Przeklęta polana

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Przeklęta polana

Post autor: guciomir »

Co dzieje się jeżeli wejdę na przeklętą polanę z kieszenią bez dna albo innym magicznym przedmiotem mającym 2 właściwości (można nieść więcej oraz nie można kraść przedmiotów w środku)?
a) czy limit noszenia przedmiotów spada i muszę pozbyć się sprzętu którego nie mogę unieść?
b) czy przeciwnik może odebrać mi przedmioty, które siedzą w kieszeni?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Kieszeń bez dna jest zwykłym Przedmiotem, z tego co pamiętam, więc działa normalnie na Przeklętej Polanie.

Z Sakwą bez Dna jest inaczej, jest ona Magicznym Przedmiotem, więc traci wszystkie swoje magiczne właściwości, musisz więc odłożyć na obszar wszystkie nadplanowe Przedmioty, których normalnie nie możesz unieść. Pamiętaj, że w takim przypadku Sakwa jest uważana za 1 Przedmiot.

Również, w takim przypadku nie uznaje się, żeby w Sakwie bez Dna znajdowały się jakiekolwiek Przedmioty, więc przeciwnicy mogą normalnie Ci odebrać Sakwę oraz to, co wcześniej, przed wejściem na obszar Przeklętej Polany, się w niej znajdowało.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ