylko z tego miejsca można się dostać na KW, to posiadając ten relikt mogę się przenieść na dowolne miejsce w wewnętrznej krainie. KW takowym jest zgodnie z instrukcją, więc mogę się nań przenieść pomijając Dolinę Ognia. Dobrze rozumuje?
Zgadza się. Talisman jest potrzebny jedynie, gdy teleportujesz się na Dolinę Ognia. Jeżeli teleportujesz się wprost na KW, to nie potrzebujesz Talizmanu. Pamiętaj, że jedynie na Równinie Grozy, Dolinie Ognia oraz KW możesz zaatakować innego Poszukiwacza, dlatego czasami teleport na Płomienną Dolinę może być uzasadniony.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Wiktor
@Wiktor

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019

Moderator: Wiktor
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
1984 - 2019
Posty: 1779
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Wiktor »

Czy obszar Korony Władzy jest na pewno częścią Krainy Wewnętrznej? Czy nie jest tak, że mając Arnkell można co najwyżej teleportować się do Płomiennej Doliny?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie pamiętam dokładnie, czy FAQ to precyzuje, ale wszyscy grają, iż tak - jest częścią.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Krzysiek
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Dodatkowe karty
Zaklęcia
Posty: 1474
Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Krzysiek »

Nemomon pisze:Nie pamiętam dokładnie, czy FAQ to precyzuje, ale wszyscy grają, iż tak - jest częścią.
Właśnie uciekam więc zdążyłem tylko zgooglować:
Rauli Kettunen pisze:Maybe you read the FAQ :

"Q: Can a character in the Inner Region use the Arnkell to
teleport to the Crown of Command space?
A: Yes.



Awatar użytkownika
Xan
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 436
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: Xan »

Właśnie oderwałem się od gry, aby zapytać dokładnie o to samo, co Wiktor. Moim zdaniem obszar Korony Władzy zalicza się do Krainy Wewnętrznej. Dlaczego? Zauważcie, że w instrukcji do podstawki obszar KW jest opisywany w obszarach Krainy Wewnętrznej. Poza tym wszysto, co nie jest zabronione jest dozwolone.Tym samym nie widzę przeszkód, aby wykorzyatać Arnkell i przenieść się na obszar KW. :)


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.

rkBrain
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 72
Rejestracja: środa 03 lip 2013, 20:00
Lokalizacja: Warszawwa
Płeć:

Post autor: rkBrain »

Wszystko to jest wyjaśnione w erracie, która można pobrać z oficjalnej strony.

Ja gram tak, że nie wybiera się skarbu czy reliktu tylko się go losuje. Gdyby można było wybierać to każdy by tylko brał Płaszcz z piór i Arnkell.


ODPOWIEDZ