Zaklęcie Przeniesienia

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
set-han [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Zaklęcie Przeniesienia

Post autor: set-han »

Czy gracz, z którym się zamieniam też bada obszar, na którym się znalazł po przeniesieniu?


Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

Nie, tylko rzucający zaklęcie bada obszar na który sie przeniósł


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
set-han [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: set-han »

A jest to jakoś wytłumaczone?

Na przykład, że tylko badać obszar można w swojej turze?
Możliwe, że umknęło mi to przy czytaniu instrukcji.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Tak po prawdzie, to nie jest to chyba wyjaśnione, jednak wystarczy pomyśleć, o tym, jaki potencjalnie burdel mógłby wprowadzić jakimś wylosowanym Zdarzeniem taki przeniesiony Poszukiwacz. Dlatego Zaklęcia wpływające na ruch innych postaci rzuca się zwykle na początku ich tur.

A na przyszłość miło by było, set-hanie, gdybyś dorzucał do pytania treść karty, z którą masz problem, tak jak to nakazuje Święta Księga, Regulaminem zwana :-P


Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

set-han pisze:Na przykład, że tylko badać obszar można w swojej turze?
Dokładnie tak jest, gracz z którym sie zamieniasz nie bada obszaru bo to twoja tura, on poprostu zostaje przeniesiony i tam sobie stoi i tyle a kiedy nadejdzie jego tura poprostu zaczyna ruch z tego miejsca, na które został przeniesiony. To ze nie bada obszaru dotyczy wszytskich obszarów, nie tylko tych na których ciagnie sie karty. Jezeli np. przeniesiesz dobrego Poszukiwacza na obszar cmentarza to nie traci on tam punktu zycia bo nie bada tego obszaru; podobnie ze złym przeniesionym na obszar kapliczki albo z przeniesieniem na obszar pustyni.


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
set-han [Autor tematu]
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: poniedziałek 19 lip 2010, 16:51
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: set-han »

Dzięki za odpowiedzi.

Dodaję treść karty :P

"Możesz rzucić to Zaklęcie na siebie zamiast wykonywać normalny ruch. Wybierz dowolnego Poszukiwacza przebywającego w tej samej Krainie co ty, a następnie zamień się z nim miejscami (obszarami)."


Awatar użytkownika
aduko
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 10:14
Lokalizacja: Warszawa [Nowy Sącz]
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: aduko »

Dwóch poszukiwaczy (gracz A i gracz B) jest na tym samym obszarze, gracz A rzuca zaklęcie przeniesienia na gracza B, czy zamieniają się obszarem i gracz A może rozpatrywać instrukcję pola?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22075
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Z tego , co pamiętam, według FAQ Poszukiwacze nie mogą znajdować się na tym samym obszarze, by gracz mógł rzucić Przeniesienie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ