[MM] zabranie zakleciem przyjaciela

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
PpGibbon [Autor tematu]
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 14 cze 2021, 21:20

[MM] zabranie zakleciem przyjaciela

Post autor: PpGibbon »

Doszło do sytuacji gdzie jedna osoba zabiera zaklęciem:
PAN PRZYJACIÓŁ
Możesz wypowiedzieć to Zaklęcie w dowolnej chwili. Pozwala zabrać wybranej Postaci jednego z Przyjaciół i dołączyć go do swoich Przyjaciół

Zabrałem przeciwnikowi
CHOCHLIK
Chochlik zostanie twoim Przyjacielem, jeżeli poświęcisz mu 1 punkt twojego Życia. Gdy to uczynisz, Chochlik będzie dodawał 2 punkty do twojej Magii. Ponadto, gdy będziesz chciał wziąć Zaklęcie, Przyjaciel pozwoli Ci obejrzeć pierwsze 3 Karty ze stosu, i wybrać tę, która najbardziej Ci odpowiada.

Moje Pytanie:
Czy po dokonaniu zabrania owego przyjaciela danym zaklęciem (sytuacja się tyczy wszystkich przyjaciół, którym trzeba coś zapłacić bądź oddać) osoba, która go zabiera, musi dokonać kolejnej zapłaty?



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 22576
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 15

Re: [MM] zabranie zakleciem przyjaciela

Post autor: Mały Nemo »

Raczej tak, Chochlik został Przyjacielem tamtej Postaci, bo mu zapłaciła. Mimo, że dołączasz Chochlika do swoich Przyjaciół, to na jego karcie jest napisane, że zostanie Twoim Przyjacielem jedynie jak mu zapłacisz, więc nie dołączysz go bez zapłaty.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!

ODPOWIEDZ