Strona 1 z 1

Kolejna porcja pytań

: czwartek 22 sie 2019, 20:25
autor: lefotrak
Witajcie. Wraz z kolejnymi grami, pojawiły się wątpliwości.

1. W sytuacji kiedy gramy dowolnym poszukiwaczem i mamy, powiedzmy, jedno zaklęcie i z kart przygód wylosowaliśmy amulet i chcemy go zatrzymać, co dzieje się z posiadanym zaklęciem ? Zostawiamy je(zaklęcie) aby moc je użyć po odrzuceniu amuletu w dowolnym momencie (czy takie działanie jest w ogóle możliwe ?) czy odrzucamy natychmiast wszystkie zaklęcia, które posiadamy ?

2. Na forum widziałem gdzieś wątek o karcie (Cukierek albo psikus) odnoszącej się do tego, że dzięki niej można komuś ukraść przedmiot np. z sakwy bez dna. Czy poza tą kartą istnieje w ogóle jakaś inna możliość zabrania innemu poszukiwaczowi przedmiotu z sakwy/torby/kieszeni ?

Z góry dzięki

Re: Kolejna porcja pytań

: piątek 23 sie 2019, 07:26
autor: Tethiss
1. "Amulet" to trochę ogólne pojęcie. O jakim przedmiocie dokładnie mówisz?
2. Nie kojarzę, ale nie mam wszystkich dodatków, więc może jakiś jest.

Re: Kolejna porcja pytań

: piątek 23 sie 2019, 07:54
autor: Bludgeon
Tethiss pisze:
piątek 23 sie 2019, 07:26
1. "Amulet" to trochę ogólne pojęcie.
W jakim sensie? W talizmanie jest 5 amuletów, z czego tylko 1 ma cokolwiek wspólnego z zaklęciami.
Tethiss pisze:
piątek 23 sie 2019, 07:26
O jakim przedmiocie dokładnie mówisz?
Prawdopodobnie mówi o karcie która nazywa się Amulet...

Dodano po 1 minucie 6 sekundach:
lefotrak pisze:
czwartek 22 sie 2019, 20:25
1. mam jedno zaklęcie i z kart przygód wylosowaliśmy amulet i chcemy go zatrzymać, co dzieje się z posiadanym zaklęciem ? Zostawiamy je(zaklęcie) aby moc je użyć po odrzuceniu amuletu w dowolnym momencie (czy takie działanie jest w ogóle możliwe ?) czy odrzucamy natychmiast wszystkie zaklęcia, które posiadamy ?
Zaklęcie u Ciebie zostanie. Zauważ że amulet zabrania rzucania zaklęć, ale nie ich posiadania.

Re: Kolejna porcja pytań

: piątek 23 sie 2019, 08:23
autor: Arthan
1. Możesz nawet nadal dostawać, kupować lub sprzedawać Zaklęcia.
2. Zawsze można podebrać całą torbę, zamieniając poszukiwacza w ropuchę :D

Re: Kolejna porcja pytań

: piątek 23 sie 2019, 10:40
autor: MCSilvia
2. W dodatku Miasto jest karta Rabuś. Jak pokonasz tego Wroga, to możesz odrzucić jego trofeum w dowolnym momencie i zabrać dowolny Przedmiot innemu Poszukiwaczowi. W DE użyłam tej karty I zabrało całą Sakwe bez dna wraz z jej zawartością :O

Re: Kolejna porcja pytań

: środa 18 wrz 2019, 14:24
autor: lefotrak
Witam po raz wtóry.

Podczas wczorajszej gry wynikły (wyniknęły ??) pewne wątpliwości, mianowicie :

1. Czy atakując kogoś kartą "Zropuchowacowienie" przeciwnik może rzucić w kontrze kartę "Przyzwanie węża" ? Tym samym "Ropucha" nie zadziałałby ? Załóżmy, że nie rzuciłem jeszcze kością zgodnie z kartą Ropuchy. Tym samym za przeciwnika walczy waż ?
2. Czy atakując kogoś kartą "Zropuchowacowienie" przeciwnik lub osoba postronna rzuca czar "Odbicie" na mnie(na kartę Ropuchowacowienia) ta czar działa na mnie i ja rzucam 1 lub 5-6, staję się ropuchą i ratuje mnie tylko rzut 2-3 ?
Zakładamy, że nikt nie rzucił czaru rozproszenie itp.
Zdjęcia poniżej.

Re: Kolejna porcja pytań

: środa 18 wrz 2019, 15:32
autor: Ojciec Czas
@lefotrak

1. Tak, może. Jeśli Zropuchowacenie się powiedzie, wtedy wąż walczy z Siłą równą 1. Pamiętaj, iż wpierw (jeśli jesteś atakujący) to Ty rzucasz Ropuchę i wykonujesz rzut kością za nią. Następnie broniący się może wybrać, czy bierze to Zaklęcie na klatę, czy też używa węża.

2. Myślę że tak, że tylko 2-3 Ciebie ratuje.

BTW, zdjęcia dałeś takie małe, że musiałem się posiłkować własnymi kartami. następnym razem uploaduj je na imgur i zapodaj linki tutaj.

Re: Kolejna porcja pytań

: środa 18 wrz 2019, 15:37
autor: lefotrak
@Mały Nemo jak zwykle dzięki za odpowiedź. A zdjęcia to jak widać zrobiłem cukierniczką :D

Re: Kolejna porcja pytań

: środa 18 wrz 2019, 18:43
autor: stave
ale wiecie ze siedzicie w dziale MiM a nie TMiM :grin:

Re: Kolejna porcja pytań

: środa 18 wrz 2019, 18:48
autor: Ojciec Czas
stave pisze:
środa 18 wrz 2019, 18:43
ale wiecie ze siedzicie w dziale MiM a nie TMiM :grin:
No dobra, już nie :P.