Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Sillmarillion pisze:Pytanie Różdżka - Rozproszenie wzięło się z tego, że wczoraj zaistniała taka sytuacja w grze. Aby uniknąć utraty żetonów chciałem użyć rozproszenia magii, ale kolega się uparł, że działa one tylko na Zaklęcia a Różdżka jest przedmiotem, a więc argumentował tak jak Ty.
Jak dla mnie jednak jest to wbrew logice. Po pierwsze Zaklęcie nazywa się Rozproszenie Magii a Różdżka jest Magicznym przedmiotem. Po drugie Różdżka działa dokładnie tak jak Zaklęcie, tzn. na odległość (Poszukiwacze nie stoją na tym samym polu) i wywiera jakiś (negatywny) efekt na innym Poszukiwaczu a po użyciu znika. A po trzecie zaklęcie Rozproszenie Magii jest z gry podstawowej, Różdżka natomiast z dodatku Żniwiarz, czyli twórcy gry robiąc zaklęcie Rozproszenie Magii nie mogli jeszcze przewidzieć sytuacji, w której gracz chce się wybronić od Różdżki Zniszczenia. Dlatego powinno się działać wg zasad logiki a te - wg mnie - pozwalają na użycie Rozproszenia Magii.
Jak sądzicie?

O elfa zaś pytałem tylko teoretycznie, skutki natomiast są praktyczne. Gdy Poszukiwacz ma już tylko jeden punkt życia nie jest zatem zmuszony przez zasady, aby przykładowo wykorzystać punkt losu albo samemu się uzdrowić?
Ja sądzę, że Rozproszenie magii działa jedynie na Zaklęcia, a Zniszczenie magii na Zaklęcia oraz Magiczne Przedmioty.

Co do pytania o Elfa, to owszem - nie jest zmuszony. Gracz może mieć Zaklęcie Uzdrowienia/Ocalenia, ale nikt i nic nie jest w stanie go zmusić do rzucenia tego Zaklęcia.



Awatar użytkownika
Arbaal
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Arbaal »

Ja sądzę, że Rozproszenie magii działa jedynie na Zaklęcia, a Zniszczenie magii na Zaklęcia oraz Magiczne Przedmioty.
+1
Można... Tylko co to za gra i przyjemność z niej płynąca? Wylosowałeś Elfa, Mnicha, czy Kapłana, to graj nim, a nie zabijaj. Ja osobiście bardzo lubię grać Elfem i nie raz zdarzało mi się wybrać go pośród naprawdę potężnych Poszukiwaczy. Jeżeli jednak uważasz, że są Poszukiwacze, którzy nie zasługują na bycie granymi, to przed rozgrywką ich odrzuć.
Mnich i Kapłan nie są tacy źli. Ja nie lubię elfów w świecie fantasy bo źle mi się kojarzą :D


ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Etamin
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 71
Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: Etamin »

W instrukcji Żniwiarza jest napisane, że na Żniwiarza nie mają wpływu żadne specjalne umiejętności, karty przygód ani zaklęcia? Czy to dotyczy również rzutu kością w czasie spotkania z nim? NP, czy mogę użyć koniczyny w czasie spotkania z nim, by ustawić rzut na 5 lub 6?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Etamin pisze:W instrukcji Żniwiarza jest napisane, że na Żniwiarza nie mają wpływu żadne specjalne umiejętności, karty przygód ani zaklęcia? Czy to dotyczy również rzutu kością w czasie spotkania z nim? NP, czy mogę użyć koniczyny w czasie spotkania z nim, by ustawić rzut na 5 lub 6?
Możesz, to Ty rzucasz kością, a nie Żniwiarz.



Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: set-han »

Garść pytań z wczorajszej potyczki, ale najpierw treść kart, które dotyczą pytań:

Zaklęcie Hydry - Możesz rzucić to zaklęcie w dowolnym momencie. Dowolne właśnie rzucone zaklęcie wpłynie też na innych, wybranych przez Ciebie poszukiwaczy (możesz także wybrać siebie). Traktuj powielone zaklęcia tak, jakby zostały rzucone osobno na każdego z poszukiwaczy ignorując ograniczenia wynikające z krainy i momentu rzucania.

Strzaskanie Duszy - Możesz rzucić to zaklęcie na dowolnego poszukiwacza lub istotę tuż przed rozpoczęciem walki psychicznej. Jeśli rzuciłeś zaklęcie na Poszukiwacza traci on 2 punkty życia, jeśli na istotę - zostaje ona zabita. Wrogów zabitych w ten sposób możesz zatrzymać jako trofea.

Zamrożenie - Możesz rzucić to zaklęcie tuż przed rozpoczęciem walki lub walki psychicznej z innym poszukiwaczem lub istotą. Ten poszukiwacz lub istota nie wykonuje rzutu ataku.

Błyskawica - Możesz rzucić to zaklęcie na dowolny obszar w dowolnym momencie. Do końca tej tury będzie można wymykać się wszystkim istotom i poszukiwaczom znajdującym się na tym obszarze.

Zawładnięcie - Możesz rzucić to zaklęcie na początku swojej tury, przed wykonaniem ruchu. Zabierz innemu Poszukiwaczowi 1 wybrany przedmiot lub 1 sztukę złota.

Pytania:

1. Spotykam poszukiwacza i rzucam Zamrożenie - czy poszukiwacz może w tym momencie uratować się zaklęciem Błyskawica?
2. Zaklęcie Strzaskanie Duszy mogę rzucić tylko w sytuacji, gdy w walce psychicznej biorę udział ja, czy w sytuacji gdy inny gracz walczy z poszukiwaczem/wrogiem mogę też rzucić to zaklęcie?
3. Rzucając czas Zawładnięcie i Zaklęcie Hydry mogę zabrać wszystkim poszukiwaczom po 1 przedmiocie, a temu, na którego zostało rzucone zaklęcie Zawładnięcia 2 przedmioty? Czy jemu też 1?


Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

1. Może.
2. Kiedy ty bierzesz udział. Niektórzy na forum forsują opinię że zaklęcie można rzucać w dowolnym momencie, ale nie sugerowałbym się tym. W przypadku innych zaklęć które mają podobny wording nikt nie ma wątpliwości że chodzi o twoją walkę.
3. Hydra dodaje nowe cele, ale zadziała na "innych" poszukiwaczy niż oryginalny cel. Czyli w tym przypadku ten, który pierwszy oberwał zawładnięciem, nie oberwie już hydrą.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

guciomir pisze:3. Hydra dodaje nowe cele, ale zadziała na "innych" poszukiwaczy niż oryginalny cel. Czyli w tym przypadku ten, który pierwszy oberwał zawładnięciem, nie oberwie już hydrą.
Guciomir ma rację, ja tylko spamem dodam, iż jak właśnie guciomir napisał, "Hydra dodaje nowe cele" do danego Zaklęcia. Czyli jeżeli rzucasz Hydrę, a ktoś inny Zawładnięcie, to nie Ty, a kontroler Zawładnięcia zgarnia wszystkie Przedmioty.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
sardo
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 145
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
Lokalizacja: Wieliczka
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: sardo »

Nemomon pisze:
guciomir pisze:3. Hydra dodaje nowe cele, ale zadziała na "innych" poszukiwaczy niż oryginalny cel. Czyli w tym przypadku ten, który pierwszy oberwał zawładnięciem, nie oberwie już hydrą.
Guciomir ma rację, ja tylko spamem dodam, iż jak właśnie guciomir napisał, "Hydra dodaje nowe cele" do danego Zaklęcia. Czyli jeżeli rzucasz Hydrę, a ktoś inny Zawładnięcie, to nie Ty, a kontroler Zawładnięcia zgarnia wszystkie Przedmioty.
Jeżeli ktoś użyje Dotyku śmierci i inny gracz rzuci Hydrę na to zaklęcie przeciw całej reszcie a z kolei gracz który dostanie odnogą Hydry użyje Odbicia to zaklęcie odwraca się w stronę tego który użył Dotyku śmierci czy Hydry?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

W tego, co użył Dotyku Śmierci. Warto zauważyć, iż w takim przypadku wszelkie dodatkowe cele zapewnione przez Hydrę są anulowane, a więc nikt, prócz rzucającego Dotyk Śmierci, nie będzie tracił Żyć z powodu efektu Dotyku Śmierci.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Nemomon, nie zgodzę się. Wszak w Zaklęciu Hydry jest jasno napisane:
Traktuj powielone zaklęcia tak, jakby zostały rzucone osobno na każdego z poszukiwaczy
Tak więc skoro każdy cel to jakby osobne zaklęcie, to żadne dodatkowe cele nie są anulowane.


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Etamin
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 71
Rejestracja: piątek 18 cze 2010, 21:36
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: Etamin »

Ostatnio mieliśmy podobną sytuację. Jeden z graczy użył Zawładnięcia, a drugi Hydry. Jak wtedy rozpatrywać coś takiego?
1)Gracz, który użył Zawładnięcia bierze przedmioty od wszystkich poszukiwaczy.
2)Gracz, który użył Hydry bierze przedmioty.

Jeśli opcja 1, to wychodzi na to, że nie opłaca się używać Hydry na nie swoje zaklęcie, bo i tak nic się tym nie zyska.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5614
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

"Dowolne właśnie rzucone zaklęcie wpłynie też na innych, wybranych przez Ciebie poszukiwaczy", czyli tak jak pisał Nemomon:
Nemomon pisze:"Hydra dodaje nowe cele" do danego Zaklęcia. Czyli jeżeli rzucasz Hydrę, a ktoś inny Zawładnięcie, to nie Ty, a kontroler Zawładnięcia zgarnia wszystkie Przedmioty.


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

Opcja 1. Cudzego zawładnięcia raczej nie warto Hydrować (chociaż jestem w stanie wyobrazić sobie sytuację ekstremalną, kiedy byłoby warto).

Wciąż warto rzucać Hydrę na nie swoje zaklęcia. Np gracie w czwórkę , gracze A,B,C,D. A rzuca Zropuchowacenie, Dotyk śmierci, Strzaskanie Duszy, Uśpienie lub inny podobny czar który robi krzywdę, ale który nie daje bezpośrednio bonusu dla tego kto go rzucał. B rzuca Hydrę. Czarem obrywają gracze A,C,D.


Awatar użytkownika
Arbaal
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 13:59
Lokalizacja: Ze Świata Pomiędzy... a tak na serio to Krk :)
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Arbaal »

(chociaż jestem w stanie wyobrazić sobie sytuację ekstremalną, kiedy byłoby warto).
Poszukiwacz A rzuca zawładnięcie na poszukiwacza B a w tym samym czasie poszukiwacz C rzuca hydrę aby zawładnięcie objęło tylko poszukiwacza D który posiada tylko jeden nie fajny przedmiot typu fałszywy gral lub magne coś tam co zajmuje dwa miejsca. Pierwsze moje skojarzenie :)


ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

A i B idą po krainie wewnętrznej, obaj mają Talismany. C rzuca zawładnięcie na talisman gracza A. D poprawia Hydrą więc C zgarnia talismany obu graczy A i B.

Albo inaczej, A jest najsłabszym graczem i nie ma żadnych szans na zwycięstwo. B i C prowadzą w grze, a D depcze im po piętach. A rzuca zawładnięcie na przedmiot gracza B. D myśli sobie, że jeśli C też straci przedmiot na rzecz gracza A, to i tak będzie mu się to opłacało. Więc rzuca Hydrę


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Skoro już mnie Rogo tak ładnie cytuje, to off topem wspomnę, iż według najnowszych zasad, w TMiMie nie ma kumulacji zdarzeń. Czyli,

- jeżeli jesteś Ropuchą i w swojej pierwszej turze bycia nią zbadałeś efekt, który zamienia Ciebie w Ropuchę, to wciąż pozostajesz nią tylko 3 tury, a nie 5

- jeżeli gracz gra Chivalric Knightem i w każdej turze wspomoże w walce każdego po kolei Poszukiwacza (powiedzmy, że gra przeciwko 4 graczom), to gdy przyjdzie czas na jego turę, to nie straci 4 tur, a tylko 1.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
sardo
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 145
Rejestracja: czwartek 07 paź 2010, 17:42
Lokalizacja: Wieliczka
Płeć:
Wiek: 27

Post autor: sardo »

To tak przy okazji straty tur. Przy kupieniu np. 3 pkt mocy w akademii/u instruktora tracimy jedną czy trzy tury?


Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

Trzy


satch85
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 11 sty 2011, 13:00
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć:

Post autor: satch85 »

Witam :)

mam pytanie odnośnie takich miejsc na planszy jak MIASTO i WIOSKA. a mówiąc jaśniej chodzi mi odwiedzanie poszczególnych ludzi w danym miejscu. Ostatnio podczas gry pojawiły sie spiecia miedzy graczami, mianowicie mając zadanie czarownika "odwiedż alchemika w miescie".
Moje pytanie brzmi:
1 - czy wykonując to zadanie gracz który wchodzi do miasta i odwiedza alchemika, musi zamienic jeden przedmiot w złoto i dopiero wtedy zopstaje przeniesiony do jaskini czarownika?

2 - wchodząc do miasta czy wioski musze odwiedzic jedna z trzech wymienionych tam postaci, w sytuacji kiedy np wchodze do miasta i mam wszystie punkty zycia, nie mam ani jednego przedmiotu wiec musze sie udac do czarodziejki, dobrze rozumuje?
nie mogąc uzupełnic zycia, sprzedac przedmiotów wiec trzeba rzucac koscia.

3 - wchodzac do miasta mam jeden punkt życia i trzy jakies przedmioty, czy w jednej turze moge odwiedzic alchemika i sprzedac te trzy przedmioty a nastepnie odwiedzic cyrulika i odzyskac dwa punkty zycia? czy zeby uzupełnic życie musze wejść ponownie do miasta i dopiero wtedy odwiedzic cyrulika?

4 - i zapomniał bym :) jesli wchodze do miasta i mówie ze odwiedzam np alchemika to musze zamienic jakis przedmiot w złoto? albo cyrulika to musze odzyskać punkt zycia?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

satch85 pisze:1 - czy wykonując to zadanie gracz który wchodzi do miasta i odwiedza alchemika, musi zamienic jeden przedmiot w złoto i dopiero wtedy zopstaje przeniesiony do jaskini czarownika?
Owszem.
satch85 pisze:2 - wchodząc do miasta czy wioski musze odwiedzic jedna z trzech wymienionych tam postaci, w sytuacji kiedy np wchodze do miasta i mam wszystie punkty zycia, nie mam ani jednego przedmiotu wiec musze sie udac do czarodziejki, dobrze rozumuje?
nie mogąc uzupełnic zycia, sprzedac przedmiotów wiec trzeba rzucac koscia.
Owszem, jeżeli nie chcesz lub nie możesz odwiedzić pozostałych osób, musisz odwiedzić Czarodziejkę albo Mistyka.
satch85 pisze:3 - wchodzac do miasta mam jeden punkt życia i trzy jakies przedmioty, czy w jednej turze moge odwiedzic alchemika i sprzedac te trzy przedmioty a nastepnie odwiedzic cyrulika i odzyskac dwa punkty zycia? czy zeby uzupełnic życie musze wejść ponownie do miasta i dopiero wtedy odwiedzic cyrulika?
Nie, odwiedzasz albo Cyrulika, albo Alchemika.
satch85 pisze:4 - i zapomniał bym jesli wchodze do miasta i mówie ze odwiedzam np alchemika to musze zamienic jakis przedmiot w złoto? albo cyrulika to musze odzyskać punkt zycia?
Tak, musisz wymienić Przedmiot, by odwiedzić Alchemika lub wyleczyć przynajmniej 1 punkt Życia u Cyrulika. Jeżeli nie chcesz tego zrobić lub nie możesz, musisz odwiedzić Czarodziejkę.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

satch85
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 11 sty 2011, 13:00
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć:

Post autor: satch85 »

Jak rozumiec zaklecie "ZAKLĘCIE ORĘŻA" które mówi: "Możesz rzucic to zaklęcie na początku swojej tury, Połóż tę kartę na jednej ze swoich BRONI. Od tej chwili ta BROŃ bedzie uważana za magiczny Przedmiot, a podczas walki będzie zapewniać 1 dodatkowy punkt do twojej siły"
Ja rozumiem to w ten sposób że jesli np mam postać która nie moze używać dwóch sztuk broni na raz a posiada np dwa miecze, to moge rzucić to zaklęcie na jeden miecz i od tej chwili miecz na który zostało rzucone zaklęcie nie bedzie uważany za broń tylko za przedmiot który dodaje mi punkt siły w walce. W takim przypadku moge używać miecza jako broni i jednoczesnie "zaczarowanego" miecza?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie, Broń, na którą rzucasz to Zaklęcie, wciąż jest Bronią. Zapewnia tylko +1 do Siły więcej oraz, jeżeli wcześniej nie była Magicznym Przedmiotem, teraz nim się staje.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

satch85
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: wtorek 11 sty 2011, 13:00
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć:

Post autor: satch85 »

dzieki :)
ale mam jeszcze jedno pytanie, bo ostatnio rzuciło mi sie w oczy ale teraz nie moge tego znaleźć na forum odnosnie zabójcy. Mogę nim sztyletowac wrogów którzy posiadaja moc? Bo w jednym miejscu pisało ze można wszystkich tzn na siłe i moc ale widziałem Twoją odpowiedź w faq'u i tam było że nie. A dzisiaj grałem zabójca i miałem metlik w głowie:)


Awatar użytkownika
guciomir
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

Walka - walka na siłę
Walka psychiczna - walka na moc
"jakakolwiek walka" - oba rodzaje walki i na siłę i na moc

zabójca ma zdolność działającą w walce (czyli tylko na siłę)


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Z tym że, jak swego czasu mówił Nemo, klasyfikacja taka funkcjonuje zasadniczo od czasu, kiedy zabrał się za tłumaczenia on Talismana, czyli od Żniwiarza. Zatem stosowanie tego podziału w stosunku do podstawowego Zabójcy nie jest takie do końca pewne - choć zdecydowanie logiczne i intuicyjne, również wobec innych Poszukiwaczy.


ODPOWIEDZ