Kilka pytan

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Rozsądnie ale czy trzeba spotkać Poszukiwacza ? Czy można jej użyć nawet nie spotkawszy swej ofiary?


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Po mojemu nie musimy spotykać ofiary - otrzymujemy Przedmiot i możemy go użyć kiedy chcemy przeciwko komu chcemy bez względu na Krainę, w której Poszukiwacze się znajdują, za wyjątkiem plansz, na których nic nie wpływa na Poszukiwacza (póki co takich nie ma, ale ja osobiście gram z WKO w TMiM, więc przeciwko Poszukiwaczom tam się znajdującym nie można jej użyć).


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Dokładnie zawsze grałem tak jak opisujesz ale zawsze myślałem że za bardzo upraszczam tę kwestię :)


Następne pytanie które mi się nasuwa:

Czy Ukrytą Kieszeń oraz Kartę znajdującą się w środku możemy stracić w przypadku karty "Trąba powietrzna - Zdarzenie" ? (Na Karcie Kieszeni pisze tylko iż nie można jej ukraść, żądać za wygraną walkę ani odebrać jakimkolwiek czarem.)

Moim zdaniem nie, Ukrytą Kieszeń mamy do końca gry i w żadnym wypadku nie możemy jej stracić. Jak Wy interpretujecie tą kartę ?


Obrazek
Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Kufir pisze:Czy Ukrytą Kieszeń oraz Kartę znajdującą się w środku możemy stracić w przypadku karty "Trąba powietrzna - Zdarzenie" ? (Na Karcie Kieszeni pisze tylko iż nie można jej ukraść, żądać za wygraną walkę ani odebrać jakimkolwiek czarem.)
Przecież pisze na karcie wyraźnie, że możemy ją oderwać razem z Przedmiotem znajdującym się w niej Czarem Zawładnięcie.
I tylko w ten sposób możemy ją stracić.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Kati się myli. Kieszeń oraz Przedmiot w niej nie mogą nam zostać ukradzione, ale możemy je stracić w każdy inny sposób, jak np. karta Zdarzenia - Trąba powietrzna. Więcej, jeżeli do Kieszeni wsadzimy Złotą Statuetkę, to traci ona swój efekt dopóki się w niej znajduje - czyli przeciwnik może odebrać swą normalną nagrodę zamiast Statuetki.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Katiusha
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Posty: 1614
Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Katiusha »

Ale przecież pisze wyraźnie, że może być oderwana tylko za pomocą Czaru Zawładnięcie.
Szukacie dziury w całym. :P

Obrazek

Edit: Zapomniałam, że Ukryta Kieszeń jest też w TMiMie i może się troche różnić od tej. #-o
Ostatnio zmieniony czwartek 28 maja 2009, 21:20 przez Katiusha, łącznie zmieniany 1 raz.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Well, ja odpowiadam jak się prezentuje sytuacja w TMiM. Poza tem, na tę Kieszeń ze skanu także wpływają random efekty. Po prostu jest napisane w jaki sposób inni Poszukiwacze nie mogą jej Ci zabrać. Wszelkie zdarzenia losowe działają na Kieszeń oraz Przedmiot normalnie.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Katiusha pisze:Ale przecież pisze wyraźnie, że może być oderwana tylko za pomocą Czaru Zawładnięcie.
Szukacie dziury w całym. :P

[url=http://img211.imageshack.us/img211/7678 ... zen.th.jpg]Obrazek[/URL]

Edit: Zapomniałam, że Ukryta Kieszeń jest też w TMiMie i może się troche różnić od tej. #-o
Różni się i to znacznie ;)


Nemomon Ok powiedzmy że się zgadzam ALE...

Kieszeni nie możemy stracić w wyniku rzucenia Zaklęcia np. Zawładnięcie, Rozbicie oraz Podmuch Wiatru.

Lecz, w kartach przygód jest karta Trąba Powietrzna - Zdarzenie, która działa na takiej samej zasadzie co Podmuch Wiatru.
Innymi słowy dwie praktycznie takie same karty w skutkach ale wywołujące inny efekt.


Nie wiadomo też tak do końca co z zaklęciem Przypadek. W wyniku tego zaklęcia możemy zamienić się w Ropuchę i tracimy przedmioty. Czy kieszeń w takim wypadku też tracimy?
Prawdopodobnie nie, jednak podczas niefortunnego rzutu u Czarodziejki już ją możemy stracić. I ponownie dwa praktycznie identyczne okoliczności a efekt różny, troszkę bez sensu.


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Kufir pisze:Kieszeni nie możemy stracić w wyniku rzucenia Zaklęcia np. Zawładnięcie, Rozbicie oraz Podmuch Wiatru.
Kufir pisze:Lecz, w kartach przygód jest karta Trąba Powietrzna - Zdarzenie, która działa na takiej samej zasadzie co Podmuch Wiatru.
Innymi słowy dwie praktycznie takie same karty w skutkach ale wywołujące inny efekt.
Tylko w przypadku Zawładnięcia. Shatter oraz Gust of Wind normalnie działają na Kieszeń.
Kufir pisze:Nie wiadomo też tak do końca co z zaklęciem Przypadek. W wyniku tego zaklęcia możemy zamienić się w Ropuchę i tracimy przedmioty. Czy kieszeń w takim wypadku też tracimy?
Oczywiście, Ropucha nie może posiadać żadnych Przedmiotów, więc nie może posiadać również Kieszeni. Na niej samej nic nie jest napisane, iż Ropucha może nosić Kieszeń.

BTW, praktycznie te wszystkie zasady (a nawet minimalnie więcej) dotyczą także Bag of Holding - karty Skarbu z Dungeon.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Fragment opisu Kieszeni:
...Podobnie jak nie możesz ich stracić z powodu którejkolwiek z umiejętności Specjalnej Poszukiwaczy lub Zaklęcia...
Skoro chodziło by tylko o Zawładnięcie były bo to chyba jasno napisane. A tak to wyraźnie piszę iż wszystkie zaklęcia ;)


BTW... Czemu Ukryta Kieszeń nie jest Magicznym Przedmiotem? ](*,)


Obrazek
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Oryginalny text tej karty, to:
Similarly, neither may
be taken by any character’s
special ability or Spell.
Ani Shatter, ani Gust of Wind nie zabierają Przedmiotu się w niej znajdującego. Te Zaklęcia wpływają prosto na Kieszeń. Dlatego też można ją stracić z powodu tych kart, co przedstawiłeś.
Kufir pisze:BTW... Czemu Ukryta Kieszeń nie jest Magicznym Przedmiotem? ](*,)
Nie wiem :P. Jest zwykłą kieszenią, o istnieniu której nawet Mistrz Złodziei nie ma pojęcia ;)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2169
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Nie wiem :P . Jest zwykłą kieszenią, o istnieniu której nawet Mistrz Złodziei nie ma pojęcia ;)
I do której można schować dowolny przedmiot bez ograniczeń ;) Jakim więc cudem mieści się w niej Zbroja, czy Wielka Święta Lanca ? Hehehe.

Z moimi graczami już ustaliliśmy iż do kieszeni nie można wkładać żadnej Broni ani Pancerza. Dziwne by było jakby postać posiadająca zbroje, miecz i kieszeń po przegranej walce miała oddać np. Zbroję ale twierdziła by że ona jest w kieszeni ;)


A tak to nie ma problemu.




Następna wątpliwość która mi się nasunęła.
Przeciwnik rzuca na mnie Zaklęcie Rozbicie i niszczy Moją kieszeń.
Czy tracę też przedmiot w niej zawarty?

Moim zdaniem nie, ale znowu można to różnie interpretować.

[ Dodano: Pon Sie 03, 2009 11:26 am ]
Sytuacja z wczorajszej gry. Niby banalna ale kilku graczy miało wątpliwości co do mojej interpretacji.

Driud posiada Świętą Lance i staje na cmentarzu. Odrzuca Lańce na planszę, zmienia charakter na zły i regeneruje Los.
Za dwie tury ponownie trafia na Cmentarz, zmienia charakter na Dobry (aby mógł wziąć Lance) po czym traci punkt życia na Cmentarzu.

Jak wy interpretowalibyście taką sytuację ?


Obrazek
Neesty
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 73
Rejestracja: poniedziałek 12 kwie 2010, 10:19
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Post autor: Neesty »

Witam! mam pytanko- np.rozpatrujac karty wedlug numerkow np. gdy ciagnie sie 2 lub wiecej kart najczesciej najnizsze maja wrogowie i gdy przegram walke to zawsze po stracie punktu zycia moja tura sie konczy? Wtedy nie rozpatruje innych kart i zostawiam je na tym obszarze?

A co jak bedzie remis?


Prosze o zinterpretowanie tej zasady.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

W przypadku remisu Twoja tura też się kończy i nie rozpatrujesz kolejnych kart. ;)

[ Dodano: Czw Lis 18, 2010 7:31 pm ]
Opisane jest to w instrukcji na stronie 11 w punkcie REMIS ;P


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

Dokładnie, dopóki nie pokonasz wszystkich Wrogów na danym obszarze, albo sie im nie wymkniesz, to nie mozesz ani nic stamtąd zabrać ani odwiedzić zadnych znajdujących sie tam miejsc czy nieznajomych. Remis tak jak przegrana kończy Twoją ture.


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
sekol
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek 01 lut 2010, 12:41
Lokalizacja: Polska
Płeć:

Post autor: sekol »

Mam pytanie w sprawie wrogów, którzy mają walczyć na moc lub siłę i musimy z nimi walczyć na to czego mamy mniej. Czy w takiej sytuacji liczą się specjalne zdolności, przedmioty i przyjaciele?


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Sądzę, że tak. Ja sam przynajmniej liczyłbym, uwzględniwszy te czynniki.


Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

Oczywiście, ze tak. Tylko, ze obliczając swoją całkowitą siłe lub moc (aby sprawdzić czego masz mniej) uwzględniasz jedynie te przedmioty i przyjaciół, które dodają ci siłe/moc przez cały czas a nie te, na których jest napisane, ze dodają ci punkty podczas walki - te dodajesz dopiero podczas samej walki.


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Roland pisze:a nie te, na których jest napisane, ze dodają ci punkty podczas walki - te dodajesz dopiero podczas samej walki.
Uargumentuj swoj punkt rozumowania, proszę ;)


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Rogo pisze:
Roland pisze:a nie te, na których jest napisane, ze dodają ci punkty podczas walki - te dodajesz dopiero podczas samej walki.
Uargumentuj swoj punkt rozumowania, proszę ;)
Bowiem się sprawca Siłę/Moc przed walką, a nie podczas niej. A przed nią te Przedmioty/Przyjaciele nic nie dodają.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

A co z takim NAjemnikiem, któremu płaci się przed walką?


Ja nawet nie mam Talismana.

Awatar użytkownika
Roland
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 581
Rejestracja: sobota 23 sty 2010, 14:46
Lokalizacja: Świat Pośredni
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Roland »

Np.:

Czarownik posiada moc 5 i siłe 2 a do tego ma Magiczny pas, który dodaje mu 1 pkt siły, Kielich Cieni, który dodaje mu 1 pkt siły i miecz, który dodaje mu 1 pkt siły podczas walki. Dochodzi do spotkania z Orientalnym Smokiem - siła 6, moc 6.
Teraz liczymy siłe i moc Czarownika zeby sprawdzic czego ma mniej i jaki bedzie rodzaj walki z tym przeciwnikiem. Mocy ma 5 pkt. Siły ma 2 pkt + 1 pkt za Magiczny pas + 1 pkt za Kielich = 4 pkt. Walczy wiec ze smokiem na siłe bo tej ma mniej. Dopiero w walce uzywa miecza a wiec jego siła podczas starcia wynosi 5 pkt.

Tak samo przeciez liczy sie całkowitą siłe/moc przy otwieraniu Tajemnych Wrót


"Człowiek oszukuje siebie tak często, ze gdyby mu za to płacili, to mógłby sie spokojnie utrzymać."
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22086
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 14

Post autor: Mały Nemo »

Płacisz mu przed rozpoczęciem walki, czyli po sprawdzeniu jaką masz Siłę, ale zanim wdałeś się w samą walkę per se.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

extraterrestial
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 02 gru 2010, 17:04
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: extraterrestial »

Witam,
Odśnieżę temat kilkoma pytaniami początkującego:

1. Poszukiwacz przeciwnika wyciąga na jednym z pól kartę Wroga, po czym pojedynek przegrywa lub remisuje (karta Wroga nie znika). Czy mój Poszukiwacz stając w kolejnej turze na tym polu musi najpierw rozprawić się z Wrogiem, czy mogę od razu wybrać opcję Spotkania z Poszukiwaczem przeciwnika? Czy po pokonaniu Wroga wciąż mogę zaatakować przeciwnika, czy jest to sytuacja typu albo-albo?

2. Przeciwnik staje na polu Miasto, odwiedza Czarodziejkę i zostaje zamieniony w Ropuchę. "Dropuje" 4 Przedmioty, jakie posiadał oraz całe złoto. W kolejnej turze opuszcza Miasto przechodząc na pole obok, a mój Poszukiwacz (bez Muła, z 4 własnymi Przedmiotami) trafia do Miasta. Pytanie: Czy mogę dowolnie wymienić niektóre spośród swoich Przedmiotów (których mam 4) na niektóre z tych leżących (których jest 4)? Więcej, czy mogę w tej samej turze na zmianę odwiedzać Alchemika i podnosić z ziemi kolejne Przedmioty i w ten sposób "wyczyścić" pole? A może tura dzieli się w takim przypadku na fazy podnoszenia/wymieniania Przedmiotów i wizyty u Alchemika (po której reszty leżących przedmiotów nie mogę już podnieść)?

3. Ropucha przeciwnika staje na jednym z pól i ciągnie Kartę Przygody. Kartą tą okazują się Dwa Mieszki Złota. Pytanie: czy Ropucha odrzuca Kartę, wymieniając ją na 2 sztuki złota które następnie pozostawia na polu (wtedy ja w kolejnej turze stając na tym polu zabieram złoto i ciągnę kolejną Kartę Przygody), czy też odkłada wyciągniętą Kartę na pole (wtedy stając na tym polu zamieniam Kartę na złoto i nie losuję już kolejnej karty)?

Wydaje mi się, że instrukcja nie rozstrzyga jednoznacznie tych kwestii, ale mogę się mylić.
Potrzebujemy natomiast jakichś precedensów, żeby wiedzieć jak postępować w takich lub podobnych przypadkach w przyszłości :)
Dzięki.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5621
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

extraterrestial pisze:1. Poszukiwacz przeciwnika wyciąga na jednym z pól kartę Wroga, po czym pojedynek przegrywa lub remisuje (karta Wroga nie znika). Czy mój Poszukiwacz stając w kolejnej turze na tym polu musi najpierw rozprawić się z Wrogiem, czy mogę od razu wybrać opcję Spotkania z Poszukiwaczem przeciwnika? Czy po pokonaniu Wroga wciąż mogę zaatakować przeciwnika, czy jest to sytuacja typu albo-albo?
Wybierasz spotkanie z Poszukiwaczem (wtedy nie możesz badać karty) ALBO badanie obszaru (czyli w tym przypadku tego Wroge, a Poszukiwacza nie możesz spotkać)
extraterrestial pisze:2. Przeciwnik staje na polu Miasto, odwiedza Czarodziejkę i zostaje zamieniony w Ropuchę. "Dropuje" 4 Przedmioty, jakie posiadał oraz całe złoto. W kolejnej turze opuszcza Miasto przechodząc na pole obok, a mój Poszukiwacz (bez Muła, z 4 własnymi Przedmiotami) trafia do Miasta. Pytanie: Czy mogę dowolnie wymienić niektóre spośród swoich Przedmiotów (których mam 4) na niektóre z tych leżących (których jest 4)? Więcej, czy mogę w tej samej turze na zmianę odwiedzać Alchemika i podnosić z ziemi kolejne Przedmioty i w ten sposób "wyczyścić" pole? A może tura dzieli się w takim przypadku na fazy podnoszenia/wymieniania Przedmiotów i wizyty u Alchemika (po której reszty leżących przedmiotów nie mogę już podnieść)?
Tu mi się zdaje, że jako badanie obszaru możesz i podnieść Przedmioty i odwiedzić Alchemika, czyli wszystko zbędne spieniężyć a 4 sobie zostawić.
extraterrestial pisze:3. Ropucha przeciwnika staje na jednym z pól i ciągnie Kartę Przygody. Kartą tą okazują się Dwa Mieszki Złota. Pytanie: czy Ropucha odrzuca Kartę, wymieniając ją na 2 sztuki złota które następnie pozostawia na polu (wtedy ja w kolejnej turze stając na tym polu zabieram złoto i ciągnę kolejną Kartę Przygody), czy też odkłada wyciągniętą Kartę na pole (wtedy stając na tym polu zamieniam Kartę na złoto i nie losuję już kolejnej karty)?
Gdzieś już było takie pytanie ale nie pamiętam na czym stanęło :P


Ja nawet nie mam Talismana.

ODPOWIEDZ