Sztuka złota

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Bobołak pisze:Mam 4 (max) przedmiotów i wyciągam kartę mieszku złota. Dostaję złoto czy odkładam kartę?
Technicznie rzecz biorąc, chociaż na samej karcie nie jest to precyzyjnie napisane, możesz ją badać (a więc zamienić na żeton) zanim ją weźmiesz do swoich kart. W przeciwieństwie do eliksirów, tratw czy innych one-use przedmiotów. Cóż... takie uroki źle napisanej instrukcji ;).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ