odejmowanie od ruchu

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kayoy [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
Lokalizacja: wschód
Płeć:
Wiek: 30

odejmowanie od ruchu

Post autor: kayoy »

Mam pytanie.. Kłócimy się o to prawie przy każdej grze..
Jeśli coś powoduje, że musimy odejmować 1 od ruchu, czyli poruszać się wolniej o 1 (np Ciężka zbroja), to co robić, gdy na kostce wypadnie 1?
Ja zawsze jestem za traktowaniem tego w sposób taki, że od 1 już odjąć nie można i rusza się o 1 pole, a zdania innych są różne.. Np że w przypadku jedynki stoi się w miejscu i tyle (strata tury), lub stoi się w miejscu i bada ponownie ten sam obszar..
Jak wy gracie?


...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...

Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 21695
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 13

Post autor: Mały Nemo »

Ja gram dosłownie, wyrzucisz 1, masz modyfikator -1, to poruszasz się o 0 obszarów, a więc badasz obszar, na którym aktualnie się znajdujesz. Nie możesz poruszyć się o niej obszarów niźli o 0.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3398
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Kaktus+ »

Nemomon pisze:Ja gram dosłownie, wyrzucisz 1, masz modyfikator -1, to poruszasz się o 0 obszarów, a więc badasz obszar, na którym aktualnie się znajdujesz. Nie możesz poruszyć się o niej obszarów niźli o 0.
Tak jest.
Ostatnio zmieniony niedziela 30 maja 2010, 23:17 przez Kaktus+, łącznie zmieniany 1 raz.




Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Też tak się do tego ustosunkowuję.


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

Nemomon pisze:Ja gram dosłownie, wyrzucisz 1, masz modyfikator -1, to poruszasz się o 0 obszarów, a więc badasz obszar, na którym aktualnie się znajdujesz. Nie możesz poruszyć się o niej obszarów niźli o 0.
I ja również złożę pod tym swój podpis :) Nigdzie nie jest napisane, jak pisałeś, że od 1 już odjąć nie można. Z resztą Ciężka Zbroja jest z Jaskini, która jest pełna mniejszych bądź większych nieścisłości.


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
kayoy [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
Lokalizacja: wschód
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: kayoy »

Jednogłośnie hehe.. W takim razie i ja zacznę tak grać.. I teraz nasuwa się kolejne pytanie..
A co jeśli mamy do tego Polteigersta? Tak na oko myśląc w kartach miałbym kilka - kilkanaście kart, które zmniejszają w ten sposób ruch.. Więc prawdopodobieństwo posiadania Polcia i np Ciężkiej Zbroi itp jest spore..


...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...

Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5423
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: Rogo »

A czy na karcie Ciężkiej Zbroi nie jest napisane, że odejmuje się 1 oczko od rzutu kostką podczas wyonywania ruchu?
Bo na karcie Poltergeista jest napisane, że należy się poruszać o 1 pole na turę - nie rzuca się kostką, co chyba jednoznacznie nasuwa odpowiedź na Twoje pytanie :)


Ja nawet nie mam Talismana.


Awatar użytkownika
kayoy [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Poszukiwacze
Posty: 201
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 00:26
Lokalizacja: wschód
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: kayoy »

Nie wiem jak tam jest napisane, ale skoro tak jest, to wszystko wyjaśnione..
Dzięki..


...jesteśmy tarczami w waszych rękach
to my przyjmujemy ciosy
wy nie musicie się lękać
wystarczy przy sobie nas nosić...

ODPOWIEDZ