Kilka pytan

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Witam Wszystkich !!!
Mam doświadczenia z MiM z lat 90`tych gdzie razem z kumplami graliśmy godzinami , ale te czasy mineły i teraz na nowo nabyłem Talisman (ang) i rozgrywając pierwsza od wielu lat rozgrywkę mam kilka pytań :-s :

1.Czy karta ORB OF KNOWLEDGE ( Kula Wiedzy,Kula Jasnowidzenia itp - nie znam polskiej nazwy :-k ) działa tylko raz (tak powinno być) czy mogę używać jej w każdej turze ??

2.Czy karta typu IMP która po wyciągnięciu zmusza Cie do automatycznego przeniesienia na inna lokacje - badam tą lokacje czy zostaje przeniesiony i czekam do następnej tury i z stamtąd zaczynam ??

3.Jak jest z magicznymi przedmiotami ?? Wiemy że Miecz czy Topór zostaje odrzucony po walce (nie zależnie od wyniku) , ale czy Magiczne Przedmioty przy każdym użyciu zostają nie ważne czy wygram walke czy przegram ??

To chyba na tyle ;-) Dziękuje wszytkim za pomoc.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Hunter_SWC pisze:1.Czy karta ORB OF KNOWLEDGE ( Kula Wiedzy,Kula Jasnowidzenia itp - nie znam polskiej nazwy ) działa tylko raz (tak powinno być) czy mogę używać jej w każdej turze ??
W starym poczciwym MiM była to karta jednorazowego użytku, w nowym Talismanie chyba tak zostało :P
Hunter_SWC pisze:2.Czy karta typu IMP która po wyciągnięciu zmusza Cie do automatycznego przeniesienia na inna lokacje - badam tą lokacje czy zostaje przeniesiony i czekam do następnej tury i z stamtąd zaczynam ??
Wydaje mi się, że wg instrukcji jest tak jak i ja gram, czyli badasz obszar, na którym się znajdziesz.
Hunter_SWC pisze:3.Jak jest z magicznymi przedmiotami ?? Wiemy że Miecz czy Topór zostaje odrzucony po walce (nie zależnie od wyniku) , ale czy Magiczne Przedmioty przy każdym użyciu zostają nie ważne czy wygram walke czy przegram ??
Jak to odrzucone?! :O Pierwszy raz o odrzucaniu przedmiotów po walce słyszę :P



Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Czyli przedmioty dodające punkty do "magi" czy "miecza" - zwykłe i magiczne zostają po walce (wygranej czy przegranej) w "inwentarzu" gracza ?

Co do ORB`a to właśnie chodzi oto że nie jest napisane :/ ale uważam że karta jest za mocna :/ ...


Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Hunter_SWC pisze:Czyli przedmioty dodające punkty do "magi" czy "miecza" - zwykłe i magiczne zostają po walce (wygranej czy przegranej) w "inwentarzu" gracza ?
W MiMie zostają, chyba, że zabierze Ci je Poszukiwacz z którym walczyłeś w ramach wygranej (Przedmiot, MZ lub 1 pkt Wytrzymałości).

Też pierwszy raz o tym słysze aby wywalać broń po przegranej... Skąd to wziąłeś, z instrukcji?


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Katiusha pisze:Też pierwszy raz o tym słysze aby wywalać broń po przegranej... Skąd to wziąłeś, z instrukcji?
A nie wiem, wydaje mi się że gdzieś wyczytałem :mrgreen: ale oczywiście moge się mylić

aaaa i jeszcze jedno pytanie na szybko :

Jeśli w Kręgu Wewnętrznym , np. w Krypcie przegramy "rzut" i wrócimy na Portal Władzy (!?) -->Portal of Power ... czy w następnej turze możemy odrazu próbować wrócić na "góre" czy musimy dalej krążyć aż uda nam sie "stanąć" na tej lokacji jeszcze raz ?!

Dzięki !


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Od razu musisz cisnąć w górę :) I wg instrukcji nie musisz się dokładnie zatrzymać na obszarze Tajemnych Wrót (tak to się w starym poczciwym MiM nazywa, nie wiem jak w Talismanie :P) - jak się tam zatrzymasz to ciągniesz kartę i wchodzisz na górę w następnej turze (oczywiście jeśli chcesz - możesz dalej krążyć na dole), albo jeśli idziesz z jakiegoś obszaru i wyrzucisz tyle oczek, że miniesz Tajemne Wrota, to możesz od razu wchodzić na górę (oczywiście wykonując instrukcję z Tajemnych Wrót).
Tak samo ze strażnikiem gdy idziesz z krainy zewnętrznej do środkowej - nie musisz się dokładnie na nim zatrzymać - w instrukcji jest to opisane :)
pozdro


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Rogo pisze:w instrukcji jest to opisane :)
Zgadza się ;-) teraz doczytałem . Zanim coś głupiego spytam , najpierw przeczytam !


szutek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 13:46
Lokalizacja: Toruń
Płeć:

Post autor: szutek »

Skoro na Kuli nie jest napisane, że się ją odrzuca to dla mnie oczywiste jest że mamy ją w ekwipunku na stałe. Wbrew pozorom nie jest to takie przegięcie, czasem wręcz idzie się wkurzyć, że się ma tą kulę (przykład ? w zaawansowanym etapie gry wyciągnąłem DZIKA, nic ciekawego, więc odrzuciłem i wziąłem następną kartę - Wiedźma, tracę m.in. najemnika i jednorożca, po co mi była ta kula :D)


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

A bo ja przywykłem do MiMa, w którym ta karta trochę inaczej działała :P zresztą podkreśliłem to na samym początku :)


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Oto kolejna porcja pytań które sprawiły nam parę problemów podczas rozgrywek :

1.Sprawa POLTERGEISTA - wyrzucamy 1 na kostce - ruszamy się o 1 pole czy stoimy w miejscu ? :-k

2. Staje na "Ukrytej Dolinie" , normalnie dociągam 3 karty - ale pierwsza jaką wyciągam to IMP - który mnie teleportuje -> pytanie: czy mimo wszytko dociągam inne karty do liczby 3 , czy odrazu przenosze się gdzieś indziej ?? CZY powiedzmy wyciągam te 3 karty i mam w nich (według kolejności): IMP , GOBLIN, KLĄTWA WIEDŹMY --->to co dzieje się z Goblinem i Klątwą ?? pozostają na Dolinie , czy zabieram je ze sobą w miejsce gdzie zostaje przeniesiony przez Impa ??

3.Mam Najemnika - a jestem już Wewnętrznym Kręgu ---> idę ścieżką Magii , dochodze do lokacji PITS (gdzie losujesz liczbe przeciwników z Str4) -> pytanie: jeśli zapłace Najemnikowi to czy bedzię tylko na jedna walke czy na więcej (wiem że na karcie pisze do końca tury ,ale to troche za mocny wtedy jest :-k wiem że to skrajny przypadek ...

4.Będąc już "na górze" z moim przeciwnikiem (grając we dwie osoby) , czy przesuwając się po jednym polu za każdym razem gdy będę "badał" lokacje czy przed tym mogę normalnie walczyć z nim ,tak jak zawsze ??

5. Wyciągam kolejnego Przewodnika , biorę drugiego Przewodnika ze sobą ( #-o ) czy zostawiam go tam gdzie znalazłem (logiczne) ?

Sorki jeśli pytania już wcześniej były [-o< albo są sformułowane niejasno.
Dzięki za pomoc


Awatar użytkownika
Astropata
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1134
Rejestracja: sobota 18 paź 2008, 17:18
Lokalizacja: Józefów
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: Astropata »

Hunter_SWC pisze:Oto kolejna porcja pytań które sprawiły nam parę problemów podczas rozgrywek :

1.Sprawa POLTERGEISTA - wyrzucamy 1 na kostce - ruszamy się o 1 pole czy stoimy w miejscu ? :-k

2. Staje na "Ukrytej Dolinie" , normalnie dociągam 3 karty - ale pierwsza jaką wyciągam to IMP - który mnie teleportuje -> pytanie: czy mimo wszytko dociągam inne karty do liczby 3 , czy odrazu przenosze się gdzieś indziej ?? CZY powiedzmy wyciągam te 3 karty i mam w nich (według kolejności): IMP , GOBLIN, KLĄTWA WIEDŹMY --->to co dzieje się z Goblinem i Klątwą ?? pozostają na Dolinie , czy zabieram je ze sobą w miejsce gdzie zostaje przeniesiony przez Impa ??

3.Mam Najemnika - a jestem już Wewnętrznym Kręgu ---> idę ścieżką Magii , dochodze do lokacji PITS (gdzie losujesz liczbe przeciwników z Str4) -> pytanie: jeśli zapłace Najemnikowi to czy bedzię tylko na jedna walke czy na więcej (wiem że na karcie pisze do końca tury ,ale to troche za mocny wtedy jest :-k wiem że to skrajny przypadek ...

4.Będąc już "na górze" z moim przeciwnikiem (grając we dwie osoby) , czy przesuwając się po jednym polu za każdym razem gdy będę "badał" lokacje czy przed tym mogę normalnie walczyć z nim ,tak jak zawsze ??

5. Wyciągam kolejnego Przewodnika , biorę drugiego Przewodnika ze sobą ( #-o ) czy zostawiam go tam gdzie znalazłem (logiczne) ?

Sorki jeśli pytania już wcześniej były [-o< albo są sformułowane niejasno.
Dzięki za pomoc
1. Poltergeist sprawia, że się poruszasz zawsze o 1 pole, nie rzucamy kostką
2. Karty rozpatruje się według ich wartości czyli liczby na górze, a nie według kolejności. W praktyce na początku zawsze jest walka z przeciwnikiem. A karty których się nie rozpatruje z różnych względów zostają na planszy
3. Najemnikowi płaci się 1sz za każdą osobną walkę na siłę. (Nie pamiętam, czy na ścieżce mocy się losuje wrogów na moc czy na siłę, jeżeli na moc to Najemnik w ogóle nie pomaga)
4. Tu nie jestem pewien ale raczej można walczyć jak się spotka z innym przeciwnikiem kiedykolwiek
5. Nie ma problemów z tym aby mieć dwóch przyjaciół takich samych (vide - karawana mułów)


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Hunter_SWC pisze:1.Sprawa POLTERGEISTA - wyrzucamy 1 na kostce - ruszamy się o 1 pole czy stoimy w miejscu ?
Tak jak pisał Astropata
Hunter_SWC pisze:2. Staje na "Ukrytej Dolinie" , normalnie dociągam 3 karty - ale pierwsza jaką wyciągam to IMP - który mnie teleportuje -> pytanie: czy mimo wszytko dociągam inne karty do liczby 3 , czy odrazu przenosze się gdzieś indziej ?? CZY powiedzmy wyciągam te 3 karty i mam w nich (według kolejności): IMP , GOBLIN, KLĄTWA WIEDŹMY --->to co dzieje się z Goblinem i Klątwą ?? pozostają na Dolinie , czy zabieram je ze sobą w miejsce gdzie zostaje przeniesiony przez Impa ??
Wyciągasz od razu 3 karty, wtedy rozpatrujesz wg numerów kart (czyli najpierw zdarzenia bo mają nr 1), a jeśli masz dwie karty o takim samym numerze, to w kolejności w jakiej je wyciągnąłeś, czyli w tym przypadku najpierw Imp (też ma numer 1 co nie?) cię teleportuje a reszta zostaje na planszy.
Hunter_SWC pisze:4.Będąc już "na górze" z moim przeciwnikiem (grając we dwie osoby) , czy przesuwając się po jednym polu za każdym razem gdy będę "badał" lokacje czy przed tym mogę normalnie walczyć z nim ,tak jak zawsze ??
A instrukcja przypadkiem nie zabrania spotkań w wewnętrznej krainie?
Hunter_SWC pisze:5. Wyciągam kolejnego Przewodnika , biorę drugiego Przewodnika ze sobą ( ) czy zostawiam go tam gdzie znalazłem (logiczne) ?
Tak jak pisał Astropata

Co do Najemnika to sam nie jestem pewien :P


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: 7Tristan »

4. W instrukcji wyraźnie piszę ,że w krainie wewnętrznej Poszukiwacze nie spotykają się, nawet gdy stoją na tym samym obszarze - tak więc walczyć nie możecie (dopiero na Koronie Władzy).


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

7Tristan pisze:4. W instrukcji wyraźnie piszę ,że w krainie wewnętrznej Poszukiwacze nie spotykają się, nawet gdy stoją na tym samym obszarze - tak więc walczyć nie możecie (dopiero na Koronie Władzy).
Oraz Równinie Grozy. To są dwa obszary, na których jakiekolwiek walki między Poszukiwaczami mogą się odbyć.
Hunter_SWC pisze:3.Mam Najemnika - a jestem już Wewnętrznym Kręgu ---> idę ścieżką Magii , dochodze do lokacji PITS (gdzie losujesz liczbe przeciwników z Str4) -> pytanie: jeśli zapłace Najemnikowi to czy bedzię tylko na jedna walke czy na więcej (wiem że na karcie pisze do końca tury ,ale to troche za mocny wtedy jest :-k wiem że to skrajny przypadek ...
Na wszystkie walki z Diabłami. Zauważ, że na karcie Najemnika nie pisze, iż dodaje swój bonus tylko w czasie walki. Ogólnie go dodaje, powiedzmy jak Dziewica daje Ci +2 do Mocy, dlatego też będziesz mógł go użyć raz, ale na wszystkie walki. Pamiętaj tylko, iż tura, to początek ruchu (przed wykonaniem rzutu) do skończenia badania obszaru i wykonania wszelkich instrukcji. Niezależnie kiedy mu zapłacisz, bonus otrzymasz tylko do końca tury, czyli aż wygrasz lub zremisujesz (ewentualnie przegrasz) z Diabłami. Wartość bonusu nie przechodzi na następną turę, nawet jeżeli zapłaciłeś MZ tuż przed końcem obecnej tury.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Nemomon pisze:
7Tristan pisze:4. W instrukcji wyraźnie piszę ,że w krainie wewnętrznej Poszukiwacze nie spotykają się, nawet gdy stoją na tym samym obszarze - tak więc walczyć nie możecie (dopiero na Koronie Władzy).
Oraz Równinie Grozy. To są dwa obszary, na których jakiekolwiek walki między Poszukiwaczami mogą się odbyć.
+ Dolina Ognia :)
Ponadto KW różni się tym , że tam zawsze musi dojść do spotkania między Poszukiwaczami.
Nemomon pisze:
Hunter_SWC pisze:3.Mam Najemnika - a jestem już Wewnętrznym Kręgu ---> idę ścieżką Magii , dochodze do lokacji PITS (gdzie losujesz liczbe przeciwników z Str4) -> pytanie: jeśli zapłace Najemnikowi to czy bedzię tylko na jedna walke czy na więcej (wiem że na karcie pisze do końca tury ,ale to troche za mocny wtedy jest :-k wiem że to skrajny przypadek ...
Na wszystkie walki z Diabłami. Zauważ, że na karcie Najemnika nie pisze, iż dodaje swój bonus tylko w czasie walki. Ogólnie go dodaje, powiedzmy jak Dziewica daje Ci +2 do Mocy, dlatego też będziesz mógł go użyć raz, ale na wszystkie walki. Pamiętaj tylko, iż tura, to początek ruchu (przed wykonaniem rzutu) do skończenia badania obszaru i wykonania wszelkich instrukcji. Niezależnie kiedy mu zapłacisz, bonus otrzymasz tylko do końca tury, czyli aż wygrasz lub zremisujesz (ewentualnie przegrasz) z Diabłami. Wartość bonusu nie przechodzi na następną turę, nawet jeżeli zapłaciłeś MZ tuż przed końcem obecnej tury.
Karta "Najemnika" jest częściowo błędnie przetłumaczona niestety. (Nemo, było już o tym na forum.) Najemnik dodaje punkty Siły jedynie w walce.
I tak odpowiadając kolejno Hunter'owi_SWC doszliśmy do końcowego rozwiązania ;)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

8janek8 pisze:+ Dolina Ognia :)
Ponadto KW różni się tym , że tam zawsze musi dojść do spotkania między Poszukiwaczami.
fakt, wymknęło mi się z głowy.
8janek8 pisze:Karta "Najemnika" jest częściowo błędnie przetłumaczona niestety. (Nemo, było już o tym na forum.) Najemnik dodaje punkty Siły jedynie w walce.
Pisałem na szybko i looknąłem tylko na drugą edycję:
Mercenary pisze:The Mercenary will only become your follower if you pay him 1 gold (discard). If you do not, he will wait here for a character willing to pay him. Whilst he is your follower your strength is increased by 3 points for the duration of any turn in which you pay him 1 gold (you can only pay him once per turn). If another character takes the Mercenary from you they still have to pay him to become their follower.
i tak odpowiadając kolejno Hunter'owi_SWC doszliśmy do końcowego rozwiązania ;)
:)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
8janek8
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
#TMiM Współtłumacz
Posty: 484
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 10:14
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: 8janek8 »

Talisman Revised 4th Edition, czyli angieslki TMiM pisze:If you want the Mercenary as your Follower, pay 1 gold. If not, he waits here for a character willing to pay him. While he is your Follower he will add 3 to your Strength in battle until the end of the turn provided you pay 1 gold. You may only pay 1 gold once per turn.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Dobra, ale pytanie i tak były o Diabły w Otchłani, a to walka - tak czy siak najemnik daje tą siłę do końca tury :)


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Ok ,Wszystkim dzięki za pomoc ;-) Problem pojawia się że karty są po angielsku i nie chce się ich czytać do końca(czasem trzeba poczytać kilka raz :D lepiej grać . Ale póki co mam na wszytko co chciałem rozwiązanie =D>


yemet
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: piątek 13 lut 2009, 22:10
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: yemet »

To i ja mam pytanko, a nie bede zakladal nowego watku. Czy troll ktory wylosuje poltergaista przestaje rzucac koscia i traci zdolnosc regeneracji czy bardziej po prostu rzuca kostka, na 6 sie leczy ale i tak zawsze rusza o 1 pole?

[ Dodano: Sob Lut 14, 2009 9:31 pm ]
A to od razu drugie. Czy ghul ktory pokonuje widmo dostaje zycie?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

yemet pisze:Czy troll ktory wylosuje poltergaista przestaje rzucac koscia i traci zdolnosc regeneracji czy bardziej po prostu rzuca kostka, na 6 sie leczy ale i tak zawsze rusza o 1 pole?
Yep, przestaje. Dopóki nie pozbędzie się Poltera, to nie może się regenerować.
yemet pisze:Czy ghul ktory pokonuje widmo dostaje zycie?
Zależy, w oryginale, tj. angielskim Talismanie, dostajesz jedynie po pokonaniu Poszukiwacza. Nasz tłumacz trochę skiepścił tłumaczenie, więc teoretycznie można po pokonaniu dowolnego przeciwnika. Pamiętaj jednak, że prędzej czy później wyjdzie oficjalny polski FAQ, w którym będzie napisane, iż tylko po pokonaniu Poszukiwacza, więc lepiej będzie jak powoli swoich graczy zaczniesz do tej zasady przyzwyczajać.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Hunter_SWC
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: sobota 07 lut 2009, 21:42
Lokalizacja: UK
Płeć:

Post autor: Hunter_SWC »

Czy jeśli na lokacji znajduje się już jedna karta - np. Miejsce itd. a mam dociągnąć drugą kartę ( tak pisze instrukcja danego obszaru) to, jeśli wyciągnę przeciwnika i przegram walkę z nim ... to czy dalej będe kontynuował "badanie" obszaru (czyt. stosował się do instrukcji Miejsca) czy kończę na walce ?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22089
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Nie, w instrukcji jest napisane, że jak przegrasz jakąkolwiek walkę, to Twoja tura się kończy i nic innego nie możesz zrobić (prócz zamiany trofeów na punkty lub inne takie rzeczy, z których możesz skorzystać w dowolnym momencie lub tuż przed zakończeniem tury).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
ArtheusValhaar
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: poniedziałek 16 lut 2009, 11:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: ArtheusValhaar »

Nie będe otwierał nowego tematu, mam krótkie i szybkie pytanko.
Załóżmy że mój Poszukiwacz ma 4 Mocy, czyli może posiadać 2 zaklęcia. Co się dzieje w przypadku gdy pójdę do Mistyka w Wiosce i wyrzucę 6 (Otrzymujesz 1 zaklęcie)... mogę wylosować to zaklęcie i wybrać które z trzech odrzucę?



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Jedni grają, że tak, inni, że nie :P
JA opcjonuję za tym, że nie :P


Ja nawet nie mam Talismana.

ODPOWIEDZ