koniczyna

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

koniczyna

Post autor: guciomir »

odrzuć ją przed wykonaniem dowolnego rzutu. Zamiast rzucać, wybierz jaki wynik chcesz uzyskać.

Pytanie: czy rzucając 3 kości na przykład w Krypcie mogę odrzucić koniczynę i powiedzieć że uzyskałem 3x1 na kościach? czy koniczyna wpłynie jedynie na jedną z 3 kości?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Koniczyna wpływa jedynie na 1 kość bez względu na ilość, iloma rzucasz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: set-han »

Do tego nie możesz rzucić i potem zmienić wynik rzutu. Koniczynę używasz PRZED wykonaniem rzutu.
Czyli w twoim wypadku rzucałbyś 2 kośćmi, a używając koniczyny ustaliłbyś wynik rzutu trzecią kością na 1.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Ale w treści karty nie ma nic o 1 kości (o ile to, co przytoczył guciomir, to rzeczywiście treść karty), napisane jest po prostu "rzut". Więc dlaczego ma to działać tylko na 1 kość?


Awatar użytkownika
set-han
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: set-han »

nie mam teraz instrukcji dostępnej ani gry ale czy przypadkiem przy używaniu Losu też nie ma, że możesz powtórzyć rzut, a chodzi o jedną kość?

Mogę się mylić ;]


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

W przypadku Losu wyraźnie jest jednakowoż zaznaczone, iż tylko 1 kość przerzucamy. I chyba nawet w taki właśnie sposób się to określa. Na tej karcie mamy zaś tylko, że ustalamy wynik "rzutu".


Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

Draugnimir pisze:Ale w treści karty nie ma nic o 1 kości (o ile to, co przytoczył guciomir, to rzeczywiście treść karty), napisane jest po prostu "rzut". Więc dlaczego ma to działać tylko na 1 kość?
W przypadku Losu wyraźnie jest jednakowoż zaznaczone, iż tylko 1 kość przerzucamy. I chyba nawet w taki właśnie sposób się to określa. Na tej karcie mamy zaś tylko, że ustalamy wynik "rzutu".
Tez mi sie wydawało, ze w przypadku koniczyny chodzi o jedna kość ale po tym co napisałes to sie zacząłem zastanawiac i w sumie to sam juz nie wiem czy nie masz racji. Rzut to rzut, niewazne czy jedna czy dwoma czy trzema koścmi


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

no i dlatego zadałem to pytanie, też mam wątpliwości :)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

ShoutBox pisze:x e [Dzisiaj 17:30] guciomir: czy moge prosic o podbicie w http://www.gamekeeper.off...opic.php?t=3602 , sprawa wydaje sie wciaz niezamknieta (gdyby ktos mogl ostatecznie potwierdzic to byloby super)
Ja Ci powiem tak, jeżeli zadasz to pytanie w temacie dotyczącym FAQa, a biorąc pod uwagę fakt, iż FAQi są robione do naszych edycji językowych, to wtedy udzielę Ci taką samą odpowiedź i będzie ona oficjalna, zgodna ze stanowiskiem Wydawnictwa Galakta w tej sprawie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
guciomir [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 376
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: 3city
Płeć:

Post autor: guciomir »

dzięki za potwierdzenie! :)

// odnoszę wrażenie że się niepotrzebnie zirytowałeś


Awatar użytkownika
nakago
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 178
Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2012, 13:54
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: nakago »

Nemomon pisze:Ja Ci powiem tak, jeżeli zadasz to pytanie w temacie dotyczącym FAQa, a biorąc pod uwagę fakt, iż FAQi są robione do naszych edycji językowych, to wtedy udzielę Ci taką samą odpowiedź i będzie ona oficjalna, zgodna ze stanowiskiem Wydawnictwa Galakta w tej sprawie
No to bez sensu. Bo treść karty mówi inaczej! "Rzut" to rzut. Nie pisze "rzut kością" "rzut 1 kości" ani "rzut 1 z kości".


ODPOWIEDZ